Selamlar, Hepsiburada premium üyelik iptali için bugün tam 30dk uğraştım. Mobilden iptal yok. App'i sildim tarayıcıdan girdim mobil görünümde yine iptal yok. Masaüstü sürümünü açtım yine gelmiyor. Beni mecbur laptopu açmaya zorladı. Bilgisayar üzerinden iptal edicem yine edemedim. Talep oluştu müşteri hizmetleri sizi arayacak dedi. Müşteri hizmetleri aradı iptal etmeyin şöyle faydası var böyle faydası var. Süreci Digitürk abonelik iptaline çevirmişler. Nasıl bu kadar zorlaştırabiliyorlar ? Tek tuşla üye olduğum sistemden çıkmak için tek tuşla çıkabilmem lazım. Forum bu konuda ne düşünüyor merak ediyorum. Özellikle rekabet kurumu veya ticaret bakanlığından kullanıcılar varsa görüşlerini paylaşırsa çok sevinirim |
Bildirim