Merhaba değerli Donanım Haber üyeleri, Evlilik nedeniyle İzmir'de yeni bir eve taşınmış durumdayım. Bu eve taşınmamın üzerinden 1 ay geçmiş durumdayım. Binaya ilk taşındığımda Türknetten bilgi alarak kendilerine uzaktan çalıştığımı ve internetin en hızlı şekilde bağlanması gerektiğini belirttim. Güvence vermelerine rağmen 17 gün boyunca sadece Türktelekom etiketleme sağladı. Bu sürecin daha fazla uzayacağını anladığım için aboneliğimi iptal ettirdim. Ardından Milenikomla görüştüm, etiketleme ve internet bağlama işlemini kendilerinin yaptığını (muhtemelen yalan bilgi vererek) ilettikleri için, abonelik gerçekleştirdim. Aboneliğimin ilk başlangıç gününden itibaren bölgeye Türknet tarafından gönderilen saha görevlisi dışında gelen kimse olmadı. Tahmin edersiniz ki gelen adam ekstra bir şey sağlamadan geri döndü. Türktelekom gelip etiketleme yapmalı şeklinde bilgi verdi ve gitti. Üstelik Türktelekom zaten daha önce 3 defa gelerek tüm kaydı tutmuştu. Bugün itibariyle 9. gün milenikom tarafından arama oluşturmak için bile tabiri caizse anam ağlıyor. WhatsApp hattı üzerinden tüm konuşma kayıtlarım mevcut 3 gün önce arıza kaydımı lokasyonda olmadığım gerekçesiyle kapatmışlar kendilerini arayarak böyle bir şey yapamayacaklarını belirttiğimde "Hayır bu şekilde arıza kaydının kapatılması mümkün değildir" Bilgisi verildi. Elimde tüm aramaların saatleri tarihleri mevcut, WhatsApp üzerinden tüm konuşmalar mevcut. Verdikleri güvencelerin ve aciliyet bildirimlerinin üzerine hala işlem sağlanmıyor. Üstelik WhatsApp üzerinden konuşma suratıma kapatılıyor. Özetle gerçekten artık dava sürecine girmeye kararlıyım. Bu durum hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. |
Bildirim