Şimdi Ara

ÇOK DAR 2 ARAÇ ARASINDAN ÇIKMAK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
2.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • böyle bi durumda kalındığında (önden çekişli araç için) El freni sanırım sadece arkayı tutuyor aracı önden kaydırarak olduğu yerde çıkarılabilirmi ?

    kısaca sormak istediğim el freni her araçta arkayımı tutuyor ? ?



  • araca zararı var ancak teorik olarak mümkün bahsettiğiniz olay. ama yinede dikkatli yapmanız gerekir yer çok dar ise öndeki araca dokunabilirsiniz veya yerler ıslak ise arka tekerler kayabilir
  • Hocam şimdi teorik olarak mümkün. Hatta ben de lastiklerin ömrünün sonu olmasının verdiği rahatlıkla bazen dönerken yapıyorum. Tekte dönemeyeceksem mesela patiyle önden kaydırıp dönüş çapımı ufaltıyorum.
    Araca lastik haricinde çok bir zararı olmaz. Biraz debriyajı zorlar belki ama o da çok büyük sıkıntı değil. Araca çok aşırı zararı yok diyebilirim. Mutlaka zararlı ama hemen bozar diye bir şey yok.

    Ancak, lastikler iyiyse, yol kuruysa ve tutunulacak asfalt ise denemeyin. Kayganlaşmış asfaltta ya da ıslak yolda işe yarar ancak öbür türlü sadece yanık kokusu gelir. Ben de zaten sadece uygun yerlerde yapıyorum. O da yeni lastik alana kadar.
  • Yüzde 100 diyemem ama evet. Arkayi tutar.

    Demek istediğiniz de su sanırım ,

    http://www.mynet.com/video/motorluaraclar/el-freni-ile-pratik-park-666605/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    evet tamda bu yanlız altımızdaki araç videodaki gibi modifiyeli özel driftlik araç olmadığı için el frenin iyi tutmayıp o anda öndekine tıklatmam

    yaşadığım şehirde yarı insan çok olduğu için böyle durumda çok kalıyorum
  • Teknik olarak mumkundur. Cogu aracta sadece arkalari tutar. Bazi araclar icin gecerli degil. Genelde bunlar yeni araclar. Bizim 06' c5 te dort tekeri tutuyordu.
    Olaki denemek isterseniz de dikkat edin arkalar kacirabilir.
    Ama sunu unutmayin, direksiyonu sonuna kadar cevirip tekerlere asi guc iletmek aks acisindan cok zor olacaktir. Aks icin sikinti.
    Lastikleri soylemiyorum hic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam olduda öndeki adamın aracına vurdunuz. Böyle bi uraşa girdiğinize değecek mi? Yada başka bir değiş ile içiniz rahat edicekmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Direksiyonu tam tur çevirip aracı sıfırdan patinaja düşürmek resmen aks cinayetidir.
    Aks fiyatlarına bakıp tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
    Sorunuzun cevabına gelince, teorik olarak mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 2 Mart 2014; 11:34:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El freni arkayi tutar ve dediginiz tabiki mumkun yapmisligim var ama dar alanda denememek lazim cunki el freni tahmin ettiginiz kadar kuvvetli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Park sistemi şart öncelikle ve mutlaka pedallara iyi hakim olmanız gerek yeri geldiğinde milimetrelik aksiyonlar yapabilmelisiniz.
  • Çoğu araçta el freni arkayı tutuyor ama bizim araç bir garip nedenini çözemedim gitti. Normalde denedim buzlu zeminde giderken el frenini çektiğimde ( Asfalta da denemişliğim var sonuç aynı.) Arkaları kilitliyor araba rahatça dönüyor.

    Ama gel gelelim ki durduğum yerde el frenini çekip gaza ne kadar yüklensem de araç patiye düşmüyor ön tekerlekler yerinden dahi oynamıyor araç acaba dururken 4 tekeride mi kilitliyor el freni.
  • Tamponu dokundurarak çık abi nolacak...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Çoğu araçta el freni arkayı tutuyor ama bizim araç bir garip nedenini çözemedim gitti. Normalde denedim buzlu zeminde giderken el frenini çektiğimde ( Asfalta da denemişliğim var sonuç aynı.) Arkaları kilitliyor araba rahatça dönüyor.

    Ama gel gelelim ki durduğum yerde el frenini çekip gaza ne kadar yüklensem de araç patiye düşmüyor ön tekerlekler yerinden dahi oynamıyor araç acaba dururken 4 tekeride mi kilitliyor el freni.

    Aracın 1.4 ve altı ise yapmayabilir. Ciddi anlamda kuru zeminde güç gerektiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka tekeri kapı menteşesi önde ki arabayı da kapı kasası olarak düşünürsek teorik olarak çıkar.Ama en 5-6 cm 'lik bir boşlık varsa uğraştırsa da baya zaten çıkar araba oradan birde kaldırımı yüksek değilse çok tatlı çıkar

    Bu saçma örnek nereden geldi aklıma
  • Elfrenini çekip aracı patinaja düşürerek çıkabilirsiniz fakat o hızda öndeki araca çarptığınızı düşünürsek tamponun boyasına zara verebilirsiniz. Onun yerine ufak dokunuşlarla çıkmayı tercihederim.
  • BebeBiskuvisi kullanıcısına yanıt
    izlerken ben yoruldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Çoğu araçta el freni arkayı tutuyor ama bizim araç bir garip nedenini çözemedim gitti. Normalde denedim buzlu zeminde giderken el frenini çektiğimde ( Asfalta da denemişliğim var sonuç aynı.) Arkaları kilitliyor araba rahatça dönüyor.

    Ama gel gelelim ki durduğum yerde el frenini çekip gaza ne kadar yüklensem de araç patiye düşmüyor ön tekerlekler yerinden dahi oynamıyor araç acaba dururken 4 tekeride mi kilitliyor el freni.

    Aracın 1.4 ve altı ise yapmayabilir. Ciddi anlamda kuru zeminde güç gerektiriyor.

    Yok hocam ne 1.4 ü 2.0 140 bg 320 nm Bir kaç kişiden daha duymuştum bu durumu bazı araçlar 4 tekeride kilitliyor diye sanırım benim araçta bu araçların içinde yoksa imkanı yok patiye bırakmadan durmaz.




  • Geçen bizim burda bir st wagon toros vardı çıkamıyordu adam araçtan inip tek başına aracın ön tarafını kaldırıp sürükleyip , ite ite çıkardı şaşırdım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 2 Mart 2014; 12:57:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    quote:

    Orijinalden alıntı: omcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Çoğu araçta el freni arkayı tutuyor ama bizim araç bir garip nedenini çözemedim gitti. Normalde denedim buzlu zeminde giderken el frenini çektiğimde ( Asfalta da denemişliğim var sonuç aynı.) Arkaları kilitliyor araba rahatça dönüyor.

    Ama gel gelelim ki durduğum yerde el frenini çekip gaza ne kadar yüklensem de araç patiye düşmüyor ön tekerlekler yerinden dahi oynamıyor araç acaba dururken 4 tekeride mi kilitliyor el freni.

    Aracın 1.4 ve altı ise yapmayabilir. Ciddi anlamda kuru zeminde güç gerektiriyor.

    Yok hocam ne 1.4 ü 2.0 140 bg 320 nm Bir kaç kişiden daha duymuştum bu durumu bazı araçlar 4 tekeride kilitliyor diye sanırım benim araçta bu araçların içinde yoksa imkanı yok patiye bırakmadan durmaz.

    Senin araç passat sanırım ve passatsa seninkinin elektrikli el freni olması lazım. Bizim TSİ 2011 passatta da el freni çekili gaza basınca araç hareket etmiyor. Elektriklilerde 4 ünlüde kitliyor ollabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.