Arkadaşlar Passat 1.6 102 hp trendline modeli'nin fiyatı çok ucuzlamış ve kampanya yapmışlar.Bende Konya Gökmen otoya 500 tl kapora verip,sıraya girdim.43000 tl aracın fiyatı.Araç zaten şu an da yok.Yalnız en çok çekindiğim şey,aracın motorunun yeterli olmayacağı.Kullanan arkadaşlar yardım edebilir mi acaba?Yokuşlarda felan araba çok yığılıyor mu?
Bu araç çok uzun süredir bu fiyatlarda. Hatta bir ara 39 bin TL bile oldu. Performans konusunda çok hızlı araç kullanan birisi değilseniz problem olmaz. Sanırım kimse normal şartlarda 1300 kg'lık araba için bu motor çok iyidir demez.
Arkadaşım, hayırlı ve uğurlu olsun. Tüm soruların cevabı aşağıdaki başlıkta.
yapacağın en hayırlı şey son sistem sıralı ve direk püskürtme LPi sistemi almak
Çok bişey beklemeyin performans olarak. Ama sonuçta o paraya alınabilecek en iyi sıfır Km araç.
Ben alırmıydım? Tercihim 2. el C5 HDI olurdu o paraya...
bu araban mı bmw 2007-2008 320D mi hangisi
performans olarak yetersiz yakıt olarak bolca yakan bir motor , 43 bin tl ile passat lüksü yaşamak için bu ikisine katlanmanız lazım
şahsen benim tercihim olmazdı yakıtı ,gücü ile ilk kıstasım motor olurdu
quote:
Orijinalden alıntı: infinite
yapacağın en hayırlı şey son sistem sıralı ve direk püskürtme LPi sistemi almak
Lpi'ye gerek yok.Sıralı sistem normal LPG kiti yeter,1500 TL'ye halledilir.
Lpi nedir onu anlayamadım?Birde LPG sistemi olarak hangi markayı tavsiye edersiniz..
quote:
Orijinalden alıntı: stekemen
Lpi nedir onu anlayamadım?Birde LPG sistemi olarak hangi markayı tavsiye edersiniz..
vialle'nin sitesinden alıntı;
LPi Nedir? (Sıvı Püskürtmeli LPG Sistemi) Likit Propan Enjeksiyonu, LPG'nin likit haldeki enjeksiyonu demektir. LPi sistemi, içten yanmalı motordaki hava/LPG karışımını ölçmeye/dozaj ayarlamaya farklı bir yaklaşım anlamına gelir. Bu LPi sistemi 1995'te tanıtılmıştır ve geleneksel LPG sisteminin yerine geçmiştir. Başlangıçta, ince ayar yapan elektronik bir aygıtla bağlantısı mümkün olan bir buharlaştırıcı/venturi sistemi, karışımın dozunu belirliyordu. Sürekli olarak gelişmekte olan teknik, düzenleyici basınç sistemiyle elde edilenden daha hassas bir biçimde karışımın basınç dozajını ayarlamayı gerektiriyordu. Amaç, benzin yakıt enjeksiyonunu olabildiğince doğru tahmin etmektir. Bu yüzden likit LPG'yi direk olarak giriş valfine enjekte etme seçeneği mantıklıdır. Sentetik borular, montaj yapmayı kolaylaştırıcı hareket kabiliyetine sahiptir.
LPi sıvı püskürtmeli LPG dönüşüm sistemiTamamen yeni olan bu sistemi tanıtmak için sayısız gelişme yer almaktadır. Hemen hemen bütün parçaları ya tamamen yeni ya da buharlaştırıcı sistemde bulunabilecek parçalara kıyasla yüksek dercede değiştirilmiştir.
Buharlaştırıcı ve gaz/hava parçaları LPG bloğu ve LPG enjektörleriyle değiştirilmiştir. Ayrıca, depo likit LPG dolaşımıyla çoklu supap pompayla donatılmıştır. Bakır borularla sentetik borular yer değiştirmişlerdir. Sentetik boruların hareket kabiliyeti yüksektir ve kolayca taşınabilir. Ayrıca onlar zarara uğramaya daha az eğimlidir. Boruların patlama basıncı 345 bar'dır. Yüksek izolasyon değeri LPG'nin ısınmasını azaltarak ısı değişimini azaltır.
LPG sistemi olarak BRC düşünülebilir.Akrabam Polo'suna taktırdı,gayet memnun.
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
quote:
Orijinalden alıntı: stekemen
Lpi nedir onu anlayamadım?Birde LPG sistemi olarak hangi markayı tavsiye edersiniz..
vialle'nin sitesinden alıntı;
LPi Nedir? (Sıvı Püskürtmeli LPG Sistemi) Likit Propan Enjeksiyonu, LPG'nin likit haldeki enjeksiyonu demektir. LPi sistemi, içten yanmalı motordaki hava/LPG karışımını ölçmeye/dozaj ayarlamaya farklı bir yaklaşım anlamına gelir. Bu LPi sistemi 1995'te tanıtılmıştır ve geleneksel LPG sisteminin yerine geçmiştir. Başlangıçta, ince ayar yapan elektronik bir aygıtla bağlantısı mümkün olan bir buharlaştırıcı/venturi sistemi, karışımın dozunu belirliyordu. Sürekli olarak gelişmekte olan teknik, düzenleyici basınç sistemiyle elde edilenden daha hassas bir biçimde karışımın basınç dozajını ayarlamayı gerektiriyordu. Amaç, benzin yakıt enjeksiyonunu olabildiğince doğru tahmin etmektir. Bu yüzden likit LPG'yi direk olarak giriş valfine enjekte etme seçeneği mantıklıdır. Sentetik borular, montaj yapmayı kolaylaştırıcı hareket kabiliyetine sahiptir.
LPi sıvı püskürtmeli LPG dönüşüm sistemiTamamen yeni olan bu sistemi tanıtmak için sayısız gelişme yer almaktadır. Hemen hemen bütün parçaları ya tamamen yeni ya da buharlaştırıcı sistemde bulunabilecek parçalara kıyasla yüksek dercede değiştirilmiştir.
Buharlaştırıcı ve gaz/hava parçaları LPG bloğu ve LPG enjektörleriyle değiştirilmiştir. Ayrıca, depo likit LPG dolaşımıyla çoklu supap pompayla donatılmıştır. Bakır borularla sentetik borular yer değiştirmişlerdir. Sentetik boruların hareket kabiliyeti yüksektir ve kolayca taşınabilir. Ayrıca onlar zarara uğramaya daha az eğimlidir. Boruların patlama basıncı 345 bar'dır. Yüksek izolasyon değeri LPG'nin ısınmasını azaltarak ısı değişimini azaltır.
LPG sistemi olarak BRC düşünülebilir.Akrabam Polo'suna taktırdı,gayet memnun.
Cevabın için teşekkür edeerim dostum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme