tyrereviews.com'un testinde petlas snowmaster michelin, continental,bridgestone,pirelli gibi premium denebilecek lastikler arasında karlı zeminde en iyi performanlardan birini göstermiş hatta pist derecesi ve tutunma olarak en iyi dereceyi çıkarmış. Fakat diğer disiplinlerde, özellikle de ıslak zeminde tam aksine rezalet bir performansı var. Islak zeminde 80km hızla yapılan testte en iyi lastikten 12 metre geç duruyor. Yuvarlanma direnci olarak da açık ara en iyi lastik çıkmış enteresan şekilde. Kuru zeminde de sonlarda ama farklar bu kadar açık değil. Gerçekten çok sert kış koşullarının olduğu coğrafyalarda çok güvenilir bir lastik gibi duruyor ama şehir merkezlerinde, İstanbul gibi ılıman sayılabilecek yerlerde kesinlikle uzak durulmalı. www.tyrereviews.com 2022 Tyre Reviews Winter Tyre Test - Tyre Reviews and Tests https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-Winter-Tyre-Test.htm |
Petlas snowmaster: mükemmel kar , rezalet yağmur performansı
-
-
W651 kış lastiği gibi değil zaten, eskiden kar lastiği diye bir tabir vardı.. o mantıkla dizayn edilmiş bir ürün. diğer avrupalı bütçe lastiklerinde bir mühendislik illa ki oluyor ana firmadan gelen. petlasta pek zannetmiyorum.
İnsanlar genelde evden çıkar işe tın tın giderler ıslak kuru farketmez. sonra bir gün kar yağar lastik çok iyi iş yapar o lastik süper olur. beklenti bu kadar olunca çok da satıyor iş görüyor lastik. ancak otomobilini hakkını vererek kullanma durumunda olan kişilerde veya böyle testlerde ak koyun kara koyun belli oluyor işte.
-
Ankara lastiği gibi tarif etmişsiniz. Kışlığından Ankara koşullarında çok memnunum. Ancak yazlığı asla tekrar almam.
Petlasa alternatif o fiyat bandında ne alınabilir? Çok fazla lastik markası türemiş. Kendilerinin beyan ettiği sınıflara da güvenemiyorum.
-
İstanbul'da ne kadar kış oluyor ki? Kaldı ki İstanbul'da kar yağınca trafiğe çıkmak da yine ne kadar mantıklı ayrı konu. Petlas kışın sert geçtiği Doğu Anadolu ve İç Karadeniz bölgesinde yıllardır kullanılıyor. Karda çok iyi lastiktir ama ıslak zeminde 90 km sürati çok geçmemek lazım fren mesafesini ciddi anlamda uzadığını zaten fark ediyorsunuz. Petlasın ilk adının forumlarda duyulmaya başladığı 7-8 seneden beri kullanıcı yorumu olarak defalarca birçok kişi bunu yazdı ki ben de ciddi karlı yerlerde bu lastiği kullandım.
Fakat genel olarak da zaten o bölgelerde kışın ara mevsim yok, ya kar vardır kar yoksa bile erimiştir buzdur yolun üstünde ya da bahar yani havalar ısınmış yağmurlar bağlamıştır ve yazlık lastikler takılır. O yüzden bu bölgelerde yaşayanlar eskiden beri bütçe dostu lastik alacak ise eğer Petlas alır geçer.
Michelin örneğin ıslak zeminde çok daha iyi bir lastik ama çok yumuşak en ufak bir çivi batıyor, eğer ıslak kuru zeminde de iyi tutsun diyorsanız birşeylerden fedakarlık etmeniz lazım. Ayrıca lastik yumuşak olduğu için kuru ve ıslak zeminde çok çabuk yıpranıyor.
-
Beni karlı havada kurtarmıştı. Diğer araçların yolda kaldığı yerde patinaja düşmeden ilerliyordu. Ama 3-4 sene sonra çok sertleşiyor ve tutunamıyor. İlk yılların aksine karda bırakıp yokuş başında beni rezil edince direkt söküp çöpe. -
Petlas’ın snow master serisini hafif ticari araçlarda kullanıyoruz hatta Doğu Anadolu tarafına giden pazarlamacılarımız kışlık lastik olarak özellikle Petlas istiyorlar. Bence Snow Master’da uğultu sesi fazla ve performansı çok törpülüyor fakat dediğim gibi yoğun karlı bölgelere gidenler tercih ediyor.
Bir dönem konusunu açmıştım yıkılmış bir Q7 alıp baştan aşağı toplamıştım, o araca da Petlas Explero serisi kışlık taktım, gayet memnundum ses, yol tutuş, kar performansı bir Continental TS870 kadar olmasa bile çok iyiydi. -
bu lastiği Van'da kullandım. Yerli malı haftası etkinliği kapsamında hazırlık yapan kızlarımdan cesaret alarak gidip satın aldım. 2 sene kullandım. Kar performansı : 0 yazıyla sıfır, rakamla : 0. Yağmur performansı da 0 ne yazık ki, kuru ve düz yolda gitmesi başarılı, yani gidiyor, aracın hareket etmesine müsade ediyor. Ancak viraj ve fren performansı da 1 puan. Her yönden kötü bir lastik olarak tecrübe ettim. Ancak şehiriçinde sürüş yapan, uzun yola çıkmayan, kar yağınca aracı yatıran, yağmurlu havada 30-40 la giden biri için güzel lastiktir. Fiyatı ucuz olduğu için tutumlu yada durumu uygun olmayan kişiler alıyor genelde bu lastiği, alana saygı duymakla beraber öven kişi için aynı tutumu sergileyemiyorum.
-
2 yıl kullandım. İlk sene kar performansı gerçekten tatmin ediciydi. Ama yol konforu ve yakıt tüketimine etkisi bariz kötüydü. İkinci yıl kış performansı da kötüleşti. Üçüncü yıl tabii ki takmadım.
-
kırşehirliyim ve fabrikasının kırşehirde olmasına rağman burda bile cok şikayet var. müşteri hizmetleri desen yok gibi bişey. kücük sehir olduğundan dolayı her türlü şey hemen yayılıyor. işcisine değer vermediği gibi müşterisine de vermiyor. 1 ay tamamen eriyen traktor lastiği olurmu ya? adam 1 ay önce almış tarlada lastik erimiş. muhendisler gelmiş inceliycez edicez mağdur etmiycez demişler 6 aydır ses yok diyor.bırakın normalini kucuk kusurlu veya kusurlu lastikleri bile piyasaya sürüyorlar. bizde duydumuzu söylüyoruz size. daha iyi hizmet versinler alalım ama bu şartlarda değil.
-
Ben bu kadar kötü bir lastik görmedim ne yazlıkta ne kışlıkta.Geçen sene satıp nokian aldım ve kurtuldum.En ufak bir eğimde dahi arkadan itişli aracım kalkmakta zorlanıyordu.Önden çekişli araçlarda belki farklı olabilir.
Benzer içerikler
- vites değiştirirken gelen tak sesi
- en iyi balata markası
- panoramik cam tavan sunroof farkı
- güneş yanığı pasta cila ile geçer mi
- 2020 toyota corolla 1.6 vision yorumlar
- adac testi geçen oto koltukları
- renault rafale 2024
- honda zrv 2024 fiyat
- 2023 en çok satan arabalar
- rifter 2024 fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X