Şimdi Ara

F40 BMW 1 serisinde bulunan 7 ileri DCT şanzıman.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
6.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu şanzıman DSG ile aynı mı? Neden 8 ileri ZF yerine bu geldi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ZF 8 ileri arkadan itişli modellere uygun 1 serisi maliyet odaklı önden çekişli olduğu için 7 ileri kullanılıyor. Ama performans modellerinde PSA'nın EAT8 dediği Aisin 8 ileri kullanılıyor.
  • Cift kavramalar ile gaz pedali performans arasinda cok daha iyi bir direktlik kuruluyor.T.k.gibi kitlenene kadar bir kaydirma yapmayip enerji ve guc kaybi olmuyor..Bkz.kotu ornek tucson cift kavramasi.Kalkista kacirir gibi.T.k.karsisinda iyi kalibre edilmis,yazilimi iyi bir cift kavrama hem performans hemde ekinomi yonunden cok avantajli.Yagli diye aciklanan ki her iki cesittede var sadece miktarlar farkli,sorun cok dusuk olmakta.
    Ben tts te kullandim 85.000 km de yagini degistirtmistim.Cok daha purussuz ve kararli olmustu.
    Sozun ozu dsg degil.Sanirsam getrag in uretimi ve yagli bir uretim ki yuksek torklu motorlardada kullaninlack.Belirttigim gibi dusuk emisyon da onemli bir mevzu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 11 Ekim 2019; 23:8:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF 8 arkadan itiş ya da 4 çeker otomobiller için düşünülerek tasarlanmış bir şanzıman. Yeni 1 Serisi önden çeker olduğu için ZF 8 kullanılamıyor.
  • Zf9 koyabilirlerdi aslında
    Çift kavramların hepsi kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw yeni 1 serisinde Getrag ın ıslak kavramalı 7dct sini kullandı. Megane 4 tce lerde olan şanzıman

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Bmw yeni 1 serisinde Getrag ın ıslak kavramalı 7dct sini kullandı. Megane 4 tce lerde olan şanzıman
    Yani sorunsuz mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda accord 2.4 şanzıman sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ZF olmayan Bmw yi alsın turşusunu kursun. Forumda kavrama sorunlarını görmeye başlayacağımız araba modeli.
    Bkz 2019 1 series

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Yani sorunsuz mu

    Alıntıları Göster
    Çift kavrama sorunluluk değil gardaşım
    Çift kavramada baskı balata kavrama değişimi vs bunlar normal
    Dsg deki sıkıntı mekatronik belası ve kavrama baskı balata gibi malzemelerin çok erken patlaması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isetta_1955

    ZF 8 ileri arkadan itişli modellere uygun 1 serisi maliyet odaklı önden çekişli olduğu için 7 ileri kullanılıyor. Ama performans modellerinde PSA'nın EAT8 dediği Aisin 8 ileri kullanılıyor.
    Honda civic hb dizelde zf8 kullaniliyor. Arkadan itis mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Honda civic hb dizelde zf8 kullaniliyor. Arkadan itis mi ?

    Alıntıları Göster
    Hayır ZF9 kullanıyor zf8 yapısı gereği uzunlamasına olduğu için önden çeker araçlara monte edilemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Anladim tesekkurler :) Yine de maliyet icin vazgecilmesi premium bir marka icin can sıkıcı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda ben de kırgınım bmw ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Honda civic hb dizelde zf8 kullaniliyor. Arkadan itis mi ?

    Alıntıları Göster
    Sedan da 1.6 dizel 9 ileri otomatik zf olmaması lazım. Aisinin şanzımanı. Civic hb de 9 ileri de aisin dir. Uk versiyon civic hb de 9 ileri.
    Yani bmw deki 8zf önden çekiş motorlarda kullanılamıyor. Büyük bir şanzıman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 12 Ekim 2019; 22:1:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Yani sorunsuz mu

    Alıntıları Göster
    Tamamen sorunsuz diyemeyiz. Ancak ıslak çift kavramalarda sorun ihtimali çok daha düşük yada yüksek kmlerde ortaya çıkıyor.
    Bmw önden çekişli 2 serilerinde ıslak çift kavramayı uzun süredir kullanıyor ve sorun duyulmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Honda civic hb dizelde zf8 kullaniliyor. Arkadan itis mi ?

    Alıntıları Göster
    Cevabı yazanlar olmuş ama fotoğrafları eklemekte fayda var.

    8hp dev gibi bir şanzıman bu yüzden önden çekişlere koyulmuyor:
    www.zf.com
    8-Speed Automatic Transmission
    https://www.zf.com/products/en/cars/products_29289.html


    Ancak 9hp önden çekişliler için ideal, 9 ileri ve 8hp'ye göre ufacık denebilir:
    www.zf.com
    9-Speed Automatic Transmission
    https://www.zf.com/products/en/cars/products_29299.html



    Keşke BMW'de çift kavrama işine gireceğine yeni kasada M135i gibi modellere koyduğu Aisin 8 ileri şanzımanı tüm yeni 1 serilerinde standart yapsaydı.




  • isetta_1955 kullanıcısına yanıt
    Gorsellerle daha aciklayici oldu hocam, tesekkurler. Zf8 oldukca buyukmus :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Gorsellerle daha aciklayici oldu hocam, tesekkurler. Zf8 oldukca buyukmus :)
    Sağolun hocam. Zf8 hakikaten dev gibi. Ama keşke BMW çift kavrama yerine 9hp ya da Aisin 8 koysaydı.
  • Getrag şanzıman. Aynısını Reno ve Mercedes de kullanıyor 1.4 benzin ve 1.5 dizelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla değil bir iki sene içinde, bmw 1 serisi aracımda vites kutusunu kontrol edin yazısı çıktı ne yapmalıyım diye konular açılmaya başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.