Lastikler 4x4 Duster için alınacak. Birini veya her iki lastiği de deneyimlemiş arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. İyi günler.
Duster 4x4 araçta 45.000 km 'dir Cross climate SUV kullanıyorum. Conti Croscontact'a kıyasla daha sessiz, yumuşak ve konforlu. Hareketsiz halde direksiyonu çevirirken olan kronik titreme sorunu daha az. Kuru ve ıslak asfaltta fren viraj emniyeti daha iyi. Kar ve buzda daha başarılı ve tatminkar. Çamurda ve kuru da olsa gevşek toprak zeminde ( çakılı mıcırlı ve yokuş toprak yol) tutunması daha az bu nedenle sürekli ESP devreye giriyor. Lastikle ilgili genel değerlendirme yaptığım bir başlığın var, orada daha detaylı yazmıştım. Bu lastiklerin Plus olan modelden görsel olarak bir farkı yok, ancak sizin sorduğunuz plus seride yakıt endeksi B iken benim kullandığım SUV serisinde yakıt C. Kar buz dışında araziye pek işim olmadığından ben de plus almaya niyetlendim, arada ne fark olduğunu Michelin musteri temsilcisine ısrarla sormama ragmen net cevap alamadım. Söyledigi SUV serisi SUV araclar icin , plus serisi binekler için . Daha ötesini onlar da bilmiyor. Yakıt farkı nedeniyle plus almayı düşündüm ancak imalat hatası bir sorun çıkarsa 4x4 araca binek lastiği takılmış deyip garantiye sokmazlar endişesiyle almadım. SUV serisinin orjinal diş derinliği 7.1 mm. Ben 30.000 km de ölçtürdüğümde önler 5.9 mm idi. Ancak aracı çok sakin kullanırım, frene pek ihtiyacım olmaz daha sert kullanımda aşınma da fazla olacaktır.
cc+ kullandım. karasal iklimi olmayan yerlerde kullanılabilir. istanbul iklimine uygun.
Bende merak ediyorum bunu farklı markaların da 4 mevsim lastikleri var. Benim için önemli olan yaz sıcağında sıcak asflatta fren mesafesi, kisliklarla İzmir'de 30km hızda araç yağ gibi kaymış durduramamistim. Eğer böyle bir durum varsa direkt çöp :(