Kutu içi filtre mi açık hava filtresi mi?




-
-
Biraz da araca bağlı.
Filtreyi soğuk tutabilecek bir alana sahipsen açık filtre kullanabilirsin.
-
Alan varda benim korkum o değil bizim orası çamurlu tozlu bir yer açık hava filtresi alma niyetindeyim ancak arabama zarar gelirmi diye düşünüyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Temizliğini ve bakımını düzenli bir şekilde yapacaksan eğer tozlu ortamın sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.
-
K&n kutu içi filtre tavsiye ederim.standart kağıt filtrelere göre %50 daha fazla hava akışı sağlıyor. Alırken temizleme kitinide alın 2 şişe yağ ve temizleyici
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
stok araçta bir işe yaramaz. boşa para verme.
-
+1
-
Aracımı stage 1 yapacağım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Techturkey'de bir konu görmüştüm bununla alakalı. Bayağı tartışılmıştı, en son k&n filtrenin iyi olacağına karar vermişlerdi. Açık hava filtresi yanlış konumlandırılırsa kötü etki bile ediyor, uzatıp tampondan çıkarıp öne koysan bile uğraştığına değmeyecek kadar etki ediyor.
Techturkey'de araştırırsan modifiye için çoğu şey tartışılmış, hatta denenmiş olduğunu görürsün. Bayağı yardımcı olacaktır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: berkayatakav
Aracımı stage 1 yapacağımStage 1 için de bence gereksiz. Zamanında stage 1+ polo gti aracımda VW racing filtre kullanmıştım. Zerre faydasını görmemiştim.
-
Stage 1 kutu içi gayet yeterli rahat nefes alıyor makinequote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmiStage 1 için de bence gereksiz. Zamanında stage 1+ polo gti aracımda VW racing filtre kullanmıştım. Zerre faydasını görmemiştim.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Teslaa89
Stage 1 kutu içi gayet yeterli rahat nefes alıyor makine
Alıntıları Gösternormal kağıt filtrede de gayet rahat nefes alıyor. sen kutu içi kn'e tonla para harcadığın için psikolojik olarak iyidir diye kendini telkin ediyorsun. faydasız.
-
Hocam çok basit karşılaştırma videoları var test ediyorlar izleyin görün kağıt filtre ne kadar hava geçiriyorquote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emminormal kağıt filtrede de gayet rahat nefes alıyor. sen kutu içi kn'e tonla para harcadığın için psikolojik olarak iyidir diye kendini telkin ediyorsun. faydasız.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Teslaa89
Hocam çok basit karşılaştırma videoları var test ediyorlar izleyin görün kağıt filtre ne kadar hava geçiriyor
Alıntıları Gösterdyno videoları, yol videoları da var. sen de onları izle. aman aman bir fark yok arada. ben bizzat kullandım diyorum hiç bir fark hissedemedim. yazılım, dp, dv, wg, r8 bobinli Polo GTi'da VW racing kullandım. arabam hızlanmış dedirtmedi.
en iyisi konu sahibi arkadaş paraya kıyıp bir filtre taksın. sonra izlenimlerini bizimle paylaşsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 8 Ekim 2020; 13:39:39 > -
Açık hava filtresi hangi motora takarsanız takın özellikle üst devirlerde daha yüksek motor sesi alırsınız, ama küçük hacim atmosferik motorlarda hissedilir bir güç katmaz. Açık filtrenin özellikle dezavantajlarına dikkat etmek lazım. Doğru konumlandırılmalı, eğer motor içinden sıcak hava çekerse güç kaybı bile yaşatır. Bir de yapısı itibariyle daha kolay toz çekeceğini düşünüyorum, şahsen ortam çok tozluysa uzak dururdum.
Kendi aracımda k&n kutu ici filtre kullanıyorum. Daha geçirgen olduğu aşikar ve malzeme kalitesi gayet yüksek. Bakımları doğru yapılırsa motora zarar vereceğini sanmıyorum. Ayrıca konu stage 1 ise en azından kutu ici filtre iyi olur bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X