Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan varmı? Ben bir iki şey anlatmak istiyorum
2 yıl önce evin önünde babamın honda civic i park halinde dururken bisikletle bi cocuk arabann ustune devrildi ve sadece bisikletin direksiyonu sol önü 6 cm içeriye itti ve butun boyayı soktu (cocuk 40-50 kilo anca) yani konserve gibi cok sasırmıstım acaba dedim hızla bi yere carpınca ne olucak allah korusun tabi bide arkadaşla peuget 206 yla geri parkederken yaklaşşık 10 km hılza ağaca çarptı ve onunda arka sol tarafı 3-4 cm içeri gömüldü
buarabaların hepsi teneke mi? yokmu şöle çelikten bi araba :)
onu öyle test edemezsin.euro ncap testi sonuçlarına bakarsan o zaman sağlam olup olmadığını anlarsın.2001 den sonraki civic ler 5 yıldıza sahiptir çarpışma testinde...
var çok sağlam şu asvaltları ezen silindirler denedim hiçbişey olmuyo
Euro encap arabanın sağlamlığı ile ilgili değil ki can güvenliği ile ilgili bi test. Hava yastıkları sayesinde insanların burnu bile kanamıyor ama tabii araba haşat mesela renault twingo nun 3 yıldızı var. hocam sağlamlık diyosan alman arabalarından şaşmican.
Haa çelikten diyosan benim askerde kullandığım M48 A1 T5 tankları vardı. 1948 model 12 silindir turbo dizel motoru var. dolu ağırlığı 52 ton geliyo. kale duvarından bile geçersin çizik olmaz
Gövde sağlamlığı;
206 (benim)
Astra (babamın)
Park halindeyken kapıyı kenara vurunca yada yandaki arabanın kapısı sizin arabaya vurunca astrada en ufak çizik olmuo (kaldırıma detona vuruom gene bişi olmuo ) benim arabada ise kapı çarpmalarından ufak tefek göçükler çizikler var bisürü...
skoda fabia cok sağlam geçen gün gözümün önünda kaza ldu bi fabia 206 ya vurmuştu 206 nın:sağ 2 kapı sağ 2 cam sağ ön lastik gidikti fabia nın: plaka düşüktü...
Volvo ve Saab bu konuda dünyanın 1 numarası tartışılmaz.
hummer h2 sağlamdır onu al
toyota baba tanımam üstüne
quote:
Orjinalden alıntı: out
Haa çelikten diyosan benim askerde kullandığım M48 A1 T5 tankları vardı. 1948 model 12 silindir turbo dizel motoru var. dolu ağırlığı 52 ton geliyo. kale duvarından bile geçersin çizik olmaz
+1
saab volvo Gmc Chevy audi grubu (audi+VW+skoda+seat) peugot un tekerlek ustleri plastik 307 lerde hic farkettiniz mi bilmiorum ama ole bi elinizle ittirin bakın nasıl gocuo sonra cekin cıkar
yol tutusu en iyi olan araba benim için en saglamdır aslında cunku yol tutusu ii olan bi arabayla bi tırın gelip bana carpması zor ... (kacarım)
buradan mı duymuştum hatırlamıyorum ama volvo otomobillerin köşeli yapısının nedeni, dış gövdenin sertleştirilmiş sağlam bi metalden adını hatırlamıyorum ama yapılıyormuş yani o kadar kıvrılıyormuş en fazla arabanın dış gövde onun için köşeliymiş..sanırım o en sağlamdır
mercedes-benz rulz
Bahsettimiz arabaların yanında toyota?
quote:
Orjinalden alıntı: İBİZA
toyota baba tanımam üstüne
VOLVO ve SAAB sağlam arabalardan......araba haşat olsa bile kapıları şıkırşıkır çalışır vaziyette....püffff
bugun skoda octavia ıle garajda kolona cok yawas bı sekılde dokundum.2,3 km muhtemelen.kaporta gıttı.500 mıl hasar war.almayın skoda.benım gıbı dertlı olursunuz.
sağlamlık=volvo çünkü volvo yatırımlarını yarısından fazlasını buna ayıruyor arabayı geliştirme sonraki iş onlar için
yeni olan otomobillerin neredeeyse tamamı eski otomobillerden daha güçsüz şaselere sahipler ama güvenlik kafesleri yolsu kabinini yeterince koruyor. bi ford taunus tank gibi sağlamdır ama bir kaza sırasında içerideki yolcu çok fazla etkilenir: ama yeni nesil oto lar deforme olarak darbenin şiddetini emer ve kabine daha az yansımasını sağlar