Bildirim
Mercedes c200d mi, Audi A5 1.4 TSI mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
A5 4 serisine bile tercih edilir bence düz C dursun. -
A5 tabiki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sportback A5 -
a5 daha mı kaliteli,
a5 demenizin sebebi nedir? -
1.5 136 lık 4 ne oluyor o zaman
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni a5 c ve 4 serisini uzayda........ anladın sen onu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TuzluSoğan
Arkadan itiş. Kullanmayan bilmez..
O taş gibi rahatsız koltuklarıyla nerden iterse itsin bir işe yaramaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itis diye 3 silindir 136 bg aracta alinmaz kusura bakmayin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstediğim donanımlar ile alacaksam A5, alamayacaksam C
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
a5 in arkası çok dar yoksa c felan hikaye ama işte.Arkası -
Dizel ile benzinli karşılaştırma pek mantıklı değil , ikisini önüme koysan mercedes alırım. .. Benzinli alacak olsam 418i alırım.. 136 hp de olsa 4 kasa bmw varken a5 sportback beni çok çekmiyor. ..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TuzluSoğan
Kardeşim belliki bu konularda yenisin, araçta her şey beygir değildir, kimse bana önden çeker bir audi ile arkadan itiş bir bmwnin sürüş zevkini kıyaslattırmasın. Burda araçlara sahip olmadan kıyas yapanların kafasından istiyorum çünkü onlar her şeyi biliyorlar.
Bunu dediginiz kadar insanlarin arac alirken sadece surus zevki dusunmeyecegini de bilmeniz gerekirdi. 4.18i yi 1,6tdi a3'le gecerken de ama bizim uefa kupamiz var dersiniz saniyorum.
Edit: Adamin cocugu vardir d segment diye mercedes c alir. Karda kista suruyordur onden ceker diye a4 alir. Yok efendim audinin kokpitini seviyordur audi alir. Kucucuk bir pencereden bakip ya bu da arabami demek sizce de sacma degil mi?
Edit 2: Tum dunyanin kabulu premium Audi'nin bu forumda suslu vw gorulmesi de ancak vizyonsuzlukla tanimlanir. Kaliplarda yasamayi birakin almanya'da "turken bmw" diye bir deyim vardir. Turkler herzaman bmw tercih eder. Sizden bir kliseden yola cikip bmw de bmw demeyin.
Edit 3: tofas da arkadan itis buyrun mal ortada.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _AsDeRf_ -- 9 Nisan 2017; 3:25:51 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim tercihim Audi A5 olurdu bu karşılaştırmada
c200 hantal ve bir dizelden beklendiği kadar azda yakmıyor ayrıca yakında makyajlı kasası gelecek -
ikiside çöp vw arteon bekle
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Her sey bg degildir tabiki, ama kimse bana 136 bg 3 silindir arac keyifli demesin, bende 1.16i kullaniyorum 2012 model. 3.20 bakiyorum su an, ama ied. Ied desen anlayacagim ama su yeni motoru ovmek fanboyluktan oteye gitmiyor. Su fanboy kafasini anlamak mumkun degil, 14 yasimdan beri arac kullaniyorum ama bu konuda yeniyim tabi. Ben senin gibi fanboy kafasi istemiyorum ama, kalsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 9 Nisan 2017; 10:32:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadan itiş keyfi... sorun orada zaten araç o güç ağırlık oranıyla herhangi bir yandan itemiyor yahut çekemiyor, sadece can çekişiyor.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
a5 almak isterdim ama dizel olduğu için c serisi -
quote:
Orijinalden alıntı: TuzluSoğan
Arkadan itiş. Kullanmayan bilmez..
Nicki kadar aklı var -
Kendi cevabınızı vermişsiniz zaten benim cevaplamama gerek kalmamış..."Ben 1.4 tfsi önden çeker audileri süslü vw olarak görüyorum" ben görüyorum demek bireyseldir, bu o markayı kötü yapmaz, aracın alt yapısına bir şey diyemiyorsunuz, yalnızca daha ucuz bir kaç araç da aynı altyapıyı paylaşıyor bu sizde belli etkiler yaratıyor.
Bakış açısı ben çıkıp ben de audiyi Porsche'nin daha az süslüsü görüyorum desem bir şey deme imkanınız olmaz bu bakış açısıyla. Ya da çıkıp BMW süslü ve biraz uzun şasili mini desem mantığı var mı sizce?
Audi gibi bir markayı sadece belirli parça ortaklıklarıyla onun aynısı deyip çöpe atmak pek makul bir tavır değil, c segmentinde bile mqb her araçta farklı bir tutuş sergiliyor, farklı bir konfor yapısı sergiliyor.
Bir diğer yanı da bu tip ortaklıkların ne zararını gördünüz cidden merak ediyorum? Parça fiyatında avantaj yaşatıyor, AR-GE anlamında avantaj yaşatıyor. Adamlar ilk nesil panamerada 3.0 dizelden aldığı gücü bugün 2.0 bi turbo TDK'dan alıyor elbette yavaş yavaş lüks sınıfa üst segmente bu özellikler yansıyacak. BMW bunları yapmıyor değil ama gel gelelim bu olay vw'de adeta sigorta sistemi gibi prim dağıtımı gibi genel tüm markaların gelirine dağılıyor, ama BMW direkt tek bir markaya dolayısıyla ağırlıkla kendi alıcısına yansıtıyor AR-GE giderini. Bkz.: Yeni 7.30i, vergi ve kur artışının güçlü etkisi olmadığı dönemde bile çok pahalıydı.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
ied Turkiye'de inanilmaz tuttu ne silinmesinden bahsediyorsun sen?? Motorun kalkmasinin sebebi psa ile ortak uretim olmasi ve sozlesmenin bitmesi. Yani tutmadigindan falan degil. Liseli gibi bulmeden konusmayin ya.
3'e ucuz dedigine gore sen i8'e falan biniyorsun kesin dimi. Not: 9 saniyeden fazla 0-100 e sahip 4.18 tam bir spor arac, araba binmeyi seven herkes bunu almali |
Benzer içerikler
- 1.6 turbo benzinli araçlar
- peugeot 5008 yorumlar
- polo mu i20 mi
- jeep compass 1.4 limited yorumlar
- polo 1.4 tdi kronik sorunları
- renault logan
- uçan araba fiyatları
- renault arkana fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X