Şimdi Ara

DSG si patlamayan var mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
97
Cevap
1
Favori
8.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu dsg olayı gözden büyütülüyor tamirci var bizim dize gezt rentecarcın araç 110binde sabah baskıbalata değişdik araba akşam kurtarıcı ilekapı önüne indi sabah sökdüğümüzde sıfır baskı balata bitmiş dendi yani herşey şanzıman değil kullanıcı hatası çok daha etkili mesela şanzıman eskimesi %30 sa kullanıcının hatası %70 dir
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    Ağır konuşmuş , ne demek terkedin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2011 jetta yarı oto 4 yıl binildi sıfır sıkıntı sonra satıldı 1 yıl da alan sıkıntısız binmiş sonra kaza yapmış pert...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2018 karoq 1.0 tsi dsg 14k oldu şimdilik problem yok.
  • yigitali1 Y kullanıcısına yanıt
    Hangi araçlar? 10 senedir dsg mekatronik problemi yaşanıyor mu? Soru “ dsg patlamayan var mi ?” Böyle bir soru veya genelleme olabilir mi ? Bir de mesajımı silmiş kendini bilmezin biri...
    Bunun türevleri , Honda alıp sorun yaşamayan var mi ? Motosiklete binip olmeyen var mi ? Forum bu sorular ile dolsun..
    Konun amacı ne ? Benim patlamadı denilenecek, sonra ooo sen vagcı sen şu bu diye 80 tane troll’e malzeme. Konu faydasız, neyin ayıp neyin normal olduğunu bilebilecek yaş ve kapasitedeyim...
    Varsa faydalı olmak isteyen biri benden öneri... bir kullanıcı grubu kurulur dsg problemi yaşayanlar klubü vs. Bundan sonra hukuki girişimler yapılır...
    negative genelleme ile konu dsg’ye lanet etmekten başka bir yere varmaz. Madem aracınızdan nefret ediyorsunuz gidersiniz hukuken hakkınızı ararsınız. Patlamayan var mi diye genelleme ile soru sorulmaz.
    Bir de tam tersi olanlar cıkacak dayısının teyzesinin bilmem kimin arabasını ben 3000000 km kullandım sorun yok diyenler...
    Sorun yaşamayanın neden sorun yaşamadığını bilemeyeceğiniz gibi, kendini savunmakla mükellef bırakılan bir konu. “sana ne?” Denir kendini bilmeden mesajimi silen kimse ona cevap bu cümle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Ekim 2019; 3:19:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Büyütülecek bişey yok kızdıysanız eğer
    Cunki evet öyle bir genelleme var yani sorunun ne olduğu daha belli değil.
    Bir kısım aldım bilmem kaç km oldu daha şanzuman gitti diyor.
    Bir kısım bilmem kaç km kullandım daha tık yok diyor.
    Acaba gerçekten kullanımdan mi? Bakımdan mi? Yoksa belkide kroniktir yani bazı araçlarda oluyordur şansa

    2. El alan adam şanzuman yağınımi değişmedi de yağı azaldı eskidi yada bitti neyse işte o yüzden gitti?
    Yoksa arabayı durdurmadan önce yapılması gereken şu önce p sonra el freni sonra d sonra kapat ( otomatik aracım yok tam bilmiyorum ) yapmamasından mi?
    Nebilim kullanıcı hatası da olur belki bazı araçlara yapım esnasında özen gösterilmedi. Kul yapımı sonuçta

    Kısaca bunlar olan şeyler ve sürekli açılan bir konu
    Ben bile dağ passat düşünüyordum ama nemelazim biz kaldıramayız öyle arızaları diyip vazgeçtim

    Yani okadar boş konu varki sen kalkıp bu konuya laf çarpma boşver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yigitali1 Y kullanıcısına yanıt
    Bu sorulara bilir-Kişi cevap verir mahkeme Karar verir..

    Örnek 250.000 kişi dsg problemi yaşadı. 1.000.000 araç satıldı.

    Geri kalanın yaşamayacağının garantisi olmadığı gibi aksi de doğru..

    Bu nedenle 250.000kişiden 50.000 kişi hukuk yolu arasa devlet bu konuyu yasa cinsinden ele alabilir ya da firmaya ihtar yapılır, aynı Amerika’da 10 sene garanti olduğu gibi..
    Bu faydalıdır, ama 750.000 kişi ben ‘patlamadım’ dese hiçbir yere varılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Ekim 2019; 3:29:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi güzel anlatmişsında dsg si patlayan müşteri memnuniyeti adı altında şanzımanı değiştirilenlerden biriyim. Bendeki dsg ile Leon FR Golf Gt serisindekiyle aynı. Madem hassas ve dikkatlı kullanacaz gaza abanmayacaz vb hız tutukunları için olan modellerde neden kullanılıyor hala. 2019 Leon Fr sahibi dostum 15bin bakımı için gittiği serviste şu sebebleride belirtti. Evrak dosya isteyenede gösteririm GEREKİRSE...


    - Şanzıman ilk çalıştığında D ye geçiş yaparken titreme yapıyor. Her zaman değil.
    - Şanzıman ilk çalıştığında D ye geçiş yaparken (10-3 ihtimal) araç 1 -2 cm yerinde zongluyor. Anlamışsındır ne demek istediğimi
    - 3 kere 100km hız üstünde D üzerindeyken vites boşa geçiyor sonrasında triptroniğe alıp tekrardan D ye almış. Bir videosu var en azından servise gösterebilecek.

    Tespitleri bu kadar dostum mertin. Bu yazıyı kendisinede göstereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ibiza Cupra 2014 - 33 bin Km

    Hiç sıkıntım yok ama olmayacağı anlamına gelmez. Kullanım ile alakası yok tamamen şans bu şanzıman. Dünya'da bozuk olduğu kanıtlanmışken ve çoğu ülkede 6-10 yılları arası garanti verirken hala kullanım falan demeyin.

    Şans tek faktör şans. Şu da var ki 4 sene garanti verse veya 5 sene ayda 4 tane Mazda satılıyorsa hiç satamazlar. Piyasada VAG grubu harici araba kalmazdı premium hariç.
    Servisi bile sorunlu dedikten sonra şansa da kalmıyor is

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ignatius

    Hocam iyi güzel anlatmişsında dsg si patlayan müşteri memnuniyeti adı altında şanzımanı değiştirilenlerden biriyim. Bendeki dsg ile Leon FR Golf Gt serisindekiyle aynı. Madem hassas ve dikkatlı kullanacaz gaza abanmayacaz vb hız tutukunları için olan modellerde neden kullanılıyor hala. 2019 Leon Fr sahibi dostum 15bin bakımı için gittiği serviste şu sebebleride belirtti. Evrak dosya isteyenede gösteririm GEREKİRSE...


    - Şanzıman ilk çalıştığında D ye geçiş yaparken titreme yapıyor. Her zaman değil.
    - Şanzıman ilk çalıştığında D ye geçiş yaparken (10-3 ihtimal) araç 1 -2 cm yerinde zongluyor. Anlamışsındır ne demek istediğimi
    - 3 kere 100km hız üstünde D üzerindeyken vites boşa geçiyor sonrasında triptroniğe alıp tekrardan D ye almış. Bir videosu var en azından servise gösterebilecek.

    Tespitleri bu kadar dostum mertin. Bu yazıyı kendisinede göstereceğim.
    Golf GT den kastin Golf Gti ise sanziman ayni degil. 250 Nm Tork ustunde 6 ileri islak var o modellerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 24 Ekim 2019; 9:3:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Scirocco 1.4 TSI 150 - 44000 km de şuan kavrama da bir sorun yok en az 20 bin daha gider diye düşünüyorum sonra 2500 lira baskı balata yer.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kavramanın sarf malzeme olduğunu anlayamayan bir sürü insan var şurada
  • Sıfır aldım, 1.6 tdi DSG, 2013 model. 7 yılına yaklaştı, 150 binde, araç genel olarak daha hiçbir sıkıntı yaratmadı, arıza vermedi.
  • Var, maşallah benimkinde tık yok.
  • 2015 LEON TDİ 64000 de aldım şuan 93000 de hiç sıkıntı yaşamadım , servis bakımlı zaten iyi niyet devam ediyor ama genede göz korkusu var satsam mı diyorum :) sadece devir daim kaçırmaya başladı 88000 de değiştim .
  • 1-2 tane biliyorum.
  • ignatius kullanıcısına yanıt
    Önce bir yanlış anlamayı düzelteyim. Gaza hiç abanmayacaksın diye bir şart yok. Ya da aniden hızlanmayacaksın, aniden yavaşlamayacaksın, hiç karavan ya da trailer çekmeyeceksin denmiyor. Denen şu: Araç kullanma alışkanlığın tamamen bunlara bağlıysa yani normal kullanıcı günde 1-2 defa gaza abanırken sen 20-30 defa abanıyorsan, sürekli sert bir şekilde hızlanıp yavaşlıyorsan, özellikle 1. vitesten 2. vitese geçişlerde bunu hep yapıyorsan, aracının arkasında sürekli bir karavan bağlıysa, standart çiftli volan ve debriyaj paketi seti sizlere ömür oluyor. Belirtiler: Titreme, silkinme ve aşırı gürültü. Nadir durumlarda ise ise volan setinin dağılması ile aracın çalışamaz hale gelmesi.

    Diğer soruna gelince hem çiftli volanın hem de çift kavrama debriyaj setinin 228 mm olanı var, 240 mm olanı var. Yani her araçta aynı DQ200 şanzıman kullanılıyor ama aynı debriyaj seti ve aynı çiftli volan kullanılmayabiliyor. Motor torkuna bağlı olarak değişik set kullanıyor olabilirler. Senin araçtaki çiftli volanın parça kodu ile Leon FR'deki çiftli volanın parça kodunu karşılaştırmak gerek.

    Batıda bu sorun özellikle genç kullanıcılar arasında çok yaygın olduğu için Awesome ve Sachs gibi firmalar daha sağlam ve daha dayanıklı volan ve kavrama setleri yaparak satıyorlar. Özellikle araçlarını modlayanlar bu firmalara yöneliyor. Bu arıza ile karşılaşırsan Sachs setlerini kullanarak bu sorundan kurtulabilirsin muhtemelen.

    Edit: Fikrin olsun diye DQ200 ler ile birlikte kullanılan çiftli volan (DMF) için aşağıda bir resim paylaşıyorum:

    DSG si patlamayan var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Torlak Kemal -- 24 Ekim 2019; 21:28:2 >




  • Vurmayın garibim DSG’ye öldü garibim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 bin sehir icinde 5 bin km sehir disinda uzun yolda 150hp 1.4tsi kullandim, genelde spor mod da iliğine kadar sıkıştırdım banamısın demedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    Resmen kovmuş,arabadaki triplere bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.