Şimdi Ara

otomatik viteste yokuşta kaydırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
5.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi geceler . Honda civic 2015 model otomatik vitesler tork Konvertörlü tam otomatik diye biliyorum . Tam otomatik vitesler yokuşta kaymaz diye biliyorum . Ancak benim araba 2sn sonra kaymaya başlıyor bu normal bir durumu mu



    < Bu konunun sahibi Admin iken Admin tarafına aktarılmıştır -- Mar 28 2018 1:08AM >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu konuda bilgisi olan kimse yok mu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal hocam ilk başta bende şaşırmıştım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki P konumunda iken kaydırması normal mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede 2011 auris var cvt hafif rampalarda kaymiyor ama dik rampalarda kayiyor.isin tuhaf kismi sahibinden ilanlarda ayni arac icin geri kaydirma yapmaz diyolar ya benim araba sorunlu yada internette okudugum bilgiler yanlis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende öyle biliyorum. İlanlarda da yazıyor tam otomatik kaydırma yapmaz diye . Bu konuda biri bizi aydınlatırsa süper olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz kaç saniye tutmasını bekliyorsunuz? bende bravo var o 3 saniye tutuyor. bu da gaza basmak için yeterli bir süre. bu zamana kadar hiç geri kaydırmadım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kaç sn tutması ile alakalı bi sorun değil benimki. Benim bildiğim yarı otomatik vitesler yokuşta kaydır ama tam otomatik vitesler kaydırmaz. Benim araba da tam otomatik vites ama kaydırıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok dik yokuşlarda geri kayma yapabilir eğer hill-holder/yokuş kalkış desteği yok ise. Ama bu geri kayma az olur kolayca kalkar araç normal şartlarda.
  • Hill holder var. Ancak 2011 bmw 3.20 de tam otomatik vites idi. Ayağımı frenden çekince hiç kıpırdamıyordu . Ben gaza basana kadar bekliyordu . Bütün tam otomatik vitesler böyle değil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Kaç sn tutması ile alakalı bi sorun değil benimki. Benim bildiğim yarı otomatik vitesler yokuşta kaydır ama tam otomatik vitesler kaydırmaz. Benim araba da tam otomatik vites ama kaydırıyor .

    Yukarda cevap vermiştim hocam kaydırması normal aracınızda bir sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Kaç sn tutması ile alakalı bi sorun değil benimki. Benim bildiğim yarı otomatik vitesler yokuşta kaydır ama tam otomatik vitesler kaydırmaz. Benim araba da tam otomatik vites ama kaydırıyor .

    Yukarda cevap vermiştim hocam kaydırması normal aracınızda bir sorun yok

    Peki P konumunda kaydırması normal mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • P konumunda aracın kesinlikle kaymaması lazım, P'ye aldıktan sonra, kilit oturana kadar bir miktar kayabilir ondan sonra yerinde kalır. Eğer araç P'de iken sürekli olarak kayıyorsa , muhtemelen şanzımandaki park kilidinde problem vardır. Aracı yokuşta P'ye almak pek sağlıklı değil, yükü şanzıman kilidine bindirirsiniz, onun yerine önce el freni kullanın, yük el frenine bindikten sonra P'ye alın.

    Tork konvertörlü tam otomatik araç yokuşta geriye kalabilir, aracın rölanti devrinden elde edilen tork aracı tutmaya yetmezse, geriye doğru yavaş yavaş bırakır, benim araçta yokuş kalkış desteği yoktu, dik yokuşlar haricinde tutabiliyordu ama dik yokuşlarda hafif bırakıyordu geriye doğru.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 20 Şubat 2017; 4:14:26 >
  • Kaydırma olayı tamamen motor hacmi ve gücü ile orantılı; şu anda kullandığım 100 HP 1400 cc, bizim garajdan çıkarken 3 kişi varsa kaydırıyor ama bir kişi eksikken yokuşta askıda kalıyor tek başıma iken gaza basmadan yavaş yavaş çıkıyor.
    1991 BMW 730 kullanırken Fulya'dan Ortaklar Caddesine çıkan o dik bayırda araç milim kaymazdı...
  • Belirli bir eğimden sonra, hill holder yoksa tüm tam otomatikler kaydırma yapar arkadaşım, ayrıca yokuşta P ye takarak kaydırma yapıyor mu diye deneme, şanzımana büyük zarar verirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Peki P konumunda iken kaydırması normal mi

    Hocam eğer çok ufak bir eğimde yada düz bir zeminde bunu yapıyorsa bir gösterin derim. Çünkü P'ye alınca araba yerinde 1-2 cm oynar kilitler kendini. Ama aşırı dik bir eğimde P'de sakın bırakmayın, şanzımanı dağıtabilirsiniz.
  • 85 model mercedes 300d dik yokuslarda da ayağımı çeksem ben gaza basana kadar bekliyor geri kaçma felan olmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şanzımanı bende kullanıyorum. Rampa çok dik değilse kaydırma yapmıyor ama dik ise 1-2 saniye sonra kaydırma yapıyor. Ayağımı frenden alıp gaza basana kadar tuttuğu için sorun yaşamıyorum.



    P konumunda kaydırma konusuna bişey diyemeyeceğim çünkü arabanın yükünü hiç P konumuna bindirmiyorum, sürekli el frenine bindiririm. Olması gereken de budur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gs_KuRTuLuS -- 20 Şubat 2017; 10:50:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cevaplar için çok teşekkür ederim . Tam otomatik kaydırmaz algısı bu cevaplar ile bende son buldu teşekkürler . Peki aracı manüel moda alıp 2ye atınca kayarsa yine sıkıntımıdır yoksa normal mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 17 yaşında CVT vitesli Honda bile dik rampalardakaydırmıyor

    Şanzumana baktırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.