Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (16708. sayfa)

334.201
Cevap
5.659
Favori
56.745.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1143 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
1. Sırada  bugün en iyi #1
Giriş
Mesaj
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Bakın ben Psa'nın trigeri sorunlu kopar demiyorum. Triger kontrolü ve ömrünü normalde olduğundan daha saçma ve basit yaklaşanları eleştiriyorum. Elimde triger sentili ile yola çıkamam, veya normalden daha sık kayış değiştirmek istemem.
    Güncel araçlar sorunsuzsa cevap rutin kontrol yeterli demeli Psa'cılar. Ama onlar da triger sistemi artık sıkıntısız demiyor tuhaf öneriler sunuyorlar, sıkıntı bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bkrltnn

    Merhaba, c4x için güncel fiyat alan var mıdır? Kredi kampanyası sıfır faiz vs var mı ? Teşekkürler.

    Liste fiyatı üzerinden kredi kullandırıyorlar..


    1530 üzerinden sıfır faizli 250bin.


    Ama nakit 1340 civarında..


    Muhteşem bir kredi teklifi :)



    @Bkrltnn adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    Alıntı

    metni:
    Merhaba, c4x için güncel fiyat alan var mıdır? Kredi kampanyası sıfır faiz vs var mı ? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCelik_ -- 16 Aralık 2024; 12:30:23 >
  • acquiles A kullanıcısına yanıt
    Arızanın olması durumundaki masraf ve sıkıntıdan bahsediyorum.
    Olasılık x Şiddet = Risk
    Dsg'de olasılık biraz daha yüksek ancak şiddeti daha düşük, sorun motor ekipmanlarına yansımıyor.
    Psa'nın trigerinde ise olasılık nispeten düşük olsa bile şiddeti Dsg'den çok fazla. Subap yamulması hatta eksantrik mili arızası, nihayetinde motorun kucağa alınması.

    Ben de Dsg yi savunmuyorum ama durum ortada.
  • axolotl86 A kullanıcısına yanıt

    Bizim millete laf anlatmak zordur, benim aracım psa olsa km'si 50.00'0'i bulsa eski kayışla hiç beklemem direkt değiştiririm. Halen yok cihaz al ölç falan oehh, manyaklık. Servis bakımlı kullan olsun bitsin zaten servis her bakımda kontrol ediyor, daha yeni forumdan birinin kayışını yeni kayisla ücretsiz değiştirdiler bakımda yağda parçacık görmüşler,


    Örneğin dsg sorunları da çok büyük ölçüde giderildi halen alınmaz diyen var.


    Oysa cidden sorunlu motorlar şu anda bambaşka motorlar ford kuga'da 3 silindirliler silindir kapağı ve conta yakıyor, nissan e Power sorunları felaket, togg halen enerji sistem hatası veriyor, Mercedes renault motorları ile halen ciddi sıkıntılı, bunlardan bihaber biyerlerden durmuşlar işte. Cümle olarakta seksi,

    Yağsız şanzıman olmaz, yağda dönen kauçuk kayış olmaz  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 16 Aralık 2024; 12:21:37 >




  • Polo life paket için hiçbir bayi 1.300 altına vermiyor malesef. Zam gelmiş yine
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde Renault bayide bir beyefendi geldi, Clio baktılar baya beğendiler. ST'ye 3 silindir mi bu diye sordular, evet cevabını alınca hemen çıktılar. Ne diyelim buna 😄
  • axolotl86 A kullanıcısına yanıt
    Haklısınız lakin Bu bilimsel yaklaşıma şunu da eklemek gerekmez mi hocam? , bahsettiğiniz senaryoyu yaşamış (düzenli YETKİLİ servis bakımlarına giden araçlar arasinda) kaç araç çıkmış?
    Bence çok önemli bir detay...

    Sesli düşünürsek, aracın bakim periyodu 15bin km ya da 1 YIL. En uzun versiyonu alalım 1 yil. Yetkili servis kontrol etmiş ve sorun görmemiş sizi yollamis. 1 YIL içinde 14bin km yaptınız ve bu sürede sorunsuz olan trigger kayışı dağılıp motorda ciddi soruna yol açtı?..bana çok inandırıcı gelmedi hocam . (kompozit trigger kayışı ve yeni yağ olan güncel 1.2 ler için bahsediyorum).
    Bu senaryo olursa da, psa paşa paşa o motoru değiştirecek, değer kaybını da ödeyecek...
  • Zoezoe_ty Z kullanıcısına yanıt

    Zaten 1300dü

  • hala daha puretech savunanlar gördükçe firmalar bize az yapıyor diyorum.arkadaşlar mesele sadece kayışın yıpranması değil, yıpranan ve kopan kayış parçaları filtrenizin önünü tıkıyor, tıkanan filtreden geçmesi gereken miktardan daha az yağ geçtiği için blok eksik yağlamaya maruz kalıyor ve doğal olarak olması gerekenden daha fazla aşınıyor, filtrenin tutamadığı ince kayış partikülleri blok içine giriyor. siz 25 binde bir değiştirin isterseniz kayışı, mesele sadece kayışın yıpranması değil, bu motor mühendislik hatası içeriyor şunu bir anlayın.

  • Mr Thoth kullanıcısına yanıt

    Juniper yine %10da kalır yeni tesala 1.2-1.3m olur ise tesla kızılay dağıtmış gibi ülkeyi kaplar. Sonradan dönme EV ler yok olurlar, kia&hyundai grubunun şansı var ama fiyatları düşürmeleri lazım.

  • Hachiroku_86 H kullanıcısına yanıt
    Anlıyoruz hocam. Orada netiz.
    Anlamadıgimiz PSA daki mühendisler neden bu hatayı ısrarla devam ettiriyor binlerce motor üretip satıyor?
  • turcoblanco kullanıcısına yanıt

    ben kapora verdim Hocam 1640 dan 10 gün önce.

  • THEVENİNTEORİ T kullanıcısına yanıt

    Psa hybride döndü desek daha doğru olur. Zira o motor aynı değil,


    Şanzımana bağlı elektrik motoru olan mild hybrid'in bir tık daha üstü bir araca zincir değil kayış takmak bildiğin salaklık olur, o kadar sık devreye girip çıkan ikili sisteme kayış falan dayanmaz,

    Yani o motor aynı motor değil, o şanzıman farklı çift kavrama, o sistemde tamamen değişik.

  • ALBAY kullanıcısına yanıt

    VW çok ilginç bir firma. 2.2'ye satılan A3'te IQ travel assist yokken 1.4'e satılan en düşük paket Taigo'ya IQ travel assist koymuşlar. Denedim bayağı da başarılı. Uzun yolda araç kendi kendine gidiyor.


    Anlamak zor bu VAG'ı.

  • Dusunsel D kullanıcısına yanıt

    2.6 milyonluk Tiguan Elegance'da bile yok :)

  • Dusunsel D kullanıcısına yanıt
    Aynen. Golf ten troc a mi geçsem dedim. Life paketinde geri gorus kamerası yokmus. İnanamadım.
  • Hachiroku_86 H kullanıcısına yanıt

    G20 bence de bir önceki nesle göre bayağı çağ atlamış bir araç. Gerçekten içine binince premium hissettiriyor. Fiyatları da C serisinin altında hep. 3.2 milyona M sport 3 serisi varken 3.5 4 milyona Mercedes C serisi almanın bence Mercedes hayranlığı dışında geçerli bir sebebi yok.

  • sevozgur kullanıcısına yanıt

    Ya bir de bu özellik Kasım ve sonrası gelen araçlarda var. Ekim ayında gelen araçlarda yok:) Muhtemelen Avrupa'da satılmayan araçlar ülkemize geliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hachiroku_86

    hala daha puretech savunanlar gördükçe firmalar bize az yapıyor diyorum.arkadaşlar mesele sadece kayışın yıpranması değil, yıpranan ve kopan kayış parçaları filtrenizin önünü tıkıyor, tıkanan filtreden geçmesi gereken miktardan daha az yağ geçtiği için blok eksik yağlamaya maruz kalıyor ve doğal olarak olması gerekenden daha fazla aşınıyor, filtrenin tutamadığı ince kayış partikülleri blok içine giriyor. siz 25 binde bir değiştirin isterseniz kayışı, mesele sadece kayışın yıpranması değil, bu motor mühendislik hatası içeriyor şunu bir anlayın.

    2022 sonrasında kayış ufalanmıyor kopma yapmıyor, dolayisi ile bu senaryo gerçekleşmiyor,.en azından şu anda görülen bu, yüzbinlecesi sattı, sorun var zamanınından önce değişelim denen bir triger duymadım.


    Elbettte öncesi için haklısınız onlarda ufalanma başlamadan psa tarafından ücretsiz değiştirmeliydi kesinlikle. Yalnız o ufalanma belli bir km sonrası başlar.





  • cnryldz kullanıcısına yanıt

    Kardeş işte VW böyle. VW'den araç alırken opsiyon listesine tek tek bakmak gerekiyor. Ayrıca fiyatına göre bayağı da iyi ses sistemi var araçta.


    2023 Model Taigo'larda sadece hız sabitleyici var mesela. Hangi paketi alırsan al.

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.