Şimdi Ara

Renault Latitude neden tutulmadı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
3
Favori
41.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakında D segment ortadan kalkacak, zaten Renault buna sevinir çünkü ürettikleri aracın devamı getirip desteklemiyor
  • D segmenti kalkmaz...çok iddialı...ama bazı markalar üretimini yapmıyor-yapamıyor...fiat ta da D segmenti yok ..renault da pes edip vazgeçebilir...zaten talisman - magane la aynı platform da üretiliyor..maliyet hesapları ağır basıyor belli ki...

    ama alman ve japonlar D segmentine devam eder..sadece Türkiye üzerinden yorum yapmak iddialı olmuş..dünya çapında D segmenti asla ölmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    D segmenti kalkmaz...çok iddialı...ama bazı markalar üretimini yapmıyor-yapamıyor...fiat ta da D segmenti yok ..renault da pes edip vazgeçebilir...zaten talisman - magane la aynı platform da üretiliyor..maliyet hesapları ağır basıyor belli ki...

    ama alman ve japonlar D segmentine devam eder..sadece Türkiye üzerinden yorum yapmak iddialı olmuş..dünya çapında D segmenti asla ölmez.
    Premium markalarda kalabilir diyelim o zaman
  • Latitude'ün full versiyonunu bir senedir kullanan biri olarak yukarıda arkadaşların katıldığım ve katılmadığım fikirlerini maddeler halinde belirtmek isterim.

    1) Virajlarda savurduğunu görmedim, aksine tren gibi dönüyor.

    2) Süspansiyon bana yumuşak gelmiyor. Sırf bu yüzden jant ve lastiğimi 17 inçten 16 inçe düşürdüm ve hala tatmin olmadım. D sınıfı araç alan kişi ralli yapmak için değil konforlu bir sürüş için almalı.

    3) Renault'un ikide bir isim değiştirmesi kendine olan güveninin ne kadar düşük olduğunu gösteriyor sadece. Safrane ve Laguna gayet güzel isimlerdi. Bıraksaydın öyle keşke.

    4) Trim sesi duymadım. Ancak aracı alırken beklediğim ağır abi hissi yerine sadece fluence'nin bir tık büyüğü (kasa olarak) hissini verdiği doğrudur.

    5) En fullunün bütün özelliklerine bakarsanız o dönemki E sınıflarında bile olmayan bir sürü özelliği mevcut.

    Başka merak edilen nokta varsa bana sorabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kataruna

    Latitude'ün full versiyonunu bir senedir kullanan biri olarak yukarıda arkadaşların katıldığım ve katılmadığım fikirlerini maddeler halinde belirtmek isterim.

    1) Virajlarda savurduğunu görmedim, aksine tren gibi dönüyor.

    2) Süspansiyon bana yumuşak gelmiyor. Sırf bu yüzden jant ve lastiğimi 17 inçten 16 inçe düşürdüm ve hala tatmin olmadım. D sınıfı araç alan kişi ralli yapmak için değil konforlu bir sürüş için almalı.

    3) Renault'un ikide bir isim değiştirmesi kendine olan güveninin ne kadar düşük olduğunu gösteriyor sadece. Safrane ve Laguna gayet güzel isimlerdi. Bıraksaydın öyle keşke.

    4) Trim sesi duymadım. Ancak aracı alırken beklediğim ağır abi hissi yerine sadece fluence'nin bir tık büyüğü (kasa olarak) hissini verdiği doğrudur.

    5) En fullunün bütün özelliklerine bakarsanız o dönemki E sınıflarında bile olmayan bir sürü özelliği mevcut.

    Başka merak edilen nokta varsa bana sorabilirsiniz.
    Abi nasıl tren gibi dönüyor, gerçi viraj açısı, eğimi, hız çok fark ettirir ama ben bindiğimde hiç o virajlardaki güven hissiyatını alamamıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Abi nasıl tren gibi dönüyor, gerçi viraj açısı, eğimi, hız çok fark ettirir ama ben bindiğimde hiç o virajlardaki güven hissiyatını alamamıştım.

    Alıntıları Göster
    Hocam ilk çıktıktan sonra süspansiyonlara hafif bir ayar çekilmesi gerekti yetkili servislerde. Belki sizinki ayarlanmamış halidir. Ama keşke sizin denediğiniz yumuşak süspansiyonlu halini sürüyor olsaydım ben, çünkü benim beklentim konfor.
  • Latitude un arka süspansiyon yani arka alt salıncakları tıpkı diğer Koreli sonata gibi rotilli ve bağımsız.bu adamlar bu arabaları sert amortisör yumuşak yay üzerine tasarlamislar.duz yolda süzülür beşik gibi.ancak kasistir virajdir savurur atar gibi olur arkasını.yuksek hızlarda zıplar, tutunması zor olur.bunlari neden yapıyor; amortisör sert olduğundan sönümleme işini düzgün yapamiyor, yay devreye giriyor hemen.ayrica çok sesli çalışır süspansiyonlari.Rot balans yapılırken muhakkak ama muhakkak arka rot ayarı da ister bu arabalar, yoksa arkasını atmaya çok meyillidirler.Bence şehir içi için son derece keyifli arabalar.uzun yoldada idare eder yol tutuslari ama bir passay yada Insignia beklemeyin kesinlikle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 26 Eylül 2019; 13:7:34 >
  • 2011 ilk yarısında araç bakarken bayide test sürüşü yapmıştım. Herhalde dolu modeliydi Renault 48000 TL istemişti. Şimdi o segmentte donanımda araçlar kaç oldu acaba :) O zaman bana pahalı gelmişti işe yeni girmiştim. Güzel arabaydı aklımda kalan.
  • cübbeli ahmedin adam olduğu bir ülkede bence sorunun cevabı aşikar...
  • Bizde scenic var 7 yıldır her gün kullanıyoruz sana şunu diyim renault arabasını ne kadar seversen o kadar üzülürsün çünkü mutlaka biyerden patlak verir.+ parça bulama durumu çok oluyor.Benim yorumum renault memnuniyet için değil cebe anlık para koymak için araba üretiyor.
  • oralet82 O kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum . Aracın içine binince heryerden ses geliyor . Trim sesi çok fazla . Görüntü tasarımını beğendim ama malesef trimler pek çekilecek gibi değil .
  • 75bine jetta alıcağıma 53bin Latitude aldım sunroof haric full paket
    bir kaç düzeltme yapayım
    araç 6 hava yastıklı 2 ön 2 yan 2 perde olmak üzere
    koltukta soğutma yok
    bixenonlar viraj duyarlı
    Araç hala üretimde.
  • Herkes ikinci eli ucuz diye aracı övmüş de, bu araçların ikinci ele düşmesi için sıfır alınması lazım farkında mısınız. Sıfır oldukları zaman ise ne yazık ki o kadar da f/p aracı değillerdi.

    Bakın insignia da 508 de gayet güzel sattılar. Olay sadece passat değil yani. Şimdiki talismana bakın, sıfır d segmenti alırken pek de avantajlı görünmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    Katılıyorum . Aracın içine binince heryerden ses geliyor . Trim sesi çok fazla . Görüntü tasarımını beğendim ama malesef trimler pek çekilecek gibi değil .
    Hocam trim sesi dediğiniz nerden geliyor? Kabinden mi yoksa kapılardan mı? Teşekkürler.
  • kataruna kullanıcısına yanıt
    Torpido da ceviz renkli tahta mi desem ne desem o bolumlerden , kahverengi renkli olan yerlerden .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    Torpido da ceviz renkli tahta mi desem ne desem o bolumlerden , kahverengi renkli olan yerlerden .
    Hocam araç hangi versiyondu? Executive mi yoksa diğer versiyonlar mı? Teşekkürler.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Avensisi pek bilmem ama çoğu donanımlı ve güzel araçlar. Bizim millet aynı paraya daha düşük segmente para verip binsin. Gerçi mtv olayı ne durumda bilmiyorum.
  • Firmanın bile arkasında durmadığı arabayı millet nasıl alsın ? forum ahalisi hemen passat demiş o zaman gelin inceleyelim

    Passat ilk çıkış = 1973 hala üretim devam ediyor

    Gelelim D segmentindeki renoya

    25 ( e sınıfı olaiblir )
    manager
    safrane
    laguna
    latitude
    talisman

    sanırım algı ile alakalı bir durum.
  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    afederiniz arkadaşlar ama VW pok satsa sırf VW olduğu için alacak insan kaynıyo ülkede..Latitude konusuna gelince ikinci eli zayıf evet ama satılamaz araba yoktur. Sen aracını ederinin çok üstüne satmaya çalışırsan ne satarsan sat zor satarsın..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.