Şimdi Ara

İkinci el GOLF FSI'lar neden bu kadar pahalı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar,
    Sıfır GOLF 1.4 TSI 122 BG 38.850,00 YTL'yken
    2005 GOLF 1.6 FSI 115 BG 34.000 YTL nasıl oluyor?

    1.4 TSI motorlar tutulmuyor mu bi problem mi var?



  • arkadaşım isteyene değil verene bakmak lazım hangi adam o arabaya o parayı verirki .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi night_33 -- 29 Mayıs 2008; 12:02:45 >
  • 2004 Ağustos çıkışlısını Sportline Plus2 paketli 28.500 e aldım ben biraz fazla istiyor o 34 isteyen
  • Yani GOLF ikinci el piyasası hakettiğinden daha yüksek fiyatlı diyorsunuz. TSI motorların her hangi bir problemi yok yani. Ben de TSI'larda turbo olduğu için LPG dönüşümünde problem mi yaşanıyor acaba diye düşündüm.
  • Satamadıktan sonra istediğin rakamı yaz, ne farkeder...Ha, sazanın biri atlarsa onu bilemem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: abs

    Yani GOLF ikinci el piyasası hakettiğinden daha yüksek fiyatlı diyorsunuz. TSI motorların her hangi bir problemi yok yani. Ben de TSI'larda turbo olduğu için LPG dönüşümünde problem mi yaşanıyor acaba diye düşündüm.

    piyasayı bilmeyen satıcıdın ya da tok satıcının yaptıkları şu aracı aldıkları fiyata bakıyorlar atıyorum o zaman 40-45 bin ytl arası almış adam ilk çıktığında diyorki ben aracımı 34000 ytl den aşağıya satmam diyor o kadar zarar olmaz diyor yazıyor fiyatı,ne oluyor araç elinde kalıyor yani verilmez arada 5000 ytl fark var sıfırı alınır o paraya hemde tsi motor.

    tsi motorlarda şuan için problem yok ha istisnası varmış (1.4 140hp) bu motorlarda sorunlar olduğunu okumuştum ama ne diyecek olursan bilemem 122ve 170 hp tavsiye edilen.

    tsi motorlar için yorum yapamayız şuan çünkü yeni bir motor biraz zaman geçsin ortaya çıkar zaten sorunlar.




  • tsi ya biraz zor lpg takarsın direkt enjensiyonlu motorlara lpg:S hiç olacak iş değil turbosuyla da alakası yok lpgnin. şu aşamada olabilcek bişi değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: abs

    Yani GOLF ikinci el piyasası hakettiğinden daha yüksek fiyatlı diyorsunuz. TSI motorların her hangi bir problemi yok yani. Ben de TSI'larda turbo olduğu için LPG dönüşümünde problem mi yaşanıyor acaba diye düşündüm.
  • alanlar memnun FSİ ve satanlar az genelde binen kişi alıyor golfu.2.elde az arabası var.
  • LPG ile ilgili olarak,

    JETTA ve GOLF'te kullanılan 1.4 litre 140 HP ve 170 HP TwinCharger motorlara Almanya'da şu anda sıralı LPG sistemi (4G = 4th Generation, Dördüncü Kuşak) takılmaktadır. Bu konuda VW forumu altındaki birkaç topiğe ayrıntılı bilgiler ekledim. Lütfen inceleyiniz. 1.4 litre 122 HP Turbo motora henüz takılmamaktadır. Sözkonusu sistem geliştirme aşamasında ve TSI motorlar satıldıkçta bu teknoloji de daha hızlı geliştirilecektir.

    Otomotivde herşey mümkündür. Petrol 138 dolara kadar çıktı ve indi, sıralı sistem LPG çıktı, 1.4 motordan 170 HP ürettiler, şerit asistanı ve kendi kendini park eden otomobil, herşey mümkündür.

    Saygılarımla,

    Taner Göde
  • Plantamax ve practic arkadaşlar durumu özetlemişler.

    Maksat sürüm yapmak veya ürününü degerinde satmak değil, sazan avlayıp,fazladan kısa günün rantını elde etmek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.