|
Bildirim
|
çift kavramalılar her an sorun çıkarmaya hazır ,,,, ben tork konvertörlü tam otomatik şanzıman taraftarıyım, varsın 1-1.5 lt fazla yaksın ama kafam rahat olsun
|
Zf ve eat6, powershift neden yok
|
Bilgilerde hata var, öncelikle şanzıman tiplerini otomatik ve yarı otomatik olarak ayırmanız lazım. Yukarda otomatik diye belirttiğiniz şanzımanların alayı yarı otomatik.
Otomatik şanzıman tork konvertörlüdür, debriyaj balatası bulunmaz. |
Tork konvertörlü ve Cvt şanzımanlardan gerisi yalan.!
|
Ayrıca günümüz tork konventorlu şanzımanlar artık çok daha konforlu ve sarsıntısız.
|
Sen hariç herkes anlamış ne gerek var böyle gözden kaçan bir şeyin yakasına bu kadar yapışmaya. Tl yazacagima sonuna kuruş yazmışım. 'Sanırım tl yazacaktiniz' gibi bir cümleyle kendini gayet güzel anlatirdin
|
Şanzıman powershiftse uzun vadede sorun çıkarma potansiyeli yüksek demektir.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 21 Ekim 2015; 8:06:47 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |