Şimdi Ara

İnce Hesap ve Asus Servis Point Rezilliği - Güncelleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2021 Aralık ayında incehesap.com üzerinden 3060Ti ekran kartlı hazır sistem aldım. Ekran kartını zarar görmemesi açısından bildiğiniz gibi ayrı kutuda yolluyorlar, iyi ki de öyle olmuş. Bu sayede ekran kartının üzerindeki metal kısımlarda pas olduğunu fark ettim. Resimlerini ekliyorum.



    İnce Hesap ve Asus Servis Point Rezilliği - Güncelleme


    İnce Hesap ve Asus Servis Point Rezilliği - Güncelleme




    Talep açtım ve SÖZDE yenisini yolladılar. Yeni dedikleri ürün de açılmıştı, sorduğumda ekran kartlarını bu şekilde gönderiyoruz demişlerdi. Neyse gelen ekran kartını klasik şekilde kontrol ettim, pas vs. göremedim. Montajını yaptım ve kullanmaya başladım. Bir süre kullandıktan sonra ekran kartından titreşim sesi, fan sürtme sesi ya da trim sesine yakın ses geldiğini fark ettim. Linkini de ekliyorum:



    https://www.youtube.com/watch?v=qbnmrsYl2R0



    https://www.youtube.com/shorts/jU3091sw8Vw




    Kanıt açısından video ile birlikte ürünü incehesap.com'a gönderdim. 2 hafta sonra aşağıdaki komik cevap geldi:



    "Değerli Müşterimiz,


    Ürünün üzerinde seri numarası yer almıyor. Bu nedenle asusta kayıt oluşturulamıyor. Ürün servisten işlemsiz geri gelecektir."


    Bir de ürününü fotoğrafını çekmişler. Güvenlik bandrolü dahi üzerinden duruyor. Ürününü üzerinde seri numarası bulunmamasında ne gibi suçum olabilir? Üzerinde yazmasa dahi PCB üzerinden ya da kartı sisteme takarak seri numarası öğrenmek zor bir şey mi?



    İnce Hesap ve Asus Servis Point Rezilliği - Güncelleme


    İnce Hesap ve Asus Servis Point Rezilliği - Güncelleme




    Sözün özü incehesap.com bana dediklerine göre yeni adı altında seri numarası olmayan bir ürün göndermiş ve yardımcı olmayı bırakın cevap dahi vermiyor. Asus Service Point ise seri numarasının kontrolünü dahi yapmaya tenezzül etmeyip garanti kapsamında olmadığını söylüyor. Lütfen bu iki firmayı tercih ederken birkaç defa düşünün.


    @incehesap.com @ServisPoint




    Güncelleme:



    İnce hesap "Asus ile görüşün, bizim yapacak bir şeyimiz yok." diyor. Asus Türkiye ise "Ürünü aldığınız yer ile görüşün, bizim yapacak bir şeyimiz yok." diyor. Sözde milyonluk, milyarlık firmalar. Bir ekran kartına bakmamak için kırk takla atıyorlar. İş ahlakı sıfır. Tabi bunlara bu hakkı verende kabahat. İstedikleri gibi at koşturuyorlar.


    Güncelleme 2:


    Asus Türkiye'den "Fatura üzerinde SN yazarsa işleme alırız" şeklinde mail geldi. İncehesap'tan üzerinde SN yazan faturayı temin edip kartı tekrardan asusa gönderdim. Asus ürünü 3 hafta elinden tuttuktan sonra işlem yapmadan geri gönderdi. "Siz benimle alay mı ediyorsunuz" şeklide mail ile dönüş sağladım. Ardından telefonla beni arayan kişinin dedikleri gerçekten ya IQ seviyelerinin düşük olduğunu ya da alay ettiklerini gösteriyor. "SN numarası ile ürünü olnlara göndermemi istemeleri ürünle ilgilenecekleri anlamına gelmiyormuş. Ne denir böylelerine bilemedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 12 Ağustos 2023; 15:37:18 >







  • tam bir rezalet. allah asus servisine kimseyi düşürmesin.
  • Amin. Gerçekten Allah düşürmesin.

  • İnce hesap "Asus ile görüşün, bizim yapacak bir şeyimiz yok." diyor. Asus Türkiye ise "Ürünü aldığınız yer ile görüşün, bizim yapacak bir şeyimiz yok." diyor. Sözde milyonluk, milyarlık firmalar. Bir ekran kartına bakmamak için kırk takla atıyorlar. İş ahlakı sıfır. Tabi bunlara bu hakkı verende kabahat. İstedikleri gibi at koşturuyorlar.

  • ---Günceleme---


    Asus Türkiye'den "Fatura üzerinde SN yazarsa işleme alırız" şeklinde mail geldi. İncehesap'tan üzerinde SN yazan faturayı temin edip kartı tekrardan asusa gönderdim. Asus ürünü 3 hafta elinden tuttuktan sonra işlem yapmadan geri gönderdi. "Siz benimle alay mı ediyorsunuz" şeklide mail ile dönüş sağladım. Ardından telefonla beni arayan kişinin dedikleri gerçekten ya IQ seviyelerinin düşük olduğunu ya da alay ettiklerini gösteriyor. "SN numarası ile ürünü onlara göndermemi istemeleri; ürünle ilgilenecekleri anlamına gelmiyormuş." Ne denir böylelerine bilemedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 29 Ağustos 2023; 14:1:8 >
  • Güncel arkadaşlar. Bu terbiyesizliği ve iş ahlakı olmayan iki firmayı herkes görsün ve bilsin.

  • Güncel....

  • Tüketici Hakem Heyeti'ne gittiniz mi?

    Asus kendi işporta servisini ServisPoint'e mi devretmiş bu arada?

    Çok önceden Çizgi Elektronik resmen Asus'u bu millete sevdiren bir servis hizmeti veriyordu, geçti o güzel günler maalesef.

    Not: Ayrıca bilgisayar OEM bileşenlerinde faturada seri no yazdığını hiç görmedim. Bu cep telefonu değil ki. En fazla kendiniz Asus'un global sisteminden register yaparsınız kutunun üzerindeki seri numarasını girerek ama faturada seri no yazmıyor normalde ekran kartlarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 31 Ocak 2024; 12:17:14 >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    THH ile ilgili işlem yapmayı da yakın zamanda düşünmüyorum. Kartı kullanan kişi TT ile yaşadığı 24 aylık sözleşme iptali ile ilgili süreçte thh'ye karşı tüm güvenini kaybetti. Bu sebeple gitmedi.


    Şu an servis point destek veriyor. 13 sene önce de servis point kötü nam salan bir servisti. O zamanlar MSI anakartım ile ilgili işim düşmüştü. Yine bir sürü insanı mağdur etmişlerdi.


    Benim için de onlar için de problem yok. Onlara müşteri çok bana firma çok. Fiyatı ucuz ya da pahalı demeden amazon.com.tr'den alırım ya da en kötü ihtimalle senede 1 defa yurtdışına çıkarım, tüm ihtiyaçlarımı alırım, gezerim geri dönerim. Sorun yaşarsam da zaten garantisiz almıştım der geçerim.


    Bu arada ürün üzerinde seri numarası yazmamasının çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta kart rahatsız edici bir ses yapıyor, açılmasında ve görüntü aktarmasında sorun yok. Test etmek için bir sisteme taktıklarında gpuz ile seri numarasını görebilirler. Seri numalarının faturalarda bulunmadığını onlar da bizden iyi biliyor. Sadece oyalama amaçlı bunu yaptıklarını düşünüyorum. Benim kendileri gibi kötü niyetli olduğumu düşündüklerinden seri numarası yazan faturayı temin edemeyeceğimi düşündüler. Bu sebeple üzerinde seri numarası yazan fatura istediler. Ben onu da temin edince bu sefer bahanesiz yan çizmeye başladılar.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.