Şimdi Ara

fıat arabaları satılmasına rgmen 2 elde iyi degil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bır soru arkadaşlar bende merak ediyomda neden fıat arabaları türkiye pazarında yerli bazı da sayılırlar bırazda para etmiyolar anlamıyorum bende siena 1.6oo motor var brodvay ondan pahalı yanı arabamdan aslında memnunumda bundan sonra fıat arabası almaya korkuyom fiatın arabaları hoşumada gidiyo ama artık yok diyom.görüşleriniz için şimdidem teşekkürler



  • Her markanın tutulan iyi para eden tipi olabiliyor.tutmayan tipi de olabiliyor.

    benzinli siena tutmadı mesela.

    ama makyajlı siena yani albea dizel tutuldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Her markanın tutulan iyi para eden tipi olabiliyor.tutmayan tipi de olabiliyor.

    benzinli siena tutmadı mesela.

    ama makyajlı siena yani albea dizel tutuldu.
    bıraz haklısınız belki ben bıraz genelleme yaptım grande punto da iyi sayılır 2 elde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Her markanın tutulan iyi para eden tipi olabiliyor.tutmayan tipi de olabiliyor.

    benzinli siena tutmadı mesela.

    ama makyajlı siena yani albea dizel tutuldu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Her markanın tutulan iyi para eden tipi olabiliyor.tutmayan tipi de olabiliyor.

    benzinli siena tutmadı mesela.

    ama makyajlı siena yani albea dizel tutuldu.




    senin dedin bu tanıma malesef vw uymuyor dizel jettanın ikinci eli sıfır 2007 ghia focus alıyor hemde dizel peki bu arabanın kerameti ne allah aşkına sorun markalarda değil sorun neye değer vermesini bilmeyen türk halkında dizel jettanın 60.000 ytl ve 2001 model doğanın 15.000 ytl olduğu bir ülkede yaşıyoruz bisim halk neyi alacağını bilmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Her markanın tutulan iyi para eden tipi olabiliyor.tutmayan tipi de olabiliyor.

    benzinli siena tutmadı mesela.

    ama makyajlı siena yani albea dizel tutuldu.




    senin dedin bu tanıma malesef vw uymuyor dizel jettanın ikinci eli sıfır 2007 ghia focus alıyor hemde dizel peki bu arabanın kerameti ne allah aşkına sorun markalarda değil sorun neye değer vermesini bilmeyen türk halkında dizel jettanın 60.000 ytl ve 2001 model doğanın 15.000 ytl olduğu bir ülkede yaşıyoruz bisim halk neyi alacağını bilmiyor

    Alıntıları Göster
    Ya harbiden, Fiat Albea felan dururken hala gidip Şahine Broadway'e para verenleri dövesim geliyo

    Fiat Albea 1.2 şirket arabamdı, tamam iyi bir araç değildi ama her türlü şahinden iyiydi yani, hatta 20-30 kat daha iyi diyebilirim. Güvenlik desen güvenlik 0 kuş serisinde, Albea en azından yeni, yahu 1984-88 yılının teknolojili araçlarına 2006'nın son aylarında hala 10.000 ytl verenleri duyuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Ya harbiden, Fiat Albea felan dururken hala gidip Şahine Broadway'e para verenleri dövesim geliyo

    Fiat Albea 1.2 şirket arabamdı, tamam iyi bir araç değildi ama her türlü şahinden iyiydi yani, hatta 20-30 kat daha iyi diyebilirim. Güvenlik desen güvenlik 0 kuş serisinde, Albea en azından yeni, yahu 1984-88 yılının teknolojili araçlarına 2006'nın son aylarında hala 10.000 ytl verenleri duyuyorum

    Alıntıları Göster
    2000 şahin sorduk aldımız cevap 12.000ytl 2001 doğan sorduk 14.000ytl karşındaki bunu dediği zaman insanın içinden pataklaması geliyor bu arabalar türkiyede bu para yanii...
    ben bunlara para vereni anlamıyorum ya parayı sokakta buldu yada çalısıp kazanmadı çünkü çalısan biri parasını bunlara vermez yazık günahtır...yaaaa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Ya harbiden, Fiat Albea felan dururken hala gidip Şahine Broadway'e para verenleri dövesim geliyo

    Fiat Albea 1.2 şirket arabamdı, tamam iyi bir araç değildi ama her türlü şahinden iyiydi yani, hatta 20-30 kat daha iyi diyebilirim. Güvenlik desen güvenlik 0 kuş serisinde, Albea en azından yeni, yahu 1984-88 yılının teknolojili araçlarına 2006'nın son aylarında hala 10.000 ytl verenleri duyuyorum

    Alıntıları Göster
    evet dostum dogru diyon işte bende ona şaşıyorum halen kuş serisi para ediyo torosu brodwayı falan türkiye pıyasası ya çok ilginç yada büyük olasılıkla yol sorunu var ülkemizde anlamıyom yanı..............tşkler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin2006

    evet dostum dogru diyon işte bende ona şaşıyorum halen kuş serisi para ediyo torosu brodwayı falan türkiye pıyasası ya çok ilginç yada büyük olasılıkla yol sorunu var ülkemizde anlamıyom yanı..............tşkler

    Alıntıları Göster
    Hönk? Ben 10.000 Ytl'ye Bmw 5.20 alırım uçmuş artık bu herifler...( 1992 kasası ama 2012 şahinde gelse basar ona )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Hönk? Ben 10.000 Ytl'ye Bmw 5.20 alırım uçmuş artık bu herifler...( 1992 kasası ama 2012 şahinde gelse basar ona )

    Alıntıları Göster
    broadway

    Karoser, iç mekan
    Daha önce de küçük biriki makyaj gören Broadway yeni farları, stop lambaları, ön panjuru ve tamponlarıyla önde ve arkada çok farklı bir görünüme kavuşurken profilde eski çizgilerini koruyor. Broadway'in iç mekanmda da eski dar koltukların yerine R19'un geniş ve arkaya yatan koltuklan kullanılmış. Otomobilin yüksekliğinde bir değişiklik olmadığı için arka koltuklarda baş ve diz mesafesi eskiden olduğu gibi kısıtlı. Orta konsolda bulunan kumanda düğmeleri ve kolları otomobili kullanırken zaman zaman direksiyon tarafından perdeleniyor. Broadway'de görüş genelde yeterli ve sorunsuz. Büyütülen aynalar farklı yol koşullarında yeterli görüş sağlayabiliyor. Yağışlı havalarda silecek süpürgelerinin boyları kısa kalıyor ve yeterli alanı temizleyemiyor. Yerli bir otomobil olan Renault Broadway'de işçilik kalitesinin tatminkar olmasına karşılık plastik kalitesi vasat.
    Motor, performans
    Önde yanlamasına yerleştirilen, tek noktadan enjeksiyonlu, 1390 cc'iik motor 80 HP'lik gücünü 5500 d/d'de, 107 Nm'lik torkunu da 3500 d/d'de üretiyor. Tek nokta enjeksiyonlu, katalitik konvertörlü "Energy" motor ve vites kutusu Renault 19 1.4i' de kullanılanla aynı özelliklere sahip. 1.4 litrelik motorda 4.5:l'lik son dişli ve kısa vites oranları kullanılarak düşük torkun getirdiği olumsuzluk ortadan kaldırılmaya çalışılmış. Vites kutusu genel olarak sorunsuz ve sessiz çalışıyor. Hızlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hıza 11.9 saniyede çıkan Broadway'in performansı motor hacmine göre oldukça iyi. Renault 1.4i, esneklik testlerinde 4. viteste 60 km/s'den 100 km/s hıza 11.7 saniyede, aynı viteste 90 km/s hızdan 120 km/s hıza 9.4 saniyede çıktı. Tek nokta enjeksiyonlu motorun test şartlarındaki ortalama 7.9 litrelik (100 km'de) kurşunsuz süper benzin tüketimi makul.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Hidrolik sisteme sahip olmayan direksiyon sistemiyle yolculuk yaparken sorun çıkmazken park manevralarında direksiyon ağır kalıyor. Renault Broadway'in direksiyonu slalomlarda ve virajlarda istenilen tepkileri vererek otomobilin kolayca kontrol edilmesini sağlıyor. Sert denilebilecek yeni gazlı amortisörler sayesinde Broadway'de genel olarak kararlı düz gidiş sağlanmış. Ancak özellikle viyadük geçişlerinde yan rüzgarlar düz gidişi olumsuz etkileyebiliyor. Hızlı girilen virajlarda Broadway az da olsa dört tekerlek üzerinde viraj dışına kayıyor. Bu durum viraj içince küçük tümsekler olunca daha da belirginleşiyor. 100 km/s sabit hızla yapılan fren testlerinde saptanan 48 metrelik fren mesafesi yeni nesil otomobillere göre uzun. Sert süspansiyona rağmen Renault Broadway yeterli yol konforuna sahip bir otomobil. Yayvan kasis geçişlerinde fazla havalanmayan Broadway bozuk zeminleri yolcusuna hissettiriyor. Yapılan kabin içi ses ölçümlerinde test otomobilimizde 4. viteste 100 km/s sabit hızda 69 dB(A) ve 5.vites 130 km/s sabit hızda 72 dB(A)'lık değerler ölçüld

    doğan

    Karoser, iç mekan
    Doğan'ın köşeli ve yerden çok yüksek karoseri artık demode olsa da yeni otomobillerin çoğundan daha geniş ve ferah bir iç mekan sunuyor. Doğan'ın kokpiti de yeni nesil otomobillerden bir hayli farklı ama Tofaş iyileştirmeler yaparak ergonomik sorunları azaltmış. Kısa ve oldukça yüksekte duran silecek süpürgeleri yağmurlu havalarda ön camın sol tarafında ve alt bölümünde oldukça büyük bir kirli alan bırakarak görüşü olumsuz etkiliyor. Doğan'ın 400 litrelik bagajı kapağın tampona kadar inmemesi ve çok geniş açılamaması nedeniyle kolay yüklenemiyor.
    Motor, performans
    Doğan SLX'te kullanılan 1581 cc'iik, üstten egsantrikli, elektronik ateşlemeli motor Tempra ve Tipolar'da kullanılanla aynı. Doğan SLX'in motoru 5500 d/d'de 86 HP (DIN) güç ve 3000 d/d'de 12.8 kgm tork üretiyor. Genelde vitesleri kemikli olan Doğan SLX'te geri vites de zor geçiyor. 12.8 saniyelik O'dan 100 km/s'ye hızlanma süresi 86 HP'lik bir motora göre pek başarılı değil. Doğan SLX'in 10.1 litrelik (100 km'de) test tüketimi (kurşunsuz süper benzin) yüksek olsa da karbüratörlü versiyondan yaklaşık 1 litre daha az.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Keskin virajlara hızlıca girildiğinde ön tekerlekler üzerinde kayma eğilimi gösteren Doğan SLX ile kaygan yollarda ani gaza basmamak ve ani vites küçültmelerden kaçınmak gerekiyor. Yerden yüksek karoserin altına fazlaca rüzgar alması yüksek hızlara çıkıldığında otomobilin yan rüzgarlardan etkilenmesine neden oluyor. Sert süspansiyon yerden oldukça yüksek kasanın olumsuzluğunu bir ölçüde dengeleyerek viraj güvenliğini artırıyor. Doğan SLX i.e.'nin hızı 100 km/s'nin üzerine çıktığında ön kapının cam çerçevelerinden gelen rüzgar sesiyle egzozdan ve aktarma organlarından gelen gürültü rahatsız edici boyutlara ulaşıyor. Fren dozunun iyi ayarlanabilmesine rağmen 100 km/s hızdaki 53 metrelik fren mesafesi oldukça uzun.


    BU ARABALAR İŞTE PARA EDİYOR GELDE GÜLME YA...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    broadway

    Karoser, iç mekan
    Daha önce de küçük biriki makyaj gören Broadway yeni farları, stop lambaları, ön panjuru ve tamponlarıyla önde ve arkada çok farklı bir görünüme kavuşurken profilde eski çizgilerini koruyor. Broadway'in iç mekanmda da eski dar koltukların yerine R19'un geniş ve arkaya yatan koltuklan kullanılmış. Otomobilin yüksekliğinde bir değişiklik olmadığı için arka koltuklarda baş ve diz mesafesi eskiden olduğu gibi kısıtlı. Orta konsolda bulunan kumanda düğmeleri ve kolları otomobili kullanırken zaman zaman direksiyon tarafından perdeleniyor. Broadway'de görüş genelde yeterli ve sorunsuz. Büyütülen aynalar farklı yol koşullarında yeterli görüş sağlayabiliyor. Yağışlı havalarda silecek süpürgelerinin boyları kısa kalıyor ve yeterli alanı temizleyemiyor. Yerli bir otomobil olan Renault Broadway'de işçilik kalitesinin tatminkar olmasına karşılık plastik kalitesi vasat.
    Motor, performans
    Önde yanlamasına yerleştirilen, tek noktadan enjeksiyonlu, 1390 cc'iik motor 80 HP'lik gücünü 5500 d/d'de, 107 Nm'lik torkunu da 3500 d/d'de üretiyor. Tek nokta enjeksiyonlu, katalitik konvertörlü "Energy" motor ve vites kutusu Renault 19 1.4i' de kullanılanla aynı özelliklere sahip. 1.4 litrelik motorda 4.5:l'lik son dişli ve kısa vites oranları kullanılarak düşük torkun getirdiği olumsuzluk ortadan kaldırılmaya çalışılmış. Vites kutusu genel olarak sorunsuz ve sessiz çalışıyor. Hızlanma testlerinde 0'dan 100 km/s hıza 11.9 saniyede çıkan Broadway'in performansı motor hacmine göre oldukça iyi. Renault 1.4i, esneklik testlerinde 4. viteste 60 km/s'den 100 km/s hıza 11.7 saniyede, aynı viteste 90 km/s hızdan 120 km/s hıza 9.4 saniyede çıktı. Tek nokta enjeksiyonlu motorun test şartlarındaki ortalama 7.9 litrelik (100 km'de) kurşunsuz süper benzin tüketimi makul.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Hidrolik sisteme sahip olmayan direksiyon sistemiyle yolculuk yaparken sorun çıkmazken park manevralarında direksiyon ağır kalıyor. Renault Broadway'in direksiyonu slalomlarda ve virajlarda istenilen tepkileri vererek otomobilin kolayca kontrol edilmesini sağlıyor. Sert denilebilecek yeni gazlı amortisörler sayesinde Broadway'de genel olarak kararlı düz gidiş sağlanmış. Ancak özellikle viyadük geçişlerinde yan rüzgarlar düz gidişi olumsuz etkileyebiliyor. Hızlı girilen virajlarda Broadway az da olsa dört tekerlek üzerinde viraj dışına kayıyor. Bu durum viraj içince küçük tümsekler olunca daha da belirginleşiyor. 100 km/s sabit hızla yapılan fren testlerinde saptanan 48 metrelik fren mesafesi yeni nesil otomobillere göre uzun. Sert süspansiyona rağmen Renault Broadway yeterli yol konforuna sahip bir otomobil. Yayvan kasis geçişlerinde fazla havalanmayan Broadway bozuk zeminleri yolcusuna hissettiriyor. Yapılan kabin içi ses ölçümlerinde test otomobilimizde 4. viteste 100 km/s sabit hızda 69 dB(A) ve 5.vites 130 km/s sabit hızda 72 dB(A)'lık değerler ölçüld

    doğan

    Karoser, iç mekan
    Doğan'ın köşeli ve yerden çok yüksek karoseri artık demode olsa da yeni otomobillerin çoğundan daha geniş ve ferah bir iç mekan sunuyor. Doğan'ın kokpiti de yeni nesil otomobillerden bir hayli farklı ama Tofaş iyileştirmeler yaparak ergonomik sorunları azaltmış. Kısa ve oldukça yüksekte duran silecek süpürgeleri yağmurlu havalarda ön camın sol tarafında ve alt bölümünde oldukça büyük bir kirli alan bırakarak görüşü olumsuz etkiliyor. Doğan'ın 400 litrelik bagajı kapağın tampona kadar inmemesi ve çok geniş açılamaması nedeniyle kolay yüklenemiyor.
    Motor, performans
    Doğan SLX'te kullanılan 1581 cc'iik, üstten egsantrikli, elektronik ateşlemeli motor Tempra ve Tipolar'da kullanılanla aynı. Doğan SLX'in motoru 5500 d/d'de 86 HP (DIN) güç ve 3000 d/d'de 12.8 kgm tork üretiyor. Genelde vitesleri kemikli olan Doğan SLX'te geri vites de zor geçiyor. 12.8 saniyelik O'dan 100 km/s'ye hızlanma süresi 86 HP'lik bir motora göre pek başarılı değil. Doğan SLX'in 10.1 litrelik (100 km'de) test tüketimi (kurşunsuz süper benzin) yüksek olsa da karbüratörlü versiyondan yaklaşık 1 litre daha az.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Keskin virajlara hızlıca girildiğinde ön tekerlekler üzerinde kayma eğilimi gösteren Doğan SLX ile kaygan yollarda ani gaza basmamak ve ani vites küçültmelerden kaçınmak gerekiyor. Yerden yüksek karoserin altına fazlaca rüzgar alması yüksek hızlara çıkıldığında otomobilin yan rüzgarlardan etkilenmesine neden oluyor. Sert süspansiyon yerden oldukça yüksek kasanın olumsuzluğunu bir ölçüde dengeleyerek viraj güvenliğini artırıyor. Doğan SLX i.e.'nin hızı 100 km/s'nin üzerine çıktığında ön kapının cam çerçevelerinden gelen rüzgar sesiyle egzozdan ve aktarma organlarından gelen gürültü rahatsız edici boyutlara ulaşıyor. Fren dozunun iyi ayarlanabilmesine rağmen 100 km/s hızdaki 53 metrelik fren mesafesi oldukça uzun.


    BU ARABALAR İŞTE PARA EDİYOR GELDE GÜLME YA...

    Alıntıları Göster
    volkan kardeş cvp ların için tşkler güzel bir arşiv bulmussun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin2006

    volkan kardeş cvp ların için tşkler güzel bir arşiv bulmussun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yalcin2006

    volkan kardeş cvp ların için tşkler güzel bir arşiv bulmussun

    teşekkür ettim dostum reca ederim yaw...

     fıat arabaları satılmasına rgmen 2 elde iyi degil


     fıat arabaları satılmasına rgmen 2 elde iyi degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 30 Ekim 2006; 17:50:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin2006

    volkan kardeş cvp ların için tşkler güzel bir arşiv bulmussun

    Alıntıları Göster
    Bende dün otopazarlarını dolaştım ve bir daha dolaşmamaya karar verdim...Kışın benim bildiğim arabalar ucuzlar tam tersi fiyatlar uçuyor.Aynı şey benimde dikkatimi çekti ben 99 model accentimi(tamam çok iyi bir araba değil tabiki)8.000 ytl.ye zar zor satabilmişken adamlar 94-95 model doğanlara 9.000-10.000 fiyat yazmışlar.Ve yanlarına gidip pazarlık edenlerde yok değil,nedir bu arabaların hikmeti anlamış değilim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SERKAN DENİZ

    Bende dün otopazarlarını dolaştım ve bir daha dolaşmamaya karar verdim...Kışın benim bildiğim arabalar ucuzlar tam tersi fiyatlar uçuyor.Aynı şey benimde dikkatimi çekti ben 99 model accentimi(tamam çok iyi bir araba değil tabiki)8.000 ytl.ye zar zor satabilmişken adamlar 94-95 model doğanlara 9.000-10.000 fiyat yazmışlar.Ve yanlarına gidip pazarlık edenlerde yok değil,nedir bu arabaların hikmeti anlamış değilim...

    Alıntıları Göster
    EEE... BURASI TÜRKİYE DOSTLAR MALESEF DURUM BÖYLE...

     fıat arabaları satılmasına rgmen 2 elde iyi degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SERKAN DENİZ

    Bende dün otopazarlarını dolaştım ve bir daha dolaşmamaya karar verdim...Kışın benim bildiğim arabalar ucuzlar tam tersi fiyatlar uçuyor.Aynı şey benimde dikkatimi çekti ben 99 model accentimi(tamam çok iyi bir araba değil tabiki)8.000 ytl.ye zar zor satabilmişken adamlar 94-95 model doğanlara 9.000-10.000 fiyat yazmışlar.Ve yanlarına gidip pazarlık edenlerde yok değil,nedir bu arabaların hikmeti anlamış değilim...

    Alıntıları Göster
    türkiye her alanda olduğu gibi otomobil sektöründede gariplikler ülkesi zamanında büyük heveslerle piyasaya sunulan epeyde rağbet gören ford tanuslar reno concord.maneger lar vb. otomobiller şimdi hala çok revaçta olan kuş serisinden broadwayden her yönden daha mükemmel araçlardı ama iş pazara gelince herşey ters düz oluyor kayınpederim çok iyi durundaki 88 tanusuna 2 milyar vermezlerken 96 şahinimin 8,5 a müşterisi hazır 2 araç arasındaki konfor yol tutuş dayanıklık performans farkını bu foruma giren herkes iyi bilir şimdi araba alacak olsam 2. eli iyi olanı tercih ederim sıkıntıya girmemek için ama binici isen sağlam alacan taş gibi kullanacan dayımda 97 opel vectra gls var 11-12 veriyorlar bu arabanın hakkı bumu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    EEE... BURASI TÜRKİYE DOSTLAR MALESEF DURUM BÖYLE...

     fıat arabaları satılmasına rgmen 2 elde iyi degil


    Alıntıları Göster
    evet katılıyom accent te onlara göre fena araba degil yeni accent era çok estetik bir araba hatta burası türkiyemi diyelim artık bilemiyom




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin2006

    evet katılıyom accent te onlara göre fena araba degil yeni accent era çok estetik bir araba hatta burası türkiyemi diyelim artık bilemiyom

    Alıntıları Göster
    BENİM ANLAMADIĞIM OLAY NEDEN BU ARABALAR BU KADAR PARA EDİYOR PEKİ BAŞKA Bİ SORU İŞARETİ RENAULT MEGANE VE CLİO VS.. GİBİ TÜRKİYEDE ÜRETİLEN ARAÇLAR BİZ YAPIYORUZ MONTE EDİYORUZ AMA AVRUPALIDAN PAHALI ALIYORUZ BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU...ANLAMDIM GİTTİ YAW




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    BENİM ANLAMADIĞIM OLAY NEDEN BU ARABALAR BU KADAR PARA EDİYOR PEKİ BAŞKA Bİ SORU İŞARETİ RENAULT MEGANE VE CLİO VS.. GİBİ TÜRKİYEDE ÜRETİLEN ARAÇLAR BİZ YAPIYORUZ MONTE EDİYORUZ AMA AVRUPALIDAN PAHALI ALIYORUZ BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU...ANLAMDIM GİTTİ YAW

    Alıntıları Göster
    vergi vergi vergi renonun sitesine girersen parekende satış fiyatı çok komik gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geremy

    vergi vergi vergi renonun sitesine girersen parekende satış fiyatı çok komik gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    RENOYU ZATEN BEN BİR BÜYÜK MARKA GÖRMÜYORUM İSTERSE F1'DE HER SENE BİRİNCİ OLSUN YİNE BİR FORD VE VW TEKNOLOJİSİNE ASLA ULAŞAMAZ BUGÜN AVRUPADA BÜTÜN ARAÇLARA ESP STANDART OLSUN DİYE KAMPANYA BAŞLATILMIŞKEN RENO MEGANE DENEN TEKNOLOJİ HARİKASI ARAÇTA BUNU OLMAYIŞI HATTA OPSİYONEL DONANIMDA BİLE OLMAYIŞI MARKA KALİTESİNİ KANITLIYOR ÜSTELİK YOL TUTUŞU İYİ OLMAYAN BİR ARAÇTA BU YOK ESP NİN NE KADAR GÜVENLİ OLDUGUNU ONLARCA TESTLERDE KANITLANDI...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    2000 şahin sorduk aldımız cevap 12.000ytl 2001 doğan sorduk 14.000ytl karşındaki bunu dediği zaman insanın içinden pataklaması geliyor bu arabalar türkiyede bu para yanii...
    ben bunlara para vereni anlamıyorum ya parayı sokakta buldu yada çalısıp kazanmadı çünkü çalısan biri parasını bunlara vermez yazık günahtır...yaaaa...

    Alıntıları Göster
    Şahin 12, doğan 14 bin ytl mi? Bu kadar da olmaz! Tamam yedek parçası ucuzdur vs. anladık da bu paralara alınacak çok daha dayanıklı ve her açıdan üstün hem Avrupa hem de Japon araçları var. Belki parça fiyatları Şahinler kadar ucuz olmaz ama en azından sık sık parça değişimi de gerekmez. Şahinlere Doğanlara hala alıcı gözüyle bakanların hayatlarında başka bir aracı kullandıklarından şüpheliyim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay
    2000 şahin sorduk aldımız cevap 12.000ytl 2001 doğan sorduk 14.000ytl karşındaki bunu dediği zaman insanın içinden pataklaması geliyor bu arabalar türkiyede bu para yanii...
    ben bunlara para vereni anlamıyorum ya parayı sokakta buldu yada çalısıp kazanmadı çünkü çalısan biri parasını bunlara vermez yazık günahtır...yaaaa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Şahin 12, doğan 14 bin ytl mi? Bu kadar da olmaz! Tamam yedek parçası ucuzdur vs. anladık da bu paralara alınacak çok daha dayanıklı ve her açıdan üstün hem Avrupa hem de Japon araçları var. Belki parça fiyatları Şahinler kadar ucuz olmaz ama en azından sık sık parça değişimi de gerekmez. Şahinlere Doğanlara hala alıcı gözüyle bakanların hayatlarında başka bir aracı kullandıklarından şüpheliyim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay
    2000 şahin sorduk aldımız cevap 12.000ytl 2001 doğan sorduk 14.000ytl karşındaki bunu dediği zaman insanın içinden pataklaması geliyor bu arabalar türkiyede bu para yanii...
    ben bunlara para vereni anlamıyorum ya parayı sokakta buldu yada çalısıp kazanmadı çünkü çalısan biri parasını bunlara vermez yazık günahtır...yaaaa...


    Alıntıları Göster
    bu protesto ya bende katılıyom ama ülkemizde insallah genelde yapar lar fransada bile türkçe konuşmayı yasaklamışlar bilemiyom artık ülkemizde nasıl olur tavir koymada çok gerideyizde ..............




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.