Şimdi Ara

Dijital Klima - Artıları ve Eksileri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
84
Cevap
0
Favori
13.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunu merak ettim araç baktığım için.Analog klimayla ne gibi farklar var?Galiba araç içi ısısını tam olarak belirliyoruz.Bunun dışında ekstra bir özellik içeriyor mu??Yakıt tüketimine etkisi nasıl oluyor.Manuel mi az yakıyor yoksa otomatik mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 12 Ağustos 2012; 20:46:47 >



  • Bugüne kadar hiçbir artısını görmedim.
  • çift bölge kontrollü iklim klima var bende ama yazın full çalıştığı için hiç istediiğim sıcaklığa getirtemedim, çok bir artısı yok, ama manuel klimalı araç almam artık, önceliklerimdendir, full alırım iklim kontrolü, crıise control, yağmur sensörü, far sensörü ararım. Onlarsız araba almam.
    Felsefe meselesi

    Yoksa hiiç mi hiç bir artısı yok.
  • Bugune kadar hic bir eksisini gormedim.

    Klima kendi kendine calisiyor ac kapa ile ugrasmiyorsun. Istedigin dereceye ayarlayip birakiyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomotik klima ısıyı belirlediğiniz derecede tuttuğundan artı konfor sağlıyor, yani içerisi manueldeki gibi çok soğuk veya kısınca sıcak olmuyor...

    Ayrıca ısı ayarlarken ortam ısısı azalğında ara ara kendini kapatıyor, bu azda olsa yakıt tasarrufu sağlıyor...

    Bizzat tecrübe edilmiştir...
  • Otomatik klima candır. İstediğin dereceyi ayarlarsın arabanın içi belirttiğin ısıda olur.
  • aracımda dijital klima var ama genelde havalandırmayı açarım çünkü klimayı yakınca o da yakıyo başka fark var mı bilmiyorum ama bence gayet önemli bir özellik istedlğin dereceye ayarlama. Özellikle bebek felan varsa ve babaysan çok iyi bir yardımcı yoksa eşinin dırdırını yol bitene kadar çekersin(bir klimayı ayarlayamadın, çocuk hasta oldu üşüdü terledi )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Peki bu sonradan taktırılabilir mi?Fiyatları tuzlu mudur??
  • Analog klimalar manuel ve otomatik klima olmak uzere ikiye ayriliyor.
    Manuel klimalarda sicaklik kontrolu uflemeye gore yapilir.ufleme sicakligi kontrol edilir. 22 derece ufle gibi.
    Otomatik klimalarda ise sicaklik kontrolu uflemeye gore yapildigi gibi donus sicakligina gore de yapilir. Iceriyi 22 derece yap gibi. Iceriyi 22 derece yapmasi icin belki 18 derece ufleyecektir.

    Birde dijital klimalar var. Bu klimalar istisna varmi bilmiyorum ama genelde otomatik klima tipindedir.
    Dijital ekrani olabilir. Hava yonunu ve hava sicakligini secen tuslar elektriklidir. Yani sizin parmak gucunuze gore hareket etmez. Siz dugmeye basarsiniz hava yonu ayaklardan camlara gider. Oysaki analog klimalarda hava yonunu secen klepeleri siz kendi parmak gucunuzle dondurursunuz.

    Bu arada klimalardaki sicakliklar gercek sicaklik anlamina gelmez.
    Yani 14 derece ufle demek 14 derece ufle manasina gelmiyor.
    Kirmizidan mavi renge giden araligi 14 ila 28 derece olarak tanimlamislardir. O max sicaklik kapasitesi ile min sicaklik kapasitesi arasindaki range'tir.

    Kendi aracimda ve baska bir kac aracta durumu test ettim. 14 derece ufle dedigimde aslinda 6 derece hava ufluyordu. 28 dereceyi test etmedim. Muhtemelen 40 derecenin ustunde hava ufleyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 12 Ağustos 2012; 20:58:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha şık bir görüntü oluşturuyor. Kışın kaloriferi açınca sıcak, açmayınca soğuk oluyor. otomatik derece ayarı yapınca sabit sıcaklıkla yolculuk yapabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Analog klimalar manuel ve otomatik klima olmak uzere ikiye ayriliyor.
    Manuel klimalarda sicaklik kontrolu uflemeye gore yapilir.ufleme sicakligi kontrol edilir. 22 derece ufle gibi.
    Otomatik klimalarda ise sicaklik kontrolu uflemeye gore yapildigi gibi donus sicakligina gore de yapilir. Iceriyi 22 derece yap gibi. Iceriyi 22 derece yapmasi icin belki 18 derece ufleyecektir.

    Birde dijital klimalar var. Bu klimalar istisna varmi bilmiyorum ama genelde otomatik klima tipindedir.
    Dijital ekrani olabilir. Hava yonunu ve hava sicakligini secen tuslar elektriklidir. Yani sizin parmak gucunuze gore hareket etmez. Siz dugmeye basarsiniz hava yonu ayaklardan camlara gider. Oysaki analog klimalarda hava yonunu secen klepeleri siz kendi parmak gucunuzle dondurursunuz.

    Bu arada klimalardaki sicakliklar gercek sicaklik anlamina gelmez.
    Yani 14 derece ufle demek 14 derece ufle manasina gelmiyor.
    Kirmizidan mavi renge giden araligi 14 ila 28 derece olarak tanimlamislardir. O max sicaklik kapasitesi ile min sicaklik kapasitesi arasindaki range'tir.

    Kendi aracimda ve baska bir kac aracta durumu test ettim. 14 derece ufle dedigimde aslinda 6 derece hava ufluyordu. 28 dereceyi test etmedim. Muhtemelen 40 derecenin ustunde hava ufleyecektir.

    Butun araclar 14 ile 28 arasinda sicaklik degerleri sunmaz. Misal benim aracta en dusuk 16, en yuksek 32 diye hatirliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://forum.donanimhaber.com/m_21666413/tm.htm bu konudan da yardım alabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Analog klimalar manuel ve otomatik klima olmak uzere ikiye ayriliyor.
    Manuel klimalarda sicaklik kontrolu uflemeye gore yapilir.ufleme sicakligi kontrol edilir. 22 derece ufle gibi.
    Otomatik klimalarda ise sicaklik kontrolu uflemeye gore yapildigi gibi donus sicakligina gore de yapilir. Iceriyi 22 derece yap gibi. Iceriyi 22 derece yapmasi icin belki 18 derece ufleyecektir.

    Birde dijital klimalar var. Bu klimalar istisna varmi bilmiyorum ama genelde otomatik klima tipindedir.
    Dijital ekrani olabilir. Hava yonunu ve hava sicakligini secen tuslar elektriklidir. Yani sizin parmak gucunuze gore hareket etmez. Siz dugmeye basarsiniz hava yonu ayaklardan camlara gider. Oysaki analog klimalarda hava yonunu secen klepeleri siz kendi parmak gucunuzle dondurursunuz.

    Bu arada klimalardaki sicakliklar gercek sicaklik anlamina gelmez.
    Yani 14 derece ufle demek 14 derece ufle manasina gelmiyor.
    Kirmizidan mavi renge giden araligi 14 ila 28 derece olarak tanimlamislardir. O max sicaklik kapasitesi ile min sicaklik kapasitesi arasindaki range'tir.

    Kendi aracimda ve baska bir kac aracta durumu test ettim. 14 derece ufle dedigimde aslinda 6 derece hava ufluyordu. 28 dereceyi test etmedim. Muhtemelen 40 derecenin ustunde hava ufleyecektir.

    Butun araclar 14 ile 28 arasinda sicaklik degerleri sunmaz. Misal benim aracta en dusuk 16, en yuksek 32 diye hatirliyorum.

    Ben ornek olarak verdim. Sizdeki 14 ila 32 olan degerde klimanin maximum ila minimum isitma sogutma kapasitesi. O rakamlar sadece isitma sogutma kapasitesi araligini temsil ediyor.

    Araclarin klimalari genelde 5 ile 8 derece ufler (minimum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Analog klimalar manuel ve otomatik klima olmak uzere ikiye ayriliyor.
    Manuel klimalarda sicaklik kontrolu uflemeye gore yapilir.ufleme sicakligi kontrol edilir. 22 derece ufle gibi.
    Otomatik klimalarda ise sicaklik kontrolu uflemeye gore yapildigi gibi donus sicakligina gore de yapilir. Iceriyi 22 derece yap gibi. Iceriyi 22 derece yapmasi icin belki 18 derece ufleyecektir.

    Birde dijital klimalar var. Bu klimalar istisna varmi bilmiyorum ama genelde otomatik klima tipindedir.
    Dijital ekrani olabilir. Hava yonunu ve hava sicakligini secen tuslar elektriklidir. Yani sizin parmak gucunuze gore hareket etmez. Siz dugmeye basarsiniz hava yonu ayaklardan camlara gider. Oysaki analog klimalarda hava yonunu secen klepeleri siz kendi parmak gucunuzle dondurursunuz.

    Bu arada klimalardaki sicakliklar gercek sicaklik anlamina gelmez.
    Yani 14 derece ufle demek 14 derece ufle manasina gelmiyor.
    Kirmizidan mavi renge giden araligi 14 ila 28 derece olarak tanimlamislardir. O max sicaklik kapasitesi ile min sicaklik kapasitesi arasindaki range'tir.

    Kendi aracimda ve baska bir kac aracta durumu test ettim. 14 derece ufle dedigimde aslinda 6 derece hava ufluyordu. 28 dereceyi test etmedim. Muhtemelen 40 derecenin ustunde hava ufleyecektir.

    Butun araclar 14 ile 28 arasinda sicaklik degerleri sunmaz. Misal benim aracta en dusuk 16, en yuksek 32 diye hatirliyorum.

    Ben ornek olarak verdim. Sizdeki 14 ila 32 olan degerde klimanin maximum ila minimum isitma sogutma kapasitesi. O rakamlar sadece isitma sogutma kapasitesi araligini temsil ediyor.

    Araclarin klimalari genelde 5 ile 8 derece ufler (minimum)

    Ornek ibaresi gormedim ondan belirttim.

    Ayrica 14e ayarladiginda 6, 20ye ayarladiginda 15 ufler vs. gibi sonuclara varamayiz. O degiskendir. Ortam sicakligina gore otomatik ufler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiçbir işe yaramıyo. İki tane dijital klimalı aracımız oldu birtanesi çift bölgeliydi yemin ederim birşe yaramıyo ben hep elimle ayarlıyodum yine. Sadece görüntü amaçlı çok iyi.
  • Eksisi yok artısı var.

    Ayarladığın hava sıcaklığına göre üfleme gücünü kendi ayarlıyor. İstenilen sıcaklığa ulaşıldı mı güç azalıyor.
  • sanıırm tek artısı bir düğme ile kışları camlardaki buğuyu çözebilmen ve de uzanmana gerek kalmadan üflediği yeri bir dokunuşla değiştirebilmen.

    onun dışında memleketimin yazı sağ olsun, çok çok güçlü klima olmadan, içerisi 23 derece oldu da, yeteri kadar soğudu, otomatik olarak az üfleyeyim diyemiyor klima, 1 dk üflemedi mi içerisi 30 derece. hem otomatik hem manuel ayarlı klima kullanıyorum birinde 30 dk sonra 5 den 4 e alıyorum, öbürü de 30 dk sonra kendi kendine yapıyor işte. fark bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rallyman61

    Hiçbir işe yaramıyo. İki tane dijital klimalı aracımız oldu birtanesi çift bölgeliydi yemin ederim birşe yaramıyo ben hep elimle ayarlıyodum yine. Sadece görüntü amaçlı çok iyi.

    Demek milleti kazıklamaktan başka işe yaramıyor!!!Hocam görüntü olarak çok şık duruyor dijital ekran falan.Meğer bir işe yaramıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Analog klimalar manuel ve otomatik klima olmak uzere ikiye ayriliyor.
    Manuel klimalarda sicaklik kontrolu uflemeye gore yapilir.ufleme sicakligi kontrol edilir. 22 derece ufle gibi.
    Otomatik klimalarda ise sicaklik kontrolu uflemeye gore yapildigi gibi donus sicakligina gore de yapilir. Iceriyi 22 derece yap gibi. Iceriyi 22 derece yapmasi icin belki 18 derece ufleyecektir.

    Birde dijital klimalar var. Bu klimalar istisna varmi bilmiyorum ama genelde otomatik klima tipindedir.
    Dijital ekrani olabilir. Hava yonunu ve hava sicakligini secen tuslar elektriklidir. Yani sizin parmak gucunuze gore hareket etmez. Siz dugmeye basarsiniz hava yonu ayaklardan camlara gider. Oysaki analog klimalarda hava yonunu secen klepeleri siz kendi parmak gucunuzle dondurursunuz.

    Bu arada klimalardaki sicakliklar gercek sicaklik anlamina gelmez.
    Yani 14 derece ufle demek 14 derece ufle manasina gelmiyor.
    Kirmizidan mavi renge giden araligi 14 ila 28 derece olarak tanimlamislardir. O max sicaklik kapasitesi ile min sicaklik kapasitesi arasindaki range'tir.

    Kendi aracimda ve baska bir kac aracta durumu test ettim. 14 derece ufle dedigimde aslinda 6 derece hava ufluyordu. 28 dereceyi test etmedim. Muhtemelen 40 derecenin ustunde hava ufleyecektir.


    bildigim kadariyla
    konumu 14 e ya da 28 e getirmek 14 derece ya da 28 derece hava ufle anlamina degil iceriyi 14 ya da 28 derece sicakliga getir manasina geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lervolerto -- 12 Ağustos 2012; 22:03:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rallyman61

    Hiçbir işe yaramıyo. İki tane dijital klimalı aracımız oldu birtanesi çift bölgeliydi yemin ederim birşe yaramıyo ben hep elimle ayarlıyodum yine. Sadece görüntü amaçlı çok iyi.

    Demek milleti kazıklamaktan başka işe yaramıyor!!!Hocam görüntü olarak çok şık duruyor dijital ekran falan.Meğer bir işe yaramıyormuş

    Kısaca şöyle açıklıyım. Şimdi araca biniyorsunuz aracın içi fazla sıcak değil sizde 20 dereceye aldınız hemen son devir çalışmaya başlıyo sizde hemen kısıyosunuz ses yapıyo çok üflüyo diye. Bu sefer ne oluyo manuel klima. Yani doğru ayarlarsanız iyi birşey ama 30 kere klima açıyorsanız 25 i eliniz oraya kayıyor yani.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.