Şimdi Ara

Renault Mais ve ASF rezilliği...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir rezilliği paylaşacağım sizinle.

    Clio 3 dizel otomatik aracım gebzede bir arkadaşımı beklerken çalışmadı. Çekici ile ASF ye çektik aracı. ertesi gün aradılar ve 7500 liralık bir fatura çıkarttılar. Mazot pompası arızalı 3000 bin lira, enjektörler değişecek 3000 lira, bunların yanında ufak tefek şeylerde değişmeli toplamda 7500 lira...

    Bende bu parayı veremeyeceğim için ustama çektirdim aracı Kurtköye. 150 lira çekiciye verdim, ilk çekiciyi kasko ücretsiz karşılamıştı ama 2. kez çektirdiğim için cebimden verdim..

    Ustam aracı inceledi ve bana ASF nin verdiği listedeki hiç bir parçanın arızalı olmadığını, arızalı olan parçanın elektirik rölesi olduğunu söyledi ve bostancıldan çıkma tertemiz bir röle buldu ve taktı röle 800 lira, işçilik 200 aldı ve 1000 liraya hallettik.

    Şimdi röle ve bozulan kutusu sıfır fiyatı 2000 lira, e bu ASF 7500 liralık parçaları değişecekti ve araç çalışmayacaktı, sonra belki röleden kaynaklandığını bulacaklardı ve onu da değişecekti, toplamda 10.000 liralık bir fatura çakartacaklardı bana.

    Şikayet ettim, hatalı tespit yaptınız, 118 lira aldınız bu hatalı tespit için, ayrıca sizin yüzünüzden tekrardan çekici cagırdım ve 150 lira ona verdim, bu paraları istiyorum diye ve olumsuz cevap geldi.

    Şikayet var a yazdım şimdi ama bu nasıl bir rezillik böyle, yorumlarsanız muhabbet olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akdogan911 -- 18 Şubat 2016; 11:42:16 >







  • Renault genel merkezede yazdınız mi hocam? Servislerinin ne mal olduğunu görsünler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    Hocam renault mais e şikayet ettim zaten, direkt ASF ile muhatab olmadım, ama renault mais olumsuz döndü, paranızı geri iade etmiyoruz diye.
  • ortada anormal bir durum yokki, şaşırılacak da birşey yok

    bu forumda bin kere yazdık ama bazıları inatla ben kazıklanıcam demeye devam etti, hadi garanti süresi içerisinde neyse ama garantisi de bitmiş aracı yetkili servise götürmek bağıra bağıra kazıklayın beni demektir, yetkili servis dediğimiz yer standartları karşılamak için yığınla para harcayan, kocaman bir yer tuttuğu için yığınla kira ödeyen ve çok fazla personel çalıştırdığı için de maaş yükü çok olan bir yerdir, üstelik bu işi de yapan firmanın kendi adamı değil dışarıdan bu şartları sağlayan herhangi biridir

    yani bir yetkili servis insanları aşırı derecede kazıklamadığı sürece para kazanamaz, üstelik yetkili serviste araca bakanlar tecrübeli ustalar değil çıraklık seviyesinden yeni yükselmiş kişilerdir, bu yüzden arızayı anlamamaları ve bu kadar yüksek fiyat çekmeleri hem becerileri hem de kazıklama zorunlulukları hesaba katılırsa normal ve sigorta şirketleri de bu kazıklama sürecine dahildir, çoğu firma araç arızalandığında çekileceği zaman yetkili servise çekeriz diye diretir, o an insanın boşluğuna gelir ve araba yetkili servise çekilirse de kucaklanma süreci başlar




  • üstteki arkadaş çok iyi açıklamış 200 bin liralık aracınız olur yetkili servise gidersiniz. 40 bin liralık araç için gidilirmi anlamıyorum valla.
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Hocam süreç söyle oldu aslında, ben ustamı aradım ve bir çok şey denedik telefonla söylediği ancak araç çalışmadı, ustam da telefondan anlayamadı problemi ve ASF ye çek aracı başka ustanın elinde ne olacağı belli olamaz dedi, sonuçta gebzedeyim ve kimseyi tanımıyorum. Yoksa yetkili servise hiç gitmişliğim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    Hocam süreç söyle oldu aslında, ben ustamı aradım ve bir çok şey denedik telefonla söylediği ancak araç çalışmadı, ustam da telefondan anlayamadı problemi ve ASF ye çek aracı başka ustanın elinde ne olacağı belli olamaz dedi, sonuçta gebzedeyim ve kimseyi tanımıyorum. Yoksa yetkili servise hiç gitmişliğim yok.

    doğrudur da o ustanın saçmalığı olmuş, usta dediğin uzaktan anlamadım aracı bana getir bakayım der, yetkili servise götürüp önce bir kucaklanmayı dene demez

    benzer durumda birçok yakınımın aracını yetkili servise gidip ben çıkardım çıkardıkları fiyatı duyunca, hatta bazı çalışanların bile içi el vermiyordu bu kadar kazık atılmasına fısıldayarak götür burdan aracı diyene de çok rastladım




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu tür şeyler her yerde karşımıza çıkabiliyor. En güvendiğiniz ustaya gidersiniz ama aynı durumu onda da yaşayabilirsiniz. Doğru teşhis önemli.

    Burayı tamamen sallayarak örnekliyorum, başka bir ustaya daha götürdünüz, elektrik rölesinin kablosu bozulmuş deyip 200tl'ye düzeltse de belki sorununuz yine çözülebilirdi. Ustanın öngörüsü ve hata çözme kabiliyeti önemli. Yanlış bir teşhis ustanızı da sizi de yanıltabilirdi.

    Bu tür durumlarda, özellikle emin olunmayan durumlarda farklı ustalara göstermek mantıklı. Asf gibi hem pompa arızalı, hem bujiler arızalı gibi şeyler söyleyen yerden kaçmalı. Aynı anda hem bujiler hem pompa nasıl bozuluyor :s
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar katılıyorum ancak koskoca firmanın maduriyet giderme adına hiç bir özrü yok, kusura bakmayın bile demediler arayıp. En çok bu mesele benim için.
  • Kimse de dememiş ki mazotlu arabada ne bujisi? Sakin isitma bujisi diye kwrsima cikmayin. O kadar eder mi isitmalar?
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Buji degil enjektör kardeş düzeltiyorum yukardaki yazıyıda teşekkür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    Kimse de dememiş ki mazotlu arabada ne bujisi? Sakin isitma bujisi diye kwrsima cikmayin. O kadar eder mi isitmalar?

    ben de bunu yazmaya girdiydim. 3000e ne bujisi muhtemelen enjektörlerdir.

    B
  • Garantisi bitmiş araç yetkili servise giderse, elbette! öpmeye çalışırlar. Otomobil dünyasının çarkı böyle işler.
  • Bu tür sorunlu durumlarda yetkili servisin tek artısı kurumsal çalışıyor olmasıdır. Burada kurumsallıktan kastım araçla ilgili şikayetinizi firmaya bir form doldurup ıslak imzalı bir şekilde teslim edersiniz. Burada anlatılan örnekte olduğu gibi yetkili servis sizden tonla parçanın değişmesini isterse onay da verebilirsiniz veya pahalı geldiği için başka yerde yaptırmayı da tercih edebilirsiniz. Ancak yapılan işlem şu şekilde bir garanti altında olur, değişen parçalar ve tamirat sorununuzu gidermemişse ilgili resmi kurumlar aracılığıyla hakkınızı arama imkanınız olur. Öteki türlü sanayiye gittiğinizde bir ustanın sadece sözlü talebiyle parçalar değiştiğinde iş her zamanki "bu da olmadı, bir de şu parçaları değiştirelim" durumuna girer, siz de ödedikçe ödersiniz, ortada resmi bir işlem olmadığı için hakkınızı da arayamazsınız. Bu olayda usta iyi denk gelmiş, kısa sürede ve oldukça ucuza işi halletmiş, ama ya halledemeseydi???




  • aynı şey insanın başına yetkili serviste de gelebilir, ustada da gelebilir. yapacak bişey yok. anlamışsın veya kısmetliymişsin diyelim.
  • dizel araba bu kadar masraflımıymış buz gibi soğudumbenzinlinin gözünü seveyim motorun komplesi daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu forumfakiler harbi kafayı yemiş 40 bin liralık arabayı servise layık görmüyorlar,kaç paralık olması lazım acaba herkesmi zengin lan burda

    sanki sanayidekiler çok dürüst %90 ı sahtekar anahtar tutmayı beceremiyorümraniye sanayiye bi gidin arabanızı napıyolar
    iyi ustalarda var tabi tanıdığınız usta varsa en iyisi servise felan gitmeyin ama rasgele gitmeyin aman diyim arabanızdan soğuturlar yaptığınız masrafta kâr kalır

    asf den araba almıştım servisine gitmedim ama dandik usta denk gelmiş belkide,masrafınızı ödemeliler bence ama kim ödüyorki vatandaş sahipsiz soyan soyana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YOrumlar güzel beyler ama benim derdim adamların 10 bin lira çekmesi degil, o kadar fiyat çekip tespitin yanlış olması. Zaten tespit doğru olsa, bu işi 2500 liraya çözecekler , yani hem tespit yanlış hemde benden o yanlış tespit için 118 lira para aldılar. Müşterinin de arkasında durmuyolar ve olsun biz yanlışta tespit etsek para alırız diyolar yüzsüzlük.
  • Yetkılı Servıslerde maleseffkı bazen böyle seyler oluyor yapılacak bırsey yok bazende ana cıhaz onlarda olduğundan onlara mahküm oluyoruz oaly bundan ıbaret..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lag3

    Yetkılı Servıslerde maleseffkı bazen böyle seyler oluyor yapılacak bırsey yok bazende ana cıhaz onlarda olduğundan onlara mahküm oluyoruz oaly bundan ıbaret..

    ana cihaz diye birşey yok, özel servislerde de yetkili servisin elindeki cihazlardan var
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.