Şimdi Ara

C SEGMENT SUV 2019 MODEL 0 ARAÇ KULLANICILARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
8.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar son 2 yıllık yoğun araştırmalarım ve kullanımların neticesinde c sınıfı suvlar arasında fiyat-kalite-performans olarak Hyundai Tucson 1.6 Style Plus öne çıktı. Ben de 2-3 ay içerisinde almayı düşünüyorum.

    İncelediklerim ve kullandıklarım Hyundai Tucson Peugeut 3008, WW Tiguan, Skoda Karoq, Seat Ateca, Toyota RAV4, Honda CRV, Opel Grandlandx, Kia Sportage, Nissan Qasqai, Dacia Duster araçlar. En az sorun çıkaran ve en sağlam suvlar arsında Hyundai, Kia başı çekiyor.

    Hyundai markasına sıcak bakmayan ve hiç sevmemiş ön yargı taşıyan biri olarak Koreliler transfer ettikleri alman mühendislerle ve arge çalışmalarıyla tucson da çağ atlamışlar. Eskiden mecazen paran varsa alman yoksa japon derdik, şimdi koreliler özellikle bu segmente ikisini de sollamış durumda. Sizin kullanıcı yorumu ve araştırmalarınızı da paylaşmanızı bekliyorum. (Bilgisi olmayanlar yazmasın)







  • 2019 dedıgın ıcın, su an kıa sportage ve hyundaı tucsonda yarı otomatık (kuru cıft kavrama) sanzıman kullanılıyor ve saglam demek oldukca guc

    2018 ın sonunda otv ındırımı zamanı benzınlı atmosferık tam otomatık sportage aldım. Hem ucuz hem de sorunsuzlugu sunan bu kombınasyondu, crdı ve tgdı cazıp degıl bence su an. Bunun dısında kıa ıc mekanda hyundaı ye gore daha kalıtelı hıssıyat olusturuyor

    Lıstedekı karoq, ateca ve tıguan yıne usttekıler gıbı kuru tıp cıft kavramaya sahıp. Sanzıman dısında kalıtelı araclar

    Uzun yıllar sonunda bu lıstedekı en sorunsuz arac 3008 cıkacaktır tahmınmce. Ekonomık tuketım ve tam otomatık sanzıman cezbedıcı. Ancak 3008 de hacım yonunden dezavantajlı. Grandlandx 3008 e gore daha kalıtesız duruyor. Test aracı cok gergın gelmıstı bana, klasık opel sertlıgı hıssedılıyor. Ancak sorunsuzluk bakımından 3008 ı takıp edecektır

    Nıssan qq bu sınıfın en kalıtesızı kuskusuz. Kullanıcıları yakıt yonunden ekonomık oldugunu belırtıyor

    Dıger modeller hakkında bılgım yok
    hyundai - kia grubunun en zayıf iki noktası var;

    1) çift kavrama otomatik şanzıman (kuru kavrama - yoğun trafikte ısınan)

    2) zayıf yol tutuş - manevra kabiliyeti

    şuraya bi sportage geyik testi koyalım anlaşılsın ne demek istediğimiz;
    https://www.youtube.com/watch?v=iA-IiKjyEf8&feature=youtu.be

    olması gereken manevra kabiliyetini 3008 göstersin
    https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE&feature=youtu.be

    birde sonsöz atalım; ufak-tefek sorunlar yada bikaç trim sesi size kaza yaptırmaz ama manevra kabiliyeti zayıf araçla önünüze aniden bişey çıkar ve ani manevra yapmak zorunda kalırsanız takla atarak kaza yapma ihtimaliniz yüksek, aradaki fark işte bu kadar büyük...
  • Üyelik Tarihi : 28 Eylül 2019

    Tamam kardeşim tucson-kore fanısın veya satış görevlisi her neyse bari ilk günden belli etme kendini...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 28 Eylül 2019; 13:3:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 dedıgın ıcın, su an kıa sportage ve hyundaı tucsonda yarı otomatık (kuru cıft kavrama) sanzıman kullanılıyor ve saglam demek oldukca guc

    2018 ın sonunda otv ındırımı zamanı benzınlı atmosferık tam otomatık sportage aldım. Hem ucuz hem de sorunsuzlugu sunan bu kombınasyondu, crdı ve tgdı cazıp degıl bence su an. Bunun dısında kıa ıc mekanda hyundaı ye gore daha kalıtelı hıssıyat olusturuyor

    Lıstedekı karoq, ateca ve tıguan yıne usttekıler gıbı kuru tıp cıft kavramaya sahıp. Sanzıman dısında kalıtelı araclar

    Uzun yıllar sonunda bu lıstedekı en sorunsuz arac 3008 cıkacaktır tahmınmce. Ekonomık tuketım ve tam otomatık sanzıman cezbedıcı. Ancak 3008 de hacım yonunden dezavantajlı. Grandlandx 3008 e gore daha kalıtesız duruyor. Test aracı cok gergın gelmıstı bana, klasık opel sertlıgı hıssedılıyor. Ancak sorunsuzluk bakımından 3008 ı takıp edecektır

    Nıssan qq bu sınıfın en kalıtesızı kuskusuz. Kullanıcıları yakıt yonunden ekonomık oldugunu belırtıyor

    Dıger modeller hakkında bılgım yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 28 Eylül 2019; 13:11:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Citroen c5 aircross'a da bakabilirsiniz. Özellikle dış tasarımı herkese hitap etmiyor ama 3008 ile aynı altyapı, motor, ve şanzımanı var. Daha dolu ve rekabetçi bir fiyat ile piyasaya girdi. Yarı suv yarı mpv havası var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylediklerinize katılıyorum, ama ben yıllarca dsg gibi sorunlu bir şanzıman kullandım hiç bir zaman sıkıntı yaşamadım, biraz da kullanmasını bilmek lazım, dct de aynı tip şanzıman ama dsg ye göre kullanımını bildikten sonra daha uzun ömürlü diyorlar ve DCT ler ısınınca uyarı veriyormuş bence bu bile güzel, şanzıman konusunu da çok araştırdım tabiki ZDF VE EAT6-8 en sorunsuz şanzımanlar ama bu şanzımanı kullanan araçlar çok az ve fiyatları çok yüksek.

    3008 iç tasarımı ve dış tasarımı çok güzel bir araç, yol tutuşu ve yalıtımı da iyi ama servis hizmetleri çok kötü, tucsona göre iç tasarımı çok şık ama kalite vasat, kullandığı şanzımandan dolayı çok tercih ediliyor, boyut ve iç mekan olarak da tucson daha güzel hissettiriyor, iç tasarımı daha kötü 3008 e göre ama dış tasarımı bence en güzel duran araçlardan.
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Citroen c5 aircross' u açıkçası çok incelemedim şık ve güzel gözüküyor, ama bana biraz bayan arabası havası yansıtıyor, o yüzden ben biraz da ağır ve ciddi duran araçları seviyorum. Citroen marka olarak da maalesef kendini geliştiremedi, peugeut un çok arkasında kaldı hem satış olarak da çok geride, son 5 yıla baktığımızda çağ atlayan bir TUCSON VE 3008 var, Kia suvları her zaman iyiydi zaten.
  • COSAN10 C kullanıcısına yanıt
    Sızde sorun cıkarmaması sorunlu oldugu gercegını degıstırmıyor ama :) en ıyı ıhtımalle kavrama degısımı olacak, 10bın tl her an cepten cıkabılır. Ancak sunu da kabul edelım; hyundaı/kıa 5 yıl garantı sunuyor, bu yonden kafalar 5 sene rahat edecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Sızde sorun cıkarmaması sorunlu oldugu gercegını degıstırmıyor ama :) en ıyı ıhtımalle kavrama degısımı olacak, 10bın tl her an cepten cıkabılır. Ancak sunu da kabul edelım; hyundaı/kıa 5 yıl garantı sunuyor, bu yonden kafalar 5 sene rahat edecek
    Dünyada sorunsuz hiç bir otomatik şanzıman yoktur, daha az veya çok sorunludur, kullanmayı bilmedikten sonra her otomatik şanzıman sıkıntı çıkaracaktır, İnsanların araçları nasıl kullanacaklarını bilmesini gerekiyor, bilmedikleri sürece de sorunlar yaşayacaklardır. DCT Şanzıman üreticileri ve mühendislerin sorunlu şanzıman üretecek kadar salak olmadıklarına inanıyorum, çoğu araçlar Mercedes bile bu şanzımanı kullanıyor, Asıl sıkıntı kafalarda olduğunu düşünüyorum.
  • DCT Şanzımanlar hakkında bu linkteki makaleyi okumanızı tavsiye ederim.
    Sekiz Silindir
    Çift kavrama - DCT şanzıman kullanırken nelere dikkat etmek gerekir?
    https://www.sekizsilindir.com/2016/07/dsg-sanziman-kullanimi.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: COSAN10

    Dünyada sorunsuz hiç bir otomatik şanzıman yoktur, daha az veya çok sorunludur, kullanmayı bilmedikten sonra her otomatik şanzıman sıkıntı çıkaracaktır, İnsanların araçları nasıl kullanacaklarını bilmesini gerekiyor, bilmedikleri sürece de sorunlar yaşayacaklardır. DCT Şanzıman üreticileri ve mühendislerin sorunlu şanzıman üretecek kadar salak olmadıklarına inanıyorum, çoğu araçlar Mercedes bile bu şanzımanı kullanıyor, Asıl sıkıntı kafalarda olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Almanlar salak o zaman :) cunku dsg kronık sorunlu, tum dunya da bunu bılıyor. Google orda duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Almanlar salak o zaman :) cunku dsg kronık sorunlu, tum dunya da bunu bılıyor. Google orda duruyor

    Alıntıları Göster
    İki türlü sorun vardır 1- üretimden kaynaklı sorun, 2- kullanıcıdan kaynaklı sorun, Kronik sorun diye bir şey yoktur, Kronik baş ağrısı vardır sadece :) O da sadece bizde var:)

    Şu anda en çok kullanılan otomatik şanzıman, Vites geçişleri ve hızları en iyi olan şanzıman ve en sorunlu olan şanzıman, mantık nerde :)

    Neyse konumuzu çok dağıtmayalım, insanlar ön yargılarını kırdığı ve olaylara daha bilimsel tekniksel ve daha objektif yaklaştığı sürece bu DSG kronik sorunu da ortadan kalkacaktır :)

    Tavsiyem bu şanzımanlarda sorun yaşayanlar bir daha asla otomatik kullanmasın manuel kullansın, ben 10 yıl kuru-ıslak hiçbirinde sıkıntı yaşamadım, ben kullanabilirim :))




  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar sizin tam otomatik atmosferin sportage i ne diye aratmak lazım malum sitede? Model paket olarak paylaşabilir misiniz örnek ilan da olabilir, bu araçla ilgileniyorum da yarı otomatik almak istemiyorum..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Witwickyyy kullanıcısına yanıt
    Kia sportage 1.6gdi elegance diye geçiyor orta paket. Cam tavan standart, LED far opsiyonel. Cool boş paket, prestige full pakettir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Üyelik Tarihi : 28 Eylül 2019

    Tamam kardeşim tucson-kore fanısın veya satış görevlisi her neyse bari ilk günden belli etme kendini...
    Eski firması da vw anlaşılan burdaki bazı troller gibi dsg kullanım kılavuzu anlatıyo :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • COSAN10 C kullanıcısına yanıt
    bayiden çıkıp 250km’sinde bozulan dsg şanzımanlı araçları falan es geçip “bu şanzımanda sorun yaşayan otomatik araç kullanmasın” demek pişkinliğin daniskası olması gerek.

    Kronik sorun ise bir cihazın ya da mekanik parçanın diğer üretilen serilerinde de olan ve o cihaz ya da mekanik parçada genel olarak görülen bir sorun demektir. Kafa bulandırmaya gerek yok. Milleti yanlış yönlendirme lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • COSAN10 C kullanıcısına yanıt
    Ağır cahilsiniz.
    EAT şanzımanlar ile 400.000 KM görenler var. Bu normal bir kişinin 25 yılı demek. Ve kullanıma bağlı şanzıman dağılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • COSAN10 C kullanıcısına yanıt
    Aa pardon bunu yazana cevap vermişim, hata bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundai - kia grubunun en zayıf iki noktası var;

    1) çift kavrama otomatik şanzıman (kuru kavrama - yoğun trafikte ısınan)

    2) zayıf yol tutuş - manevra kabiliyeti

    şuraya bi sportage geyik testi koyalım anlaşılsın ne demek istediğimiz;
    km77.comyoutube
    KIA Sportage 2018 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=iA-IiKjyEf8&feature=youtu.be


    olması gereken manevra kabiliyetini 3008 göstersin
    km77.comyoutube
    Peugeot 3008 1.6 BlueHDI 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE&feature=youtu.be


    birde sonsöz atalım; ufak-tefek sorunlar yada bikaç trim sesi size kaza yaptırmaz ama manevra kabiliyeti zayıf araçla önünüze aniden bişey çıkar ve ani manevra yapmak zorunda kalırsanız takla atarak kaza yapma ihtimaliniz yüksek, aradaki fark işte bu kadar büyük...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Eylül 2019; 12:52:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.