ANCAK SON OLARAK BU TOİC İLE YORUMLARINIZI ALMAK İSTİYORUM
SIFIR BİLE OLSA SORUNSUZ ARACIN OLMADIĞINI BİLİYORUM.
ŞU ARALAR FABİANIN TDI 23500 YTL. MOTOR VE DONANIMDA VW VE AUDİ PARÇALARI KULLANILIYOR.
KULLANANLARLA DA KONUŞTUM BÜYÜK BİR PROBLEM OLMADIĞINI SÖYLEDİLER
AYRICA İZMİR DE 23500 SATILIYOR. DAHA DÜŞÜK FİYATA BULABİLECEĞİM BİR YER VAR MI?
YÜKSEK YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
İZMİRDEN SAYGILAR
al güle güle kullan hoş araba
Skoda VW yavrusu gayet güzel gayet mantıklı ve başarılı hayırlı olsun ama yakinda kasasi değişir cünkü SUPERB ve OCTAVIA değişti bu Fabia icinde haberdir diye düşünüyorum. Bu yüzden bence Fiesta veya 206 yada bakabilirsin gerçi 206 da bitmek üzere 207 geliyo arabam bir sene icinde eskimesin diyosan en fazla makyaj görebilicek olan Fiesta TDCi derim duyduguma göre(cok bi iddiam yok) Fiesta o sınıfın en düşük yakıt tüketimine sahip dizelmiş,kolay gelsin
FİESTA KONUSNDA BAYADIR DÜŞÜNÜYORUM. ANCAK FORUMDAKİ BİLGİLER VE FİESTA DİZEL SIFIR 26.000 YTL ÜZERİNDE
AYRICA FİESTA BU SINIFIN EN YÜKSEK YAKAN ARABASI OLARAK BİLİYORUM.
BİR DE FİESTA 2006 YA KASA DEĞİŞTİRECEKMİŞ.
O SEBEPLEDE HAYIRLISIYLA FABİA DÜŞÜNÜYORUZ
o paraya bırakıyolarsa gerçekten kaçırma fabiayı
alacak olana allah sabırlar versin. bakım aralığı 7500km!!!
Ama birde şu var Fabia eskidi ya 0 ını alırsam 2006 da kasa değiştirri bu alet bir de servisi yok bişiyi yok arıza yapsa yolda kalsam ne yapacağım, dizel araçla pompa tıkanır yolda kalırsın yok bizi bozar Skoda...
Donanıma baktım ABS yok ya bi tane airbag var donanım olarak, bir de kasetli teyp veriyorlar ikisini donanımdan sayarsak baya donanımlıymış...Donanım istiyorsan 27.5 milyara çıkıyor o parada verilmez...
bence guzel tercih. Vw kalitesi var nede olsa. Ayrıca Avrupada VW grubu araclarda biodizel kullanınca garanti dısı kalmıyormuş. Yani bu bakından dusununce de biodizel kullanacaksan dogru tercih derim ben. Fiyatıda dedigin gibiyse cok uygun.
quote:
Orjinalden alıntı: nlty2000
alacak olana allah sabırlar versin. bakım aralığı 7500km!!!
bende felicia var fabianın abisi.stacda çalıştıım yerde 2-3 tane fabia vardı .artık skoda eski çarpık bacaklı skoda diil.ben tavsiye ederim ii hoş rabadır.memnun kalcaanı umarım
aracın kronik sorunu yada motorda problemi yada vb. bilen var mı?
ayrıca
TDI sesi çokmuş. içeri çok ses geliyor mu. ses yalıtımı nasıl acaba. bilen var mı?
TDI taş gibi motor bu motorla sen kaçak mazot bile kullansan tık demez çalışır. Ama sorun şu Traktör gibi ses çıkarıyor. Çok abartı sen 60-70 milyarlık bir pasattan çıkan sesi duysaydın yani OHAA demiştim. Bir de Vectra nın dizeli vardı 2.2 litremi neydi hatırlamıyorum otomobil gibiydi.
Ama işte VW nin motoru biraz daha dayanıklı diğer dizellere göre diğer dizeller hassas...
23.500 ytl ye dizel sıfır çok iyi fiyat hatta mukemmel bir fiyat sonucta bu fıyata alınan bır arabada mercedes donanımı beklenmez heralde yanlız şu önemlı ABS yok eğerki abs sonradan takılıyorsa bende kesınlıkle düşünüyorum bu arabanıın 2005 modelini 26.000 ytl ye ucuz bulup alan çok arkadaşım oldu şimdi 2006 modeli 23.500
kaçak mazotla filan çalışmaz. yerli mazot kullanan bi tanıdık geçen yıl motor yaptıdı golfüne. yok öyle birşey. hatta ustalara ve satıcılara soracak olursanız commonrail'lere göre daha hassaslar. ayrıca bkz: http://www.sikayetvar.com şikayet no:63316 adam ne diyor bi okuyun.
boşver fabia yı şunu bir oku Fiat modelleri arasında kendine ilk kez Punto'nun kaputunun altında yer bulan 1.3 litrelik Multijet turbo dizel motor. Fiat Auto ve General Motors'un ortak girişiminin sonrasında kurulan Fiat-GM Powertrain tarafından tasarlanan ilk motor unvanını taşıyor. 1248 cc hacimli, 16 supaplı motor 4000 d/d'de 70 HP güç ve 1750 d/d'de 180 Nm tork üretiyor. Common-rail direkt enjeksiyon sistemini ilk geliştiren firma olan Fiat'ın dizel motor teknolojisindeki gücünü ortaya koyan Multijet teknolojisinde gelişmiş enjektör ve kontrol sistemleri kullanılıyor. Halen kullanılan dört silindirli common-rail dizel motorların hepsinden daha küçük bir yapıya sahip olan motorun toplam ağırlığı 130 kg. Her püskürtme zamanında 2 yerine 5 kez yakıt püskürten enjeksiyon sistemi, böylece yanma sırasın da ısı ve basınç artışının kademeli olarak artmasını sağlıyor ve silindirlere giren hava daha iyi kullanılıyor. Triger kayışı yerine zincir kullanılan motor, 250 bin km boyunca bakım gerektirmemesiyle de dikkat çekiyor. Bütün modern turbo dizel motorlar gibi şaşırtıcı bir hızla derlenen Multijet motor, Punto'ya kullanımda çeviklik kazandırıyor. Devri 2000 d/d düzeyindeyken gerçek bir patlama yaşatan motor, akıcı bir şekilde yüksek hızlara doğru tırmanıyor. Rölantide duyulan zayıf gürültüsü araç hızlandıkça iyice azalıyor. Çabuk gaz tepkileri ve yumuşak vites geçişleriyle kolayca hızlanan otomobil, motor devri 2000 d/d'nin altına düşmediği sürece akıcı sürüş karakterini koruyor. Motorun 180 Nm'lik yüksek torku esnek kullanım imkanı sağlıyor, Otomobilin Muitijet motorla sağladığı performans değerleri, bu sınıfta köşe başlarını tutan Polo TDI, Clio dCi ve 206 HDi'dan başarılı. İşin ilginç yanı bu performans karşılığında otomobilin 100 km'de tükettiği motorin miktarı da rakiplerinden düşük. Punto 1.5 16V Multijet, test süresince tükettiği ortalama 4.7 litre motorinle 1042 km'lik menzile ulaşabiliyor.
bu arada renk olarak vişne çürüğü için görüşleriniz nedir?
şuan sadece bu renk araç var piyasada.
sizce alınır mı?
getz 1,5 crdi 110 hp ye baksan?
Abi nerde bu sıfır fabia tdi. Liste fiyatı 28.000YTL. en 23.500 diyorsun
quote:
Orjinalden alıntı: nlty2000
kaçak mazotla filan çalışmaz. yerli mazot kullanan bi tanıdık geçen yıl motor yaptıdı golfüne. yok öyle birşey. hatta ustalara ve satıcılara soracak olursanız commonrail'lere göre daha hassaslar. ayrıca bkz: http://www.sikayetvar.com şikayet no:63316 adam ne diyor bi okuyun.
Vallahi benim arkadaştan duyduğum adamlar Güney Doğuda TDI Transporterlara kaçak mazotu dayıyorlarmış tık demeden çalışıyormuş. Oralarda paso kaçak mazot kullanılıomuş, alırsın mazotu depoda 1 kaç gün dinlendirirsin mis olur. Ama normal mazot common raillere gelmiyor...
Aynı şekilde komşumuzun 93 mersosu var tık demiyor her mazota gelior...
Ben VW lerin dizellerinin sağlam olduğunu düşünüyorum bilmiyorum hiç VW dizel sahibi olmadım ama bir CDTi dan bir HDi dan daha sağlamdır bence...