Şimdi Ara

kmsi yüksek arabaların eksisi nedir? Çok masrafı olması mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KM si yüksekse bakım masrafları vs çok mu oluyor?



    Yoksa motor belli bir kmden sonra bitiyor , bu yüzden mi sıkıntılı..?



    VE SON OLARAK




    60 70 bin tlye , 2.el bmw 6 serisi yüksek kmli bir araba alsam , aylık masrafı ne kadar olur?



  • O paralara aldığın 6 serisi tahminen 2004-2005 model olacak. 4.5 motor, 333 hp güç.

    Yıllık mtvsi 6500 TL civarı çıkacak. Ayda 541 TL MTV.
    Sigorta ve kasko fiyatlarını bilmiyorum, fakat kasko yaptırmak istersen o araca 4000-5000 TL minimum yıllık kasko ücreti çıkar.
    Yakıtı içen bir araç, teknik verileri ;

    Şehir içi yakıt tüketimi 17.2 Lt/100 km
    Şehir dışı yakıt tüketimi 8.6 Lt/100 km

    Çok az gezmeye ayda 500-600 TLde yakıt masrafı olur.

    600 TL yakıt + 541 TL MTV + sigorta ( fiyatını bilmiyorum. ) + kasko ( yaptırmak istersen ayda minimum 500-600 TL de bu. ) + masraf ( BMWnin en lüks otomobillerinden birisi olduğu için masraf durumunda minimum aylık 3500-4000 TL diyorum. )

    + 60-70 e alacağın bmw 6 serisi ağır hasar kayıtlıdır %100.
  • O paralara aldığın 6 serisi tahminen 2004-2005 model olacak. 4.5 motor, 333 hp güç.

    Yıllık mtvsi 6500 TL civarı çıkacak. Ayda 541 TL MTV.
    Sigorta ve kasko fiyatlarını bilmiyorum, fakat kasko yaptırmak istersen o araca 4000-5000 TL minimum yıllık kasko ücreti çıkar.
    Yakıtı içen bir araç, teknik verileri ;

    Şehir içi yakıt tüketimi 17.2 Lt/100 km
    Şehir dışı yakıt tüketimi 8.6 Lt/100 km

    Çok az gezmeye ayda 500-600 TLde yakıt masrafı olur.

    600 TL yakıt + 541 TL MTV + sigorta ( fiyatını bilmiyorum. ) + kasko ( yaptırmak istersen ayda minimum 500-600 TL de bu. ) + masraf ( BMWnin en lüks otomobillerinden birisi olduğu için masraf durumunda minimum aylık 3500-4000 TL diyorum. )

    + 60-70 e alacağın bmw 6 serisi ağır hasar kayıtlıdır %100.
  • kullanana bağlı eşek niyetine bindiyse uzak duracaksın, yüksek km.li çok araba gördüm sahibi titiz ve meraklı neredeyse sıfırdan farksız durumda idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ezio Da Firenze

    O paralara aldığın 6 serisi tahminen 2004-2005 model olacak. 4.5 motor, 333 hp güç.

    Yıllık mtvsi 6500 TL civarı çıkacak. Ayda 541 TL MTV.
    Sigorta ve kasko fiyatlarını bilmiyorum, fakat kasko yaptırmak istersen o araca 4000-5000 TL minimum yıllık kasko ücreti çıkar.
    Yakıtı içen bir araç, teknik verileri ;

    Şehir içi yakıt tüketimi 17.2 Lt/100 km
    Şehir dışı yakıt tüketimi 8.6 Lt/100 km

    Çok az gezmeye ayda 500-600 TLde yakıt masrafı olur.

    600 TL yakıt + 541 TL MTV + sigorta ( fiyatını bilmiyorum. ) + kasko ( yaptırmak istersen ayda minimum 500-600 TL de bu. ) + masraf ( BMWnin en lüks otomobillerinden birisi olduğu için masraf durumunda minimum aylık 3500-4000 TL diyorum. )

    + 60-70 e alacağın bmw 6 serisi ağır hasar kayıtlıdır %100.
    O kadar masraf mı yuh be



    4000 aylık??



    Aylık 600 tlye mal olacak tipi güzel hangi arabalar vsr?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    O kadar masraf mı yuh be



    4000 aylık??



    Aylık 600 tlye mal olacak tipi güzel hangi arabalar vsr?

    Alıntıları Göster
    İlla ki bmw istiyorsunuz geçen konudan öyle hatırlıyorum. O konuda da önermiştim 2004-2008 arası 5 serisi işinizi görür. E60 kasa diye geçer. 5.20i veya 5.20d olanını alırsanız yıllık MTVsi de az olur, sigorta, kaskosu da uygun çıkar.

    Ama masraf durumun da her BMW gibi eve incir ağacı diker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ezio Da Firenze

    İlla ki bmw istiyorsunuz geçen konudan öyle hatırlıyorum. O konuda da önermiştim 2004-2008 arası 5 serisi işinizi görür. E60 kasa diye geçer. 5.20i veya 5.20d olanını alırsanız yıllık MTVsi de az olur, sigorta, kaskosu da uygun çıkar.

    Ama masraf durumun da her BMW gibi eve incir ağacı diker.

    Alıntıları Göster
    O arabanın aylık masraf kaç tk olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    O arabanın aylık masraf kaç tk olur?

    Alıntıları Göster
    1200 TL yıllık mtv, 1500-2000 arası yıllık kasko ( isteğe bağlı. ), 1000 TL de sigorta çıkar.

    100 TL aylık mtv, 120-130 TL aylık kasko ( isteğe bağlı ), 80-90 TL aylık sigorta.

    300-350 TL arası her arabada olduğu gibi, kasko,mtv,sigorta.

    Üstüne de bindiğin kadar yakıt atarsın o da tahminen çok gezmeyen birisine 300 TL olur.

    650 TL civarı aylık gideri olur minimum.


    Ama şanzıman arıza çıkarırsa onarımı 6000 TL. Değişimi 15.000 TL.
    Motor isterse araba 10.000 TL veya daha üstü de o çıkar.

    14-15 yıllık araba sonuçta nerden ne masraf çıkaracağı belli olmaz.

    Ha masraf çıkarmazsa mükemmel bir aracın olur, ayda 600-650 TL giderle binersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ezio Da Firenze -- 9 Kasım 2018; 13:37:17 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ezio Da Firenze

    1200 TL yıllık mtv, 1500-2000 arası yıllık kasko ( isteğe bağlı. ), 1000 TL de sigorta çıkar.

    100 TL aylık mtv, 120-130 TL aylık kasko ( isteğe bağlı ), 80-90 TL aylık sigorta.

    300-350 TL arası her arabada olduğu gibi, kasko,mtv,sigorta.

    Üstüne de bindiğin kadar yakıt atarsın o da tahminen çok gezmeyen birisine 300 TL olur.

    650 TL civarı aylık gideri olur minimum.


    Ama şanzıman arıza çıkarırsa onarımı 6000 TL. Değişimi 15.000 TL.
    Motor isterse araba 10.000 TL veya daha üstü de o çıkar.

    14-15 yıllık araba sonuçta nerden ne masraf çıkaracağı belli olmaz.

    Ha masraf çıkarmazsa mükemmel bir aracın olur, ayda 600-650 TL giderle binersin.

    Alıntıları Göster
    Anladmhocam güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 238000 kilometrede 20 yaşında tam otomatik vitesli lpg li 4X4 aldım
    alır almaz keyfe keder sübap ayarı yaptırdım 500 liraya
    aks körüğünü değiştirdim 180 tl ye
    1 sene ve 15000 kilometrede başkaca bir mesarif çıkarmadı
  • Balık adam kardesime 6 serisi fikrini sokan benim saygılar sevgiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bence sen bu arkadaşlara bakma hiç al 645ci hem havan olur hemde lüks bi araban 4000-5000 masraf mı olur aylık yanlıs şeyler. Sankia lambo aventador al 645ci yan yan git :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Masrafı çoğul kullanmışsın ama başına yine bir koymuşsun hocam, gözüme takıldı
  • Bir araç yüksek kilometreden ziyade acaba nasıl kullanılmış, evveliyatı nasıl, bakımları zamanında yapılıyor mu bunlar çok önemli. Eğer bir aracın bakımı zamanında yapılıyorsa, mesela yağ değişiminde kilometreyi doldurmadan senede bir yapılması vs. gibi her şeyi muntazam ve düzgünse o araç Allah'ın izniyle daha çok kilometreler götürecektir. Kısaca bakımları zamanında yapılıyorsa ve düzgün kullanılmışsa, artı biniciyseniz yüksek kilometreli araç alınabilir. Hiçbir sakıncası yoktur.
  • Km önemli değil. 2 ay önce 323bin km de araç aldım. Üstüne 4 bin km yol yaptım bi kere bile arıza vermedi. Motorunun sıfır oldugunu biliyodum. Kondisyon, bakım, ve motorun dayanıklılığı bu konuda cok önemli .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anneme çok uygun fiyata geldiği için ve bazı masraflarını bildiğim için bi otomatik vites araba aldım. Ciddi bi kazası belası da yoktu.

    2005 model lancer otomatik, 259bin km'de idi. yarı bakımlı denilebilir. 240bin km'ye kadar düzgün bakılmış. Sahibinin son zamanlarda sıkışması sonucu bakımsızdı biraz.

    Satan kişi bakımı 3-4bin km geçmiş olabilir bakım yaptır dedi. Arka sis farı kırık ve teybi düzgün çalışmıyordu.

    Noter: 140tl
    sigorta: 500tl
    kasko: 1100tl (normalde kasko yapmıyorlar yaşından ötürü tanıdık sigorta ve benim eski aracımın annemin üzerinde olmasından indirim kalmış)
    temmuzda 200tl vergi.

    Alırken bildiğim masraflar:
    180tl (4lt yağ, buji seti, filtre seti)
    50tl işçilik
    160tl arka sis
    200tl ön arka tampon sabitleme ve sis farı montajı vs. marşpiyel elden geçti.
    70tl navitech usb teyp (montaj bana ait)

    Bana sürpriz olan şeyler:
    Araba ilkbaharda su eksiltmeye başladı ama yağında en ufak sıkıntı yok.

    50tl lpg su boruları değişti.
    195tl lpg regülatörü ve kalan bi kaç boru daha değişti. Kaput içinde lpg'nin bütün boruları yenilendi, enjektörler eski sahibi tarafından 1sene önce değişmiş.

    hala su eksiliyor, uzun yolda ilk rampada yani motor ısındığında 1-2lt gidiyor.
    Sanayiye tekrar gittik.

    30tl radyatör kapağı bana şaka yapıyormuş.
    50tl alınan antifrizlere gitti.

    hazır sanayide iken sağ direksiyon körüğü ve rot başı değişti.
    10 +25tl
    usta tanıdık olduğu için işçiliği bakım sırasında hallederiz dedi.

    bu arada sağ arka cam düğmesi çalışmıyormuş, 90tl ona gitti.

    araba 270bin km oldu. bakım geldi.
    110tl 4lt yağ aldım.
    275tl'ye 2tane çok az kullanılmış lastik aldım.
    100tl bütün lastiklerin balansı sök tak, sibop değişimleri ve ön takım kontrolüne gitti.

    ön takım biraz üzdü.
    sol sağ ön salıncak 175*2
    sol sağ ön amortisör takozları 75*2
    ön viraj çubuğu dikmeleri 35*2

    560tl malzeme alınacak.
    yağ ve hava filtresi 50-75tl tutacak.

    bunların işçiliğini vereceğim.
    Tekrar ön düzene girecek.

    araba yaklaşık 271bin km'de, motor hiç açılmamış, şanzıman da keza öyle. Düzgün bakılınca motoru uzun ömürlü onu anladım. içindeki yağ 10bin km'dir var ve eksiltme yapmadı.

    Ayrıca şubatta lpg tankını değiştirmem lazım, 10yılı dolacak araba da muayeneye girecek.
    Şubatta da bi 400tl filan lpg tankına, 300tl de muayeneye gidecek.

    Bütün bu masraflara rağmen araç bana hala piyasadan 3-4bin TL ucuza gelmiş oluyor. Hem bu ufak tefek masraflarla arabanın tamiratında çok şey öğrendim. Çoğu şeyi kendim yaptım. (cam düğmesi, lpg borularının değişimi, regülatör değişimi, teyp montajı, suyun nerelerden eksilme ihtimali var)

    Üstüne şubatta tekrar sigorta kasko gelecek...

    8ayda 10bin yaptık, araba köy yollarına da giriyor, uzun süre 130-150 ile de uzun yol yapıyor sürekli biniliyor.
    Kendi arabamı yormak istemediğim yerlere bu arabayı götürüyorum

    Sigorta kaskoları saymazsak, 1yılda 3000tl harcama yaptım/yapacağım.

    Parçası kolay ve ucuza bulunan bir arabanın bu kadar masraf açabildiği yerde yaşlı bir alman mı almak kafada bi iki tahtanın eksik olması lazım sanırım...

    Motoru saat gibi çalışıyor, ancak bir de motor istese rahat 2000-3000tl daha eklemem lazım masraf listesine. Düzgün bakıldığı sürece 400-500bin km'den önce motorunu açmayız dedi ustam. bir iki müşterisi 400bin'i motoru açmadan devirmiş aynı arabadan. Bendekinde de neden olmasın




  • şehir içi az şehir dışı çok kullanıyorsanız 2009,2010 civarı honda Accor otomatik tavsiyem olsun. hayalimdir kendileri. her yanımdan geçişinde gözlerim buğulanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-578C28641 -- 10 Kasım 2018; 18:55:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Anneme çok uygun fiyata geldiği için ve bazı masraflarını bildiğim için bi otomatik vites araba aldım. Ciddi bi kazası belası da yoktu.

    2005 model lancer otomatik, 259bin km'de idi. yarı bakımlı denilebilir. 240bin km'ye kadar düzgün bakılmış. Sahibinin son zamanlarda sıkışması sonucu bakımsızdı biraz.

    Satan kişi bakımı 3-4bin km geçmiş olabilir bakım yaptır dedi. Arka sis farı kırık ve teybi düzgün çalışmıyordu.

    Noter: 140tl
    sigorta: 500tl
    kasko: 1100tl (normalde kasko yapmıyorlar yaşından ötürü tanıdık sigorta ve benim eski aracımın annemin üzerinde olmasından indirim kalmış)
    temmuzda 200tl vergi.

    Alırken bildiğim masraflar:
    180tl (4lt yağ, buji seti, filtre seti)
    50tl işçilik
    160tl arka sis
    200tl ön arka tampon sabitleme ve sis farı montajı vs. marşpiyel elden geçti.
    70tl navitech usb teyp (montaj bana ait)

    Bana sürpriz olan şeyler:
    Araba ilkbaharda su eksiltmeye başladı ama yağında en ufak sıkıntı yok.

    50tl lpg su boruları değişti.
    195tl lpg regülatörü ve kalan bi kaç boru daha değişti. Kaput içinde lpg'nin bütün boruları yenilendi, enjektörler eski sahibi tarafından 1sene önce değişmiş.

    hala su eksiliyor, uzun yolda ilk rampada yani motor ısındığında 1-2lt gidiyor.
    Sanayiye tekrar gittik.

    30tl radyatör kapağı bana şaka yapıyormuş.
    50tl alınan antifrizlere gitti.

    hazır sanayide iken sağ direksiyon körüğü ve rot başı değişti.
    10 +25tl
    usta tanıdık olduğu için işçiliği bakım sırasında hallederiz dedi.

    bu arada sağ arka cam düğmesi çalışmıyormuş, 90tl ona gitti.

    araba 270bin km oldu. bakım geldi.
    110tl 4lt yağ aldım.
    275tl'ye 2tane çok az kullanılmış lastik aldım.
    100tl bütün lastiklerin balansı sök tak, sibop değişimleri ve ön takım kontrolüne gitti.

    ön takım biraz üzdü.
    sol sağ ön salıncak 175*2
    sol sağ ön amortisör takozları 75*2
    ön viraj çubuğu dikmeleri 35*2

    560tl malzeme alınacak.
    yağ ve hava filtresi 50-75tl tutacak.

    bunların işçiliğini vereceğim.
    Tekrar ön düzene girecek.

    araba yaklaşık 271bin km'de, motor hiç açılmamış, şanzıman da keza öyle. Düzgün bakılınca motoru uzun ömürlü onu anladım. içindeki yağ 10bin km'dir var ve eksiltme yapmadı.

    Ayrıca şubatta lpg tankını değiştirmem lazım, 10yılı dolacak araba da muayeneye girecek.
    Şubatta da bi 400tl filan lpg tankına, 300tl de muayeneye gidecek.

    Bütün bu masraflara rağmen araç bana hala piyasadan 3-4bin TL ucuza gelmiş oluyor. Hem bu ufak tefek masraflarla arabanın tamiratında çok şey öğrendim. Çoğu şeyi kendim yaptım. (cam düğmesi, lpg borularının değişimi, regülatör değişimi, teyp montajı, suyun nerelerden eksilme ihtimali var)

    Üstüne şubatta tekrar sigorta kasko gelecek...

    8ayda 10bin yaptık, araba köy yollarına da giriyor, uzun süre 130-150 ile de uzun yol yapıyor sürekli biniliyor.
    Kendi arabamı yormak istemediğim yerlere bu arabayı götürüyorum

    Sigorta kaskoları saymazsak, 1yılda 3000tl harcama yaptım/yapacağım.

    Parçası kolay ve ucuza bulunan bir arabanın bu kadar masraf açabildiği yerde yaşlı bir alman mı almak kafada bi iki tahtanın eksik olması lazım sanırım...

    Motoru saat gibi çalışıyor, ancak bir de motor istese rahat 2000-3000tl daha eklemem lazım masraf listesine. Düzgün bakıldığı sürece 400-500bin km'den önce motorunu açmayız dedi ustam. bir iki müşterisi 400bin'i motoru açmadan devirmiş aynı arabadan. Bendekinde de neden olmasın
    Herşeyi iyi anlatmışsınız da parçası kolay bulunan ve ucuz biraz iddialı olmuş lancer için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Sağ arka cam düğmesi 90 lira, ucuz mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Herşeyi iyi anlatmışsınız da parçası kolay bulunan ve ucuz biraz iddialı olmuş lancer için

    Alıntıları Göster
    Parçaların fiyatlarını yazdım yukarıda, pahalı olan bi parça var mı? Şahin mi de 50tl'ye salıncak alacağım.


    Komşumda da 2004 olanı var, orta ölçekli bi kaza yaptı. Ertesi gün sanayiye götürdü aracı ve akşamına ustaya ön kaput (390tl), ön tampon(300), sol ön çamurluk(175), sol far(200), sol ayna (190) aldı.

    2005 model astra'nın, golfun parçaları ne kadar?

    Arayıp da bulamadığım parçası olmadı.

    Kronik sorunudur, radyatör patlatır, 300-350e radyatör bulunuyor. Nadiren de olsa fan beyni arızalanıyor. 300tl'ye piyasada var. 15dolara aliexpresste varmış. daha ucuza geldiği için aliexpressten aldık komşunun araca.

    Daha ben bu arabanın pahalı diyen veya bulamıyorum diyen duymadım.

    Kahvedeki ahmet emminin şahinine göre pahalıdır, bakkalda bile şahin tamponu olduğu için ona göre bulunmuyordur




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.