Şimdi Ara

Computest Raporuna Bir Bakarmısınız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
5.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ölçülen Max Motor Gücü 29.1 Kw (39.5HP) 4280 rpm

    Hesaplanan 29.1 39.5 hp 4280 rpm

    Aktarma Organlarındaki Kayıp Güç 9.8 Kw 13.3 Hp 138.7 kmh

    Ölçülen Max Torku 74.8 Nm (2590 rpm)

    Hesaplanan Max Tork 74.8 Nm 2590 rpm

    Hesaplana Max Teker Gücü 20.7 kw 28.1 hp 109 kmh

    TekerGüc /Motor gücü %69


    Biraz düşük dedi testi yapan yer ama sizlerinde yorumlarını acil bekliyorum yarın aracın satışını alacağım şimdiden hepinize tşk

    Not : Araç sahibi gaz ayarının olması gerekenden fazla kısık olduğunu söyledi



  • neymiş bu araç ya 39 hp ?
  • Maruti olabilir..
  • Bende onu çözemedim araba hyundai accent 1.3 lx modeli alakası bile yok 39 hp ile ama
  • Skoda favorit/forman geliyor aklıma ilk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Skoda favorit/forman geliyor aklıma ilk


    Hyundai Accent 1.3 lx model alacağım araba Ama bu test kafamı karıştırdı
  • computest raporlarina cok guvenmeyin. cogu yer kalibrasyonu yapilmamis ve yanlis sonuclar veren makineler kullaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • elektrikli ise alınır tabi
  • peugeot 106 954 cc motoruna benziyor. Çok zayıf bir araç. Rampa çıkarken en sağdan kamyonlar bile sellektör yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o değerler ne öyle bence bi yanlışlık var o testte başka bi yere daha test ettirin
  • Computest işi de ele ayağa düştü, saçma sapan bu kaçıncı sonuç...
  • Çıktıdaki rpm/hp/tork eğrisi nasıl? bu veriler çok sağlıklı değil.
  • Trabant galiba
  • hay computestinize computeste soktunuz ama sürmedinizmi arabayı? sürdüyseniz anlardınız motorun çekişi iyimi değilmi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sürseydinya araci ah be canim kardesim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,3 alma aman diyeyim....
    1341cc 1,6 vergisi ödüyorsun.
    bende de var. fabrika değeri 82hp / 112nm... şu anda 57bin KM'de yeni bakımdan çıktı, bütün rampalarda çekmiyor... düzlükte önünüz boş olacak öyle iyi gidiyor... Gazın ayarı kısıksa rampalarda ne yapıyorlarmış çok merak ettim
    Rampalarda filan sürekli 3500-4000rpm dolaylarında kullanınca yakıtı içip bitiriyor...

    Yakıtı hakkında bir şey diyemeyeceğim çünkü bende otomatik var...

    Gazda değil de benzinde niye test edilmedi?? o kadar test parası verip gazda mı test ettirdiniz???

    araç kaç km'de... En son ne bakımları yapılmış. bujiler ne zaman değişmiş(4buji 20tl), yağ ve filtresi, hava filtresi, benzin filtresi, lastikleri ne zaman değişmiş? lastiklerin yaşı kaç? lastikte diş derinliğinden ziyade yaşı da önemlidir...

    Ben de aracımı ilk aldığımda pek iyi değildi. tabi farkında olmadan öyle 2yıl kullandım. geçen yıl 4lastik aldım araç resmen şahlandı. lastikler 6bin KM yapmışken 4buji ve motor bakımı yaptım. aynı devirde daha yüksek hız ve güç verir oldu. yeni triger değiştirdim. araba biraz daha şahlandı

    bakımdan önce 2bin devir 85-90km/h klima açıkken sürekli 4.vitesten 3.e atıyordu araç... şimdi 2bin devirde klima açıkken 95-100km gidiyor. zırt pırt vites de atmıyor. en önemlisi, 10lt olan tüketim 9lt filan oldu şehir içinde. aracım otomatik o yüzden yakıt tüketimini manuel ile karşılaştırmayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 2 Temmuz 2012; 2:11:42 >




  • Türkiye'de net ölçüm yapan dyno çok az,o yüzden fazla takılmayın.Doğru ölçenler de computest işi yapmıyor zaten.Aracın bakım durumu da önemli,gaz ayarını da iyice kısmışsınız.Aracın sağlığını bilmeden ne denilse boş.
  • Ankara computest diye bir yer var. sadece dyno için 2 arabayı götürdüm 90 beygirlik CDTI astram tam 91 beygir çıktı arkadaşımın atmosferik motorlu 136 beygir astrası 128 beygir çıktı. Şöyleki niye 91 beygir çıktığını sorduğumda turbolu arabalarda beklenen turbo basıncından kaynaklı 1-2 beygir fazla çıktığı şeklinde izah etmişti, bu da turbonun çalıştığının kanıtıdır demişti, benden sonra gelen 109 luk focus dizelde 110,5 çıktı. yani turbolarda biraz fazla çıkıyor normal motorlarda güç düşüyor. 136 beygirlik arkadaşın aracının yaşıda 10 du bu kadar kayıbın çok normal olduğunu bildirdiler. turbolu araçlarda bariz bir düşme varsa gücünde turbosunda sorun olduğunu söylediler. Testçi arkadaşlar ciddi anlamda işini iyi yapıyorlar, 2 ayda bir makinalarının kalibrasyonunu yaptırıyorlarmış. arkadaşların diğer testleride ciddiyetle yaptıklarını gördüm paradan ziyade önce müşteriyi memnuniyetini ön planda tutuyorlar.




  • dostum aracın karbüratörlü ise bitakım ufak bakımlarla daha da düzelebilir ANCAK; enjektörlü ise bu araca sakın yanaşma
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.