Arkadaşlar selamlar, Yanımda çalışan stajyer bir çocuk var. Viewsonic marka monitör alıyor firmadan, 2 ölü pixeli olan ürünü iade için gönderiyor. Ne iade nede değişim yapmıyorlar. Böylece kullanıyor 3 ay içerisinde 8 adet ölü pixele çıkıyor ve köşelerde ışık sızmaları mevcut. Tekrar ulaşıyor, bu sefer ürünü göndermeden red yiyor. Ardından tüketici hakem heyetine vermesini söylüyorum, edevletten yazıp gönderiyor. Burası zaten 2 ay sürüyor, bilir kişi geliyor monitöre bakıyor. Ayıplı ürün diye, misli ile değişim kararı veriyor. Karar ile itopyaya ulaşıyor çocuğun yüzüne bakmıyorlar, şikayetvara yaz diyorum. Şikayetvar'a yazdıkdan sonra tekrar çocuğa ulaşıyorlar. Geçen sohbet bu; Telefondaki beylerimiz halen çocuğa keyif bağışlarcasına; - Karar bize gelmedi, - Normalde itiraz hakkımız var ama itiraz etmeyeceğiz, gönder değişiriz, - Nezaman değişirsin? Belli değil gönder bakalım, Yahu beyler, bu işler bukadar zor mu ya? Ayıplı mal, değiştir işte. Biliyorum ki disbritör ve üretici firma bunu iade alyıor değişiyor sana. Sen niye müşteriye eziyet oluyorsun ki ? Neden yani ? Küfürmü etmek lazım, kaba saba olup gırtlağınamı yapışmak lazım. Milletin moralini, gününü niye mahvediyorsunuz? 🤬 Buda sipariş kodu; 231109175850850298 LÜTFEN ÖNE ÇIKARIP DESTEK OLURMUSUNUZ < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 28 Kasım 2024; 12:43:0 > |
itopya mağduriyeti (tüketici hakem heyetinin kararı mevcut!)
-
-
Hocam sözleşmeyi okursanız 1 2 piksel ayıplı olarak nitelendirilmiyor.Kizabilirsiniz lakin durum cidden böyle.Sonrasi için 8 çıkmış bu değişim ve iade için sizin haklı oldugunuzu gösteriyor.İtopya aracı bir firma çok düzgün işleri olmuştur,olmayan da var tabi ticaret hep böyle.
Geçmiş olsun ,elinizde bir karar var illaki lehinize sonuçlanacaktır . -
Böylesi bir sorun için bukadar çok uğraşmamak lazımdı.
-
Tüketici hakem heyeti ürünün değişimine veya para iadesine karar verdi ise bu kararın karşı tarafa ulaşmasını beklemeniz gerekir. Ulaştıktan sonra dedikleri gibi itiraz hakları var. Bu itiraz hakkı dolar ve itiraz etmezler ise ve değişim ya da para iadesi (kararda ne yazıyor bilmiyoruz) yapmaları gerekir. Yapmadıkları takdirde dava açmanız gerekir.
-
İngilterede yaşasanız bu dediğiniz olabilir,lakin kanun ve nizam konusunda muz cumhuriyetinde tüketici iseniz işler değişiyor.Bekleyeceksiniz.Eskiden tüp kuyrugu bekler gibi.Sonradan randevu alamamak gibi.Alışmak lazım.
Umarım en kısa zamanda hakkınızı iade ederler.
-
Hocam süreç problemli değilmi? 2 pixelden 8e yükselmiş. Bilirkişi sevk edilmiş, bakmış tutanak tutmuş. Evet bukadar ölü pixel var, ışık sızması var demiş. Ayıplı mal denmiş.
Ellerine ulaşmasına ne gerek var? Ben gibi eelektronik olarak sisteme girseler göremezler mi? Görürler. Ben nasıl görüyorsam tüketici olarak, oda görüyor. İlla ptt kargo ile eline gelmesinimi beklemeli?
Sırf zaten 2 ay hakem heyeti beklenmiş. Toplamda 4-5 aylık mağduriyet var ortada.
Caydırma, bastırma, süründürme bu. Başka bişe değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 29 Kasım 2024; 9:10:10 > -
Karar eline ulaştıktan sonra başlayan itiraz süresi var. Yani üstte de ifade ettiğim gibi o süre içerisinde karara itiraz edebilirler veya etmeyebilirler. Yani bu süreyi beklemek durumundasınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X