20/08/2020 tarihinde bana daha önceden kapatılmış neredeyse 1 ayı geçmiş internet aboneliğim için "*909119 nolu iptal durumundaki aboneliğinize ait fiber internet cihazınız iade edilmemiştir. Cihazınızı UPS Kargo şubelerinden 9X5161 gönderi kodu ile adınız-soyadınız ve abone numarası bilgilerinizi belirterek Hadımköy adresine 7 gün içinde Millenicom ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. Cihazınızı iade etmememiz halinde adınıza fatura edilecektir. Iyi günler dileriz. B016"
Bu şekilde bir mesaj gönderiyolar, anında müşteri hizmetlerini arıyorum sistemsel hata oldu yanlışlıkla gönderildi deniyor önemsemeyin diyorlar.
Demin "Degerli musterimiz,*909119 no'lu aboneliginize ait 21.09.2020 son odeme tarihli faturaniz 251,00 TL'dir. Faturanizi goruntulemek icin tiklayiniz.https://smart.milleni.com.tr/"ben gizledim" Faturanizi hemen ödemek icin:
. Odeme yaptiysaniz lutfen bu mesaji dikkate almayiniz. B016"
Mesaj geliyor ve müşteri hizmetlerine 2 3 saattir whatsapp yada telefon ile ulaşmaya çalışıyorum. Ancak kimseye ulaşamadım neyse elimde kanıtlarım var yarın gerekli yasal yollara başvurucam. Düşünsenize üzerinden o kadar zaman geçmiş kanıtlarınızı silmişsiniz şimdi gidip paşa paşa 251tl para vericektiniz!
Kesinlikle ama kesinlikle bedava bile olsa asla bu millencomdan uzak durulmalı gider diğer firmalara 10tl fazla verip alırım sizde öyle yapın.
Bu bir karalama değildir 251tl'si hiçe sayılmaya çalışılan adamın isyanıdır. İnanmayan vs buyursun gelsin yüz yüze buluşur herkese açıklarım kanıtları sunarım özelden.
Teşekkürler,
Millenicom uzak durulması gereken bir sağlayıcı benzer durumlara şahit oldum ve olmaya devam ediyorum tuzak kurulmuş ve av peşindeler
Bu tür durumlar oluşabilir. Teslim ettiğiniz yerden imzalı belge aldıysanız haklısınız. Bu kadar abartmaya gerek yok. Niye bu kadar sinirlisiniz ki
desass123D
kullanıcısına yanıt
Haklısınız
miskindvd
kullanıcısına yanıt
Hocam bir hata olabilir ilk mesaj geldiğinde aradım söyledim tamam yanlışlık olmuş dediler.
Ammaa 2 ay sonra bana 251 tl fatura kesip yollamak! Üstüne arıyorum 2 gündür adamları ulaşamıyorum açmıyorlar telefonlarımı. Hakem heyetine başvurdum ancak bu bir süreç durduk yere ben bu sancılı duruma niye düştüm? Açıksa söylüyorum Adamların 50'ye verdiği hizmeti başkası 150'ye veriyorsa başka yerden alırım bu yaşadıklarımdan sonra.
mfc3
kullanıcısına yanıt
Tamam yaptıkları yanlış bir şey, hatalı olduklarını biliyorlar ama sana fatura kesen sistemi durduramamışlar. Ben olaya şöyle bakıyorum, 100mbit interneti bana 70 liraya veriyorlar. TTnet 150 istiyor. Ben 1 senedir kullanıyorum ve o modemin parasını kat kat çıkardım.
REZALETE DEVAM
Hocam merhabalar tekrardan, Bana hatalı işlem oldu diyip dönmüşlerdi iade yaptık dediler sonra sallamadım. Dün banka hesabımdan para çekmişler fatura için..
Ben bütün olayı geçtim ortada kapatılan bir abonelik var ve adamlar aylar sonra benim banka bilgilerimi saklayıp kullanıyor. Bu çok büyük bir olay gerekli savcılık sürecini gelecek hafta başlatıcam. Adamları aradım dün 58dk beni bi oraya bi buraya aktardılar en son gelmiş biri diyor bir sonraki fatura döneminde iade yapıca. Kapatılan aboneliğin neyine fatura kesiyorsunuz siz.
Sayın Millenicom bu olayı burda detaylı anlatmadım bir içerik hazırlıyorum bütün detayları ve düzgün bir anlatım ile bütün internet ortamında bu detaylı içeriği gelecek hafta görebilirsiniz.(haricinde yasal taraftan bir araştırma sonrasında hakkımı arıyor olacağım)