|
Bildirim
Fişi de kaybetme bir zahmet. Elinde belge olmadan nereden bilsinler senin oradan aldığını?
|
Kesinlikle şok tan hiç bir elektronik ürün satın almayın! Ben aldım çok pişmanım. Faturayı, fişi kaybederseniz hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar
|
Migrostan aldığım ürünü eve gidip hemen açınca kırık olduğunu fark ettim geri götürdüm dedim 10 dakika önce aldım fiş falan vermediniz bana ürün de bozuk değiştirilsin en azından bana bu ürünü siz kırmış gibisiniz yalan söylemeyin dediler müdürlerine falan söylediler zar zor hakkımı aldım yani işin aslı Amazon gibi güvenilir internet siteleri harici elektronik ürün alışverişi yapılmaz.
|
o fişler bir kaç ay içersinde siliniyor ve okunmayacak hale geliyor ya fotokopi çektirin yada fatura çıkarmalarını isteyin açıkcası şok markete,bende ben pek sıcak bakmıyorum bir keresinde matkap almak istedim garanti dedim yok fatura fişini firmaya gönderceksinde onaylanacak ıvır zıvır dediler almakdan vazgeçtim.
|
Fiyatlar çok iyi değil sanki
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byrolnik -- 23 Temmuz 2022; 12:49:15 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bir noktada haklısınız hocam kaybedilmemesi gerekli elbette fakat çoğu mağaza artık direk sistemlerinde görüyor zaten hangi ürünü ne zaman aldığını. Tabi şok bir market bunlarla uğraşamaz haliyle fiş önemli. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|