Şimdi Ara

Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
33.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Blow Off hakkında Sormak istediginiz ne varsa Sorabilirsiniz..

    Aracım : 1.5 dCi 105 Ps 6 İleri vitesli Modelidir.. Aracımda suan Chip tuning yazılımı vardır Ve motor gücü 135 beygir 320 nm tork'a çıkmıştır.

    Blow Off hakkında bir Çok Efsane var.. Yok çekişten düşürür arabayı yok Yağ atar yok turboyu bozar vs. vs. gibi laflar çok dolanıyor internette. Ben bu laflar yüzünden Bayagı erteledim Ama en sonunda Aracıma HKS Blow off Taktırdım :) Fiyat montaj dahil 400 TL.. 200 TL Hks'nin Replika blow off'u 200 TL'de montaj.. Montaj ücreti biraz pahalı gelsede Dizel arabada bayagı teferruatlı Montajı yaklasık 5 6 Saat sürüyor.. Ve bir çok ıvır zıvır takılıyor Swich,Role,Selenoid vs. vs. gibi bir Ton Ivır zıvır.. Açıp kapama düğmeside taktırdım istedigim Zaman blow Off'u pasif hale getirip Çufflatmıyorum :) Ve aracımın hiç bir orjinal parçası kesilip biçilmedi plastik turbo hortumuyla Demir turbo borusunun birleştiği yere Takıldı :)

    Genel olarak görüşüm söyle ;

    Araçta Çekişten Düşme Kesinlikle Yok.. Yağ atma derseniz Aracım 47.000 KM'de oldugundan Yok. Turbosunda sıkıntı olan arkadasların taktırmamalarını tavsiye ederim Blow çok fena yağ Atıyor sıkıntılı turbolarda Söyliyim. Sesi Çok Gür ve Çok dikkat çekiyor. Replika Hks OrjinaL hks'dan çok daha siddetli Çufflar Abilerim kardeslerim nedeni ise Diyaframı Gelişi güzel takılmış replikanın yani standartlara aykırı sekilde Takıldıgından Çok Fena Çuffluyor :)) Sunuda söyliyim turbo Dizel araçlarda bütün basınçı bıraktıgından blow offun Çufflama sesi Bi Evo'dan bi Subarudan daha fazla Çıkıyor :)



    Aracımın çufflarkenki videoları ;

    1. video :http://www.youtube.com/watch?v=3DcVn8F0C7o

    2. video :http://www.youtube.com/watch?v=ZEKVdRH18GQ


    Bunlardan montaj için gerekli aparat ve ekipmanlar

    Blow off HKS

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


    selenoid röle

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


    Hava emiş

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


    Gaz pedalının altına konulan swich

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''



    Blowu istedigin zaman kapatıp pasif hale acıp aktif hale getirme dügmesi

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedRocco34 -- 4 Haziran 2013; 22:49:22 >







  • çok hoş ya harika. gerçekten dikkat çekiyor bunun yanında birde el yapımı egzoz almalısınız
  • aracım dizel oldugundan maalesef en kral egzozuda alsam işime yaramıcak boşa masraf :) sadece goruntu olarak egzoz ucu var 2 ay sonrada 17 jant + 3.5 yay + chip tuning + kutu içi performans hava filtresi takılcak :)
  • kartaltepe karakolunun ordan geçerken polisler sadece bakmakla yetınmıs ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    kartaltepe karakolunun ordan geçerken polisler sadece bakmakla yetınmıs ...


    anlamadım aga ??
  • Bence kısa süreli cuff sesi daha hoş oluyor
  • İyi güzel hoş da, niye önüne gelene korna çalıp duruyorsunuz? Bir de hani at-kelebek muhabbeti var ya, bir aile aracına Blow-off takmak bence o kornayla tam takım olmuş.

    Ses güzel o ayrı.

    Tek kapı güzel spor bir aracın olur, Blow-Off da takarsın, kullanırken keyif de alırsın. Ama babanın arabasına Blow-off takmak olmamış hocam
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TreedyLine

    Bir çok kişi dizel arabaya blow off takılırmı ? takılırsa nolur nasıl çufflar turboda herhangi bi sıkıntı yaparmı artı ve eksileri nelerdir gibisinden şeyler soruyor nette binlerce konu var ve konuda yazılanların hepsi kulaktan dolma bilgilerle yazmışlar yok turboyu bozar yok yag atar yok cekişten düser araba vs. vs.

    biz bu ise son noktayı koyduk.. aracımız 2010 model 1.5 dCi 105 beygirlik 6 ileri vitesli megane 2 sedan hks marka blow off uygulattık montajı son derece professionel bir sekilde yapıldı.. acıp kapamalı yaptırdık istedigim zaman kapama dügmesine basarak blowu kapatabiliyorum :)

    genel olarak görüşüm ; sesi harika ve şiddeti çok iyi, yağ atma yok, arabanın çekişten düşmesi yok, dikkat çekmesi harika..

    tek kötü yanı ; çok mazot yiyiyor araba ama oda normal sürekli çufflatmak için gaza basıp cekersek tabi yer :)


    videolarımıza geçelim blow offu istedigim gibi istedigim devirde çufflatabiliyorum istersem uzatarak çuffffffffffff diye ister çuf çuf çuf diye yani kafama gore cuflatabiliyorum :)

    video 1 :http://www.youtube.com/watch?v=80HgUQv3Qzg

    video 2 :http://www.youtube.com/watch?v=eB3_MCd8-9E


    resimleri ;

     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


     Dizel Megane 2'ye HKS Blow-Off Taktık :)) Sonuç '' Harika ''


    Maliyeti ne oldu acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Bence kısa süreli cuff sesi daha hoş oluyor

    onu istedigim gibi ayarlayabiliyorum :) ister uzatıyorum ister sadece çufflatıyorum ister çuf çuf çuf yani binbir çeşit çufflatma türü yapabiliyorum. bunları yapmamdaki en büyük avantaj dizel olması cünkü elektronik gaz oldugundan gaz keleebegi olmadıgından dizel arabalarda özellikle benimkinde gaz pedalının altına blowu tetikleyici swich takıyorlar :) bu sayede istedigim devirde istedigim sekilde çufflatabiliyorum özellikle yokustan çıkarken melodi yapıyorum çuff seslerinden




  • Istediginde kapatabiliyorsan guzel bir olay. Zamanla kafa utuler cunku.
  • maliyeti 410 tl arkadaslar.. blow offumuz hks'nin replika blow offu 210 tl fiyatı 200 tlde montaj toplam 410

    bu blowu takma amacımız sadece görsellik simdiye kadar blow takılı megane 2 sedan görmedim bi değişiklik olsun istedim :) kabul ediyorum aracım modifiyeye uygun degil ama spor araç yapmak için elimden geleni yapacagım
  • Blow off'un bir amacı vardır, o da şekil yapmak değildir. Kaldı ki çuflaması bence estetik bir şey katmıyor araca, kamyon gibi ne öyle.
  • Replika olması umarım uzun vadede sorun yaşatmaz.

    Sesini bir kenara atalım. Turbo Lag da artıları oldu mu? Gazdan çekip tekrar bastığında aracın tepkisi eskisine nazaran daha iyi olması lazım blow takınca. Önemli olan bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TreedyLine


    Konunun yeri DH Garaj ana başlığıdır.

    konunuzu oraya taşıdığım halde tekrar niye oto genele başlık açıyorsunuz??

    Bu konuyu da DH Garaja taşıyıp diğer başlığınızı siliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Replika olması umarım uzun vadede sorun yaşatmaz.

    Sesini bir kenara atalım. Turbo Lag da artıları oldu mu? Gazdan çekip tekrar bastığında aracın tepkisi eskisine nazaran daha iyi olması lazım blow takınca. Önemli olan bu.

    inşallah yaratmaz yaratırsada söker atarım yada bu sefer orjinal hks alırım napim :) valla konu içeriginde yazdım görüşlerimi arabada herhangi bi artısı yada eksisi yok iyi yonu dedigim gibi dikkat cekmesi sesi vs. vs. kotu yonu yok araba cekişten felan düşmüyor çuffladıktan sonra cünkü cogu platformda blow konularında çuffladıktan sonra arabanın cekişten düştügü bilmem ne oldugu yazıyor özellikle dim dik yokusta denedim bunu yokusu çuflata çuflata çıktım en ufak bir performans kaybı yok.. dizel arabalarda blowun + yada - si yok sanırım motor acısından sadece gösteriş..




  • sesi çok uzatıyor ama ilk gelen ses harika
  • 1)BOV yakıtı değiştirmez
    2) Benim aracımdada BOV var Racing tipi değil diyafram kaçırır.Racing BOV olmayan tipler ve aracı istop ettirir.AFM den havayı kestiği için araç arıza olarak görür,ve yüksek hızlarda giderken biranda stop edebilir aracınız.Bütün Turbolu araçlarda küçük bir dump valve vardır zaten.Racing tipi BOV alaydınız keşke.Benimkide Racing değil ama yakında yaptırıcam çok pahalı kendileri.Size önerim aracı dikkatli kullanınheran stop edebilir.
    3)Bir miktar pervanede oluşacak türbülansı azaltır ve turbo ömrünü arttırabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TreedyLine

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Replika olması umarım uzun vadede sorun yaşatmaz.

    Sesini bir kenara atalım. Turbo Lag da artıları oldu mu? Gazdan çekip tekrar bastığında aracın tepkisi eskisine nazaran daha iyi olması lazım blow takınca. Önemli olan bu.

    inşallah yaratmaz yaratırsada söker atarım yada bu sefer orjinal hks alırım napim :) valla konu içeriginde yazdım görüşlerimi arabada herhangi bi artısı yada eksisi yok iyi yonu dedigim gibi dikkat cekmesi sesi vs. vs. kotu yonu yok araba cekişten felan düşmüyor çuffladıktan sonra cünkü cogu platformda blow konularında çuffladıktan sonra arabanın cekişten düştügü bilmem ne oldugu yazıyor özellikle dim dik yokusta denedim bunu yokusu çuflata çuflata çıktım en ufak bir performans kaybı yok.. dizel arabalarda blowun + yada - si yok sanırım motor acısından sadece gösteriş..

    Çok erken veya uzun süreli hava tahliyesi yaparsa performansta kayıp olabilir, fakat tam kararında tahliye yaparsa artısı olur.

    Blow Off un amacı turbo dönerken ayağını gazdan çektiğinde (gaz kelebeği kapandığında) turbo arkadan hava basmaya devam ettiği ve hava motora giremediği için back pressurre oluşur ve turboyu aniden durdurur bu basınç. Bloww off bu basıncı turboyu durdurmadan tahliye eder ki tekrar gaza bastığında turbo yeniden devir kazanmaya çalışmasın ve lag oluşmasın.

    Sadece ses amacı ile kullanıyorsanız zaten amacınıza ulaşmışsınız. Performans kaybı yoksa iyi. Fakat bana biraz fazla tahliye ediyor gibi geldi. Güle güle kullanın.




  • video isterik

    edit: pardon video varmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exponent -- 15 Nisan 2012; 13:24:37 >
  • hepinize teşekkür ederim arkadaslar :) bi kac sey ekliyim

    1. sesi ben bilerek uzattırıyorum blowu acık bırakarak :) istedigim zaman normal çuff sesinide cıkarttırıyorum blowdan yani benim keyfimle alakalı bi durum uzatması :)

    2. yakıtı degiştirmez tabiki sadece sürekli gaza bas cek gaza bas cek yapınca ses cıkması için bi miktar fazla yakıyor araba dogal olarak onu demek istedim mesela 50 tl lik mazot almıştım yol bilgisayarında 350 km yazıyordu 70 km yol yaptım tabi caf cuf yapa yapa tekrar baktım bilgisayara 265 km gider yazıyordu 15 km'lik mazotum gitmiş :D

    3. valla ben anlamam oyle racingden felan hks aldım işte herhangi bi sıkıntısı yok 6. viteste denedim çok fena çuffluyor :)

    4. inşallah uzatır ömrünü :)

    5. valla hiç bir performansta kayıp olmadı yada oldu ben anlamadım ama dedigim gibi özellikle dik yokusta denedim herhangi bi düsüs yoktu..

    6. biraz fazla tahliye etmesinin nedeni resimlerdede goruyorsunuz blowa baglı hortumun üstünde 3 tane sırınga ignesi var hortumdaki tüm havayı tahliye etsin diye taktık :)




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.