Şimdi Ara

Nasıl servisten değişim yaptırabilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hala garantisi bitmemiş Iphone 6+ telefonumu servisten nasıl değiştirebilirim ? Telefonun ekranı kırık ve yaptıracak kadar param yok maalesef ve servisten telefonu değiştirmek istiyorum , ha tabi tek sorunu ekranının kırık olması değil tabi. sorunları şunlar :

    Ekranda sararmalar var
    bazen şarj alıyor bazen almıyor (şarj soketi arızalı değil, şarj aletim orjinal)
    Bataryası şişti
    mikrofondan ses değişik gidiyor (kısık gibi)

    bunlar değişim sebebi midir ?

    bu arada sanırım telefonun üstüne belirli bir miktar para verip yenisini alabiliyormuşum bu miktar nedir ?



  • Fiziksel hasarlı telefonları kolay kolay değiştirmiyolar.Ekranı kırık bi abi vardı bugün apple store da 400 liraya yakın çaktılar garantisi vardı üstelik.Benimde piksel sorunum vardı.Cihaz değişimi değil sadece ön panel değişimi çıktı
  • Elinde 3000 TL'lik iPhone olup tamir ettirecek paran yoksa, hayrina bir dilenciye ver de bu kadar olucu olma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Victor Branco -- 15 Eylül 2016; 0:37:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Victor Branco V kullanıcısına yanıt
    750 tl istiyorlar ekrana az bi para mı sence ? artı batarya değişimi vs araya girince telefonun üçte birinden fazla masraf çıkıyor. üzgünüm ama o paraları şuan veremem dostum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraya ne yazcaz ki -- 15 Eylül 2016; 0:53:43 >
  • Baytar. kullanıcısına yanıt
    Çaktılar nasıl bir tabir öyle ?
    Ekranı kıran kişi firma neden ödesin ?
  • Piyasada bazı servisler kaliteli yan sanayi cam ile 200 liraya değiştiriyor. Arkadaşım da i6 camını değitirdi eskisi gibi oldu, hiç anlaşılmıyor. Ama siz yine de Apple store'dan randevu alıp telefonu bir götürün, diğer sorunlar nedeni ile değişim olabilir.
    Bir örnek:

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dalga mı geçiyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu zihniyet yanlış işte. Ben kötü kullanayım sonra garantisi biterken adamlar zaten sıfırlıyo mantığı yüzünden cidden değişim yapılacak cihazlara bile temkinli yaklaşıyo adamlar. Eskiden ilk açıldığında hizmetleri çok daha iyiydi, şimdi millet "ya ben bunu 1 sene kullandım, dur bakayım şansıma değiştirirler mi" diyerek gittiği için aşırı dikkatli davranıyorlar o konularda.

    Sizin asıl sormanız merak etmeniz gereken soru, "Hangi durumlar cihaz değişimine sebeptir?" olmalıydı. Ki atıyorum güç tuşu bozulunca kesim değişim oluyo diye güç tuşuna hayvan gibi abanmamalısınız. Cidden bozulursa "evet bu cihaz değişimi, benim böyle bir hakkım var bu cihaz sorunlu. Garantisi bitmeden götüreyim" demelisiniz. Gerçek bir problem olduğunda kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı belliyse ekranı kırık bile olsa cihaz değişimi yaptıkları oluyo çünkü.

    Sonra apple hizmet politikası bok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.