Şimdi Ara

Spor yay

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fluence için spor yay düşünüyorum arkadaşlar. 35 mm olması yeterli olabilir. Konfordan en az ödün veren , bana en az zararı olan hangisi. Coilex kullanan duydum nasıldır bu marka ?



  • eibach yada h&r kalitesi bekleme ne konfor nede guvenlik olarak. Uzun zamandir soguk presi arastiriyorum coilex,apexi gibi cakma urunler yerine soguk pres daha mantikli geliyor.
  • Eibach alırım o problem değil de aynı etkiyi yaşarsam coilex ile o zaman gıcık olurum. Valla soğuk pres yada sıcak preste ucuz değil ya. Adamlar 200 300 kağıda yapıyorlar. Onun yerine coilex alırım memnun kalmazsam sökerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Eibach alırım o problem değil de aynı etkiyi yaşarsam coilex ile o zaman gıcık olurum. Valla soğuk pres yada sıcak preste ucuz değil ya. Adamlar 200 300 kağıda yapıyorlar. Onun yerine coilex alırım memnun kalmazsam sökerim

    valla kaliteleri arasinda daglar kadar fark oldugu tartisilmazda onemli olan guvenlik. Coilex acaba guvenlimi isin o kismi onemli.. 3.5luk aldigin zaman gercekten 3.5 dusecekmi yada eibach gibi konforu min. seviyedemi etkileyecek bunlarda tartisilir. Birde eibach gibi argesi asamali testleri varmi bu markanin oda bilinmez. Soguk prese 200 istiyorlardi en son 4 yay icin bostancida. Isin enteresan kismi ilk seferde eibach kullanip daha sonraki arabalarinda soguk prese donen cok insan gordum duydum ama sicak prese siddetle karsiyim o cok riskli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvo' -- 3 Nisan 2016; 21:49:38 >
  • Kararsızım eibach lar 400 500. En kötü ön tarafa body kit yaptırcam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Kararsızım eibach lar 400 500. En kötü ön tarafa body kit yaptırcam :D
    hocam o 200 tl yaylar coilex misimato apexi vs adama böbrek taşı düşürtür (merdiven altı üretim).. alacaksanız h&r eibach voglant alacaksınız 500-700 arası işe yarasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Kararsızım eibach lar 400 500. En kötü ön tarafa body kit yaptırcam :D

    arabayi basmadan bodykit olayina girme derim arabanin butun goruntusu bozulur. Basmayacaksan en azindan 17jant koy ince yanakla
  • 17' jant var şuan çok tatlı. Tek eksiği ya yere yaklaşırma , yani lastik ile çamurluk arasını daraltmak ; yada ön tarafa güzel beğendiğim bir body kit var onu taktırmak. Arka tamponda yazın siyah şerit var boyatcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    17' jant var şuan çok tatlı. Tek eksiği ya yere yaklaşırma , yani lastik ile çamurluk arasını daraltmak ; yada ön tarafa güzel beğendiğim bir body kit var onu taktırmak. Arka tamponda yazın siyah şerit var boyatcam

    aynen tek eksigin yere basmak ozaman. valla ben her zaman orjinallikten yanayimdir. yani cita siyahsa siyah kalacak tabiki zevkler ve renkler tartisilmaz ama sonradan takilan aksesuarlar cok goz tirmaliyor. fluence sevdigim bir kasadir bende olsaydi on cam dahil film,jant ve yere basardim birde dizelse chip uygulamasi ile keyifli keyifli kullanirdim.
  • Ufak tefek farklılık yapmak gerek ya :) iç dış aydınlatma , Krom detaylar. Farklı durunca seviyorum arabamı :D bakalım yay olayı aklımdan en kötü body kit yapcam. Fluence'in arka tamponun yarısı siyah orayı da boyatcam. 2015 touch modellerinden bi bak istersen hoş duruyor
  • APPY038 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız tabi kaliteli birşey almak önemli. 500 600 kağıt verdim mi istediğimi alamazsam sıkıntı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Haklısınız tabi kaliteli birşey almak önemli. 500 600 kağıt verdim mi istediğimi alamazsam sıkıntı :)
    arkadaşlar ben de golf aracıma düşünüyorum eibach 3.5mm spor yay, istanbulda nereyi tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Ufak tefek farklılık yapmak gerek ya :) iç dış aydınlatma , Krom detaylar. Farklı durunca seviyorum arabamı :D bakalım yay olayı aklımdan en kötü body kit yapcam. Fluence'in arka tamponun yarısı siyah orayı da boyatcam. 2015 touch modellerinden bi bak istersen hoş duruyor

    cift renk tamponsa tamam ben cita sandim : ) valla fluence dedigim gibi cok sevdigim kasa. donanim ekleyince dahada guzel olur dedigin gibi kolay gelsin simdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darthskywalker

    arkadaşlar ben de golf aracıma düşünüyorum eibach 3.5mm spor yay, istanbulda nereyi tavsiye edersiniz?

    artik onune gelen satiyor eibach. en iyisi hesapli satana gidip kontrol edip almak. tuningshoplar pahaliya satiyor. Tabi 500liranin altinda satandanda uzak dur
  • Teşekkür ederim. Bi ara yaptırdığım modifikasyonlarla alakalı konu açabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TALENJEKTAZİ

    Teşekkür ederim. Bi ara yaptırdığım modifikasyonlarla alakalı konu açabilirim

  • APPY038 kullanıcısına yanıt
    vogtland var fluence için 3.5 luk. eibach bulamadım. konfor olarak iyi midir ki vogtland :) 3 cm düşürsün konforu iyi olsun yeter bana
  • TALENJEKTAZİ T kullanıcısına yanıt
    Kullanmadım fakat voglant, eibach, h&r spor yayda en iyileri alınacaksa bunlardan biri alınmalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: APPY038

    Kullanmadım fakat voglant, eibach, h&r spor yayda en iyileri alınacaksa bunlardan biri alınmalı..
    Hem HR hem de eibach prokit kullanmış birisi olarak diyebilirim ki eibach prokit ilk öncelik olacak şekilde bu iki markadan birisini kullanın. AP, Apexi, Sparco marka yay kullanan arkadaşların araçları gerçekten bunlara göre daha sertti. Özellikle prokit orjinalden bir tık daha sert 2.5 cm kadar da düşürüyor 3 demesine rağmen. Gayet keyifli oluyor.

    HR'ler 3.5 der 4 düşürür derler. Haliyle amortisörlerin çalışma mesafesi vs bayağı kısalıyor bi yerden sonra. Bu işe girecekseniz amortisörleriniz sağlam olsun.

    Bir de 15 16 " jantlarla girmeyin yay işine. Komik oluyor. İlla görsellik istiyorsanız jant büyütüp öyle takın. Leylek gibi gezmeyin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morningstarzz

    Hem HR hem de eibach prokit kullanmış birisi olarak diyebilirim ki eibach prokit ilk öncelik olacak şekilde bu iki markadan birisini kullanın. AP, Apexi, Sparco marka yay kullanan arkadaşların araçları gerçekten bunlara göre daha sertti. Özellikle prokit orjinalden bir tık daha sert 2.5 cm kadar da düşürüyor 3 demesine rağmen. Gayet keyifli oluyor.

    HR'ler 3.5 der 4 düşürür derler. Haliyle amortisörlerin çalışma mesafesi vs bayağı kısalıyor bi yerden sonra. Bu işe girecekseniz amortisörleriniz sağlam olsun.

    Bir de 15 16 " jantlarla girmeyin yay işine. Komik oluyor. İlla görsellik istiyorsanız jant büyütüp öyle takın. Leylek gibi gezmeyin :)

    Alıntıları Göster
    Yay kesme veya presletme gibi mantıksız bir harekette bulunmayın. Eibach iyidir , ancak uyarayım, süspansiyonları değiştirmeden tam verimi alamazsınız. Sert süspansiyon ile arabanın limitleri keskinleşir. Bir yere kadar çok güven verir, koptuğu anda dağılır araç




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.