|
Bildirim
|
Adam fenomen oldu forumda
|
Forumda bulunan @burakkosucu vodafone saha görevlisi unvanını kullanan kişi ile yaptığım fiber internet başvurusu hakkında sizi kısaca bilgilendirmek istiyorum.
Uzun gelenler için metnin temeli budur. " @burakkosucu Bey ile internet başvurusu tam 13 gün sürdü, ilgisiz ve ulaşılamaz. Sunduğu avantajlardan yararlanamadım. " 17.12.2018 günü işlemlerimi yapmak için kendisiyle kimlik bilgilerimi paylaştım. @burakkosucu Bey ile anlaşma yapar isek bu avantajlardan yararlanacağını kendisi de hem mail olarak hemde whatsapp'dan teyit etti. Sunduğu avantajlar; *İlk ayın faturasını biz ödüyoruz *12 aylık digitürk tv paketi Kimliğimi gönderdikten sonra @burakkosucu bey tamamen ulaşılamaz oldu. Aramalarıma cevap vermiyor, mesajlarıma cevap vermiyor. Birde sürekli whatsapp uygulamasında online görünmesine rağmen, bana "telefon ekranım kırıldı kimse ile görüşme yapamadım" diye güzelce yalanlar söylüyor. İnternet başvurusu 48 saat içerisinde bağlanacağını söz veren fibermax yetkileri @burakkosucu Bey ile bir türlü çözümlemedi. Bırakın 48 saati tam 13 günde benim işe el atmam ile zor çözümlendi. Bu sırada birçok bayii ve yetkili kişiler ile görüşme sağlamaktayım. Hatta kurulumu yapacak arkadaşların telefon numarasını bile aldım, kurulumdaki arkadaşlar "sisteme düşsün 10 dk içerisinde gelir kurarız, sizin adınıza giriş yapılmış bir başvuru yok" diyorlardı. @burakkosucu Bey ana sistem yoğun diyor ama aynı kampanyadan yararlanmak için arkadaşım da başka bir bayiiden başvuru yaptı. Ertesi gün kuruldu. Demek ki @burakkosucu Bey 'in söylediği ana sistem cidden yoğun olduğu için benden sonra yapılan başvurulara öncelik tanıyor. Zar zor benim kendi çabalarım ile her gün arayarak işlemleri bizzat ben yaparak, 29.12.2018 günü kurulum ekibine kadar ben arayarak internet bağlantısını kurdurdum. 29.12.2018 gününden sonra hafta sonu girdiği için o kampanyadan yararlanamıyordum.(Yeni yıldan sonra yeni tarifeler ve yeni fiyatlandırmaya geçiliyordu) Geldik bugüne @burakkosucu Bey ile görüşme sağladığımda bizim bayii ile anlaşma yapmamışsınız, o yüzden dolayı söylediğim avantajları ben size tanımlayamam diyor. Kendisine sorduğumda "kimlik belgesini paylaşmadan başvuru yapılım yapılamayacağını" oda "kimlik belgesiz ve siz onay vermeden bir başvuru yapılamaz" diyor. Ben internet başvuru için sadece kimlik belgemi @burakkosucu ile paylaştığım. Ve unutmadan söyleyim ben her verdiğim kimlik belgesinin üzerine "**** adına yapılacak başvuru içindir." yazan bir insanım. Burada mağdur düşürülen ve haklarımın savunmasını yapmayan bir vodafone saha hizmetleriyle baş başa kalıyorum. Şu anda ekstra sunulan avantajlardan yararlanamıyorum, tam 13 gün boyunca internet işlemleri yapmadığı için @burakkosucu beye bağlı kaldım(işlemlerim 29.12.2018 çözümlendi), bu süre içerisinde forumda başka saygın vodafone saha görevlileri de avantajlar sundu(daha öncesinde de sunmuştu fakat ben işlemleri bölerek her 2 tarafta para kazansın diye birisine internet, birisine telefon geçiş işlemleri için söz verdim), ben ayıp olmasın diye @burakkosucu Beyi beklemede kaldım. Ama sonuç hem benim hakkım yendi hemde işini düzgün yapan forumdaki arkadaşların hakkı yendi. Sonuç olarak işini bilen kişiler ile görüşme sağlayın. Böyle tüm müşterileri almaya çalışan ve sonrada yarı yolda bırakan insanlar ile çalışmayın. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oxer1 -- 7 Ocak 2019; 2:8:32 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gios -- 7 Ocak 2019; 3:4:47 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oxer1 -- 7 Ocak 2019; 5:44:1 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |