Kaymayan araba yoktur herhalde.Fakat dervilmeyen araba yapabilirler büyük ihtimalle.. Peki hiçbir firma yapmamış mı böyle birşey? Bilen arkadaşlar varsa resimde koyabilirler mi?
yillar evvel bi geyik mi artik bilmiyorum bi sey vardi,rolls royce lar devrilmez diye,cunku tavaninda civa varmis falan.sehir efsanesi olabilir.
sanırım citroen xantia devrilmiyordu hidrolik pnmatik sisteleri sayesinde. Hatta arka tekerleklerinden biri eksik olarak saatte 50km hızla viraj alabilen nadir bir arabaydı.
fakat malesef crash testlerde 2 yıldız alan bir araba.
Yani devrilmiyor falan ama devrildimi de içinden çıkmazsın allah korusun .
saygılarımla
Hız yapmayan, hızla giderken ani frenleme yapmayan, virajlara yavaş giren hiç bir araba devrilmez. Hem bunları yapıp hem de devrilmesin diyorsanız, maalesef henüz öyle bir teknoloji yok!
Bazıları VOLVO'nun arabası olduğunu söylüyordu biraralar , virajlarda ağırlık dönülen yöne mi ne veriliyormuş
4 çeker binek..... birde tekerlek yerine paletli araç...
bu araç devrilecek hıza ulaşamamıştırda ondan devrilmemiştir
valla devrilmeyen araç varmı bilmiyorumda şu arabaya bakınca sanki mümkün değil devrilmez gibi duruyo arabanın genişliği boyundan uzun nerdeyse
Tv de Citroen in ambleminin hikayesini seyretmiştim. Citroen in sahibinin kızı bi trafik kazasında arabası devrilerek ölür. Bunun üstüne babası uzun yıllar çalışarak devrilmeyecek özel süspansiyonlara sahip bi araba tasarlar. Adam çok iddialıdır.. Hatta arabayı devirebilene bir de ödül vereceğini vaadeder. Yarışmayı bir çavuş kazanır. fakat araba devrilince çavuş da ölür. Adam da arabanın amblemini çavuş arması olarak değiştirir..
yok başçavuşun eşşeği.....
quote:
Orjinalden alıntı: out
Tv de Citroen in ambleminin hikayesini seyretmiştim. Citroen in sahibinin kızı bi trafik kazasında arabası devrilerek ölür. Bunun üstüne babası uzun yıllar çalışarak devrilmeyecek özel süspansiyonlara sahip bi araba tasarlar. Adam çok iddialıdır.. Hatta arabayı devirebilene bir de ödül vereceğini vaadeder. Yarışmayı bir çavuş kazanır. fakat araba devrilince çavuş da ölür. Adam da arabanın amblemini çavuş arması olarak değiştirir..
quote:
Orjinalden alıntı: S2000
Bazıları VOLVO'nun arabası olduğunu söylüyordu biraralar , virajlarda ağırlık dönülen yöne mi ne veriliyormuş
Volvolarda nereye dönülüyorsa arka tekerlerklerde çok hafif o yönün tersine doğru dönüyor diye biliyorum...Virajın sertliğine göre
BMW lerde süratlendikten sonra artık 150-170 den sonradır sanırım bilmiorum, arka lastiklere yük binip tabanı genişliyor diye duymuştum...
Ama ne kadar doğru bilmiyorum.Sadece söylenti de olabilr...
quote:
Orjinalden alıntı: serkes1
devrilince zaten ölüyormüşlarmış..
quote:
Orjinalden alıntı: drak
Bende kaplumbağaların devrilmediğini duymuştum
muhahahaha zuhahahaha
espri süper bittim gülmekten
quote:
Orjinalden alıntı: serkes1
yok başçavuşun eşşeği.....
quote:
Orjinalden alıntı: out
Tv de Citroen in ambleminin hikayesini seyretmiştim. Citroen in sahibinin kızı bi trafik kazasında arabası devrilerek ölür. Bunun üstüne babası uzun yıllar çalışarak devrilmeyecek özel süspansiyonlara sahip bi araba tasarlar. Adam çok iddialıdır.. Hatta arabayı devirebilene bir de ödül vereceğini vaadeder. Yarışmayı bir çavuş kazanır. fakat araba devrilince çavuş da ölür. Adam da arabanın amblemini çavuş arması olarak değiştirir..
Hakkaten hikaye güzel uydurulmus.
Dogrusunu ben söyleyim.
Citroen'in kurucusu, Andre CITROEN, aslinda agir sanayi çark dislileri (örnegin difransiyeldekiler) üreten bir fabrikatörken (ki, bunun özel bi çesidinin de icat edenidir), 1914 yilinda kurdugu otomobil firmasina da eski firmasinin (les chevrons) amblemini tasimistir.