Şimdi Ara

Sanayide AİRBAG Tamiri Nasıl Yapılır !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
7.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özellikle haftada 1 kere açıp yorumları okuyorum muhteşem tespitler var

    Video bana ait değil ama video çeken arkadaş biraz çalışsa kanalı büyür durmadan araba topluyor



    Ayrıca canlı canlı direnç mevzusuna şahit oluyoruz tarcanlar görmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 2 Ocak 2020; 21:36:50 >







  • Belki silinir diye video altına yapılan şu yorumu buraya ekleyeyim.

    Videodan gerçekten bilgisizlik akıyor.
    5:34 de abimiz hava yastığının barutla çalıştığını zannediyor. Hava yastığı içinde Sodyum Azit(NaNO3) ve Potasyum Nitrat(KNO3) bulunur.
    6:12 de diğer abimiz şişirmez diyor ancak 230 gram Sodyum Azit ile Potasyum Nitrat tepkimesinden 60litre nitrojen gazı açığa çıkıyor. 60litre de çok rahat şişirir. Normal fabrika çıkışlı bir araç da yolcu ve direksiyon hava yastığını tavan airbag i bile patlatır ve şişirir. Ama bu arkadaşlar macunu bastıkları için yırtamaz olduğu yeri. Fakat bu tavan ve koltuk için geçerli. Direksiyon ve yolcu airbagi birbirini kesinlikle açar. Şekilleri farklı olması sebebi oldukları konum.
    4:36 da abimiz diyor ki kaplama ile alakası yok. Hayır kesinlikle kaplama ile alakalı. Açılacak yer sert ve yırtılmaz kaplama ile yapılırsa hava yastığı orayı yırtamaz.
    Hava yastığı tamirindeki en büyük problem her şey tamam ama kazada zarar gören sensörler değiştirilmiyor. Asıl değiştirilmesi gereken hasarı algılayan sensördür. Aracın ön şasisinde sensörler olur ve bunlar kaza şiddetini ölçer. Ancak kaza anında o sensörler zarar görür veya kırılır. Ancak kimse o sensörleri değiştirmez. Başka kazalarda tamirli airbagların açma sebebi ise şasiden birden fazla sensör vardır şans eseri zarar görmeyen sensöre denk gelmesidir.
    Emniyet kemerlerinde ise aktif gergi sistemi vardır kaza anında airbag ile aynı yerden sinyal alarak kemer içindeki tüp patlar ve kemeri yaklaşık 8cm daha geriye çeker. Ancak arkadaş oraya tüp atmıyor ve direnç atıp sistemi kandırıyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Airbag Tamiri: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Bir araç kazası durumunda sürücüyü ve yolcuları korumak için hava yastıkları hayati öneme sahiptir. Hava yastığı sistemleri arıza yaparsa veya patlarsa, güvenliklerini sağlamak için onarılmaları gerekir.

    Airbag Tamirini Kim Yapar?

    Airbag tamiri, özel eğitim ve ekipman gerektiren hassas bir işlemdir. Bu nedenle, güvenilir ve yetkili bir otomotiv tamircisine veya araba üreticisine danışmanızı öneririz.

    Airbag Tamiri Nasıl Yapılır?

    Airbag tamiri genellikle aşağıdaki adımları içerir:

    • Hava yastığının dikkatlice çıkarılması
    • Hava yastığı modülünün incelenmesi ve hasarların belirlenmesi
    • Modülün onarılması veya değiştirilmesi
    • Hava yastığının tekrar araca takılması ve sistemi test edilmesi

    Patlayan Airbag Nasıl Tamir Edilir?

    Patlayan bir hava yastığı, yalnızca hava yastığı modülünün değiştirilmesiyle tamir edilebilir. Bu işlem, özel ekipman ve uzmanlık gerektiren karmaşık bir işlemdir.

    Airbag Tamiri Kaç Gün Sürer?

    Airbag tamirinin süresi, hasarın ciddiyetine ve tamircinin yoğunluğuna bağlı olarak değişebilir. Basit onarımlar birkaç saat sürebilirken, daha karmaşık onarımlar birkaç gün sürebilir.

    Airbag Kapak Tamiri

    Hava yastığı kapağı hasar görürse, genellikle değiştirilmesi gerekir. Kapak tamiri, hava yastığı modülünün onarılmasından daha basit bir işlemdir.

    Sonuç olarak, airbag tamiri, araç güvenliği için hayati önem taşıyan hassas bir işlemdir. Yetkili bir tamirciye veya araba üreticisine danışarak, airbag sisteminizin düzgün çalışmasını ve sizi ve yolcuları korumaya hazır olmasını sağlayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Adam gelişigüzel katlıyor hava yastığını göğüs desen ne olduğu belirsiz malzemelerle yine kafalarına göre onarıyorlar. Tamam belki tekrar patlayacak ama ne tarafa nasıl patlayacak sana zarar vermeden seni koruyacak mı belli değil. Kısaca orjinalden şaşmamak lazım
  • Belki silinir diye video altına yapılan şu yorumu buraya ekleyeyim.

    Videodan gerçekten bilgisizlik akıyor.
    5:34 de abimiz hava yastığının barutla çalıştığını zannediyor. Hava yastığı içinde Sodyum Azit(NaNO3) ve Potasyum Nitrat(KNO3) bulunur.
    6:12 de diğer abimiz şişirmez diyor ancak 230 gram Sodyum Azit ile Potasyum Nitrat tepkimesinden 60litre nitrojen gazı açığa çıkıyor. 60litre de çok rahat şişirir. Normal fabrika çıkışlı bir araç da yolcu ve direksiyon hava yastığını tavan airbag i bile patlatır ve şişirir. Ama bu arkadaşlar macunu bastıkları için yırtamaz olduğu yeri. Fakat bu tavan ve koltuk için geçerli. Direksiyon ve yolcu airbagi birbirini kesinlikle açar. Şekilleri farklı olması sebebi oldukları konum.
    4:36 da abimiz diyor ki kaplama ile alakası yok. Hayır kesinlikle kaplama ile alakalı. Açılacak yer sert ve yırtılmaz kaplama ile yapılırsa hava yastığı orayı yırtamaz.
    Hava yastığı tamirindeki en büyük problem her şey tamam ama kazada zarar gören sensörler değiştirilmiyor. Asıl değiştirilmesi gereken hasarı algılayan sensördür. Aracın ön şasisinde sensörler olur ve bunlar kaza şiddetini ölçer. Ancak kaza anında o sensörler zarar görür veya kırılır. Ancak kimse o sensörleri değiştirmez. Başka kazalarda tamirli airbagların açma sebebi ise şasiden birden fazla sensör vardır şans eseri zarar görmeyen sensöre denk gelmesidir.
    Emniyet kemerlerinde ise aktif gergi sistemi vardır kaza anında airbag ile aynı yerden sinyal alarak kemer içindeki tüp patlar ve kemeri yaklaşık 8cm daha geriye çeker. Ancak arkadaş oraya tüp atmıyor ve direnç atıp sistemi kandırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 2 Ocak 2020; 23:10:34 >




  • Soda japonla yapıştırıyor çoğu

    Airbag tamirli arabayı ne alırım nede aldırıtırım

    Yenisini taksınlar adam gibi kimse sorun etmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Multistrada

    Soda japonla yapıştırıyor çoğu

    Airbag tamirli arabayı ne alırım nede aldırıtırım

    Yenisini taksınlar adam gibi kimse sorun etmesin
    Yenisini takmasının hiçbir önemi yok eğer öndeki sensörler ve emniyet kemeri sistemi de değişmiyorsa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Yenisini takmasının hiçbir önemi yok eğer öndeki sensörler ve emniyet kemeri sistemi de değişmiyorsa..

    Alıntıları Göster
    Paraya kıyıp yeni torpido yeni airbag alan adam zaten sensör ve kemeri değiştirmeden geçmez

    Gerçi hepsini değiştirip söyleyen adamın arabasını da airbagleri tamirli araç parasına almaya kalkıyor millet
  • benim torpido macunluydu ve belirli süre sonra atmaya başladı. gittim çıkmacıdan sağlam torpido aldım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Airbaglari değiştirse bile bozulan sensörleri değiştirmezler. Bu nedenle bazen kaza yapınca sensör kalmadığı için patlamaz. Hele yolcu hava yastığı için kolsolu kaplarlarsa patlasa bile yerinden çıkmaz teypten cikar
  • Kardeşim adamı bilgisizlikle suçluyorsunuz ama baksanıza adam japon.Tesbihle sobanın başında ısınmasına bakmayın siz onun.Tokyodaki üniversitelerde ağır teknik bilgileri sıkılan öğrencilere anlattığı için kafanız fazla karışmasın diye halkın anlayacağı dilde anlatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 3 Ocak 2020; 12:20:45 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.