Şimdi Ara

CITROEN- ADDBLUE DEPO SORUNU. PİŞMAN EDEN MARKA (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
9
Favori
55.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
260 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • addblue değil adblue
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_

    Aslında böyle şeylerin yasak olması lazım. Arabayı muayeneden de geçirmemeleri lazım üzerine de tespit edilirse bir AdBlue deposu fiyatı kadar da ceza yazmaları lazım ki insanlar akıllansınlar.
    Burası Türkiye, emisyon skandalı yaşayan VW sorunlu araçlarını burada satsın diye devlet elinden geleni yapıyor. Yani bırakın iptalinden ceza yazmayı, ödüllendirilmesi gerekir. Ayrıca muhtemelen motorun standart salınımı da gereken standartların oldukça altındadır. Sonuçta ülkede birçok 2000 ve altı model araç var ve bu araçların salınımı çok daha fazla. O araçlara izin veriliyorsa AdBlue iptali yapılan araçlara hiçbir şey yapma hakları olamaz.
  • lordofx5 L kullanıcısına yanıt
    Önce yazılanı oku. Arkadaşın açtığı konu hakkında en ufak bir bilgin veya çözümün varsa paylaş. Yoksa hadi yallah. Burada Mercedes audi bmw tartışılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi janavar® -- 2 Kasım 2019; 13:30:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JabbaWockeeZ kullanıcısına yanıt
    Mazda'yı satmakla hata ettik galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlaşılan Citröen satış sonrası müşterilerinden para koparmanın yolunu bulmuş.
  • Depoda sorun olmuyor.Çin malı çipi söküyorsunuz elektronikçiye götürüyorsunuz (tavsiye Ankara Konya Sok.)Japon üretimi devrelerle değiştiriyorlar, karşılığında bir daha arıza vermeme garantisi ile (en azından Chip kısmı) 100 TL verip çıkıyorsun BİTTİ
  • Daha önce araca mutlaka onay verilen sertifikali katkı maddesi eklenmemistir. Yada adblue ekleme talimatlarina uygun bir ikmal yapilmamistir. Yoksa cok ozel bir depo değil. İsitmali bir depo. Mekanik bir şey değil. Neden sorun çıkarsın ki. Hangimizin yakit deposu sorun cikarsi bugune kadar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmm 2013 kasa citroen C5 kullanan varmı? şanzımanı nasıldır sıkıntı çıkarmap otansiyeli varmıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordofx5

    Bu mesaj silindi.
    O saydiklarin piyasanin %80 i 😀

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mümkün olan en üst sınırda çirkeflik yapın. Mahkemeye vereceğinizi , avukatla görüştüğünüzü vs vs. Yapabileceğiniz en ciddi konuşmaları koz olarak kullanın. Bir şekilde ya sağlam indirim ya da ücretsiz değişim elde edersiniz. Yinede çözüm sizi tatmin etmezse mesaj atın size uygun fiyatlı İzmir'de işinin ehli en iyi citroen servislerinden birine yönlendireyim. En azından makul masrafla iyi işçilik alır sorunu en son çare olarak öyle çözersiniz.
  • Citroen nedir diyodum millet şöyle böyle diyordu her neyse

    sanayide ustasına yaptır sorun neredeyse serviste kazıklanma boşuna uğraştığına değmez
  • Böyle tavır yaparsan ancak satış yaparsın PSA.
    Kendi aracımda bitmesi değil hatta servis zamanı gelmesine rağmen 5000 KM+ yazması beni şüphelendirdi. Bakalım servis zamanı ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 2 Kasım 2019; 17:17:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault harici hiçbir fransız markasına bulaşmayınız
  • Almanya'da Merhaba, arkadaşımda benzer bir sorun vardı, sebebiyse yanlış tasarlanmış depo kapağı. Depoda Alçak basınç yüzünden adblue pompası gerekli miktarda motora adblue pompalamakta zorlaniyor olabilir. Alçak basınçdan dolayı, bunun sonucunda depo deforme olabilir. depo deforme olmuşsa değişim şart.

    Arkadaşımın aracında deforme meydana gelmemişti ve sadece deponun kapağını siboplu bir kapakla degistirmislerdi. kapağı açarken depo hava çekiyorsa zaten belli olur. Hatta Değişene kadarbir kaç gün kapağı tam kapatmadan kulanmisti. Bu bilgi Belki işinize yarar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yuh yani hadi dsg felan tamirine o parayı alıyorlar hareketli parça alet


    bir depoya 4000 - 5000 demek nedir ? vw kullanıcsı olarak psa ya sempatim vard ancak sanrm bu franszlar vw yi mumla aratr
  • bir filo şirketinde çalışıyorum ve haftada en az 2 araç(peugeot 508) sırf bu arızadan servise giriyor ve bu parçada TR stoklarında yok, yurtdışından 20 günde geliyor..
  • Geçmiş olsun hocam üste taşıdım konuyu. Açık konuşmak gerekirse marka aracın arkasında durmuyorsa satın kurtulun, uğraşılmaz böyle boş beleş sorunlara milyar vermekle. Arabalardan çok anlamasam da 2 tane arabamız var çok şükür yıllardır tek sorun yaşamadık. Hyundai ve Honda. Sevgiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.