Şimdi Ara

markalara göre otomobillerin kronik sorunlarını paylaşalım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fransız ve alman malı birçok marka model araç kullanan biraz araçlara meraklı biriyim.en çok duyduğum-yaşadığım sorunlar şunlardı

    fransız araçları:en çok karşılaştığım durum iç mekanın takırdama-gıcırdaması.insanı deli ediyo bi süre sonra.bu konuda citroen,reno ve pejodan bi tık daha öndeydi sanki ama yinede hepsinde vardı.birde ön düzenleri çok hassas oluyo.istediğiniz kadar balans ayarı yaptırın girdiğiniz ilk çukurda ayar mayar kalmıyo hemen sağa sola çekmeler başlıyo.uzun yolda biraz dikkat istiyo o yüzden araba yüksek hızlarda gezinme yapıyodu.he bide elektrik arızalarıda hiç az değil belirteyim.durduk yere ampul patladığı camların inip kalkmadığı sigortaların attığı çok olmuştur ama ucuza hallediliyo.yinede hep sorunlu diye çamur atılmasına rağmen hiç yolda kalmadım fransız arkadaşlarla.bence gayet kahır çeken arabalar yapıyolar.ayrıca adamlar rakiplerinden oldukça ucuz fiyata sorunsuz motorlar ve zengin donanımlar sunuyo.bugün citroen 40 bin liraya dizel sedan hemde full araç -ki bazı markalar gibi çakma full değil hız sabitlemeden bluetooth a kadar var- satıyosa takdir ederim arkadaş.(c elysee)


    alman araçları:fransızdan inip almana binince almanların işçilikte bir tık daha önde olduğunu anlıyosunuz.adamlar işçilik konusunda aşmış yani sanki arabayı tek parça imal ediyolar tek bi takırtı duyamazsınız.tabi her alman için aynı şey doğru olmayabilir mesela opelinde iç mekanında sıkıntılar olduğunu duymuştum.birde yüksek hızlarda daha güven veriyolar sapma sağa sola çekme yok.mesela bmw ve audi kullanırken bazen ibreye bi bakıyodum 90-100 ü görmüşüm farkında değilim oldukça stabil gidiyolar birde araç otomatik oldumu en ufak dalgınlıkta 100 ü görüyosunuz çaktırmadan arıza olarak vw in dsg si çok konuşuluyo.gerçekten çok keyifli ama çok hassas bi şanzıman.almanların kronik sorunu bence arıza falan değilde masrafları.bakımları çok pahalı parçaları çok çok pahalı.bide saçma sapan distribitörler sağolsun iyice kazık hale geliyolar.ilginç bi şekilde ülkemizde de alman araçlarına rağbet olunca alman araçlarına binmek saçma derecede pahalandı.mesela volvo bence audiden çok daha iyi marka olmasına rağmen a4 le s80 aynı fiyatlarda satılıyor saçmalığa bakın.a4 d sınıfı s80 e sınıfı bir araç ve donanım olarak a4 ü ikiye katlar.ama malesef türkiyede alman malı olmayınca kıymetiniz olmuyo.

    sizinde objektif yorumlarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkgs -- 2 Mart 2013; 0:18:58 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    fransız ve alman malı birçok marka model araç kullanan biraz araçlara meraklı biriyim.en çok duyduğum-yaşadığım sorunlar şunlardı

    fransız araçları:en çok karşılaştığım durum iç mekanın takırdama-gıcırdaması.insanı deli ediyo bi süre sonra.bu konuda citroen,reno ve pejodan bi tık daha öndeydi sanki ama yinede hepsinde vardı.birde ön düzenleri çok hassas oluyo.istediğiniz kadar balans ayarı yaptırın girdiğiniz ilk çukurda ayar mayar kalmıyo hemen sağa sola çekmeler başlıyo.uzun yolda biraz dikkat istiyo o yüzden araba yüksek hızlarda gezinme yapıyodu.he bide elektrik arızalarıda hiç az değil belirteyim.durduk yere ampul patladığı camların inip kalkmadığı sigortaların attığı çok olmuştur ama ucuza hallediliyo.yinede hep sorunlu diye çamur atılmasına rağmen hiç yolda kalmadım fransız arkadaşlarla.bence gayet kahır çeken arabalar yapıyolar.ayrıca adamlar rakiplerinden oldukça ucuz fiyata sorunsuz motorlar ve zengin donanımlar sunuyo.bugün citroen 40 bin liraya dizel sedan hemde full araç -ki bazı markalar gibi çakma full değil hız sabitlemeden bluetooth a kadar var- satıyosa takdir ederim arkadaş.(c elysee)


    alman araçları:fransızdan inip almana binince almanların işçilikte bir tık daha önde olduğunu anlıyosunuz.adamlar işçilik konusunda aşmış yani sanki arabayı tek parça imal ediyolar tek bi takırtı duyamazsınız.tabi her alman için aynı şey doğru olmayabilir mesela opelinde iç mekanında sıkıntılar olduğunu duymuştum.birde yüksek hızlarda daha güven veriyolar sapma sağa sola çekme yok.mesela bmw ve audi kullanırken bazen ibreye bi bakıyodum 90-100 ü görmüşüm farkında değilim oldukça stabil gidiyolar birde araç otomatik oldumu en ufak dalgınlıkta 100 ü görüyosunuz çaktırmadan arıza olarak vw in dsg si çok konuşuluyo.gerçekten çok keyifli ama çok hassas bi şanzıman.almanların kronik sorunu bence arıza falan değilde masrafları.bakımları çok pahalı parçaları çok çok pahalı.bide saçma sapan distribitörler sağolsun iyice kazık hale geliyolar.ilginç bi şekilde ülkemizde de alman araçlarına rağbet olunca alman araçlarına binmek saçma derecede pahalandı.mesela volvo bence audiden çok daha iyi marka olmasına rağmen a4 le s80 aynı fiyatlarda satılıyor saçmalığa bakın.a4 c sınıfı s80 d sınıfı bir araç ve donanım olarak a4 ü ikiye katlar.ama malesef türkiyede alman malı olmayınca kıymetiniz olmuyo.

    sizinde objektif yorumlarınızı bekliyorum

    eski kasalar için doğru son 3 yıl için yanlış yazdıklarınız.

    sorunsuzluk sıralamasında citroen 20 sıra yükselip 14. sıraya çıktı 2007'den bu yana. son 3 yıl ele alınsa ilk 10'a girdiler. yeni kasalarda çıt duyamazsınız göğüsten. ufak tefek şeyler içinde servisler tetikte duruyor hemen hallediyorlar dilleri çok yanmış sanırım.

    pejo 15 sıra falan yükseldi 13. sırada. 308 sorunsuzluk listesinde ilk 10'a girebilen tek avrupalı araç oldu. 7. sırayı aldı.

    vw 20. sıraya geriledi. opel 24. sırada.
    dsg bu hızla giderse ne olacağı tam muamma vw'de, opel zaten allahlık.


    asıl olay korelilerde tabi, adamlar avrupalılar kadar iyi işçilik ve yalıtım, japonlar kadar sorunsuzluk vaad ediyorlar.




  • A4 C sınıfı değil D sınıfı S80 ise D sınıfı değil E sınıfı orantı doğruda sınıflar yanlış olmuş bellrtmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    A4 C sınıfı değil D sınıfı S80 ise D sınıfı değil E sınıfı orantı doğruda sınıflar yanlış olmuş bellrtmek istedim.

    pardon benim yanlışlığım o zaman.ama yinede passatla a4 nasıl aynı sınıf oluyorki
  • Keşke düzgünce konuşulabilse ancak malesef bu konunun ömrü de çok uzun olmaz.

    Bu arada segment konusunda hatalarınız var,1'er sergment yükselterek düzenleyin isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs



    eski kasalar için doğru son 3 yıl için yanlış yazdıklarınız.

    sorunsuzluk sıralamasında citroen 20 sıra yükselip 14. sıraya çıktı 2007'den bu yana. son 3 yıl ele alınsa ilk 10'a girdiler. yeni kasalarda çıt duyamazsınız göğüsten. ufak tefek şeyler içinde servisler tetikte duruyor hemen hallediyorlar dilleri çok yanmış sanırım.

    pejo 15 sıra falan yükseldi 13. sırada. 308 sorunsuzluk listesinde ilk 10'a girebilen tek avrupalı araç oldu. 7. sırayı aldı.

    vw 20. sıraya geriledi. opel 24. sırada.
    dsg bu hızla giderse ne olacağı tam muamma vw'de, opel zaten allahlık.


    asıl olay korelilerde tabi, adamlar avrupalılar kadar iyi işçilik ve yalıtım, japonlar kadar sorunsuzluk vaad ediyorlar.

    doğrudur hocam bana kalırsa citroen oldukça gelişme kaydetti ve daha çok satılmayı hak ediyor.vw in gerileme sebebi malum ama dsg olmasa bence eski halinden bişey kaybetmiş değil.opel hakkında işçiliği zayıf diye duydum sağdan soldan ama ne derece doğru bilemem.koreli kısmına katılmıyorum ama.kim ne derse desin kore malı otomobil tercih etmek cesaret işi biraz.açıkçası şuan eski ürettikleri araçları tamamen görmezden gelmek lazım adamlar yeni bir sayfa açtı otomobilde dünya markası olucaz diyolar ama korelilerin ne denli başarılı olduğunu görebilmek için 5 yıl daha beklemek gerekir.sıfır araç sorunsuz olur tabi ama aldıktan birkaç yıl sonrasına da bakmak lazım.yinede bana kalırsa japonlardan daha şık araçlar yapıyolar orası kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkgs -- 2 Mart 2013; 0:20:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Keşke düzgünce konuşulabilse ancak malesef bu konunun ömrü de çok uzun olmaz.

    Bu arada segment konusunda hatalarınız var,1'er sergment yükselterek düzenleyin isterseniz.

    tamamdır benim hatam
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ARAÇ SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    A4 C sınıfı değil D sınıfı S80 ise D sınıfı değil E sınıfı orantı doğruda sınıflar yanlış olmuş bellrtmek istedim.

    pardon benim yanlışlığım o zaman.ama yinede passatla a4 nasıl aynı sınıf oluyorki

    Tam aynı sınıf değil esasında onlar passat,mondeo,accord v.s D sınıfı 3 serisi,c180,a4 gibi araçlar D+ gibi düşün.Senin dediğin şekilde düşününce focus,golf,astrayla aynı sınıfta oluyor a4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs



    eski kasalar için doğru son 3 yıl için yanlış yazdıklarınız.

    sorunsuzluk sıralamasında citroen 20 sıra yükselip 14. sıraya çıktı 2007'den bu yana. son 3 yıl ele alınsa ilk 10'a girdiler. yeni kasalarda çıt duyamazsınız göğüsten. ufak tefek şeyler içinde servisler tetikte duruyor hemen hallediyorlar dilleri çok yanmış sanırım.

    pejo 15 sıra falan yükseldi 13. sırada. 308 sorunsuzluk listesinde ilk 10'a girebilen tek avrupalı araç oldu. 7. sırayı aldı.

    vw 20. sıraya geriledi. opel 24. sırada.
    dsg bu hızla giderse ne olacağı tam muamma vw'de, opel zaten allahlık.


    asıl olay korelilerde tabi, adamlar avrupalılar kadar iyi işçilik ve yalıtım, japonlar kadar sorunsuzluk vaad ediyorlar.

    doğrudur hocam bana kalırsa citroen oldukça gelişme kaydetti ve daha çok satılmayı hak ediyor.vw in gerileme sebebi malum ama dsg olmasa bence eski halinden bişey kaybetmiş değil.opel hakkında işçiliği zayıf diye duydum sağdan soldan ama ne derece doğru bilemem.koreli kısmına katılmıyorum ama.kim ne derse desin kore malı otomobil tercih etmek cesaret işi biraz.açıkçası şuan eski ürettikleri araçları tamamen görmezden gelmek lazım adamlar yeni bir sayfa açtı otomobilde dünya markası olucaz diyolar ama korelilerin ne denli başarılı olduğunu görebilmek için 5 yıl daha beklemek gerekir.sıfır araç sorunsuz olur tabi ama aldıktan birkaç yıl sonrasına da bakmak lazım.yinede bana kalırsa japonlardan daha şık araçlar yapıyolar orası kesin

    Bazıları ısrarla sorunlu olduğunu söylesede peugeot kendi kimlikliğini iyileştirmek adına son 308'den sonra çıkış trendi yakaladı sorunsuzluk adına zaten reklamlardada vurgulamaya başladılar, citroen gelişmesine rağmen bazı elektronik sorunlar ile boğusuyor ilerde başına bela olacagını düşünüyorum. burada en büyük ana fikir koreliler gayet sağlam sekilde geliyorlar fakat zayıf yönleride aşırı çok bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melihdk -- 2 Mart 2013; 11:34:23 >




  • Fransız olarak pug hakkında yorum yapabilirim. En azından kendi aracım için yapayım yorumu. (2011 206+ HDI)

    Aldıktan sonra takır tukur ses gelir diye çok duydum haklılar ama aşırı değil. Normalin belki bir tık üzerinde. Özellikle ankara gibi 3 şeritli yolda bile logar çukurları olsun hatta bazen sırf zevk amaçlı açılan kapanmayan çukurlar olduğunu düşünüyorum ki normal. 2. yılı bitmek üzere aracın takırdayan bir yeri yok (düz yolda yok ama ışıklara doğru konulan şeritlerden hızlı geçince haliyle titriyo baya)) ama başlar gibi geliyor yavaş yavaş. Koltuk oynamaya başladı mesela garantiden yaptıracağım. 18. ayında kısa far patladı ondan 1 hafta sonra diğer taraf patladı (usta 1i patlayınca diğeride zaten çok gitmez dedi ne kadar doğru bilmiyorum) Vites körüğü yırtıldı serviste 207 in ki ile değiştirdiler. Bunun dışında tutup yalıtımdan bahsetmeyeceğim aracın zaten sınıfı,ederi belli. Araçta sorun olarak şanzuman hakkıda birşeyler söyleyebilirim. Geri vites sorunlu. Geçmeme gibi durumlar oluyor. 2 bazen hatta 4 defa denemeniz lazım. Servise sordum önce 3e at sonra geriye tak dedi :)

    Birde bir soru sorayım hazır şanzuman demişken soğuk havalarda daha 10 dakka olmadan yağ soğuk mu kalıyor nedir bazen vitesi zor atıyorum,atamıyorum dişliden ses geliyor :) Normal mi soğukta böyle yapması?




  • Her türlü elektronik sorun = Opel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Her türlü elektronik sorun = Opel.

    +1 Bi tanıdıkda çok oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransız olarak pug hakkında yorum yapabilirim. En azından kendi aracım için yapayım yorumu. (2011 206+ HDI)

    Aldıktan sonra takır tukur ses gelir diye çok duydum haklılar ama aşırı değil. Normalin belki bir tık üzerinde. Özellikle ankara gibi 3 şeritli yolda bile logar çukurları olsun hatta bazen sırf zevk amaçlı açılan kapanmayan çukurlar olduğunu düşünüyorum ki normal. 2. yılı bitmek üzere aracın takırdayan bir yeri yok (düz yolda yok ama ışıklara doğru konulan şeritlerden hızlı geçince haliyle titriyo baya)) ama başlar gibi geliyor yavaş yavaş. Koltuk oynamaya başladı mesela garantiden yaptıracağım. 18. ayında kısa far patladı ondan 1 hafta sonra diğer taraf patladı (usta 1i patlayınca diğeride zaten çok gitmez dedi ne kadar doğru bilmiyorum) Vites körüğü yırtıldı serviste 207 in ki ile değiştirdiler. Bunun dışında tutup yalıtımdan bahsetmeyeceğim aracın zaten sınıfı,ederi belli. Araçta sorun olarak şanzuman hakkıda birşeyler söyleyebilirim. Geri vites sorunlu. Geçmeme gibi durumlar oluyor. 2 bazen hatta 4 defa denemeniz lazım. Servise sordum önce 3e at sonra geriye tak dedi :)

    Birde bir soru sorayım hazır şanzuman demişken soğuk havalarda daha 10 dakka olmadan yağ soğuk mu kalıyor nedir bazen vitesi zor atıyorum,atamıyorum dişliden ses geliyor :) Normal mi soğukta böyle yapması?

    doğrudur hocam soğuk havada yağ jölemsi kıvama geldiği için özellikle birinci vitese zor geçer.valla sıf o yüzden kış gelmesin istiyodum eskiden hele araç dizelse geç ısındığı için daha beter sıkıntı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    A4 C sınıfı değil D sınıfı S80 ise D sınıfı değil E sınıfı orantı doğruda sınıflar yanlış olmuş bellrtmek istedim.

    pardon benim yanlışlığım o zaman.ama yinede passatla a4 nasıl aynı sınıf oluyorki

    Tam aynı sınıf değil esasında onlar passat,mondeo,accord v.s D sınıfı 3 serisi,c180,a4 gibi araçlar D+ gibi düşün.Senin dediğin şekilde düşününce focus,golf,astrayla aynı sınıfta oluyor a4

    doğrusundur hocam araç sınıflarına çok takmam ben ondan cehaletim ama golfü astrayı falan yabana atma iç hacmimleri a4 le aynı hemen hemen




  • Bnw nin en kronik arizasi motorudur

    Soyleki;
    Bir bmw kullanicisi o sesi duyduktan sonra iflah olmaz baska hicbi araya yan gozle bile bakmaz
    Misal benim ilk arabam e46 328 di
    Ah ahhhh
    Sonra bircok araba aldim sattim ama yok arkadas
    Bmw bu kronik soruna bi cozum bulmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Fransız olarak pug hakkında yorum yapabilirim. En azından kendi aracım için yapayım yorumu. (2011 206+ HDI)

    Aldıktan sonra takır tukur ses gelir diye çok duydum haklılar ama aşırı değil. Normalin belki bir tık üzerinde. Özellikle ankara gibi 3 şeritli yolda bile logar çukurları olsun hatta bazen sırf zevk amaçlı açılan kapanmayan çukurlar olduğunu düşünüyorum ki normal. 2. yılı bitmek üzere aracın takırdayan bir yeri yok (düz yolda yok ama ışıklara doğru konulan şeritlerden hızlı geçince haliyle titriyo baya)) ama başlar gibi geliyor yavaş yavaş. Koltuk oynamaya başladı mesela garantiden yaptıracağım. 18. ayında kısa far patladı ondan 1 hafta sonra diğer taraf patladı (usta 1i patlayınca diğeride zaten çok gitmez dedi ne kadar doğru bilmiyorum) Vites körüğü yırtıldı serviste 207 in ki ile değiştirdiler. Bunun dışında tutup yalıtımdan bahsetmeyeceğim aracın zaten sınıfı,ederi belli. Araçta sorun olarak şanzuman hakkıda birşeyler söyleyebilirim. Geri vites sorunlu. Geçmeme gibi durumlar oluyor. 2 bazen hatta 4 defa denemeniz lazım. Servise sordum önce 3e at sonra geriye tak dedi :)

    Birde bir soru sorayım hazır şanzuman demişken soğuk havalarda daha 10 dakka olmadan yağ soğuk mu kalıyor nedir bazen vitesi zor atıyorum,atamıyorum dişliden ses geliyor :) Normal mi soğukta böyle yapması?

    doğrudur hocam soğuk havada yağ jölemsi kıvama geldiği için özellikle birinci vitese zor geçer.valla sıf o yüzden kış gelmesin istiyodum eskiden hele araç dizelse geç ısındığı için daha beter sıkıntı

    Az yakıyor flan ama arkadaş şu dizellerde işkence. motor ısınmaz iş yerine kadar sıcak üflemez, yağ keza aynı, motordan gelen traktör efekti ayrı :D Benzinin gözünü sevim ya cevreye dost keseye düşman ama olsun :P Cevaplar için ayrıca teşekkür ettim hocam.




  • (2005-2008) Focus 2 , bagaj menfezlerden su alıyor.
  • Orijinalden alıntı: farks

    Orijinalden alıntı: alkgs

    Orijinalden alıntı: farks


    estağfurullah bildiğim ve yaşadığım bişey olduğundan cevaplayabildim valla haklısın dostum dizel hakkaten işkence bide apartmanında kapalı garajın varsa sabah ilk çalıştırdığında utanıyo insan traktör gibi gürül gürül maşallah kapalı yerde bi yankı yapıyoki duyan kamyon çıkartıyosun zannedecek yinede 20 liraya istanbulun altını üstünü getirmenin keyfi hiçbişeyde yok tabi bide satarken ayrı kolaylık.kaç yakıyo bu? çokmu yakar? alsammı almasammı? vs vs gibi sorularla muhattap olmuyosun dizel dedinmi olay tamam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa

    Bnw nin en kronik arizasi motorudur

    Soyleki;
    Bir bmw kullanicisi o sesi duyduktan sonra iflah olmaz baska hicbi araya yan gozle bile bakmaz
    Misal benim ilk arabam e46 328 di
    Ah ahhhh
    Sonra bircok araba aldim sattim ama yok arkadas
    Bmw bu kronik soruna bi cozum bulmali

    usta 2.8 motorlu tofaşa bile binsen sesi adamı mest eder borumu bide imzadan gördüğüm kadarıyla yeni araban 1.2 motor allah sana yardım etsin bmw den sonra
  • Fransız araçlarında tasarım sorunu Renault hadi biraz neyse ama Citroen(DS4 harici) ve Peugeot(eski 206 harici) tasarımlarını görünce gıcık oluyorum. Tepki çekeceğimi biliyorum ama Bugatti'nin bile tasarımlarını cidden beğenmiyorum. Sorun bende mi Fransızlarda mı çözemedim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.