Şimdi Ara

i30 mu peugeot 308 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
6.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar,
    bu c segmenti arasında i30 elit paketi mi yoksa peugeot 308 active modeli mi tercih edilir?
    her iki araç konusunda veya bu araçları kullananlar arasında bilgilendirme yapanlar olursa sevinirim..

    Kriterler objektif olsun..

    Şimdiden teşekkürler..







  • Şu attığınız araçlardan marka algısı yüzünden 308'i tercih ederdim ama yeni makyajlandığını unutmayalım.
  • Donanım istiyorsanız i30



    Daha ekonomik, daha performanslı, daha kıvrak, daha rafine bir otomobil istiyorsanız 308



    Aralarında 250kg belki daha fazla ağırlık farkı var.308 çok daha modern bir otomobil.Bence tercih 308 olmalı ama donanım seviyorsanız i30 da tercih edilebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    Yalnız iç ve dış tasarım olarak,donanım olarak i30 308 den daha modern durmuyor mu veya ben öyle mi algıladım..
    Yakıt tasarrufunda peugeotların rakipsiz fakat performans olarak nasıl onu bilmiyorum..
  • 308 active sahibi olarak Antalya da bi avm de tanıtım amaçlı konmuş i30u inceledim. İ30 full dü fakat hiç cezbetmedi. İkisinin de kapısını açın 308 daha sağlam duruyor. İç tasarım olarak da i30a konan ekranı semedim. Eski tasarımı kesinlikle daha güzeldi. Zaten yollarda pek yok. Yine alacak olsam 308 alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mi ford focus mu
    10 yıl önce açıldı
    Peugeot 308 mi Vw Golf7 mi ?
    4 yıl önce açıldı
    Qashqai mi corolla mı?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 308e bulaşma bence,2 ay sonra trim seslerinden duramazsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musab5833RIIET M kullanıcısına yanıt
    Tasarım gorecelidir o konuda bir şey diyemem fakat performans olarak 308 gerçekten iyidir .Eat6 otomobili sürekli hızlandırma eğiliminde buna rağmen tuketimler oldukça makul.



    İ cocpit kullanmayanın ahkam kestiği kullananın çok beğendiği bir kokpit dizaynı.308 den inip baska arabalara binince kesinlikle çok sıradan geliyorlar.Alışılmışın disinda bir otomobil deneyimi kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 temmuzundan beri ailemizde 308 active var. 1.2 benzinli eat6 şanzımanlı. Üstteki arkadaşın dediği gibi trim sesi falan YOK. Bu forum fransız araç düşmanı bunlara beğendiremezsin. Forumun bi araba tavsiye etmesi için kosolun ortasında saat olması ve şanzımanının genellikle sorun çıkartması lazım.





    308'e gelince, bizdeki versiyonunun her şeyinden memnunuz. Tek bir konu biraz üzüyor, o da otoyollarda virajlarda iki yolu bağladıkları ufak metal şeritlerin üstünden geçince yol tutuşunda bir miktar azalma hissediyorsunuz. Araç yüklüyken 120-130 kmh üstüne çıkmak tehlikeli olabilir.



    Onun dışında çekişi gerçekten çok iyi. Ara hızlanmaları ve gaz tepkimeleri güzel. Malzeme kalitesi iyi. Kokpiti çok keyifli. Peugeout bu i-Cocpit işini çok iyi yapmış. Direksiyon tutuşunuz ve hakimiyetiniz muazzam. Yakıt tasarrufu başarılı. Başka aklınızda takılan varsa alıntılayıp sorabilirsiniz. Ancak yine de iki aracı kendiniz kullanmadan karar vermeyin.



    Şimdiden hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nirvana333 kullanıcısına yanıt
    Hangi zihniyetle bilip bilmeden bu yorumu yazdınız çok merak ettim. 308 trim sesi konusunda kullanıcı şikayetlerinin olmadığı bi model. Bilmeden kullanmadan böyle şeyler yazıp insanları yanlış yönlendirmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selami Şahin 1.6 ie kullanıcısına yanıt
    e şimdi ne yaptınız siz değerli kardeşim;
    yol tutuşunda sıkıntı var ve 120 üzerinde tehlike var dersen almak isteyeni de vazgeçirirsin :)

    İroni bir tarafa verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
  • İ30' un donanım dışında artısı yok 308 e göre. 308, şanzıman sağlamlığı, hafiflik, sürüş keyfi, malzeme kalitesi gibi konularda daha iyi. Ayrıca daha az yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Temmuz 2017; 21:18:14 >
  • 308 fiyatı ve donanımı ile ideal seçim olacaktır. Eğer ki 308 in kullandığı aisin 6 at şansımda ve yakıt tüketim değeri sahtekar markanın golfünde olsaydı 2015 modeline 105 bin TL fiyat çekerlerdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    İ30' un donanım dışında artısı yok 308 e göre. 308, şanzıman sağlamlığı, hafiflik, sürüş keyfi, malzeme kalitesi gibi konularda daha iyi. Ayrıca daha az yakar.

    Şanzıman konusunda internet üzerinde okuduğum ve karşılaştırmalı yorumlarda i30 un çift kavramalı DCT şanzımanının daha seri ve kavramalı olduğu,konfor açısından yine i30 un üstün olduğu ama aracın hafif ve kıvrak olması,yakıt tasarrufu bakımından peugeotun daha iyi olduğu yönünde..Yine de en iyi kara galiba binerek denemek gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Musab5833RIIET

    e şimdi ne yaptınız siz değerli kardeşim;
    yol tutuşunda sıkıntı var ve 120 üzerinde tehlike var dersen almak isteyeni de vazgeçirirsin :)

    İroni bir tarafa verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..

    Arkadaşın dediği şey tam olarak kopma değil .Virajda köprü Birlesim yerlerinin üzerinden geçerken alışılmadık bir sebeple aracın arkası yatay eksende sanki kayiyormuscasina bir his veriyor fakat milim yerinden oynamıyor.Eger kaysaydı sabit hizda sabit açılı virajda aracın burnu içeriye doğru yonlenirdi.Yabancı lastik inceleme sitelerinde bu durumun otomobilin orjinal Goodyear efficient grip (performance değil) lastiginden olabileceğini farkettim.



    Otomobilin surus limitleri kesinlikle yuksek .On taraf oldukca keskin.Nötr denilen bir sasi süspansiyon ayarina sahip



    Trim sesi mevzusu da ne yok diyebilirim ne de çok .İkisinin arasinda bir yerde



    10000 izlenimlerim bu sekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Musab5833RIIET M kullanıcısına yanıt
    Serilik ve konfor konusunda neredeyse hiç fark yok, eat6 da gayet iyi bu konularda. Ayrıca sorunsuzluk olarak açık ara önde, çift kavramalılara güven olmaz. Dediğiniz gibi hafiflik neticesinde 308 daha performanslı, daha az yakıyor ve daha keyifli sürüş sunuyor. Bir de arka koltuk diz mesafesi i30 a göre biraz dar o kadar( ama bagajı daha geniş) onun dışında eksisi yok aracın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    308e bulaşma bence,2 ay sonra trim seslerinden duramazsın

    2 yildir 308 var, trim sesi yok, sizde ya da bir yakininizda mi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir de i30 ile peugeot 308 arasında 200 kg a yakın fark var..
    biri 1390 diğeri 1200 kg civarı zannedersem..
    Hafiflik yakıtta ve kıvraklıkta iyidir ama yol tutma,emniyet ve ani frenlerde sıkıntı çıkarmaz mı arkadaşlar?
  • Musab5833RIIET M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle alakası yok, markalar araçlarını hafifletmek için uğraşıyor hocam, hafiflik iyidir.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.