Merhabalar. Arabamın aynasına çarpıp kaçtıklarından dolayı kaskodan tamir ettiriyorum. Bu süreçte ikame araç talebinde bulundum. Fakat talebimi ilettikten sonra bana şöyle bir mesaj geldi. ![]() Benim kasko poliçemde böyle bir madde bulunmuyor. Poliçemde harici durumlar bu şekilde yazıyor. ![]() Kaskonun böyle bir şey yapması normal mi? Bana haksızlık yaptıklarını düşünüyorum. Hakkımı yasal yollarla arayabilir miyim? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
KASKO ŞİRKETİNİN YAPTIĞI NORMAL Mİ



-
-
Normal araç yürür halde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
poliçede yazan prosedürü ayna kırılması açıkça yazmasa da senin arabaya da yorumlayarak uygulamış şirket, bir şey elde edemezsin
-
Sizin araç çekiciyle mi gitti hocam servise ? Orada kocaman yazmışlar sigorta firmasının çekicisiyle servise götürülmesi koşulu var. Sizde baya abartmışsınız. Muhtemelen en düşük seçeneği seçip maksimum faydayı elde etmeye çalışıyorsunuz ama merak etmeyin bu firmalar sizin gibi çok kişiyle uğraştığı İçin sizden önce çakallıkları bilip ona göre önlem alıyorlar. Boşa uğraşmayın bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaw iyide sonuç olarak adam arabasını kullanamıyor ha kaza yapıp çekiciyle servise gitmiş ha ayna hasarından dolayı servise gitmiş ikiside aynı ortada araba yok bence verilmesi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüketici hakem heyetine e devletten ver ne kaybedersin ki? Heyet karar versin.
-
Poliçede ayna hasarı teminat dışı yazmıyor. Şirketin yaptığı yanlış. Hakkınızı mutlaka arayın.
-
Poliçede yazan durum için ne hakkı arayacaksınız ki? Bu tip hasarlarda çoğu zaman eksper bile aracı goreyim illa demez, servise gider talep oluşturursunuz, sonra aracı kullanmaya devam edersiniz. İslemler yapılır, ayna gelir, gider taktırıp çıkarsınız.
Mesela 0-2 yaş araca arıza durumunda çekici hizmeti de verilmez, insanlar başına gelmedikçe bilmez pek bunu. Arıza ise servisin yol yardımı gelsin, kaza ise kasko çekicisini gelsin der.
Kendi başıma gelen durum karda saplanma durumunda çekici/ kurtarıcı gelmiyor, ya arıza olacak ya da kaza yapacaksın diyor.
Velhasıl poliçeyi detaylı okumak şart.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayna kirildi diye de cekici talep eden ilk sizi goruyorum
Daha once basima geldi servisi aradim dedim aynam kirildi dosya actilar resimleri yolladim parcayi temin ettiler dış kapagini boyadilar samsuna gittim 2 saate synayi montajladilar imzalarimi aldilar gittim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış anlamayın da ayna tamiri ne kadarlık iş ki ikame araç falan kullanılıyor, boyama olayından dolayı mı sarkıtıyorlar?
Benim de ayna kırıldı, servise gidip yarım saatte taktırdım kiralık araçla.
-
arkadaşlar yazdığım şeyleri okumadan cevap veriyorsunuz. öncelikle ilk mesajdaki ekran alıntılarını doğru düzgün okumanızı tavsiye ederim.
sonralıkla, ayna tedariği için tam 10 gündür bekliyorum. geçen pazartesi günü arabamı servise bıraktım bugün 10. gün. annem yeni ameliyat olduğu için araba hastaneye gidip gelirken çok lazım oluyor. keyfime çok düşkün olduğumdan dolayı istemiyorum ikame aracı.
son olarak arabamı çekiciyle servise götürmedim. kasko şirketi bana dese ki; siz aracını çekiciyle servise çektirmemişsiniz bu yüzden ikame veremeyiz. tamam bunda sıkıntı yok. bana verilen cevap poliçemde yazmayan bir sebep. bu yüzden hakkımı aramaya çalışıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardwired -- 20 Ekim 2021; 16:9:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
allah annenize şifa versin. Lakin siz kendinizi ifade etmekte sıkıntı çekiyorsunuz. İlk mesajda yazdıklarınızı okuyan her insan ikame araç almaya çalıştığınızı anlar. Kusura bakmayın ama bunu yapan insanlar var kendi aracını km yapmasın diye ikame araç alarak tamir süresinde km yapmamış oluyor. Kusura bakmayın da sigortalar da bu işten para kazanan ticari firmalar sonuçta. Adamlar para kazanacak haliyle sözleşmede yazmayan şeyleri yapmak İçin uğraşsanız da adamlar bildiklerini okurlar siz ne kadar madur olsanız bile.
konunun bence başı sigorta kasko yapacağınız zaman en ucuzu oluşundan ziyade bu maddelerde ne yazıyor diye kaskocunuzla oturup müzakere yaptırmak en doğrusu. O zaman sorun yaşadığınızda haklarınızı bilirsiniz hem de madur olmazsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınızı orda tutmanıza gerek yok ki , Eksper gelip bacacak onayı verecek. verdi ise gidin alın arabanızı koli bandıyla yapıştırın işinizi görün. ayna gelince arasınlar gidin 1 saatte taktırın. ayna için 10 gun beklenmez.
-
yedek parça tedariği olmadığı için onarım kararı verilemiyor. dolayısıyla da eksper gitmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Exper tedarik sorunlariyla ilgilenmez. Sizin aracin aynasina bakar. Tamir mi gerekli degisim mi gerekli kaear verir gider.
Gecende benim de aracimin stop lambasina carpip kirdilar. Servise gittim dosya actirdim.. Exper gelince arayin geleyim dedim.aradilar Geldim exper bakti degisecek dedi. Fari degistirmeye 2 gun sonra gel dediler 2 gun sonra gittim degisti. Toplamda 1 saat kayit actirmak 1 saat exper icin. 1 saatte far degisimi icin 3 saat serviste kaldi max. Bence birseyleri cok yanlis biliyorsunuz ve maduriyetinizin asil sebebi bu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 22 Ekim 2021; 8:50:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllar önce kasko firmasının benzer bir kazığını yedim:
Serviste onarım bir ay srdüğü halde "İkame araç hakkınız 10 gün" denilip altımdan aracı aldılar.
Ben de mecburen kredi borcuna girip yeni araba satın almak zorunda kaldım.
-
Poliçede ikame aracı kaç gün seçtiyseniz o kadar kullanabilirsiniz. Yenilerken 30 gün seçin, ona göre ödeme çıkar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ayna hasarının giderilmesi normalde 1 günlük bir iştir. Sigortanızda ikame araç klozun da 1 günden fazla onarım olması durumunda ikame araç verileceği muhakkak yazıyordur, ayrıca bu yazmasa da eksper atanmayan araca yine ikame araç verilmez. Servislerin tedarik süresi ve yoğunluğu, sigorta şirketinin dahilinde oluşan bir sorun değil. Sigortalılar 12 sayfa vs olan sigorta poliçesinin tamamını okuyup anlasa sizin de bu konuyu açmanıza gerek kalmayacak.
Takıldığınız bir yer varsa sorun çekinmeyin. Sigortacıyım asistan firmalarda da uzunca bir süre çalıştım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan2142 -- 22 Ekim 2021; 16:26:21 > -
Adam ne anlatıyor siz ne yazıyorsunuz ya
En Beğenilen Yanıtlar

Sizin araç çekiciyle mi gitti hocam servise ? Orada kocaman yazmışlar sigorta firmasının çekicisiyle servise götürülmesi koşulu var. Sizde baya abartmışsınız. Muhtemelen en düşük seçeneği seçip maksimum faydayı elde etmeye çalışıyorsunuz ama merak etmeyin bu firmalar sizin gibi çok kişiyle uğraştığı İçin sizden önce çakallıkları bilip ona göre önlem alıyorlar. Boşa uğraşmayın bence.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X