Şimdi Ara

LG G3 Delta Servis Güvenilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Günaydın arkadaşlar, bir dostumun g3 ünde şebeke çekmeme sorunu üzerine garantiye delta servise yolladım, bana su geçirdiğini 500 tlye anakart değişimi şeklinde onarım yapabileceklerini söylediler, sizce sorun daha ufak mıdır delta servis güvenilir bir firma mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Firsat urunu lg g3 var. Bu firmayi ve urunlerindeki garanti guvenilirligini ben de merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözle rahatça görülebilen sorunlarda (ekran sararması vb) güvenilirdir ama çekmeme gibi bi durumu adam sim kart takıp deneyemeyeceğinden ya sorun yok der ya da anakartı değiştirip yollar.

    Yaptırma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thestell -- 3 Eylül 2015; 19:22:56 >
  • lg g3 delta garantili telefon kullaniyorum servisten cok memnunum. kasa catladi yapildi geldi, sebeke sorunu vardi yapıldı geldi, ekranda sararma vardi yapıldı geldi.. daha ne olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İthalatçı firma garantili LG G3 D855 cep telefonumu 09.06.2016 tarihinde 944203 form numarası ile yetkili DELTA SERVİSE bıraktım. Telefonumu servise bırakalı yaklaşık 60 gün oldu. Bu süreden sonra da yapılacağına inanmıyorum.

    1) Yetkili teknik servis, bıraktığım gün üzerinden 10 iş günü geçmesine ve defalarca aramama rağmen kullanımım için tarafıma aynı emsal ve niteliklerde başka bir ürün tahsis etmemiştir. 4077 Sayılı TKH Kanun 13/6. Madde (Değişik: RG-24/4/2011-27914)

    2) Ayrıca 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanunun 13/6. Madde (Değişik fıkra: RG24/4/2011-27914) garanti süresi içinde arızalanan ürünün tamirde kalma süresi azami 20 iş günü olmasına rağmen LG G3 telefonum yaklaşık 60 gündür DELTA SERVİS’te.

    3) DELTA SERVİS’i defalarca aramama rağmen sürekli ithalatçı firmadan yedek parça bekliyoruz diyorlar, ithalatçı firmanın telefon ve adres bilgilerini istememe rağmen bu bilgileri bana vermiyorlar.

    4) Bu süre boyunca bir defa olsun DELTA SERVİS tarafından aranmadım. Yazdığım maillere ve kendi siteleri üzerinden oluşturduğum destek taleplerine bile cevap verme zahmetinde bulunmadılar.

    4) DELTA SERVİS’i defalarca aramama rağmen bana ithalatçı firma olan ÇİÇEKLER ELEKTRONİK TELEKOMÜNİKASYON SANAYİ VE DIŞ TİCARET'in telefonu ve yazışma adresini vermediler (Garanti belgesinin arkasındaki ithalatçı firma adresinde ilgili firma bulunamadı/firma tanınmıyor). Bu bilgileri bana vermeyerek ilgili firmaya ihtarname çekmemi engellediler.


    SİZ SİZ OLUN DELTA SERVİS GARANTİLİ bir telefon alırken bir daha düşünün...




  • Delta servis pişmanlıktır. Telefonumun hiçbirşeyi yokken kasa çatlağından dolayı garantisi varken servise yollayayım da yapsınlar dedim ve hayatımın en efsane yanlışlarından birini yaptım. Kasa anakart ekran değişti. Geldiğinde ekran kenarındaki açıklıklar birbirinden farklıydı. Teslim almadan tekrar yolladım. Bu sefer başka bi sorunla geldi bu böyle epey devam etti. En son ekran kenarından ışık sızması ve açıklık şikayetiyle yolladım telefonumu genel bakım yapıldı diye bi kağıtla aynı şekilde yolladılar. Bizzat ben gittim sonra delta eminönüne durumu anlattım. Yine yapamadılar. Teknisyenler açıklığı görememiş 😂 uzun lafın kısası delta pişmanlıktır. Güvenmeyin. Almayın. Aldırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • g2 ve g3 delta garantili kullandım toplamda 7 defa servise gitti hepsinde yapılıp geldi . ben bir sorun yasamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.