Şimdi Ara

Megane II 1,4 Authentic 2004 model

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaslar,

    Uzun suredir Megane II bakiyorum. Internette 2004 model 26000 km de on sag kapi boyali bir arac bldum.
    1,4 motor 16 valf. Akaradaki computestte arac her yonden iyi cikti. Benim tereddutum aracim orjinal km de olup olmamasi. Lastikler bana eskimis geldi. Normalde 40 binde deforme oluyor. ama bu aracta biraz daha eskimis gibi geldi. Arabanin ici temiz. Maalesef servis kaydi yoksa hicbir yerde aracin km sinin dogru olup olmadigini anlayamiyor. Megane II 1,4 sahibi arkadaslarin 1,6 ya gore arac kiyaslam imkani varmi? yakit ve performans acisindan. Degerli yorumlarinizi bekliyorum.



  • 1.6 daha az yakıyor şiçi 8.8 lt
    1.4 şiçi 9.4 lt
    ayrıca performansıda cabası
    yinede otantik modelide olsa 1.6 tercih etmelisin
    nasıl olsa vergileride aynı mantıklı olan 1.6
  • 1.6 daha iyi tabiki

    aracın servis kaydı olmaması düşündürücü
  • 1.6 lt motorlu versiyonun ikinci el avantajı ve daha fazla gücü var. Vergileri aynı. Dediğin aracında fiyatı yüksek geldi bana (26000 YTL). Burada yenilerde bir arkadaş 2004 model 1.6 lt dynamic versiyon, sıralı tüplü aracına 26000 istemişti, pazarlık payı hariç. Birde alabilirsen 2006 model makyajlı kasalarını almaya bak, daha iyi olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emirtetik

    1.6 daha az yakıyor şiçi 8.8 lt
    1.4 şiçi 9.4 lt
    ayrıca performansıda cabası
    yinede otantik modelide olsa 1.6 tercih etmelisin
    nasıl olsa vergileride aynı mantıklı olan 1.6

    bende 1.6 var şehir içi 7.2 yakıyor yazın, kışın 8.4 ile 9.0 arasında değişiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mukeya

    1.6 lt motorlu versiyonun ikinci el avantajı ve daha fazla gücü var. Vergileri aynı. Dediğin aracında fiyatı yüksek geldi bana (26000 YTL). Burada yenilerde bir arkadaş 2004 model 1.6 lt dynamic versiyon, sıralı tüplü aracına 26000 istemişti, pazarlık payı hariç. Birde alabilirsen 2006 model makyajlı kasalarını almaya bak, daha iyi olur.

    Sanırım yanlış anlamışsınız.26000 olan aracın kmsi.
  • 1.4 pek tercih edilen bir motor değil c sınıfı araçlarda.Benımde bır kaç reno meganı olan tanıdığım 1.6 nı bile yetersız kaldıgını söylemıştı ne kadar dogru bılmıyorum nasıl arabayısürdüğüne bağlı birazda ne beklediğine. c snıfı araçlarda çok tercih edilmiyor ve yakıttada bir tasarruf sağlamıyor zaten.baştan sona dezavantaj dolu!!!!
  • başıma geldi servis olayı yoksa düşünmeniz gerekir servis kaydı olmaması çok kötü ayrıca 1.6 motor daha uygun olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egebuca


    quote:

    Orjinalden alıntı: mukeya

    1.6 lt motorlu versiyonun ikinci el avantajı ve daha fazla gücü var. Vergileri aynı. Dediğin aracında fiyatı yüksek geldi bana (26000 YTL). Burada yenilerde bir arkadaş 2004 model 1.6 lt dynamic versiyon, sıralı tüplü aracına 26000 istemişti, pazarlık payı hariç. Birde alabilirsen 2006 model makyajlı kasalarını almaya bak, daha iyi olur.

    Sanırım yanlış anlamışsınız.26000 olan aracın kmsi.


    Düzeltme için teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: efsanea_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: emirtetik

    1.6 daha az yakıyor şiçi 8.8 lt
    1.4 şiçi 9.4 lt
    ayrıca performansıda cabası
    yinede otantik modelide olsa 1.6 tercih etmelisin
    nasıl olsa vergileride aynı mantıklı olan 1.6

    bende 1.6 var şehir içi 7.2 yakıyor yazın, kışın 8.4 ile 9.0 arasında değişiyor

    FAbrika verilerini baz alarak söyledim yani 1.4 ün daha çok yaktığını belirtmek için
    bilgi için teşekkür aydınlatıcı oldu
  • Bence de imkan varsa 1.6 bakmalısın.. 1.4 ler biraz hantal ve yakıt biraz fazla yakıyor
  • ben kullandım şirket aracı olarak... 2004 model authentique... iyi arabadır ama şehiriçi 16lara göre fazla yakar... şehirdışıda zorlarsan1.6lara göre fazla yakar.. ama çok iyi araçtır.. sessizdir... geniştir.. konforludur..

    km tespiti yapman zor.. direksiyondaki ve vites kolundaki aşınmadan anlarsın... 26000kmdeyse hem direksiyon simidinin hemde vites kolunun gıcır gıcır olması lazım... aşınma soyulma olmaması lazım... temizse kmde temizdir..

    birde iyi ustalar motoru koklar... sanayiden iyi bir usta bul.. motora o baksın.. istanbuldaysan sana benim reno bayisinin telefonunu ve adresini vereyim.. usatsı iyidir.. ben mondeo alırken bile ona baktırmıştım.. temiz dedi temiz çıktı... birde boya kontrol aleti var.. arabanın üstünde dolaştırıp 1cm boyayı bile buluyor...

    şase numaralarını muhakkak kontrol ettir.. hem renodan hemde trafik muayene istasyonundan.. keleğe gelme... birde ruhsat sahibinden üstüne almadan bir kuruş para verme...

    saygılar... inşallah faydalı oldum... bu arada araç 210 km hıza çıkar.. seriliğide iyidir




  • bizde 1,4 otantik var. şehir içi minimum 8,2 lt gördük. hızla işin yoksa performans olarak kesecektir seni. o motor o kasaya yetmiyor gibi söylentilere kulak asmamanı öneririm. yalnız bu araçlar çok sorunludur bizim araç şu an serviste ne zaman çıkar belli değil. o yüzden km si olsun elektronik aksamı olsun çok iyi kontrol ettirmeden alma. sonra başına iş açmasın.
  • iğrenç bir araç parana yazık servis kaydıda yok bora bak o paraya bence renoya
  • bizim şirkette 50 tane 2004 megan authentique vardı, hiçbirinde sorun yoktu.... temizse fiyatıda uygunsa düşünme al...
    quote:

    Orjinalden alıntı: KaSSaS

    bizde 1,4 otantik var. şehir içi minimum 8,2 lt gördük. hızla işin yoksa performans olarak kesecektir seni. o motor o kasaya yetmiyor gibi söylentilere kulak asmamanı öneririm. yalnız bu araçlar çok sorunludur bizim araç şu an serviste ne zaman çıkar belli değil. o yüzden km si olsun elektronik aksamı olsun çok iyi kontrol ettirmeden alma. sonra başına iş açmasın.
  • Benim gördüğüm meganlar hep sorunluydu

    Kendi kullandıklarımdan arkadaşlarımınkine kadar memnun olan görmedim

    Ya dashboardlarından sesler geliyordu, ya da mekanik-elektronik arızaları vardı... herşeyden önemlisi çok çabuk yıprandığına inanıyorum bu araçların
  • az arabalık etmedi bana, 1400dü ama az kahrımızı çekmedi...

     Megane II 1,4 Authentic 2004 model

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Benim gördüğüm meganlar hep sorunluydu

    Kendi kullandıklarımdan arkadaşlarımınkine kadar memnun olan görmedim

    Ya dashboardlarından sesler geliyordu, ya da mekanik-elektronik arızaları vardı... herşeyden önemlisi çok çabuk yıprandığına inanıyorum bu araçların




  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    bizim şirkette 50 tane 2004 megan authentique vardı, hiçbirinde sorun yoktu.... temizse fiyatıda uygunsa düşünme al...
    quote:

    Orjinalden alıntı: KaSSaS

    bizde 1,4 otantik var. şehir içi minimum 8,2 lt gördük. hızla işin yoksa performans olarak kesecektir seni. o motor o kasaya yetmiyor gibi söylentilere kulak asmamanı öneririm. yalnız bu araçlar çok sorunludur bizim araç şu an serviste ne zaman çıkar belli değil. o yüzden km si olsun elektronik aksamı olsun çok iyi kontrol ettirmeden alma. sonra başına iş açmasın.




    bilmiyorum kaç sene, kaç km kullandınız ama 3 yaşından sonra sağlam kalanı nadir bu araçların.

    ayrıca ufak bir hatırlatma 45 bin bakımı 750 ytl, 60 bin için de megane II bölümünde birisi yazmış 840 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.




  • bizde 150000de satılırdı araçlar... 15000 bakımı o zaman hatırladığım kadarıyla 250 civarıydı.. 60000de trigger değişimi olduğu için söylediğin fiyat doğru... ama 45000de 250 küsür... şöyle hatırlıyorum 15000servis ziyareti, 30000 perodik bakım.. 45000 servis ziyareti... 60000 genel bakım
    quote:

    Orjinalden alıntı: KaSSaS


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    bizim şirkette 50 tane 2004 megan authentique vardı, hiçbirinde sorun yoktu.... temizse fiyatıda uygunsa düşünme al...
    quote:

    Orjinalden alıntı: KaSSaS

    bizde 1,4 otantik var. şehir içi minimum 8,2 lt gördük. hızla işin yoksa performans olarak kesecektir seni. o motor o kasaya yetmiyor gibi söylentilere kulak asmamanı öneririm. yalnız bu araçlar çok sorunludur bizim araç şu an serviste ne zaman çıkar belli değil. o yüzden km si olsun elektronik aksamı olsun çok iyi kontrol ettirmeden alma. sonra başına iş açmasın.




    bilmiyorum kaç sene, kaç km kullandınız ama 3 yaşından sonra sağlam kalanı nadir bu araçların.

    ayrıca ufak bir hatırlatma 45 bin bakımı 750 ytl, 60 bin için de megane II bölümünde birisi yazmış 840 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.




  • servis ziyareti, periyodik bakım km lerinden haberim var az çok arabadan da anlarım. benim orda anlatmak istediğim açtığı masraflardır. 45 denen servis ziyaretine az kala arıza yüzünden gittik ve bakım+arıza için 750 lira aldılar ve o günden beri araba arızalı işin ilginç yanı çözemiyolar da. demek istediğim şudur: bize çıkardığı sorunlar yüzünden böyle yazmıyorum, zaten amacım kötülemek karalamak değil sorun çıkarmayanları da mevcut senin verdiğin örnekler gibi ama; inan benim yerimde olsan fazlasını yazardın :) kısacası arkadaşa kötü yönlerinden de bahsetmekte fayda var diye düşünüyorum :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.