Şimdi Ara

Kaza. Foto var. (Aracım yapıldı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi haftalar. Dün düğün konvoyunda geri geri çıkarken park halinde ki kapalı kasa kamyonete çarptım. Tahmini olarak hasar ne kadar tutar? Tamir işlemi nasıl olur. (Doğrultma, macun, boya, değişim vs.) Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
     Kaza. Foto var. (Aracım yapıldı) Kaza. Foto var. (Aracım yapıldı)


    Geçtiğimiz cuma aracımı teslim ettiler. Arka kapak boyandı. Renk tutması için tanpon boyandı. 800 tl gibi bir rakama mal oldu. Tutarın büyük kısmı krom nikelaj parçalara gitti. Krom çıta, astra yazısı,cdti yazısı ve opel amblemi ayrı ayrı orjinali ile değiştirdiler. Yapılmış halinin fotolarını ekliyorum saygılarımla.
     Kaza. Foto var. (Aracım yapıldı) Kaza. Foto var. (Aracım yapıldı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kin_ci -- 4 Haziran 2014; 11:51:09 >







  • Boyasız çekme ile yaptır eğer o bölgede boya yoksa benim tahminim 250 tl ye yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbiwa

    Boyasız çekme ile yaptır eğer o bölgede boya yoksa benim tahminim 250 tl ye yaparlar.
    300 e falan patlar max.En son ihtimal olarak boya düşün usta direk boya macun der muhtemelen dikkatli ol.Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UsainBolt

    300 e falan patlar max.En son ihtimal olarak boya düşün usta direk boya macun der muhtemelen dikkatli ol.Geçmiş olsun

    Alıntıları Göster
    Çekme ile inşallah olur fakat çizgi üzerleri çekiç olur benim tahminim. Bide beni ençok düşündüren bagaj kapağının oradaki nikelanjlı astra yazan parça. Malum opelde bu tarz parçalar pahalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kin_ci

    Çekme ile inşallah olur fakat çizgi üzerleri çekiç olur benim tahminim. Bide beni ençok düşündüren bagaj kapağının oradaki nikelanjlı astra yazan parça. Malum opelde bu tarz parçalar pahalı.

    Alıntıları Göster
    Kaskodan yaptırın.

    Bağaj ve krom nikelajın çizgisi deforme olmuş, bana göre çekme ile düzelecek birşey değil. Orjinal krom nikelaj ucuz değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Kaskodan yaptırın.

    Bağaj ve krom nikelajın çizgisi deforme olmuş, bana göre çekme ile düzelecek birşey değil. Orjinal krom nikelaj ucuz değildir.

    Alıntıları Göster
    Kaporta boyasız 100-150 tl yapılabilir sanırım çok bısey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amadeus_M -- 5 Mayıs 2014; 11:37:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    Kaporta boyasız 100-150 tl yapılabilir sanırım çok bısey yok

    Alıntıları Göster
    Kaskodan yaptıracam. 1.000 tl ye kadar hasarsızlık koruma var. Gerekirse nikelanj parçayı çıkma alabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kin_ci

    Kaskodan yaptıracam. 1.000 tl ye kadar hasarsızlık koruma var. Gerekirse nikelanj parçayı çıkma alabilirim.

    Alıntıları Göster
    nikelanjelo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sukulented

    nikelanjelo

    Alıntıları Göster
    Tam çekmelik bi vuruk olmuş.İşin ehli bir usta 100 lira gibi bi rakama halleder gibime geliyor.Takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CourB

    Tam çekmelik bi vuruk olmuş.İşin ehli bir usta 100 lira gibi bi rakama halleder gibime geliyor.Takip

    Alıntıları Göster
    Çekme yapılsa da OPEL ambleminin üzerindeki boydan boya çizgiyi nasıl tutturacaklar ki ?

    Benim aracın sol ön çamurluğunu da çekme yöntemiyle yapmışlar muhtemelen. O aracın tasarımındaki çizgi bir yerde başlıyor, çekme yapılan yerde bitiyor, tekrar başlıyor.

    Onu tutturmaları zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Çekme yapılsa da OPEL ambleminin üzerindeki boydan boya çizgiyi nasıl tutturacaklar ki ?

    Benim aracın sol ön çamurluğunu da çekme yöntemiyle yapmışlar muhtemelen. O aracın tasarımındaki çizgi bir yerde başlıyor, çekme yapılan yerde bitiyor, tekrar başlıyor.

    Onu tutturmaları zor.

    Alıntıları Göster
    Kaskoda özel servis anlaşmanız var ise eyvallah.En kötü ihtimal çekiçler,macunu basar çizgiyi tutturur toplam rakam 300 tl diyelim.

    Yetkili servise gidersen hiç uğraşmaz kapı değişim der işin içinden çıkar.Boya işçiliği,kapı montaj işçiliği,elektrik işçiliği,cam sökme takma işçiliği diye faturaya yazdıkça yazar.Varın kaskoda görünecek hasar kaydını siz hesaplayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Çekme yapılsa da OPEL ambleminin üzerindeki boydan boya çizgiyi nasıl tutturacaklar ki ?

    Benim aracın sol ön çamurluğunu da çekme yöntemiyle yapmışlar muhtemelen. O aracın tasarımındaki çizgi bir yerde başlıyor, çekme yapılan yerde bitiyor, tekrar başlıyor.

    Onu tutturmaları zor.



    Mesela 80'lerde macunla yaparlardı keskin çizgileri...

    Bu astranın darbe aldığı yerde çift kat sac var bildiğim. İçerden çekiçle de düzeltmesi zor, belki de imkansız.

    Bu yüzden yeni kapak alıp boyatıp takmak en temizi olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Çekme yapılsa da OPEL ambleminin üzerindeki boydan boya çizgiyi nasıl tutturacaklar ki ?

    Benim aracın sol ön çamurluğunu da çekme yöntemiyle yapmışlar muhtemelen. O aracın tasarımındaki çizgi bir yerde başlıyor, çekme yapılan yerde bitiyor, tekrar başlıyor.

    Onu tutturmaları zor.



    Mesela 80'lerde macunla yaparlardı keskin çizgileri...

    Bu astranın darbe aldığı yerde çift kat sac var bildiğim. İçerden çekiçle de düzeltmesi zor, belki de imkansız.

    Bu yüzden yeni kapak alıp boyatıp takmak en temizi olur...

    Alıntıları Göster
    300 e çıkar diyenler neye dayanarak söylüyor bunu anlamadım. o kapağın değişmesi lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    300 e çıkar diyenler neye dayanarak söylüyor bunu anlamadım. o kapağın değişmesi lazım..

    Alıntıları Göster
    Herhangi bir kordona hasar vermeden düz bir batık olsa 150 tl yi geçmeyecek şekilde boyasız halledilir. Maslakta da tanıdığım var bu işi yapan. Ancak o kordonu tutturmaları nikelajlı bölgenin tam üstünde ki kanal yapmış eziği macunsuz düzeltmek zor. Yetkili servis direk değişime gider bilginiz olsun, güzel bir usta ile düzeltme macun ve boya ile çözülür.

    İstanbul'da oturuyorsanız nikelajlı kısmı çıkma bulabileceğiniz ve belinizi çok bükmeyecek şekilde kaporta hasarını yaptırabileceğiniz bir yere benim vasıtam ile gönderebilirim. Mümkün olduğunca düşük bir ücrete çıkartmaya çalışırız kaskodan yaptıracaksanız eksper ile kolay yoldan irtibata geçebiliriz. Düşünürseniz pm yolu ile ulaşın bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DcD-Semih

    Herhangi bir kordona hasar vermeden düz bir batık olsa 150 tl yi geçmeyecek şekilde boyasız halledilir. Maslakta da tanıdığım var bu işi yapan. Ancak o kordonu tutturmaları nikelajlı bölgenin tam üstünde ki kanal yapmış eziği macunsuz düzeltmek zor. Yetkili servis direk değişime gider bilginiz olsun, güzel bir usta ile düzeltme macun ve boya ile çözülür.

    İstanbul'da oturuyorsanız nikelajlı kısmı çıkma bulabileceğiniz ve belinizi çok bükmeyecek şekilde kaporta hasarını yaptırabileceğiniz bir yere benim vasıtam ile gönderebilirim. Mümkün olduğunca düşük bir ücrete çıkartmaya çalışırız kaskodan yaptıracaksanız eksper ile kolay yoldan irtibata geçebiliriz. Düşünürseniz pm yolu ile ulaşın bana.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun.

    Çizgiden darbe yemiş bence değiştirin gitsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Geçmiş olsun.

    Çizgiden darbe yemiş bence değiştirin gitsin

    Alıntıları Göster
    Çok geçmiş olsun, Park sensörünüz yoksa taktırmanız da fayda var...İnsanlık hali dalıp gidiyoruz bazen, en azından sesli uyarı işimize yarıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Çok geçmiş olsun, Park sensörünüz yoksa taktırmanız da fayda var...İnsanlık hali dalıp gidiyoruz bazen, en azından sesli uyarı işimize yarıyor...

    Alıntıları Göster
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Aslında bagaj kapağını değiştirmek istemiyorum. Bagaj menteşelerinde bi kastırma, bagaj kapağını kapatırken bi oturmamazlık yok. İşlerimin yoğunluğundan dolayı pazartesi günü özel servise gidecem istediklerimi yaparız derlerse aracı bırakıcam. Araç çıkınca yapılmış halinin fotolarını eklerim. Bu arada izmir de oturuyorum. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kin_ci

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Aslında bagaj kapağını değiştirmek istemiyorum. Bagaj menteşelerinde bi kastırma, bagaj kapağını kapatırken bi oturmamazlık yok. İşlerimin yoğunluğundan dolayı pazartesi günü özel servise gidecem istediklerimi yaparız derlerse aracı bırakıcam. Araç çıkınca yapılmış halinin fotolarını eklerim. Bu arada izmir de oturuyorum. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun.İzmir'deymişsiniz , 6'ıncı sanayiye yolunuz düşerse Tezcanlar oto , murat ustaya bir baktırmanızı tavsiye ederim.Piyasadan 50-100 tl fazla bile söylese yapacağı işe değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synax1234

    Geçmiş olsun.İzmir'deymişsiniz , 6'ıncı sanayiye yolunuz düşerse Tezcanlar oto , murat ustaya bir baktırmanızı tavsiye ederim.Piyasadan 50-100 tl fazla bile söylese yapacağı işe değer.

    Alıntıları Göster
    Biliyorum tezcanlar oto'yu. Cumartesi günü açıksa uğrarım. Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kin_ci

    Biliyorum tezcanlar oto'yu. Cumartesi günü açıksa uğrarım. Teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Güncel...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.