Şimdi Ara

Renault Latitude neden tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
3
Favori
42.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugun bizim dukkanin onune parketmiş bir tank gördüm, bu ne olaki diye bakarken arkasındaki kocaman LATİTUDE yazısı gözüme ilişti, hemen araştırmaya başladım.

    Arabanın tasarımı bence oldukça güzel ve heybetli. Motoru dayanıklı dci motor, otomatik şanzımanı fena değil iş yapar tork konvektörlü dayanıklı bir şanzıman. Donanım desen resmen gırtlak dolu bir araba.
    En üst paketinde mesela şuan premium araçlarda bile hepsi olmayan; Ön iki elektrikli masajlı hafızalı ısıtmalı ve soğutmalı koltuklar. 3kanallı aromalı ve mevsimsel dijital klima. Hafizali Isıtmali katlanır elektrikli aynalar. Ön arka full deri koltuklar, tomtom navigasyon. Hiz sınırlama ve limitleme. Makam perdeleri, otomatik bagaj kapağı, otomatik elektirlikli el freni, start stop. Isıtmalı Elektromekanik hiza duyarli direksiyon. 10 hava yastıgı, serit takip sistemi, anahtarsiz giris ve calistirma, panaromik cam tavan, Fabrikasyon bose ses sistemi, bi-xenon mercekli farlar Ve daha onlarca yazmaya usendigim ozelligi mevcut.

    Derin arastirmalarima gore kronik bir arizasi yok, sadece kasa agir oldugundan bir tik fazla yakiyormus sehir icinde. Yani kagit uzerinde oldukca guzel bir arac, bu bahsettigim araclar 100 bin km civari dizel otomatik olarak 80 bin lira civarlarina alinabiliyor. Hal boyleyken bu arac neden tutulmuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkjn -- 26 Eylül 2019; 1:32:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    hsn_33 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı
    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?
    Bir dönem kullandım kendisini. İlk bindiğinizde premium bir araç izlenimi veriyor ancak bir süre kullanınca garib bir şekilde bu izlenim kayboluyor. İçerdeki trim sesleri buradaki en büyük etken bence. C sınıfı bir araçta duysanız çok umursamazsınız ama insan d sınıfına binince biraz daha konfor arıyor. Kasa bir hayli heybetli motor ise bu kasayı çekmeye pek niyetli değil gibi. Süspansiyonlar çok yumuşak şehir içinde beşik gibi ama yüksek hızda çok salınıyor ve güven vermiyor. Hiç bir markayla duygusal bağı olmayan biri olarak şunu söyleyebilirim bu araç passatın değil jettanın rakibi.
    rbcntechnic r kullanıcısına yanıt
    R rbcntechnic demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Reno D sinifi araba alanın ya akli yoktur yada parasi çoktur. Bu sınıfta Passat , Insignia , Superb akar
    safrane ı bilir misiniz? bırakın passatın rakip olmasını safranın kesip attığı tırnak olamadı. sizinkisi tamamen önyargı.
    Arkadaşlar Renault Latitude Araçların Kaput Amortisörleri Hem pahalı hem de zor bulunuyor. Parça kodu 654700004R ve 654705511R bu amortisörler 500N dur. Bunların yerine BMW X5 E53 kasa amortisörler tam oturuyor. Hem daha ucuz hem de daha rahat bulunuyor. Üstelik 640N gücünde. BMW amortisör parça kodu 00- 51238402551
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Latitude Neden Tutulmadı?

    Renault Latitude, 2010-2015 yılları arasında üretilen bir orta sınıf sedandı. Ancak bu model, beklenen başarıyı elde edemedi ve tutulmadı. İşte Renault Latitude'un tutulmamasının bazı nedenleri:

    • Rakiplerin Gücü: Latitude, Ford Mondeo, Toyota Camry ve Volkswagen Passat gibi güçlü rakiplerle karşı karşıyaydı. Bu rakipler, hem marka bilinirliği hem de özellikler açısından Latitude'un önündeydi.
    • Tasarım Eksiklikleri: Latitude'un tasarımı, rakiplerine kıyasla daha az ilgi çekici bulundu. Dış görünüşü vasat ve iç mekanı da modası geçmiş görünüyordu.
    • Motor Seçenekleri: Latitude sınırlı motor seçeneklerine sahipti. Müşteriler, daha güçlü motor seçenekleri talep ediyordu ve Latitude bu beklentiyi karşılayamadı.
    • Yüksek Fiyat: Latitude'un fiyatı, rakiplerine kıyasla daha yüksekti. Bu nedenle müşteriler, daha uygun fiyatlı seçenekleri tercih ettiler.
    • Marka İmajı: Renault, orta sınıf sedan pazarında güçlü bir imaja sahip değildi. Bu durum, Latitude'un satışlarını olumsuz etkiledi.

    Renault Safrane Neden Tutulmuyor?

    Renault Safrane, Latitude ile aynı dönemde üretilen bir başka orta sınıf sedandı. Ancak Safrane da tutulmadı. Safrane'ın tutulmamasının nedenleri Latitude ile benzerlik gösteriyor:

    • Güçlü Rakipler: Safrane, BMW 5 Serisi, Mercedes-Benz E-Serisi ve Audi A6 gibi lüks rakiplerle rekabet etmek zorundaydı. Bu rakipler, marka bilinirliği, özellikler ve prestij açısından Safrane'ın çok önündeydi.
    • Yüksek Fiyat: Safrane'ın fiyatı, rakiplerine kıyasla çok yüksekti. Bu nedenle müşteriler, daha uygun fiyatlı seçenekleri tercih ettiler.
    • Marka İmajı: Renault, lüks sedan pazarında güçlü bir imaja sahip değildi. Bu durum, Safrane'ın satışlarını olumsuz etkiledi.

    Sonuç olarak, Renault Latitude ve Safrane, güçlü rakipler, tasarım eksiklikleri, sınırlı motor seçenekleri, yüksek fiyatlar ve zayıf marka imajı gibi faktörler nedeniyle tutulmadılar. Bu araçlar, müşterilerin beklentilerini karşılayamadı ve orta sınıf sedan pazarında başarı elde edemediler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaya Latitude değilde Laguna ismini verselerdi herşey farklı olurdu. Aslında araç Kore uretimi Samsung SM5 olması lâzım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok donanımlı bir araba. Bir ara listemde vardı ama sonrasında vazgeçtim. alınca satılması zor :D
  • Duruşu güzel ama çok sade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi sebep de Renault’un şımarık çocuklar gibi sürekli model ismi değiştirmesi ya da bi anda modelin üretimine son vermesi. Dolayısıyla tam anlamıyla devam edeceğine inanılmayan araçların ikinci elleri de gözden düşmeye başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara virajlarda kıçı atıyor diye bir söylenti vardı forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault twingo neden alınmaz ?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • renault un Türkiyedeki imajı D segmentine ulaşamadı henüz .
  • Neden tutulmadı bilemiyorum ama kullanan iki tanıdığım var çok memnunlardı arabadan ki bu adamlar tabiri caizse don değişir gibi araba değişen elemanlar.
    Birisi arabayı sattı diğerinin arabasını satın almak için çok uğraştı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • reno d sınıfı üretiyor sonra müşterisini terk ediyor. concorde zamanında depoda kalan yakıtı litre ile gösterirdi klima mı kullanıyorum sanıyorsunuz deneyin.. safran şuan bile yürür gider ama reno arabayı üretti sattı parayı cebine koydu müşteriyi memnun etmeyi beceremedi
  • Arkasında passat yazsa yılın otomobili seçilirdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ignatius

    Çok donanımlı bir araba. Bir ara listemde vardı ama sonrasında vazgeçtim. alınca satılması zor :D
    Neden satılmadiginin yegane sebebi, ülkenin araba alırken ilk kriteri '' aldığımda satabilecegim araba '' işte bu sebepten tutulmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk kez duydum makam aracı tarzı duruyor.isimden tutmamıştır gösteriş meraklısı bir halk için söylerken büyük sıkıntı yaratır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn_33

    Neden bilmem reno D segmentinde bir türlü ayar tutturamadı
    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?
  • Şşşşt. ses etme!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir dönem kullandım kendisini. İlk bindiğinizde premium bir araç izlenimi veriyor ancak bir süre kullanınca garib bir şekilde bu izlenim kayboluyor. İçerdeki trim sesleri buradaki en büyük etken bence. C sınıfı bir araçta duysanız çok umursamazsınız ama insan d sınıfına binince biraz daha konfor arıyor. Kasa bir hayli heybetli motor ise bu kasayı çekmeye pek niyetli değil gibi. Süspansiyonlar çok yumuşak şehir içinde beşik gibi ama yüksek hızda çok salınıyor ve güven vermiyor. Hiç bir markayla duygusal bağı olmayan biri olarak şunu söyleyebilirim bu araç passatın değil jettanın rakibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı çıktığı dönemde sıfır almıştık. Bir yılı doldurmadan sattık. En önemli sebebi ise arka taraf yolda giderken zıplama eğilimi gösteriyor. Virajda da durum böyle. Araba da bir dengesizlik problemi var. Yoksa normal şehir içi kullanımında konforlu bir araçtır. Ayrıca Renault nun Talisman modeli de çok güzel bir araç olmasına rağmen tutmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 26 Eylül 2019; 9:22:1 >
  • Samsung SM5 adı ile de çıkmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Sadece Renault mu??? Ford tutturabildi mi(Mondeo)?, ya da Toyota (Avensis)?, Ya da Honda(Accord)? Ya da Peugeot (508)?vs vs. D segmentinde Passat dışında hangi firma tutturabildi?

    Alıntıları Göster
    Aynen cevap bu... hangisi tuttu Passat dışında?
    Honda Accord, Mazda 6, Subaru Legacy, Opel Insignia, Renault Latitude, Renault Talisman, Peugeot 508, Toyota Avensis, Ford Mondeo, Hyundai i40, Kia Optima... say hepsini, hepsinin satış rakamlarını topla, toplamı Passat'a yetişemiyor...
  • O segmentte daha uygun fiyata rakipleri var,diğerleri de çok satmıyor zaten.En satan segment b ve suv artık
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.