Şimdi Ara

Overwatch [ANA KONU] (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.161
Cevap
62
Favori
245.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TearsForFears

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zesty Phoenix

    Ben oyunu geçen ay Kinguin'den aldım. Şu an açık betayı oynuyorum cidden değer parasına. Biraz daha hero eklenirse cidden tadından yenmez. Bir de competetive sistemini bilmiyorum ama umarım aynı herodan iki tane seçme olmaz orada da. Adamlar iki Bastion bir healler ile bazı defans maplerinde ölümsüz oluyorlar.

    24'üne kadar key bekleyeceksin çok kötü yav. Battle netten paraya kıyıp 24 üne kadar oynamak var. 60 dolar 175 TL battle nette g2a da kinguinde 125 tl. 15 gün için 50 lira

    Origins edition yerine normali alırsanız 133 liraya geliyor hocam 40 € sadece oyun.


    @Chronos: Hocam aralda 432 liraya satılıyor fiyat iyi ama oyuna henüz ısınamadım open beta bitene kadar almaya karar verirsem oradan alırım. Haberiniz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naima -- 6 Mayıs 2016; 22:52:33 >




  • Arkadaşlar Heroları hem oynarken edindiğim bilgiler ile hem internetden edindiğim bilgiler ile sizlere anlatmaya çalışıyorum. Betayı oynayamayanlar merak edenler için iyi olacağını düşündüm . Hitabım pek iyi değil geliştiririm umarım ^^

    Oynarken yeni şeyleri keşfedip fail de olabiliyorum kusura bakmayın . :) Umarım beğenirsiniz ^^




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgü® -- 6 Mayıs 2016; 22:58:23 >




  • Install çıkmıyor bende battle.net de sebebi ney acaba

    Güncel değilmiş sanırım düzeldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jegande -- 7 Mayıs 2016; 0:05:11 >
  • İki günlük oynamanın ardından düşüncelerim çok olumlu değil. Oyun zamanla gelişecektir mutlaka ama şu anda ciddi dengesizlikler söz konusu, aslında çok keyifli bir yapıda olmasına rağmen bazı şeyler ciddi sıkıntı yaratıyor.

    -Support sınıfları çok kullanışsız ve çok çok az insan tercih ediyor. Her sınıftan birinin seçilmesi zorunlu olmalı, buna bir çözüm şart çünkü support olmayınca bazen maçların bitmesi 1,2dk kadar sürüyor.
    -Support sınıfında özellikle Symmetra stratejik olarak en önemli yeteneklerden teleport özelliğine sahip olmasına rağmen kimse kullanmıyor, gerçi yadırgamıyorum çünkü teleport ulti olarak mevcut ve bir maç esnasında taş çatlasın iki kere kullanma şansı yakalıyorsunuz, onda da birkaç sn zor dayanıyor zira rakip gördüğü gibi teleportu patlatıyor.
    -Spawn sistemi leş bile değil ötesi! Symmetra'yı kimse tercih etmediği için her öldüğünüzde base noktasından başlıyor ve çatışma bölgesine koşturup duruyoruz. Bazen çatışma bölgesine koşana kadar rakip savunmamız gereken bölgeyi ele geçiriyor, şaka gibi bir durum. Bunun için ya takım arkadaşına spawn olma ya parçalanmayan ama belli bir süresi olan spawn el bombası gibi bir şey getirmeleri gerekiyor ya da Symmetra'nın teleport yeteneğini ulti'den çıkaracaklar, bu üçünden biri elzem aksi halde mevcut spawn sistemi ile bu oyun oynanmaz.
    -Aynı takımda aynı karakterler olmaması lazım, herkes bedava kill peşinde olduğundan bazen takım içinde üç, dört tane toplamda yarım düzine Widowmaker görüyorum, olacak iş değil bu!
    -Tank'lar çok kolay ölüyor, bir support ile desteklemek lazım ama support oynayan bulamıyorsun.
    -Bazı yetenekler çok uyduruk ve hiçbir işe yaramıyor. Mesela McCree'nin combat role, Symmetra'nın turret, Mei'nin Blizzard, Hanzo'nun scatter arrow, Junkrat'ın steel trap hakikaten çok işlevsiz.
    -Oyundaki en büyük sorunlardan biri de ne yazık ki oyun belli başlı birkaç karakter üzerinden dönüyor. Özellikle Widowmaker, Soldier 76, Bastion kaynıyor her yer, bazılarının buff bazılarının nerf yemesi şart.
    -Son olarak atak yapacak olan ekibin başlangıç noktasına rakiplerin gelememesi lazım, bazen rakipler kapının önüne yatıyor.




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Spawn sistemi konusunda size katılmıyorum, takım olup birkaç kişiyi öldürüp savunmayı kırdınız, ölenler hemen yakında spawn olarak kısa süre sonra aynı yere dönmesinin neresi adil ve mantıklı?
    Oyunda bazı şeyleri kombine kullanmanız gerekiyor. Mesele Mcreen'nin mouse sağ tuş ile tüm kurşunları boşaltınca combat roll yapıp tüm kurşunları anında geri dolduruyorsunuz.
    Sağ tuş, combat roll, sağ tuş kombosu ile çok iyi can götürebilirsiniz.
    Junkrat için de aynı şey geçerli, steel trapın içine shift tuşlu ile konulan mayını koyun sote bir yere, trap aktif olunca mayını patlatın. Tank karakter olmadığı sürece öldürüyor.
    Hanzo'nun scatter shoot'ın mekaniği biraz farklı, doğrudan düşmanın üstüne atarsanız hiçbir etkisi olmuyor, düşmana çarpıp parçalanıyor ve düşmandan dışarı doğru uçuyor.
    Ancak düşmanın ayağının dibine atarsanız ayağının dibinde patlıyor ve büyük zarar görüyor. Dibindeki duvara da atabilirsiniz.
    Açık beta sonucu oyun resmen çıkmadan gerekli dengelemeleri yaparlar herhalde.




  • Uzun süredir videolarını izliyordum sonunda open beta oldu girdim ve direk karakterim belli oldu Tracer ve oyunu da satın aldım.
  • catastrop kullanıcısına yanıt
    Ben bolgeye geri kostururken yari yolda o bolgenin ele gecirilmesinin neyi mantikli peki? Ustelik oyunu yapan adamlar zaten bunun yanlis oldugunun farkinda olarak teleport ozelligini koymuslar ama cooldownu ayarlayamamislar.

    Ayrica yakinda spawn olabilme imkani oyunun catismasini da bolmeyecek, tempoyu her daim yukarida tutacak bir sistem. Her oldugunde base den baslamak oyunun temposunu da fena halde dusurup, sikici bir hale donusturuyor. Bu sistemin ne kadar basarili bir atmosfer ve rekabet yarattigini killzone 2 ya da killzone shadow fall oynayarak veya gameplay lerini izleyerek de gorebilirsiniz. Bu oyundaki mevcut spawn sisteminin savunulacak hicbir yani yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu alırsam kesinlikle en çok oynayacağım karakter adını unuttum ama şu support oynayan zenci elaman olacak. Harika yahu. Geçen oynadığım elde defans yaparken takımın toplam aldığı hasarın %60 küsürünü karşılamışım ki o oyunda ben hiç ölmedim, tankı da öldürtmedim.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Tam tersi, takım oyunu destekliyor bu spawn sistemi. Aksi halde ölmenin hiçbir penaltisi olmayacak. Takımca işbirliği yapıp görevi bitirebilirsin, ama rakipler objective yanında size teamkill yaptıysa kusura bakmayın sonuçlarına katlanacaksınız, o zafer veya o objective veya kontrol noktası atık onların hakkı, sıkıysa kontrolü ele geçirmeyi tekrar deneyin.
    Symmetranın ultisi eskiden teleport aktifken bile doluyordu ve yapımcılar bunu yanlış olduğuna karar verdiler çünkü bir teleport yok edilince hemen ikincisi açılıyordu. Mevcut spawn sisteminde bu aşırı büyük avantaj ve kolaylık sağladığı için artık ultisi teleport aktifken dolmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    İki günlük oynamanın ardından düşüncelerim çok olumlu değil. Oyun zamanla gelişecektir mutlaka ama şu anda ciddi dengesizlikler söz konusu, aslında çok keyifli bir yapıda olmasına rağmen bazı şeyler ciddi sıkıntı yaratıyor.

    -Support sınıfları çok kullanışsız ve çok çok az insan tercih ediyor. Her sınıftan birinin seçilmesi zorunlu olmalı, buna bir çözüm şart çünkü support olmayınca bazen maçların bitmesi 1,2dk kadar sürüyor.
    -Support sınıfında özellikle Symmetra stratejik olarak en önemli yeteneklerden teleport özelliğine sahip olmasına rağmen kimse kullanmıyor, gerçi yadırgamıyorum çünkü teleport ulti olarak mevcut ve bir maç esnasında taş çatlasın iki kere kullanma şansı yakalıyorsunuz, onda da birkaç sn zor dayanıyor zira rakip gördüğü gibi teleportu patlatıyor.
    -Spawn sistemi leş bile değil ötesi! Symmetra'yı kimse tercih etmediği için her öldüğünüzde base noktasından başlıyor ve çatışma bölgesine koşturup duruyoruz. Bazen çatışma bölgesine koşana kadar rakip savunmamız gereken bölgeyi ele geçiriyor, şaka gibi bir durum. Bunun için ya takım arkadaşına spawn olma ya parçalanmayan ama belli bir süresi olan spawn el bombası gibi bir şey getirmeleri gerekiyor ya da Symmetra'nın teleport yeteneğini ulti'den çıkaracaklar, bu üçünden biri elzem aksi halde mevcut spawn sistemi ile bu oyun oynanmaz.
    -Aynı takımda aynı karakterler olmaması lazım, herkes bedava kill peşinde olduğundan bazen takım içinde üç, dört tane toplamda yarım düzine Widowmaker görüyorum, olacak iş değil bu!
    -Tank'lar çok kolay ölüyor, bir support ile desteklemek lazım ama support oynayan bulamıyorsun.
    -Bazı yetenekler çok uyduruk ve hiçbir işe yaramıyor. Mesela McCree'nin combat role, Symmetra'nın turret, Mei'nin Blizzard, Hanzo'nun scatter arrow, Junkrat'ın steel trap hakikaten çok işlevsiz.
    -Oyundaki en büyük sorunlardan biri de ne yazık ki oyun belli başlı birkaç karakter üzerinden dönüyor. Özellikle Widowmaker, Soldier 76, Bastion kaynıyor her yer, bazılarının buff bazılarının nerf yemesi şart.
    -Son olarak atak yapacak olan ekibin başlangıç noktasına rakiplerin gelememesi lazım, bazen rakipler kapının önüne yatıyor.

    Oyunla ilk çıktığından beri ilgileniyorum, turnuvaları falan çok izledim mantığını az çok biliyorum. O yüzden açıklamalarda bulundum. Bu arada ağır söz kullanmış olabilirim mizacım az terstir, kişisel algılama, kusuruma da bakma.

    Supportların hiçbiri kullanışsız değil tam tersi tam ayarındalar. Mercy heal ve damage buffı tartışmasız en iyisi ultisi zaten çok işe yarıyor, lucio zaten bazı maplerin olmazsa olmazı heal'ı ve hızı kesinlikle takımı taşıyor hele hele gerekli yerde ulti atılırsa takımı taşıyor, zenyata biraz farklı olduğu için kötü gözükebilir ama damage'i çok yüksek üstelik, ultisi güzel kullanılırsa Attack takımındayken takımın son saniyelerdeki pushlarında deli önem arz ediyor son olarak symmtra zaten turretleriyle 1 odanın, geçidin güvenliğini sağlıyor ve teleportu düşündüğün gibi hemen bulunmuyor doğru yere koymuyorsan bu daha mapleri öğrenmediğin anlamına gelir ayrıca gücünü toplayıp ateş ettiğinde azımsanmayacak derecede damage vuruyor.
    Support seçilmiyor diyorsan bu bütün oyunlardaki genel problemdir. bununla ilgili kimse çözüm bulamaz zevk meselesidir.

    Spawn leş demişsin demek ki çok az oynadın. Emin ol süreler olsun map yürüyüş mesafeleri olsun tam ayarında. Sadece çok aksiyonlu oyunda bir süre yürümek insanı yoruyor gibi duruyor ama eğer Attack takımındaki spawnlar gibi def takımında spawn olsaydı emin ol bütün oyunları defans kazanırdı çünkü pushlamak çok zor ve spawn süreleri kısa. Spawn sistemiyle oyun oynanmaz sözün fazla mübalağa olmuş.

    Tanklar çok kolay ölüyordan kastın ne acaba? D.va oynuyorum main'im sayılır, kolay kolay öldüğümü düşünmüyorum. Tabi sen bastion'a Reaper'a kafa atarsan yani tankları eritebilecek herolara (Counter mantığı) o zaman yine yeterince oyunu oynamamışsındır demek. Supportsuz d.va oynuyorum inan bazı oyunlar ölmüyorum bile.

    Yetenekler konusuna gelelim. Symmetra'nın turretini açıklamıştım, Junkrat'ı bizzat oynuyorum 3. 4. herom sayılır. İnan trap ile o kadar çok kill alıyorum ki anlatamam. Hele tracer gibi hızlı herolara karşı çok büyük savunma sağlıyor. O trap'ı kaldır bitti hero o kadar net söylüyorum. Hanzonun skill'ini yere, duvara falan atmalısın ki zaten o skill genelde dar mekanlarda kullanılıyor ve çok ama çok vuruyor. Eğer düzgün tutturursan tek atıyor. Mei'i de çok sevdiğim ama oynayamadığım bir hero olmasına karşın ultisi her türlü hayat kurtarıyor. Dar alanlarda atıldığı zaman 2-3 kişiyi dondurup takımının pushlamasını veya defans yapmasını sağlayabiliyorsun.

    Başlangıç noktasına gelmelerinden bahsetmişsin zaten başlangıç noktası 2 kısımdan oluşuyor, heal aldığın kısım ve düşmanın girmesinin yasak olduğu kısım olarak. Kısacası zaten istediğin şey oyunda mevcut. Ayrıca her mapte 3 adet çıkış var genelde 1 tanesi yukarıda olmak üzere. Şimdi adamlar 1 kapıya yığıldı hadi 2 kapıya yığıldı o zaman 3.'den çık. Onu da yapamıyorsan demek ki takımlar acayip derece de dengesiz ki bunu ranked sistemi çözecektir.

    Velhasıl kelam oyunu çok az oynadığın için oyun dengesiz, gereksiz, kaotik gelebilir ama inan neredeyse (Neredeyse diyorum çünkü dengesizlikler mutlaka olacaktır.) hiçbir şey dengesiz, gereksiz, kaotik değil. Alışmaya bakın şu beta günlerin alışamazsanız zaten almazsınız. Oyun inanın gayet dengeli. Ayrıca aynı heroyu 2 den fazla almanın sakıncasını görmüyorum. 2 tane sniperla yan yana durup aynı anda ölen insanlar çok denk geldi. Muhtemelen solo oynadığınızdan ve heroların counterlarını oynayan takım arkadaşınız olmadığından kaynaklıdır. Size bu hero olayını şöyle izah edeyim. Mesela bastionla çok oynadım her oynadığımda %80-90 potg'u alıyorum. Ama karşıma gelince de oynatmamasını biliyorum. Junkrat veya pharah counterlıyor. Alıyorsun ikisinden birini map'e göre, takımında iyiyse çok rahat bir şekilde oynattırmıyorsun. İstersen 5 tane aynı hero olsun. Tek tek öldürürsün sıkıntı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûiji -- 7 Mayıs 2016; 4:13:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    İki günlük oynamanın ardından düşüncelerim çok olumlu değil. Oyun zamanla gelişecektir mutlaka ama şu anda ciddi dengesizlikler söz konusu, aslında çok keyifli bir yapıda olmasına rağmen bazı şeyler ciddi sıkıntı yaratıyor.

    -Support sınıfları çok kullanışsız ve çok çok az insan tercih ediyor. Her sınıftan birinin seçilmesi zorunlu olmalı, buna bir çözüm şart çünkü support olmayınca bazen maçların bitmesi 1,2dk kadar sürüyor.
    -Support sınıfında özellikle Symmetra stratejik olarak en önemli yeteneklerden teleport özelliğine sahip olmasına rağmen kimse kullanmıyor, gerçi yadırgamıyorum çünkü teleport ulti olarak mevcut ve bir maç esnasında taş çatlasın iki kere kullanma şansı yakalıyorsunuz, onda da birkaç sn zor dayanıyor zira rakip gördüğü gibi teleportu patlatıyor.
    -Spawn sistemi leş bile değil ötesi! Symmetra'yı kimse tercih etmediği için her öldüğünüzde base noktasından başlıyor ve çatışma bölgesine koşturup duruyoruz. Bazen çatışma bölgesine koşana kadar rakip savunmamız gereken bölgeyi ele geçiriyor, şaka gibi bir durum. Bunun için ya takım arkadaşına spawn olma ya parçalanmayan ama belli bir süresi olan spawn el bombası gibi bir şey getirmeleri gerekiyor ya da Symmetra'nın teleport yeteneğini ulti'den çıkaracaklar, bu üçünden biri elzem aksi halde mevcut spawn sistemi ile bu oyun oynanmaz.
    -Aynı takımda aynı karakterler olmaması lazım, herkes bedava kill peşinde olduğundan bazen takım içinde üç, dört tane toplamda yarım düzine Widowmaker görüyorum, olacak iş değil bu!
    -Tank'lar çok kolay ölüyor, bir support ile desteklemek lazım ama support oynayan bulamıyorsun.
    -Bazı yetenekler çok uyduruk ve hiçbir işe yaramıyor. Mesela McCree'nin combat role, Symmetra'nın turret, Mei'nin Blizzard, Hanzo'nun scatter arrow, Junkrat'ın steel trap hakikaten çok işlevsiz.
    -Oyundaki en büyük sorunlardan biri de ne yazık ki oyun belli başlı birkaç karakter üzerinden dönüyor. Özellikle Widowmaker, Soldier 76, Bastion kaynıyor her yer, bazılarının buff bazılarının nerf yemesi şart.
    -Son olarak atak yapacak olan ekibin başlangıç noktasına rakiplerin gelememesi lazım, bazen rakipler kapının önüne yatıyor.

    oyunun eksik yanları var ama dediklerinin hiç biri değil




  • Kimse support oynamak istemiyor doğru. Bazen supporttan sıkılıp farklı şeyler oynayayım diyorum supportsuz tanksız giriyoruz oyuna. Geçen oyuna 3 tane bastion geldi. Çok zevkli bir hero da değil. Garip kafalar biraz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Iphigeneia -- 7 Mayıs 2016; 5:00:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iphigeneia

    Kimse support oynamak istemiyor doğru. Bazen supporttan sıkılıp farklı şeyler oynayayım diyorum supportsuz tanksız giriyoruz oyuna. Geçen oyuna 3 tane bastion geldi. Çok zevkli bir hero da değil. Garip kafalar biraz.

    abi zenyatta ve luciodan daha zevkli hero yok şuan gözümde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [A]narchy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iphigeneia

    Kimse support oynamak istemiyor doğru. Bazen supporttan sıkılıp farklı şeyler oynayayım diyorum supportsuz tanksız giriyoruz oyuna. Geçen oyuna 3 tane bastion geldi. Çok zevkli bir hero da değil. Garip kafalar biraz.

    abi zenyatta ve luciodan daha zevkli hero yok şuan gözümde

    Ben de çok seviyorum support oynamayı da her oyun her oyun sıkabiliyor bazen. O aralarda bile sup bulmak çok zor




  • Oyunla ilgili şikayet edeceğim tek nokta maçlar çok kısa sürüyor.
  • Yûiji kullanıcısına yanıt
    İki gündür akşamları oynuyorum işte 8,10 saat olmuştur, işsiz güçsüz olup bütün gün pc başında olanları bilemem de oynadığım süre gayet yeterli zira ortada anlaşılması zor bir oyun yok. Oyuna başladığında ilk bölgedeki savunman kırılırsa eğer o bölgeye tekrar koşana kadar kaptırıyorsun, 30sn sürmüyor. Bazı maçlar kötü takım, kötü oyuncular yüzünden 1,2 dk'da dahi bitiyor, iyi olduğunu düşündüğün şey bu! Bunun tek sebebi de oyunun seni sürekli bir noktadan bir diğerine koşturmasından kaynaklanıyor, sürekli yetişmeye çalışıyorsun. Ki bu durum dediğim gibi çatışmayı, rekabeti de bölüyor. Spawn sisteminin kötü olup olmadığını tartışmıyorum zaten bence fazlasıyla kötü ama bu benim şahsi görüşüm, beğenen için de bir şey diyecek halim yok. Support sınıfları kullanışlı olsa bu kadar az insan tercih etmez, daha etkili rolleri olması gerekiyor. Karakter seçimi esnasında oyun bağırıyor support karakteriniz yok diye, kimse de umursamıyor kaç kere denk geldim. Son oyunlarım da hep ben support tercih ettim çünkü tercih eden birine kolay kolay denk gelemiyorsunuz. Tank'lar yardım aldığında gerçek etkisini gösteriyor ama önce ki mesajımda ek olarak belirttiğim gibi support karaktere denk gelmek büyük başarı oyunda, aksi halde "tanklama" tabirini gerçekleştiremiyorsun. Başlangıç noktasına gelmelerinden kastım içeride dururken zarar görmemek değil, kapının dışına çıktığın anda ölmekten bahsediyorum. Rakipler kapının karşısına pusuya yatabiliyor, Widowmaker'lar çıktığın anda indiriyor seni, en fazla savunulacak bölgeye kadar gelebilmeleri lazım. Ayrıca şunu da belirteyim ben de oyunu duyurulduğundan beri takip edenlerdenim ve kötülemiyorum, çok da keyifli olduğunu önce ki mesajımda belirttim ama bu söylediklerim bana göre yanlış, eksi olan kısımlar herkesin katılmasını elbette beklemiyorum ama düzeltmesi gerektiği düşüncesindeyim.




  • Oyunu dün indirdim. Beta olarak tabi ki.. yaklaşık 6 saat oynadım.

    1. Oldukça eğlenceli, grafikler, oynanış, sesler akıcı hiçbir sorun yaşamadım.
    2. Bir sürü hero olması güzel ama bazıları harbiden "benim için" neden var dedirtti.. Hep aynı hero ile oynadım.
    3. Az biraz lag var ama oyunu etkilemedi hatta cod'da, bf'daki lag'lar bunun yanında faciayken burada iyi.
    4. İşin garip yanı eğlendim çok fazla. Hatta bot'lara karşı oynadık bir ara o da çok güzeldi, ve zorlayıcıydı hard'da.
    5. Oyunun fiyatı makul olursa alınabilir, netice de multiplayer bir oyundan bahsediyoruz.

    Tek sıkıntısı benim için 21-9 desteklemiyor oyun. 34' monitörümüm ortasında oynadım. Aynı sorun Diablo'da da vardı. Sanırım Blizzard pek sevmiyor bu çözünürlüğü belki de betada yok. Şimdilik ben beğendim oyunu.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Yorumlarınıza katılmıyorum ;

    Günlerdir takım olarak oynuyoruz ve support karakterler bana göre oyunun vazgeçilmezi. Support olmadan karşıya ortalama oyuncular geldiği zaman oyunda hiçbir şansınız yok.
    Symmetra'yı kullanan az mıdır çok mudur bilemem fakat teleport özelligiyle sadece dün kaybettik dediğimiz 4 oyunu çevirdik kazandık.
    Spawn noktası öldüğümüz yere yakın olsa oyun öldüm-doğduma döner ve hiçbir stratejik anlamı kalmaz. Öldüğünde uzakta doğmalısın ki ölmemek için çaba sarf etmelisin.
    Aynı takımda aynı karakterler olayı betaya ve '' quick play ' e özgü bir durum. Tam sürümünde ranked modunda ve diger modlarda olmasına ihtimal dahi vermıyorum.
    Belkide en katılmadıgım yorum tankların cok kolay öldüğünü söylemenizdir keza oynamasını bilen bir tank karakterini öldürmek hiçte kolay degil.
    Bazı yetenekler tek başına kullanıldıgında işlevi düşük kalabılıyor ama yanına o karaktere ve skillerine uygun combo yapabilen bir diger karakter geldigi zaman bütün skiller kullanışlı ve etkili. Zaten oyun bireysellige degil tamamen takım oyununa dayalı bir oyun bana göre.

    Oyun benim için fevkaledenin fevkinde tam anlamıyla ama elbetteki her oyun gibi ufak tefek eksiklikleri olabilir, olacaktırda.




  • Tek olarak oynamak için alınır mı? Beta da zevk alarak oynuyorum ama herkesin kafasına göre hero alması çok kötü. Oynadığım oyunların çoğunu takımda eksik olduğu için support oynadım.
  • support bana göre oyunun en eğlenceli kısmı. Bütün karakterleri denedim dwarf mercy ve widow en sevdiğim karakterler. herkesin rastgele hero alması doğru oyun özellikle belirtiyor çok tank var az bilmem ne var diye ama takan yok. arkadaşla grup kurduk o da eğlencesini yükseltti bana göre.

    ayrıca oyunun keyi g2a'da 120 lira. Daha ucuza olan bir yer varsa biri mention atabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.