Şimdi Ara

Opel GM'ye Kronik Sorunlar İçin Şikayet Mektubu Yazdım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malum,Opellerin birsürü kronik sorunu var,bir tanesi de beni bulmuştu geeçenlerde,gösterge paneli arızası sebeb,yle.380 lira bayılmıştık.Sonra duydum ki başka arkadaşlar da aynı sıkıntıyı yaşamış.Opelin kronikleşmiş sorunları bununla sınırlı değil tabi. ha şöyle düşünen arkadaşlar da olabilir;"olur mu ya ben yıllrdır opele biniyorum bir tek arıza yaşamadım."o arkadaşların da şansına seviniyorum tabi.Neyse benim mektup bu,bişey değişmez ama ben yazdım yine de.



    As an Opel Astra fan and owner,I have to tell that Opel Astra has some constant and settled malfunctions which of the most important is the electronic ones.For instance recently my friend I have had a problem with the Malfunction Indicator Lamp Control circuit which cost 800 dollars.The cars are not brand new but not old as well_2004 and 2006 Astra H,approximately driven for 50000 kms.We do not own our car for paying lots of money for the serious malfunctions but for driving with pleasure for years.
    Many Opel drivers in TURKEY have similar problems and these problems harass the individuals too much.Your products have to be much more durable.
    Besides,the authorized services in TURKEY are too much expensive.They demand lots of money even for the minor repairements.
    I believe that you will read and take the customers' problems into consideration.
    Thanks.

    Bir OpelAstrasever ve sahibi olarak şunu belirtmeliyim ki Astraların bazı sabit arızaları var ki en önmelilerinden biri elektronik arızalar.Geçenlerde ben ve arkadaşım maliyeti 800 dolar tutan bir gösterge paneli arızası yaşadıl.(Aslıda 800 dolar tutmadı ama ben servis fiyatını yazdım).Aracım yeni değil ama eski de değil.Araçlarımıza ciddi arızalar için değil yıllarca zevkle binelim diye para ödüyoruz.Türkiyedeki birçok Opel kullanıcısının benzer problemleri var ve bu problemler bu insanları bezdirmiş durumda.ürünleriniz daha dayanıklı olmlı.Bunun yanında Trkiyedeki yetkili servisler çok pahalı.En ufak bir tamirat için birsürü para istiyorlar.İnanıyorum ki müşterilerin problemlerini dikkate alacaksınız.







  • Ellerine sağlık, çok güzel yazmışsın. Bu tür mektupları sürekli yazmaktan sana birkaç önerim olacak, müsaadenle tabi.

    1. Daima paragraf şeklinde, açıklayıcı ve kronolojik şekilde yaz.
    2. Mektubunda mutlaka giriş, tanıtım, sorun, çözüm, beklenti, (tehdit kısmını da ekleyebilirsin), dilek ve temenniler, kapanış olmalı.
    3. Muhakkak çok formal bir şekilde yazman gerekiyor, ayrıca beklentilerinin karşılanmadığını ve mağdur olduğunu da vurgula.

    Bir de 1 Haziran'a kadar Opel'de tüm yönetim ve üretim stop, şu anda 1 Haziran'da Opel'in direksiyonun başına kimin geçeceğini Almanya Şansölyesi Türk Düşmanı Bayan Doğu Alman *****'i Angela Merkel tarafından tertiplenen toplantı neticesinde belli olacak.

    Çok daha uzun ve çok daha ayrıntılı yazarsan ve ayrıca Opel Türkiye A.Ş.'ye de yollarsan daha etkili olur.

    Taner Göde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 26 Mayıs 2009; 22:18:46 >




  • Eleştirin için teşekkür ederim.Aklıma geldi bir anda yazıverdim.Haklısın aslında daha detaylı yazılabilirdi.Ama bu şekilde üstünkörü yazmamın asıl sebebi şu ibare"çok fazla mesaj geldiği için iletinize cevap yazılmayacaktır."Hakkaten cevap geleceğini bilsem daha detaylı yazardım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Ellerine sağlık, çok güzel yazmışsın. Bu tür mektupları sürekli yazmaktan sana birkaç önerim olacak, müsaadenle tabi.

    1. Daima paragraf şeklinde, açıklayıcı ve kronolojik şekilde yaz.
    2. Mektubunda mutlaka giriş, tanıtım, sorun, çözüm, beklenti, (tehdit kısmını da ekleyebilirsin), dilek ve temenniler, kapanış olmalı.
    3. Muhakkak çok formal bir şekilde yazman gerekiyor, ayrıca beklentilerinin karşılanmadığını ve mağdur olduğunu da vurgula.

    Bir de 1 Haziran'a kadar Opel'de tüm yönetim ve üretim stop, şu anda 1 Haziran'da Opel'in direksiyonun başına kimin geçeceğini Almanya Şansölyesi Türk Düşmanı Bayan Doğu Alman *****'i Angela Merkel tarafından tertiplenen toplantı neticesinde belli olacak.

    Çok daha uzun ve çok daha ayrıntılı yazarsan ve ayrıca Opel Türkiye A.Ş.'ye de yollarsan daha etkili olur.

    Taner Göde




  • Bence bir tane daha detaylı bir mail atmanda fayda var.

    Opellerinden memnun olanlar kadar memnun olmayanlarda var.

    Özellikle türkiyedeki forum sitelerindeki opel araçları ile ilgili şikayetlerden birkaç tanesini de yazına ekle.

    Daha fazla yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

    Umarım sonuç alırsın.
  • İngilizce yazıda bir kaç teknik hata var, onları düzeltmenizi tavsiye ederim. Ayrıca daha detaylı yazın. Eğer mağduriyetiniz var ise belgeler ile destekleyin. Fakat "servis çok pahalı" vb. yargıları, pek de dikkate almayacaklarını hesap edin.
    Mektubu nasıl göndereceksiniz? İnternet üzerinden bu hali ile göndermeyi planlıyorsanız bir anlam ifade etmeyecektir, daha resmi bir yol izleyin.
    Şahsen ben Astra kullanıyorum şu an. Sinir bozucu bir "easytronic" şanzuman arızası sorunu yaşadım birkaç ay önce. (Easytronic' lerde kronik sorun.)
    Bunun dışında hiçbir sorunum olmadı. 97 model bir Opel Astra' mız daha var. Bu yaşına kadar hiçbir problem yaşatmadı. Ufak bakımlar dışında. Eski modellerdeki sağlamlık, dayanıklılık yok gibi artık araçlarda.
  • bu konuda ben ve çevrem aşırı şanssız (opeller konusunda) yeni araçlarda bunları azaltıcaklarını düşünüyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    bu konuda ben ve çevrem aşırı şanssız (opeller konusunda) yeni araçlarda bunları azaltıcaklarını düşünüyorum...


    Azaltmalı artık.
    “Taze Fikirler, Üstün Otomobiller” bu slogan Opelde devam diyormu ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • astra h lar yaklaşık 120km/h hızdan sonra çok rüzgar sesi alıyor,soğukta amortisörler gıcırdıyor.

    aracımda aklıma gelen problemler bunlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berat23

    astra h lar yaklaşık 120km/h hızdan sonra çok rüzgar sesi alıyor,soğukta amortisörler gıcırdıyor.

    aracımda aklıma gelen problemler bunlar..

    pek kronik değil gibi yazdıklarınız...
    belki soğukta gıcırdama kronik sayılabilir...

    ama rüzgar sesi kronik sorun değildir...
    bir sorun değildir hatta... (eğer bir anda aşırı yükselmiyorsa bir parça v.s. yüzünden tabi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    bu konuda ben ve çevrem aşırı şanssız (opeller konusunda) yeni araçlarda bunları azaltıcaklarını düşünüyorum...


    Azaltmalı artık.
    “Taze Fikirler, Üstün Otomobiller” bu slogan Opelde devam diyormu ?


    biraz bellerini doğrultup ne olacakları belli olsun yeni bir anlayış yeni araçlarla gelir...
    daha sık kalite kontrol (toyotanın yaptığı gibi ) v.s.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    bu konuda ben ve çevrem aşırı şanssız (opeller konusunda) yeni araçlarda bunları azaltıcaklarını düşünüyorum...


    Azaltmalı artık.
    “Taze Fikirler, Üstün Otomobiller” bu slogan Opelde devam diyormu ?



    Fresh Thinkings, Better Cars...


    Bunu kaldırdılar sanırım cunkı artık Dıscover OPEL diye bıseyler var....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: berat23

    astra h lar yaklaşık 120km/h hızdan sonra çok rüzgar sesi alıyor,soğukta amortisörler gıcırdıyor.

    aracımda aklıma gelen problemler bunlar..

    pek kronik değil gibi yazdıklarınız...
    belki soğukta gıcırdama kronik sayılabilir...

    ama rüzgar sesi kronik sorun değildir...
    bir sorun değildir hatta... (eğer bir anda aşırı yükselmiyorsa bir parça v.s. yüzünden tabi)

    ses bir anda artıyor ve klasik rüzgar sesi gibi değil,abartı bir ses.ya havalandırma girişi ya da aynaların bağlantı yerleri bu sesi yapıyor gibime geliyor benim..

    gıcırtı çok sinir bozucu.forumda 0 aracında bile bu sorun olanlar var.




  • amortsör gıcırtısı benim arkadaşımda da var...
    bir anda artıyorsa ilginç tabi
  • bi arkadaşın astrasının konjektoru bozulmuştu tamirci kronik dedi.
  • direksiyon kutusu desem onuda yazsanız ve verilen yeni setin hiç bir işe yaramadığını ve sorunun aynen devam ettiği.arkadaşımın ve tüm opel comboların ortak şikayeti.
  • arkadaşlar arabam yok ama temmuzda almayı düşünüyorum
    1 aydır bu otomobil genel başlıklı konuya rehin oldum
    aslında söylemek istediğim bu değildi;

    iyiki bilinnçli insanlar var ve benimle beraber birçok insana yardımcı oluyorlar
    ayrıca artık insanlarımızın hakkını aramaya daha fazla yönelmesine çok seviniyorum
    bazı kişiler için küçükte olsa, bazıları için çok can sıkacak tüm detayların irdelenmesi gerçekten çok güzel
    arama yaptığımda sitemizden başka aklımıza teknoloji ile ilgili gelebilecek herşeyi yorumlayabilen ve bunu bizim gibi bazen konusunda profesyonel, bazen amatör olan insanların yapabiliyor olması da çook yararlı bence
    sonuç olarak bu başlığı ve diğer tüm başlıkları açan tüm arkadaşlarımıza minnettarım
    iyiki bu site var;
    iyiki sizler varsınız;
    iyiki şu anda bile karşımdasınız

    bilinçlenmemize rol oynadığınız için teşekkürler
    -bu arada biraz garip oldu, başlıkla alakalı değil biliyorum ama içimden geldi-(birde sarhoş falan değilim, sakın böyle düşünüp günahımı almayın)




  • Yalnızca rüzgar sesi yurt dışındaki bir kaç derginin değerlendirmesinde bile yazıya konu olmuş ve ilkinde araca özel bir sorun olarak değerlendirildikten sonra diğer 2 testtede tabiki farlkı araçlarda aynı sorunla karşılaşılmıştı.
  • böyle durumlarda sadece bir kişinin yazmış olduğu mektup çok etkili olmaz. etkisi sadece firmanın bu gibi durumlardaki tepkisine bağlı olur. Eğer hassas bir firma ise size geri dönerek, yaptıkları çalışmalarla ilgili detay içermeyen, laf kalabalığı dolu bir cevap verirler. En güzeli, somut örnekler vererek, birden fazla kişinin yazmasıdır.

    Ancak burda farklı düşündüğüm birşey var. Bu arızalar hakkındaki detaylı bilgiler zaten bu firmalarda vardır. Servislerden her türlü bilgiyi elde ediyorlar. Ancak sıkıntı servisler ise (Türkiye'de servisinden memnun olunan bir marka var mı bilmiyorum), bu konuda yazmak daha mantıklıdır. Çünkü genelde Avrupa'daki uygulamalar ile bizdekiler farklı oluyor. Avrupada bir parçada sorun olunca tüm araçları çağırıp ücretsiz değiştiriyorlarsa, bizde sorunlu parça kaynaklı bir sıkıntı yaşar ve servise gidersen değiştirirler, onu da paralı yaparlar. Eğer bilinçli bir tüketici isen bu gibi şeylerden haberin oluyorsa ya da çıngar çıkarmakta iyiysen parasız değiştirirler.
    Bence servis konusu daha önemli. Aslında bunu da firmalar yapmalı. Bu forumda okumuştum, araç aldıkları firmanın yurt dışı merkezlerinden, direkt olarak müşteriye mektuplar gelmiş ve servis hakkında görüş almışlar.
    Ama nerde. Bizdeki kanunlar böyle oldukça. İzmirdeydi sanırım. Bir bayan (avukat ya da öğretmen) sıfır bir araç alıyor ve motor arıza ışığı yanması sebebiyle yanlış hatırlamıyorsam 2 sene gibi bir zamanda 16 kez servise gidiyor ama her seferinde ışık tekrar yanıyor. Ancak firma hala malını "ayıplı mal" olarak kabul etmiyor. dava açıyor bayan ve kazanıyor, aracın parasını geri alıyor. Ancak bu geçen zamanda araç bedeline bir de faiz koydurarak almak istiyor dava açarken. hakimse sadece ana paranın iade edilmesine karar veriyor.

    yav neyse. hepsinin allah belasını versin. yine de bir birey olarak tepkini göstermişsin. tebrikler ve teşekkürler.




  • Teknik hata derken neyi kastettiniz biraz açıklarmısınız?
    quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    İngilizce yazıda bir kaç teknik hata var, onları düzeltmenizi tavsiye ederim. Ayrıca daha detaylı yazın. Eğer mağduriyetiniz var ise belgeler ile destekleyin. Fakat "servis çok pahalı" vb. yargıları, pek de dikkate almayacaklarını hesap edin.
    Mektubu nasıl göndereceksiniz? İnternet üzerinden bu hali ile göndermeyi planlıyorsanız bir anlam ifade etmeyecektir, daha resmi bir yol izleyin.
    Şahsen ben Astra kullanıyorum şu an. Sinir bozucu bir "easytronic" şanzuman arızası sorunu yaşadım birkaç ay önce. (Easytronic' lerde kronik sorun.)
    Bunun dışında hiçbir sorunum olmadı. 97 model bir Opel Astra' mız daha var. Bu yaşına kadar hiçbir problem yaşatmadı. Ufak bakımlar dışında. Eski modellerdeki sağlamlık, dayanıklılık yok gibi artık araçlarda.




  • "For instance recently my friend I have had a problem with the Malfunction Indicator Lamp Control circuit which cost 800 dollars."

    Çok önemli değil, şu üstteki kısmı kastettim.

    Aracınız garanti kapsamında mı acaba?

    Gösterge paneli arızasını pek duymadım bu güne kadar, eğer satılan araçların önemli oranında aynı problemin olduğunu öğrendiyseniz, üstüne gidin, ancak Türkiye' deki servislerin burunlarından kıl aldırmadığını düşünürsek, sağlam dayanağınız olmalı ve epey bir vakit ayırmanız gerekebilir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.