Şimdi Ara

Hattımı Taşıdım Kartsız işlem Yapamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
6.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattım turkcelldi vodafona taşıdım telefonu değiştirdiğimde o zamandan beri kartsız işlem yapmak istediğimde atm işlemi bitirmeden sahtecilik falan numarada bişiler yazıyor parayı iade edip işlemide iptal ediyor müşteri hizmetlerini arayın diyor ben aradım ziraat bankasından yapacaktım işlemi şunu söylediler bizim bankamızın müşterisi olmadığınızdan telefonunuzla ilgili bi işlem yapamıyoruz operatörünüzü arayıp hattınızı temize (temyizde olabilir tam anlamadım) çektirmeniz gerek dedi.
    Bende operatörümü aradım onlarda hattımla ilgili bir sorun olmadığını söylediler banka ile konuşmanız gerek dediler. yine başa döndüm anlayacağınız

    yardımlarınızı bekliyorum







  • Olayın Vodafone ile alakası yok. Tüm olay bankada. Güvenlik nedeniyle böyle yapıyorlar. ATM seçeneklerinde sim kart değişikliği diye bir seçenek olması lazım oradan işlem yaparsanız düzelir.
  • Guvenlik sebebiyle 48 saat beklemen gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temmuzda taşıdım hattımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MikeShinoda96 kullanıcısına yanıt
    Oo o zaman arkadasin dedigi gibi atm den sim kart bloke kaldirma islemi yapman gerekir bazi bankalar boyle calisiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ATM'de öyle bir yer bulamadım hesaba para yatırma / ödeme yapma / cebe gelen ödemeyi Çekme falan var başka bişi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler iş çıktı başımıza paypal kartı sipariş ettim artık onla halledicem online işlemleri
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Daha geçen hafta ziraat bankası müşteri hizmetlerini arayıp, sim bloke kaldırma kısmından, sesli yanıt sismeti ile (hiç müşteri temsilcisine bağlanmadan) sim blokemi kaldırdım. Sizden sadece kart şifrenizi girmeniz isteniyor, onu girdinizmi bloke kalkıyor.
  • Teşekkür ederim kardeşim ama kartsız işleme bişi yapmıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sim kart blokesi.. bazı bankalarda beklemek cozum değil kendim hattımı tasıdım.. bazı bankalar acılmadı 5 gun gecmesine ragmen.. akbank acmıyor mesela subeye gitmeden.. atm gitmeden..
  • İnternet bankacılığı girişi yapmaya çalıştığınızda, SIM kartınız bloke olduysa; sim kart bloke kardırma Ziraat Bankası işlemini gerçekleştirmeniz gerekiyor. Bunun için kullanabileceğiniz yöntemler atm ler ile müşteri hizmetleridir bilginize...

    Kaynak:http://idpsbanka.org/sim-kart-bloke-kaldirma-ziraat-bankasi/




  • Artık ATM ile hallediliyo

    Müşteri hizmetleri de ATM diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce aradım. 0850 220 00 00 numarayı çeviriyorsunuz. Kayıp çalıntıyı geçin bekledikten sonra TC kimlik girin 4 e basın ve dinleyin.. Sim kart bloke ile ilgili sizi yönlendiriyor ve direk işlemi gerçekleştiriyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.