Şimdi Ara

Seat Leon İlk Çalışmada Dengesizlik Var!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar, Aracım 2006 Seat Leon 1.6 MPI 8V Lpg'li. Havalardan mıdır bilmem ama sabahları ilk marşta arabanın devir dengesiz çalışmaya başladı. Devir düşüp düşüp kalkıyor. Tek basmaya marş alıyor ama bu dengesizliği göstermeye başladı. Gaz vererek bunu düzeltebiliyorum ama ne kadar doğru onu da bilmiyorum. Neden bunu yapabilir ? Hava sıcaklığı 0-1.5 derecede sabahları ve akşam 6.5 derecede aynı şeyi yaptı. Motor sadece soğuk olduğu zamanlarda yapıyor bunu... Neden yapar ? Motorda bir sıkıntı olablir mi?



  • Lpg'li araçlarda rölanti valfinde oalbiliyor bi takım sorunlar stop etme araç soğukken dengesiz çalışma. Soğuklardan olabilir eğer araçta enjeksiyon varsa sıralı sistemdir muhtemelen o zaman otomatikte bi sorun olabilir o da sıcakken de yapar. pek önemli birşey olduğunu sanmıyorum.
  • rolantide yapıyo onu zaten seat leonlar 2001 vardı bi sıkıntı yoktu ama baya hırıltılı falan çalışıyo rolanti düzgün hale gelince motor ısınınca normal :)
  • Rolantideki dengesizlik önceden 750 ile 1000 arasında iken " onu da her zaman yapmazdı" şimdi 2000 e çıkıp 500 e düşebiliyor. Gaz vererek normal rölantisine bir süre sonra dönüyor
  • Ben usta değilim ama bana da normal gibi geldi öyle araçlar var ki ışıklarda duruyorsun kalorifer açıkken stop ediyor
  • yağ yakıyor olabilir yada çok basit bir şeyde olabilir, ustaya göster
  • Fikir olsun diye söylüyorum; karbüratörlü eski araçlarda aynı durum olduğunda, karbüratörün pis olduğu, tıkandığı düşünülür.

    Enjeksiyonlu araçlarda da buna benzer bir sorun olabilir.
  • Aynı sorun arkadaşımın 2002 Vw Golf IV 1.6 16v 105 HP aracında da var.Bu sorunu motor ısınana kadar benzinde gidip sonra LPG ye geçme yöntemiyle çözüyör.Ek olarak şunu da belirteyim.16v olan Golf'te LPG stabil çalışmıyor.8v olanlarda tam uyumlu.Arkadaşım aracı alırken hiç sormamış hepsini 8v sanmış 1.6 Golf'lerin.16v olduğunu söylemeyen eski sahibini sık sık anıyor
  • Lpg sistemine yakıt ve ateşleme sistemine bir baktır.Temizleme gerektirebilir....
  • Arkadaşlar bujileri NGK bujilerle yaklaşık 3 bin km önce değiştirdim. Buji kablolarının ölçümlerini yapmışlardı. Tam verimli olmasa da iyi bir değerde çalışıyordu. Orjinal kablo temin edemediğimden değiştiremedim.

    Zaten bu olay 5-6 sn'lik bir durum, sonrasında gaz vererek düzeliyor bu dengesizlik...
  • Boğaz kelebeğini temizlettir.Faydası olacaktır.Bunun yanında lpg sistemine göz attır derim....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.