Şimdi Ara

Hayal kırıklığı diyorlar doğru mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
0
Favori
5.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • IF YOU ARE CASUAL THEN DON'T READ. BUT IF YOU ARE A D2 RIDE OR DIE CRIP, READ THIS! -No character customization, no more attribute points to distribute, which would easily make the game a little deeper. And skills unlock automatically as you level you. -Legalized gold selling as well as what looks to be a pay-to-win auction house and the auction house will support character selling. -You get kicked out of your own single player game for being AFK. And your logouts are also timed for single player. -World PvP removed and the only PvP options are some sort of WoW-Clone arena. And that will not even release on Day 1. -If you care about Voice Acting, it's terrible compared to D2. -Check points that revive you from exactly where you left off. -Region lock. DRM that requires you to always be online. -If expansions bother you, you can expect D3 to take the WoW road. -Graphics look like re-done WoW graphics and with them maxed out, this game could of been relased along side WoW back in 04. This is 2012 man... -More than half the screen glows red when you are low on health. -Fixed class specific gear that looks EXACTLY like the ones in WoW but not only is that a problem, that means when they finally release the PvP you are going to be fighting people looking exactly like you. No uniqueness what so ever. BUT I HAVE ONLY SCRATCHED THE SURFACE SADLY







  • Amam belki onlarda hakli ama arada 10 kusu bir sene var ve bu durumda casual player larida dusunmeleri lazim oluyor bence o yuzden bekledigini bulamadigini dusunuyorlar.
  • Stat puanları dağılımı otomatik oldu fakat bu oyunu basitleştirmedi. D2 de stat puanı da otomatik gibi bişeydi aslında: Mesela enigma giydiysen sadece armora yetecek kadar str veriyodun, diğer puanlar vitality ye gidiyodu. Eğer hc oynuosan dex de veriodun block için. Temel itemleri giymiş her karakterin canları nerdeyse aynıydı. Yani demek istediğim statları özgürce dağıtsan bile sağlam bir char yapmak için belli statlara belli seviyede vermek zorundaydın.
    D2 de belli başlı skiller kullanılıyordu. Mesela bir bir fire sorc gidipte hydra ile kimseyi kesemez, mecbur fireball-meteor ikilisini kullanıyor. D3 bu konuda çığır açtı bence. Hiç bir skilin diğerine göre bariz üstünlüğü yok ve rune sistemi skilleri çok başka hallere sokuyor.
  • saçma saçma sebebler şuan hala stat dağıtılan bi rpg kaldımı piyasada + olarak piksel piksel karakterleri nasıl customization yapıcak ayrı bi konu skill level upı gitsede runelar geldi daha oyunu oynamamış insanlar atıp tutmaya başlamış
  • Auction House sistemi bence de kötü oldu. Ayrıca single playerda afk olunca oyundan atması bana da saçma geldi. Bu düzeltilirse iyi olur.
  • Arada tabiki kendi sebeplerince beğenmeyenler çıkacaktır. Zevk ve renk meselesi sonuçta. Ama bunu sanki herkesin ortak görüşüymüş gibi belirtmek, çoğul bir dil kullanmak çok yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord De Seis -- 15 Mayıs 2012; 20:15:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GangstaCity

    saçma saçma sebebler şuan hala stat dağıtılan bi rpg kaldımı piyasada + olarak piksel piksel karakterleri nasıl customization yapıcak ayrı bi konu skill level upı gitsede runelar geldi daha oyunu oynamamış insanlar atıp tutmaya başlamış

    Atıp tutan ben değilim. Oyunu alacaktım ama hevesim kaçtı. Bir de sizlerin görüşünü alayım dedim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Old schoolcular bunlar.Artık bu insanların isteklerini karşılamak zor.Eskiden herkeste bilgisayar,internet yoktu.Pcde oyun oynayan adamlar gece gündüz oyunu oynayıp en ufak detayıyla bile uğraşan adamlardı.Şimdi öyle oyun yapsan bu adamlar dışında kimseye satamazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Marvel_

    Auction House sistemi bence de kötü oldu. Ayrıca single playerda afk olunca oyundan atması bana da saçma geldi. Bu düzeltilirse iyi olur.

    Aksine bunlar oyunda en sevdiğim özelliklerden.. Hem gerçek para ile diğer oyuncularla ticaret yapmak hemde sürekli oyuna bağlı kalmak bence çok iyi...

    Diablo bu dandik crackli oyunlara benzemez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vishera -- 15 Mayıs 2012; 20:36:03 >
  • bence oyun biraz daha karanlık olsaymış güzel olurmuş.livestream ler var adamlar nerdeyse 24saat dolmadan lvl 60 olacaklar bu kadar kolay olmasaydı keşke lvl atlamak ama iş sadece lvl e bakmıyor itemlerinde önemli.birçok kişi lvl 60 olacaktır.herkes lvl 60 olsa da nephaler valor sistemiyle sanırım arada cok fark olacaktır.oyunu beta da oynadım çok hoşuma gitmişti.bence en büyük sıkıntı pvp nin çıkmamış olması.yoksa oyunu ben çok beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaraMaraT

    bence oyun biraz daha karanlık olsaymış güzel olurmuş.livestream ler var adamlar nerdeyse 24saat dolmadan lvl 60 olacaklar bu kadar kolay olmasaydı keşke lvl atlamak ama iş sadece lvl e bakmıyor itemlerinde önemli.birçok kişi lvl 60 olacaktır.herkes lvl 60 olsa da nephaler valor sistemiyle sanırım arada cok fark olacaktır.oyunu beta da oynadım çok hoşuma gitmişti.bence en büyük sıkıntı pvp nin çıkmamış olması.yoksa oyunu ben çok beğendim

    Vallah bana çok bile karanlık geldi tam kıvamında bırakmışlar




  • Inferno zorluk seviyesine yeni geçtim yani oyunu bitirdim. Kendi düşüncelerimi söyleyeyim. Hafif bir hayal kırıklığı var.

    Aşağıda yazacaklarım spoiler olabilir bu yüzden oyunu oynamamış olanlar okumasa daha iyi olur.

    Eksi Yönleri
    1. Diablo 2'deki kadar açık alan yok. Bu benim için negatif bir yönü. Act 1'de açık alan bol, Act 2'de keza öyle, ama Act 3 ve Act 4 çok kötü dizayn edilmiş, hepsi zindan tarzında. Act 4 diye birşey yok zaten, 4-5 defa boss savaşı yapıyorsunuz sonra hoop Diablo'nun karşısındasınız. (Diablo hikayesinde başka karakter kaldımı acaba savaşmadığımız?)

    2. Eski koyu diablo temasından eser yok. Özellikle Act 4'ün son bölümlerinde kırmızı ton/yıldırım efekti/deprem efekti o kadar abartılmışki gözlerim yorulmaya başladı. Her taşın altına bakarak ilerleyen ben ilk defa mobları bile ignore edip direkt kapıya koştum. (belki gece 1'den beri aralıksız oynamanında etkisi vardır, bilmiyorum.)

    3. Karakter yapılandırması sıfır. Şuan level 35 Demon Hunter'im var ve kullanacağım skiller belli. (Genelde tüm demon hunterler aynı skilleri kullanıyor.) Statları zaten kendisi otomatik veriyor. Nerede kaldı karakter yapılandırması?

    4. Her yeni canavar türü gördüğünde asyalı aksanıyla loresini anlatan adam hiç hoşuma gitmedi. Sanki pokedex kullanıyoruz. Önümde böcek geçiyor, yok yumurtadan ürermiş, yok 8 ayaklıymış vsvs. Çoğunu direkt okumadan kapattım zaten act 1'den sonra.

    5. Templar aşırı derecede fazla konuşuyor. Ne zaman sarı yada mavi yaratık görsek "Ahh, a worthy opponent." diyor. Sebebini anlayamadığım şekilde benim Demon Hunter hatunla habire bir muhabbet içinde. Oyun müziğini dinlemek yerine bunların konuşmasını dinliyorum.

    6. Eğer sağlam bir rare/legendary silah alırsanız oyun çok kolay bir hale geliyor. Şuan 570 DPS'im var Demon Hunter ile. Mor renkli epic bossları kesmek sadece 2,5 saniye sürüyor. Tabi farklı seviyelerde oyun zorlaşacaktır, ama normal versiyonun bu kadar kolay olmaması lazım. Diablo I'de taaa zindan kapısına kadar kovalayan Butcher neredeeeee, Diablo III'de 2,5 saniye içinde ölen butcher nerede...

    7. Act 1'in bittiğini karavan konuşmasını gördüğümde anladım. Hani şu "Beni öldürmek istiyorsan önce bunu öldürmelisin." diye spawnlanan epic bosslar varya, onlardan birisi sandım. Herhangi bir özelliği olmayan Skeleton King için o kadar diyalog/sinematik geçiyor. Act I bossu "The Butcher" için geçen diyalogsa şu: "Aha bu The Butcher. Bunu kestikten sonra görüşürüz." Act I bossu olduğunu anımsatacak bir durum yok, herhangi bir epic bossu keser gibi kestim, bir baktım Act II'deyim.

    8. Beyaz ve gri itemleri kapatma opsiyonu yok. Act III ve IV'de çok büyük sıkıntı yaratıyor bu durum. Her gruptan sonra en az 7-8 tane beyaz item düşüyor ve bu itemler arasında fragmentleri bulmak bir işkence oluyor. Kendilerine has bir renkleri olsa çok daha iyi olurdu. Yürürken mouse takılıyor ve beyaz itemleri dolduruyor inventorye.

    9. Droprate inanılmaz fazla. O kadar fazla ki artık mavi itemleri yerden almaya üşeniyorum. Rare itemlerin çoğunuda direkt dismute ediyorum.

    10. Bossların konuşmaları çok mantıksız ve çok egoist. %5 canı kalmış bana "Birazdan öleceğini bilmek nasıl bir duygu?" diye soruyor. Ayrıca özel boss karakterler gereğinden fazla konuşuyorlar. Özellikle act 3'de adım başı "Seni bekliyorum." "Bana yaklaşıyorsun." gibi yazılar geliyor. Ha geldikte ne oldu, 3 saniye sürdü ölmesi...

    11. Auction House'ye koyduğumuz itemleri 5 dakika içinde geri çekmezsek birdaha geri çekemiyoruz. 1-2 gün beklemek zorundayız.




  • İnanılmaz şekilde abartarak saçmalamış. Attribute leri sen verince ne olacak onu anlamadım.

    No character customization 'dan sonra okumamak lazımdı aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    Attribute leri sen verince ne olacak onu anlamadım.


    Diablo 2 oynamadığın ne kadar da belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayyadkn

    İnanılmaz şekilde abartarak saçmalamış. Attribute leri sen verince ne olacak onu anlamadım.

    No character customization 'dan sonra okumamak lazımdı aslında.

    Bu sözden sonra eminim Diablo 2 oynamadın.
  • Çok hayal kırıklığı çok, bu muhabbetlere oyun çıkmadan önce 300 kere yazdım tekrar yazamam.

    Ben oyuna dönüyorum, doğru mu değil mi siz görün elalemin lafıyla oyun hakkında kafanızda sapan saçma şeyler oluşmasın.
  • Oyunun türü itibari ile rakibi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aristona_

    Inferno zorluk seviyesine yeni geçtim yani oyunu bitirdim. Kendi düşüncelerimi söyleyeyim. Hafif bir hayal kırıklığı var.

    Aşağıda yazacaklarım spoiler olabilir bu yüzden oyunu oynamamış olanlar okumasa daha iyi olur.

    Eksi Yönleri
    1. Diablo 2'deki kadar açık alan yok. Bu benim için negatif bir yönü. Act 1'de açık alan bol, Act 2'de keza öyle, ama Act 3 ve Act 4 çok kötü dizayn edilmiş, hepsi zindan tarzında. Act 4 diye birşey yok zaten, 4-5 defa boss savaşı yapıyorsunuz sonra hoop Diablo'nun karşısındasınız. (Diablo hikayesinde başka karakter kaldımı acaba savaşmadığımız?)

    2. Eski koyu diablo temasından eser yok. Özellikle Act 4'ün son bölümlerinde kırmızı ton/yıldırım efekti/deprem efekti o kadar abartılmışki gözlerim yorulmaya başladı. Her taşın altına bakarak ilerleyen ben ilk defa mobları bile ignore edip direkt kapıya koştum. (belki gece 1'den beri aralıksız oynamanında etkisi vardır, bilmiyorum.)

    3. Karakter yapılandırması sıfır. Şuan level 35 Demon Hunter'im var ve kullanacağım skiller belli. (Genelde tüm demon hunterler aynı skilleri kullanıyor.) Statları zaten kendisi otomatik veriyor. Nerede kaldı karakter yapılandırması?

    4. Her yeni canavar türü gördüğünde asyalı aksanıyla loresini anlatan adam hiç hoşuma gitmedi. Sanki pokedex kullanıyoruz. Önümde böcek geçiyor, yok yumurtadan ürermiş, yok 8 ayaklıymış vsvs. Çoğunu direkt okumadan kapattım zaten act 1'den sonra.

    5. Templar aşırı derecede fazla konuşuyor. Ne zaman sarı yada mavi yaratık görsek "Ahh, a worthy opponent." diyor. Sebebini anlayamadığım şekilde benim Demon Hunter hatunla habire bir muhabbet içinde. Oyun müziğini dinlemek yerine bunların konuşmasını dinliyorum.

    6. Eğer sağlam bir rare/legendary silah alırsanız oyun çok kolay bir hale geliyor. Şuan 570 DPS'im var Demon Hunter ile. Mor renkli epic bossları kesmek sadece 2,5 saniye sürüyor. Tabi farklı seviyelerde oyun zorlaşacaktır, ama normal versiyonun bu kadar kolay olmaması lazım. Diablo I'de taaa zindan kapısına kadar kovalayan Butcher neredeeeee, Diablo III'de 2,5 saniye içinde ölen butcher nerede...

    7. Act 1'in bittiğini karavan konuşmasını gördüğümde anladım. Hani şu "Beni öldürmek istiyorsan önce bunu öldürmelisin." diye spawnlanan epic bosslar varya, onlardan birisi sandım. Herhangi bir özelliği olmayan Skeleton King için o kadar diyalog/sinematik geçiyor. Act I bossu "The Butcher" için geçen diyalogsa şu: "Aha bu The Butcher. Bunu kestikten sonra görüşürüz." Act I bossu olduğunu anımsatacak bir durum yok, herhangi bir epic bossu keser gibi kestim, bir baktım Act II'deyim.

    8. Beyaz ve gri itemleri kapatma opsiyonu yok. Act III ve IV'de çok büyük sıkıntı yaratıyor bu durum. Her gruptan sonra en az 7-8 tane beyaz item düşüyor ve bu itemler arasında fragmentleri bulmak bir işkence oluyor. Kendilerine has bir renkleri olsa çok daha iyi olurdu. Yürürken mouse takılıyor ve beyaz itemleri dolduruyor inventorye.

    9. Droprate inanılmaz fazla. O kadar fazla ki artık mavi itemleri yerden almaya üşeniyorum. Rare itemlerin çoğunuda direkt dismute ediyorum.

    10. Bossların konuşmaları çok mantıksız ve çok egoist. %5 canı kalmış bana "Birazdan öleceğini bilmek nasıl bir duygu?" diye soruyor. Ayrıca özel boss karakterler gereğinden fazla konuşuyorlar. Özellikle act 3'de adım başı "Seni bekliyorum." "Bana yaklaşıyorsun." gibi yazılar geliyor. Ha geldikte ne oldu, 3 saniye sürdü ölmesi...

    11. Auction House'ye koyduğumuz itemleri 5 dakika içinde geri çekmezsek birdaha geri çekemiyoruz. 1-2 gün beklemek zorundayız.



    Oyunun zorluk dereceleri arasında aşırı fark var. Yani normal alıştırmalık birşey. Etrafı görün yaratıkları tanıyın fln. Daha sonra acayip zorlaşıyor ve zorluk seviyelerinda başka farklılıklar oluyor diye biliyorum. Bir tablo vardı mobların canını gösteren. Sadece hell den infernoya geçişte 10 kat can artıyor sen düşün. 13.000.000 canı vardı Skeleton kingin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aristona_

    Inferno zorluk seviyesine yeni geçtim yani oyunu bitirdim. Kendi düşüncelerimi söyleyeyim. Hafif bir hayal kırıklığı var.

    Aşağıda yazacaklarım spoiler olabilir bu yüzden oyunu oynamamış olanlar okumasa daha iyi olur.

    Eksi Yönleri
    1. Diablo 2'deki kadar açık alan yok. Bu benim için negatif bir yönü. Act 1'de açık alan bol, Act 2'de keza öyle, ama Act 3 ve Act 4 çok kötü dizayn edilmiş, hepsi zindan tarzında. Act 4 diye birşey yok zaten, 4-5 defa boss savaşı yapıyorsunuz sonra hoop Diablo'nun karşısındasınız. (Diablo hikayesinde başka karakter kaldımı acaba savaşmadığımız?)
    ...


    Neredeyse çoğuna hak veriyorum oyunu bitirmemiş olmama rağmen bir demon hunter sahibi olaraktan.(Ne kadar devrik bir cümle kurmuşum yahu yazdıktan sonra fark ettim)

    Not:Kirlilk olmasın diye birazcık alıntıladım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psikotrex
    Oyunun zorluk dereceleri arasında aşırı fark var. Yani normal alıştırmalık birşey. Etrafı görün yaratıkları tanıyın fln. Daha sonra acayip zorlaşıyor ve zorluk seviyelerinda başka farklılıklar oluyor diye biliyorum. Bir tablo vardı mobların canını gösteren. Sadece hell den infernoya geçişte 10 kat can artıyor sen düşün. 13.000.000 canı vardı Skeleton kingin

    Ama dediğin kadar uçuksa bile normalde bile biraz zorlaması lazım yahu. AH'den almasanız bile düşen itemler ile çocuk oyuncağına dönüşebiliyor normal versiyon. Neyse erken konuşmuş olmayayım ilerleyen zorluklarda neler olacak ben görmedim sonuçta.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.