Şimdi Ara

Renault Clio Debriyaj Kavrama Noktası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
24.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Clio 2000 hb kullanmaktayım.
    arabanın debriyajının bittiğini titremesinden, yakıt tüketiminden ve yukarda kavramasından dolayı anladık bi şekilde ve bugün baskı balata, triger vesaire değiştirdim.

    lakin sıkıntı şu ki, debriyaj değişmesine rağmen hala yukarda kavrıyor. ustaya sorduğumda teli yok ayarlanamıyor bunlar otomatik dedi.
    bilgisi olan var mı gerçekten böyle mi?
    yukarda kavraması bir sorun mu?
    dizel arabanın debriyaj performansını benzinli arabadan beklemek saçmalık mı? (gazsız gitmesi, tork yüksekliği vs)



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Clio Debriyaj Kavrama Noktası

    Renault Clio'nuzun debriyaj kavrama noktasını ayarlamak, aracınızın sorunsuz çalışması için hayati önem taşır. Kavrama noktasının çok yukarıda veya aşağıda olması, vites değiştirmede zorluklara, patinaja ve hatta hasara yol açabilir.

    İşte Renault Clio debriyaj kavrama noktasını nasıl ayarlayabileceğinize dair adım adım bir kılavuz:

    1. Aracınızı düz bir zemine park edin ve el frenini çekin.
    2. Motoru kapatın ve kaputu açın.
    3. Debriyaj kablosunu bulun. Genellikle motorun yakınında, şanzımana bağlanan siyah bir kablodur.
    4. Debriyaj kablosunun kelepçesini gevşetin.
    5. Debriyaj pedalını yavaşça yukarı çekin ve pedalın serbest bırakıldığında aracın hafifçe hareket etmeye başladığı noktayı belirleyin. Bu, doğru kavrama noktasıdır.
    6. Pedalı kavrama noktasına göre ayarlayın. Pedalı çok yukarıda kavrıyorsa kabloyu sıkın, çok aşağıda kavrıyorsa kabloyu gevşetin.
    7. Kelepçeleri sıkın ve kaputu kapatın.

    Renault Clio'nuzda aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız debriyaj kavrama noktasını kontrol etmeniz gerekebilir:

    • Renault debriyaj yukarıda kavrıyor: Debriyaj pedalı çok yukarıda kavrıyorsa, debriyaj kablosunun ayarlanması gerekebilir.
    • Clio debriyaj yukarıda kavrıyor: Yukarıda belirtilen Clio debriyaj ayarı adımlarını takip edin.
    • Clio 2 debriyaj pedalı ayarı: Clio 2 debriyaj pedalı ayar prosedürü, diğer Clio modelleriyle aynıdır.
    • Clio 2 debriyaj ayarı: Clio 2 debriyaj ayarı için de yukarıdaki adımları uygulayın.
    • Symbol debriyaj ayarı: Renault Symbol ve Clio'nun debriyaj ayar prosedürleri benzerdir.
    • Clio debriyaj ayarı: Renault Clio debriyaj ayarı, yukarıda özetlenen adımları takip ederek yapılabilir.

    Debriyaj kavrama noktasını düzenli olarak kontrol ederek ve gerekirse ayarlayarak, Renault Clio'nuzun sorunsuz ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yukarıda kavamasının sorun olacağını sanmıyorum vites geçişleri de sorunsuzsa eğer.

    Ustanızdan çıktıktan sonra başka bir ustaya gitseydiniz hemen daha sağlıklı olurdu
  • rönolar öyle hocam herkes öyle söylüyor
  • O kasaları bilmiyorum ama elektronikse ustanın dediği gibi kavrama noktası ayarlanmaz sabittir. Ve evet benzinliden dizel gibi gitmesini beklemek yanlıştır. Çünkü torkları düşüktüre hele sizin araçtaki gibi atmosferik benzinlide torku da geç verirler o yüzden kalkışta gazsız hareket etmezler.
  • Renault ların debriyaj kavrama noktaları yukarıdadır Hocam, merak edecek bir şey yok.
  • RevivaL kullanıcısına yanıt
    vites geçişlerinde sorun yok. sadece vites küçültürken biraz zorluyor ama geçiyor.
    diğer türlü vites artırırken sıkıntı olmuyor.
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    öyleyse sorun yok hocam, taktım kafama resmen.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RENAULT LAGUNA OTOMATİK ŞANZIMAN
    16 yıl önce açıldı
    Opel Mokka Orjinal Gaz Pedalı
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    zaten gazsız kalkmamaya alıştık da birde yokuşlarda debriyajla tutmayı deniyorum arabayı ama araba kayıyor tutamıyorum bu da benzinden sanırım.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam kafamı kurcalıyordu bu durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leoon17

    öyleyse sorun yok hocam, taktım kafama resmen.

    95 bin km de baskı balata degisti, araci aldigimizdan beri sikayetciydim, debriyaj cok sert, en yukarida kavriyor falan filan. En sonunda araba artik duzde bile kalkarken tie tir titriyordu, debriyaj "dokunmatik" olmustu. Baski balata degisti, debriyaj hem yumusadi hemde ortada kavramaya basladi. Suan ustunden 500km falan gecti, biraz daha iyi eskisine gore, ama lineadan ve fiorinodan bizim arabaya gecinc hala zorlaniyorum. Diger araclara göre yukarida kavriyor.



    Aracim 2013 1.5 dci symbol

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arac 200bine dayandi hocam. Usta debriyaj pamuk gibi oldu dedi ama ben tam anlayamadim dogrusu. Megane a bindim cok yukarda kavramiyordu anasanirim clio olmasi ve yasindan dolayi boyle olmasi normal.

    Dizel fiestaya bindim sok oldum, araba devriyajlagidiyor resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi tek benim loganda debriyaj ayarı var, mis gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    vallahi mis hocam, debriyaj yukarda kavrayan arabadan lanet ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leoon17

    vallahi mis hocam, debriyaj yukarda kavrayan arabadan lanet ettim.


    Bir süre sonra alışırsınız Hocam merak etmeyin, benim aracın da ilk başta garip gelmişti şimdi alıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leoon17

    Benim arac 200bine dayandi hocam. Usta debriyaj pamuk gibi oldu dedi ama ben tam anlayamadim dogrusu. Megane a bindim cok yukarda kavramiyordu anasanirim clio olmasi ve yasindan dolayi boyle olmasi normal.

    Dizel fiestaya bindim sok oldum, araba devriyajlagidiyor resmen.

    Ben benzinli focusda şok olmustum, nerdeyse kavrama yok ve en dipde algiliyor. Bu arabayla dur kalk trafikde yorulan adam symbol kullanmasın, onunde 3 araba bosluk birakip oyle dur kalk yapar. Yukarida kavrayan araclar baya yoruyor dur kalklarda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sert değilse sıkıntı yoktur. Zaten üstte kavrar genelde. Ustanız doğru demiş. Çoğu arabada ayarlanmıyor otomatiktir.
  • Selamun aleyküm bende 2000 model reno clio hb var düz yolda 4 . 5. Viteste araba deviri yükseliyor ufak viteslerde sorun yok baskı balata 1 sene oldu ancak değişeli usta gel ayar yaparız dedi faydası olur mu acaba . arabayı ilk aldığım da yukarıda kavrıyor dediğim de pedalın oraya bir parça kattı ortalarda kavramaya başlamıştı 2 3 ay sonra baskı balatayı deistirdik bu kadar hızlı bitmesi düşündürdü beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gs1991apo G kullanıcısına yanıt
    balataya yağ bulaşmıştır.
  • ayarı gayet kolaydır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam, bendede aynı benzer durum var,
    Reno clio 2008 1.4 benzin,,

    Aracı aldığımdan beri 2 sene , 100 bin km yaptım, aldığımda yukarda kavrıyordu,,, şimdiye çoktan bitip gitmişti yine aynı yerde kavrıyor,, kalkışta, yüksek viteste, dik rampada sorun yok,,, 5 usta dediyse sorun yok, sadece 1 usta dediki bu gidici aman bir yere gitme, 600 km oldu kullanıyorum,,, ama insanin içine birisi kurt düşürünce akla (acaba bitermi) sorusu kalır..???

    Asıl sorunum >
    Motor rolantide titriyor , giderken fazla bağırtı yapıyor,,, bazen düzeliyor. Egzoz herşey sağlam, hava almaz ise veya ateşleme ilgili durummudur,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emin-Firtina -- 9 Aralık 2019; 9:12:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.