< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 11 Ocak 2019; 10:52:43 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 11 Ocak 2019; 10:52:43 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Exclusive 1.2T 130bg EAT6 yada 1.6 BlueHDI EAT6, şuan güncel olan pek çok arabaya 10 basar.
Sırf marka algısı şu arabayı yok etti. |
Benim gibi düşünen birini görmek sevindirici. Bende şuan 2013 308 sportium var. Aslında niyetim c4 almaktı cam tavanlı. Ama temiz bulamamıştım. c4 ün o zaman için en büyük handikapı şu an benim araçta da bulunan auro6r şanzımanı. Çok çok kötü değil ama iyi de değil. Eat ile kesinlikle müthiş bir araç olmuştur. Tipi zaten zamanının çok ilerisinde. İç hacmi ve bagaj hacmi sedan aracı aratmayacak genişlikte. Diyeceğim şey. Keşkem benim olsa.
|
Çok bilmişleri takmayıp Citroenci olanlardan biri de benim. 2014 yılında c4 alacağım deyince az daha dayak yiyiyordum. Citroen alınır mı falan gibi laflar falanlar filanlar. Kullandın mı dediğimde bu lafları söyleyenlerin hepsi hayır dedi. Kulaktan dolma bilgilerle konuşuyordu hepsi. Ben bunlara kulak asmayıp 2. el 2012 model 1,6 dizel manuel baz paket c4 aldım ve 2 yıl sorunsuz kullandım. Daha sonra da yine Citroenden vazgeçemeyip 2015 model 1,6 Bluehdi dizel otomatik Teknoplus paket c4 aldım. 1,5 yıldır da sorunsuz kullanıyorum...
Yakıt sarfiyatı,iç hacim,bagaj hacmi ve şanzuman olarak birçok diğer marka araçtan daha iyi... |
Araci çok yakindan taniyorum ve izolasyon harici soylediklerinizin hepsi abarti...
herhalde bu anlatilan c4 bizim kullandigimiz severek bindigimiz araç değilde uzay mekigi falan Araçta suspansiyon namina birşey yok hadi ön kabul edilebilir fakat arka suspansiyonu o kadar kötü ki zerre darbe emmeden bütün hepsini kabine yansitiyor izolasyon iyi olunca ilk başta tepki veremiyorsunuz sonradan anlasiliyo aracin ne mal olduğu direksiyon hissiz net değil fakat alisinca sertlikten ötürü viraj dönmek keyif veriyor insana konfor ve ergonomiklik cidden kötü ama dillere destan bir yalitimi var |
Vallaha basar hocam korelilere basar,japonlara basar,poloma rahat basar,golf 7 kafa kafaya bence,astra-focus vs. ben C4 alırdım.
Marka algısından ziyade Hollanda'da fabrika çkışı LPG'li çıkan C4'lere bayiler uyumsuz dedi,Golf 53'ken C4 60'tı hiç fiyat avantajı olmadı hep pahalıydı ön yargıları yıkmak için önce ön yargılı insanları cezbetmek lazım Golf TDi DSG HL bayilerde 100 bin olduğunda C4'lere Baylas 120 bin çekti |
bendede 2013 exlusive var 1 yıldır araç bende hatta geçen yıl 10 ocakta almıştım 85 bine geldi çok memnunum kesinlikle parasından fazlasını veren bir araç hele o konsol kesinlikle hiç bir araca benzemiyor.
|
Beni Citroen ile tanıştıran 2012 yılında sıfır c4 alan arkadaşım oldu. Aracın izolasyonu ve malzeme kalitesi çok hoşuma gitti. Birgün servise gittiğimizde picasoyu gördüm. Beğenmedim ama sonra araştırınca bu forumda 2008den beri kullananların yorumlarını okudum. Sanırım 90 küsur sayfa yorum vardı ve baştan sona 2 kez okudum. Ardından araca ısındım. 6 yıldır da kullanıyorum.
Defalarca buralarda yazdığım şeyler malum, konu c4 biliyorum ama Citroen in alt takımı hakkında birkaç yorum yapmak istiyorum. Ben 6 yıl ve kullandığım 116bin km boyunca (şuan 186binde) bu aracın amortislerine, yaylarina nasıl birşey olmadı anlamıyorum. 2 kez bu yeni yapılan kaldırımlara çıktım sert şekilde. İkisind de lastik paramparça oldu, jant hafif eğildi ama amortisör ve diğer parçalara hiçbir şey olmadı. Bozuk yollarda çukura düşüp amortisör patlatmış eski bir japon araç sahibi olarak gerçekten takdir ettim. Diğer mesele de araca full 7 kişi de binsek(7 kişilik model benimki) bagaji fullesek de (tavana kadar 800lt civarı) araçta çökme olmuyor. Benim eski arscimda arkaya 3 kişi binse yere belki 4-5 cm yaklaşıyordu. Bu araçta hiç böyle bir sorun yaşamadım. Mcp şanzımanı ben çok seviyorum. İleride tam otomatik alır mıyım bilmem ama benim gibi önceden easytronic, amt (ishift) veya mmt tecrübe edenler varsa ne dediğimi çok iyi anlar. Geri vitese neredeyse 2sn de geçen, şanzımanlar bunlar.. vitesi manuel büyüttüğünuzde ciddi bir gecikme hissettiren şanzımanlar bunlar. Şuan mcp üretildiği yıla bakarak gerçekten hem hızlı hem de bakım, onarım gibi maliyet kalemleri çok düşük olan tabiri caizse taş gibi şanzıman. Bunda Citroen in hidrolik kullanım becerisinin payı olduğunu düşünüyorum. Marka 1950lerden beri hem otomatik hem de süspansiyon gibi alanlarda elektronik ve hidrolik uygulamalarında çok tecrübeli bir firma. Hayalim Picasso sonrası C5 Zr6 kasa, 6 siferli hydraactive süspansiyonlu araç almak. Yoldaki titreşimleri 16 farklı noktada sonumlendirebilen muhteşem bir mühendislik örneği. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 11 Ocak 2019; 11:10:36 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |