Şimdi Ara

htc yetkili servis sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
9.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar çok severek kullandığım htc desire cihazıM 27/04/11 de bozuldu yetkili servis olan teleservice ye cihazımı götürdum ve 02/05/11 de cihazıma değişim kararı çıktı. ancak bu tarihten itibaren 30 iş günü geçmesine rağmen hala cihazım verilmedi. htc avrupa dahil bir çok yere mail attım adamlar cihazınız türkiyede var demesine karşın ben bir türlü yetkili servisden yeni cihazımı alamıyorum. teleservice'yi arıyorum adamlar pismiş pişmiş bana yasal haklarınızı kullanın diyorlar. 2 aydır ciahzım olamadan birde garatinti süremden geçerek cihaz bekliyorum. brightstar olan türkiye distribütörüne ulaşamıyorum avrupa ve amerika distribütörüne mail attım adamlar cvp bile vermedi. bu adamlara ulaşabileceğim bir mail adresi yada telefon bilen varsa bana yardımcı olursa çok sevnirim.türkiyedeki yetkili servisi ve distribütörü inanılmAZ derecede ilgisiz ve vurdum duymazlar.

    Bu derece güzel bir telefonun bu kadar kötü bir servis ve distribütörü olmasına inanamıyorum. cihaz süperde servise düştünüzmü bittiniz haberiniz olsun arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daos009 -- 18 Haziran 2011; 21:40:43 >







  • Aynı şeyler benim de başıma geldi.Cihazımım 2.5 aydır göndermiyorlar.

    Cihazımın sorunu neydi derseniz:http://i53.tinypic.com/oirqyr.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itsmynick

    Aynı şeyler benim de başıma geldi.Cihazımım 2.5 aydır göndermiyorlar.

    Cihazımın sorunu neydi derseniz:http://i53.tinypic.com/oirqyr.jpg
    Geçmiş olsun arkadaşlar HTC gibi dünya lideri de bunu yapıyorsa vay halimize. Radyolar da tüketici hakkı için bas bas bağırıyorlar onlarla irtibata geçmeyi denediniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KBD

    Geçmiş olsun arkadaşlar HTC gibi dünya lideri de bunu yapıyorsa vay halimize. Radyolar da tüketici hakkı için bas bas bağırıyorlar onlarla irtibata geçmeyi denediniz mi ?

    Alıntıları Göster
    Burada Teleservice'in yapacağı bieşey yok, onlar arızayı gidermekle sorumlu gideremezse değişim kararı verir. Telefonu değiştiren ise HTC Türkiye'dir yurtdışından değişim cihazı getirmesi gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    Burada Teleservice'in yapacağı bieşey yok, onlar arızayı gidermekle sorumlu gideremezse değişim kararı verir. Telefonu değiştiren ise HTC Türkiye'dir yurtdışından değişim cihazı getirmesi gerekir

    dostum htc türkiye diye bir şey yok. htc avrupa bana cihazımın türkiye stoklarına girdiğine dair maillime cvp verdi. teleservice bunu bildirdim gene tık yok. bu yüklenici firma olan brightstar türkiye distribütörüne ulaşamak lazım ama bu firmanın ne türkiye nede avrupa sorumlularına ulaşamıyorum. bu kadar kötü bir distribütör olmaz adamlar htc gibi bir cihaz getiriyorlar ama cihazın satış sonrası hizmeti sıfır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daos009 -- 19 Haziran 2011; 10:40:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daos009

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    Burada Teleservice'in yapacağı bieşey yok, onlar arızayı gidermekle sorumlu gideremezse değişim kararı verir. Telefonu değiştiren ise HTC Türkiye'dir yurtdışından değişim cihazı getirmesi gerekir

    dostum htc türkiye diye bir şey yok. htc avrupa bana cihazımın türkiye stoklarına girdiğine dair maillime cvp verdi. teleservice bunu bildirdim gene tık yok. bu yüklenici firma olan brightstar türkiye distribütörüne ulaşamak lazım ama bu firmanın ne türkiye nede avrupa sorumlularına ulaşamıyorum. bu kadar kötü bir distribütör olmaz adamlar htc gibi bir cihaz getiriyorlar ama cihazın satış sonrası hizmeti sıfır

    Alıntıları Göster
    Faturanız varsa para iadesi alın kurtulun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Faturanız varsa para iadesi alın kurtulun.

    faturam var ama iade alsam gene htc alacam. başka ne alrım diye bakıyorum başkabir şey aklıma gelmiyor. sanırım 2 kişi dışında başına böyle bir şey gelen yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daos009

    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Faturanız varsa para iadesi alın kurtulun.

    faturam var ama iade alsam gene htc alacam. başka ne alrım diye bakıyorum başkabir şey aklıma gelmiyor. sanırım 2 kişi dışında başına böyle bir şey gelen yok.

    Alıntıları Göster
    ben çok duydum bu değişim tutarını hakem heyetine gidip fatura tutarınızı servis süresi geçtiği için alırsınız. Sanırım htc hesabınıza havale geçer. En azından paranızı alırsanız desire s alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    ben çok duydum bu değişim tutarını hakem heyetine gidip fatura tutarınızı servis süresi geçtiği için alırsınız. Sanırım htc hesabınıza havale geçer. En azından paranızı alırsanız desire s alırsınız.

    Alıntıları Göster
    bende desire hd mi servise vermeyi düşünüyordum valla 1 ayı geçirdilermi direk giderim tüketici haklarına öyle şey olamaz hocam, hiç durma hakkını ara, teli satmaya gelince tonla para almayı biliyorlar...

    bu arada neden servise vermiştiniz?
  • Brighstar Turkiye de Sony Ericsson, Blackberry ve HTC firmalarinin distributoru Abd 'Li buyuk bi firma


    HTC Turkiye Ye onem vermiyo demek ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    Brighstar Turkiye de Sony Ericsson, Blackberry ve HTC firmalarinin distributoru Abd 'Li buyuk bi firma


    HTC Turkiye Ye onem vermiyo demek ki

    evet çok büyük bir firma ama türkiye ayağı facia.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasyas

    bende desire hd mi servise vermeyi düşünüyordum valla 1 ayı geçirdilermi direk giderim tüketici haklarına öyle şey olamaz hocam, hiç durma hakkını ara, teli satmaya gelince tonla para almayı biliyorlar...

    bu arada neden servise vermiştiniz?

    dotum 1090 tl üzerindeki rakamlarda tüketi heyetine gidemiyorsun. mahkemeye gitmek gerekiyor. oda gene enaz 1.5-2 ay daha beklemek demek oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daos009

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasyas

    bende desire hd mi servise vermeyi düşünüyordum valla 1 ayı geçirdilermi direk giderim tüketici haklarına öyle şey olamaz hocam, hiç durma hakkını ara, teli satmaya gelince tonla para almayı biliyorlar...

    bu arada neden servise vermiştiniz?

    dotum 1090 tl üzerindeki rakamlarda tüketi heyetine gidemiyorsun. mahkemeye gitmek gerekiyor. oda gene enaz 1.5-2 ay daha beklemek demek oluyor.

    Alıntıları Göster
    Benim desire s telefonumu kasa gıcırdaması olarak servise verdim arka kapak değişip geldi ama gıcırdama devam etti biraz kullandıktan sonra sanırım kasada bir hata var tekrar servise verdim değişim istedim. Bakalım değişim olursa size haberdar ederim büyük ihtimal değişim sorunu yaşamam cihaz yeni stokta olacağını düşünüyorum sıfır cihazın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Benim desire s telefonumu kasa gıcırdaması olarak servise verdim arka kapak değişip geldi ama gıcırdama devam etti biraz kullandıktan sonra sanırım kasada bir hata var tekrar servise verdim değişim istedim. Bakalım değişim olursa size haberdar ederim büyük ihtimal değişim sorunu yaşamam cihaz yeni stokta olacağını düşünüyorum sıfır cihazın.

    umarım sana cihaz verirler benim hala yokda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daos009

    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Benim desire s telefonumu kasa gıcırdaması olarak servise verdim arka kapak değişip geldi ama gıcırdama devam etti biraz kullandıktan sonra sanırım kasada bir hata var tekrar servise verdim değişim istedim. Bakalım değişim olursa size haberdar ederim büyük ihtimal değişim sorunu yaşamam cihaz yeni stokta olacağını düşünüyorum sıfır cihazın.

    umarım sana cihaz verirler benim hala yokda

    Alıntıları Göster
    desire bekleyen bir kaç kişinin cihazlarını aldığını gördüm. Umarım seninkide en kısa zamanda gelir.




  • htc de nokyalastiysa servis konusunda, fena!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    desire bekleyen bir kaç kişinin cihazlarını aldığını gördüm. Umarım seninkide en kısa zamanda gelir.

    piyasada satılan bir cihazın distribütöründe olmadığını anlamak mümkün değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daos009

    quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    desire bekleyen bir kaç kişinin cihazlarını aldığını gördüm. Umarım seninkide en kısa zamanda gelir.

    piyasada satılan bir cihazın distribütöründe olmadığını anlamak mümkün değil

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yazılanların üzerinden biraz zaman geçmiş ama bende bişeyler paylaşmak istiyorum sizinle.Bende çok severek aldığım desire HD mi kamera camı çatladığı için servise gönderdim.servise verirkende yanına birsürü arıza sıraladım.ama genel olarak ekranın altına toz giriyordu,pili çok az gidiyordu ve kamerayı koruyan cam çatlamıştı.
    servis bana cam çatlaması hariç diğer sorunlar garanti kapsamında halledilicek dedi.çatlak cam içinde kasa değişmesi gerektiği için 130 tl para istediler.bende camı yaptırmaktan vazgeçtim telefon geldiğinde yine bi arıza uydurur gönderirim bu sekilde 3 kez arıza verdiğinde fatura iadesi alırım diye düşündüm.yaklaşık 20 gün sonra cihaz takip formundan cihazın durumunu takip ederken cihaz değişimi beklenmektedir diye bi yazı gördüm aradım hemen bilgi almak için.tamamen bütün fonksyonları çalışır durumda servise verdiğim telefonumun anakartında sıkıntı olduğundan dolayı cihaz değişimi yapılcağını sölediler.yapsınlar tabi 0 cihaz gelicek diye düşündüm :D
    sonra bi yanlış anlama olmasın diye ayrıntılı bilgi istediğimde şok oldum.cihaz değişimi olarak belirtilen şey anakartın değişmesiymiş yani telefonunuz için yeni bir anakart gelicek sizin telefonunuzdan çıkan kasaya takılıp geri verilicek dediler.bidaha şok oldum ve tekrar sordum yani 0 anakart getirip camı kırık kasaya takıp mı vericeksiniz diye , evet dediler.sonra tekrar aradım bu sefer de müşteri memnuniyeti açısından telefonunuzun kasasıda değişmiş dediler.
    Bu servislerden hiçbiri vasıflı eleman çalıştırmıyor istediğimiz bilgiyi tam olarak veremiyorlar.
    madem cihaz değişimi yapıcaksın neden bana 0 kutulu cihaz vermiyosun da gidip anakartını kapağını ayrı ayrı getirtip birbirine geçirip veriyosun.sonuç olarak insan eliyle birleştirilmiş bi telefon gelicek bana.bugüün elime ulaşıcak sanırım cihaz bakalım neler yapmışlar
    bu arada fatura iadesi düşündüğüm için tüketici hakem heyetini arayıp ayrntılı olarak bilgi aldım sanayi ve ticaret bakanlığının aldığı yeni karara göre azami tamir süresi 20 işgününe indirilmiş ve cumartesi günleri de işgünü sayılıyor bilginiz olsun.
    ve size bir soru
    ben telefonumu vodafone kampanyasından almıştım.şimdi daha yeni modeller çıktığı için telefonu değiştirmek niyetindeyim.ama telefonun faturasında kampanyadan aldığım için aylık 11 tl taksit ile toplamda 264 tl gözüküyor.şimdi ben fatura iadesi istediğimde bana bu 264 tl mi ödenicek yoksa telefonun bedeli olan 1400tl mi ödenicek.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: temmuzaras

    arkadaşlar yazılanların üzerinden biraz zaman geçmiş ama bende bişeyler paylaşmak istiyorum sizinle.Bende çok severek aldığım desire HD mi kamera camı çatladığı için servise gönderdim.servise verirkende yanına birsürü arıza sıraladım.ama genel olarak ekranın altına toz giriyordu,pili çok az gidiyordu ve kamerayı koruyan cam çatlamıştı.
    servis bana cam çatlaması hariç diğer sorunlar garanti kapsamında halledilicek dedi.çatlak cam içinde kasa değişmesi gerektiği için 130 tl para istediler.bende camı yaptırmaktan vazgeçtim telefon geldiğinde yine bi arıza uydurur gönderirim bu sekilde 3 kez arıza verdiğinde fatura iadesi alırım diye düşündüm.yaklaşık 20 gün sonra cihaz takip formundan cihazın durumunu takip ederken cihaz değişimi beklenmektedir diye bi yazı gördüm aradım hemen bilgi almak için.tamamen bütün fonksyonları çalışır durumda servise verdiğim telefonumun anakartında sıkıntı olduğundan dolayı cihaz değişimi yapılcağını sölediler.yapsınlar tabi 0 cihaz gelicek diye düşündüm :D
    sonra bi yanlış anlama olmasın diye ayrıntılı bilgi istediğimde şok oldum.cihaz değişimi olarak belirtilen şey anakartın değişmesiymiş yani telefonunuz için yeni bir anakart gelicek sizin telefonunuzdan çıkan kasaya takılıp geri verilicek dediler.bidaha şok oldum ve tekrar sordum yani 0 anakart getirip camı kırık kasaya takıp mı vericeksiniz diye , evet dediler.sonra tekrar aradım bu sefer de müşteri memnuniyeti açısından telefonunuzun kasasıda değişmiş dediler.
    Bu servislerden hiçbiri vasıflı eleman çalıştırmıyor istediğimiz bilgiyi tam olarak veremiyorlar.
    madem cihaz değişimi yapıcaksın neden bana 0 kutulu cihaz vermiyosun da gidip anakartını kapağını ayrı ayrı getirtip birbirine geçirip veriyosun.sonuç olarak insan eliyle birleştirilmiş bi telefon gelicek bana.bugüün elime ulaşıcak sanırım cihaz bakalım neler yapmışlar
    bu arada fatura iadesi düşündüğüm için tüketici hakem heyetini arayıp ayrntılı olarak bilgi aldım sanayi ve ticaret bakanlığının aldığı yeni karara göre azami tamir süresi 20 işgününe indirilmiş ve cumartesi günleri de işgünü sayılıyor bilginiz olsun.
    ve size bir soru
    ben telefonumu vodafone kampanyasından almıştım.şimdi daha yeni modeller çıktığı için telefonu değiştirmek niyetindeyim.ama telefonun faturasında kampanyadan aldığım için aylık 11 tl taksit ile toplamda 264 tl gözüküyor.şimdi ben fatura iadesi istediğimde bana bu 264 tl mi ödenicek yoksa telefonun bedeli olan 1400tl mi ödenicek.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim de htc desire s model telefonum hiç açılmıyor şarj bile olmuyor o durumda yani. bir yıl garantisi var ama internette sıkı bir araştırma yaptım sonuç olarak yazılan yorumlardan ve teleservice firmasından çok ama çok ciddi şikayetler ve sıkıntılar var. bu nasıl iştir deyip bir daha telefon alırken şu ana kadar bu sıkıntının ciddiyetine varamayıp yeni bir telefon alırken artık hangi firmanın garantisi altında diye bakmaya kesin bil gözle yaklaşıyorum. Şu anda mecburen göndermek zorundayım çünkü garantisi var yalnız bu durumda sizden bir konuda bilgi istiyorum. Teleservicenin bazı şubelerinde diğerlerine göre daha kabul edilebilir bir çalışma sözz konusu gerek bilgilendirme olsun gerek insiyatif olsun. Yaptığım araştırmalar sonucu maltepe şubesi en iyi şubeymiş. Bu konu hakkında fikri olan var mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niccor13

    arkadaşlar benim de htc desire s model telefonum hiç açılmıyor şarj bile olmuyor o durumda yani. bir yıl garantisi var ama internette sıkı bir araştırma yaptım sonuç olarak yazılan yorumlardan ve teleservice firmasından çok ama çok ciddi şikayetler ve sıkıntılar var. bu nasıl iştir deyip bir daha telefon alırken şu ana kadar bu sıkıntının ciddiyetine varamayıp yeni bir telefon alırken artık hangi firmanın garantisi altında diye bakmaya kesin bil gözle yaklaşıyorum. Şu anda mecburen göndermek zorundayım çünkü garantisi var yalnız bu durumda sizden bir konuda bilgi istiyorum. Teleservicenin bazı şubelerinde diğerlerine göre daha kabul edilebilir bir çalışma sözz konusu gerek bilgilendirme olsun gerek insiyatif olsun. Yaptığım araştırmalar sonucu maltepe şubesi en iyi şubeymiş. Bu konu hakkında fikri olan var mı acaba?

    teleservice dısında alternatif varsa uğrasın. zaten maltepede tüm türkiyedeki cihazlar tamir görüyor. benim cihazım 2 aydır maltepede. ne arayan var ne soran.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.