< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Star Wars Outlaws {PC ANA KONU} {Çıktı/2024} (15. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
-
Bir de oyunun geliştiricisi Ubisoft değil Massive firması diyorlar ya, o işte tamemen hatalı bir bilgi, çünkü oyunun başında sonunda her yerinde, "Massive Entertainment, A Ubisoft Studio" ifadeleri yazılı. Bir Ubisoft stüdyosu yani. Zaten insan hiç düşünmez mi, yaptıkları oyun tarzı nasıl bu kadar Ubisoft tarzında diye :-)
-
Massive entertaintment geçmişine bakalım, the division serisi var dün Enis'in videosunda bir cümle vardı oyunun başı neyse sonu da öyle, 20 saat bile oynasanız oyun gelişmiyor diyordu, e bu formül outlaws'da bile tamamen aynı, adamlar çizgilerinden gram şaşmamış
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu konuda ciddi bir sorun var, internet sitelerine girip kendilerini nasıl takdim ettiklerine bakarsanız, AAA oyunlar yapan profesyonel bir firma olarak sunuyor ve diyor: “Stüdyonun hedefi her zaman tüm oyuncular için en iyi oyun deneyimlerini yaratmak olmuştur ve hala da öyledir.”
Yani yaptıklarının çok iyi ve mükemmel olduğu zannı içindeler ve bu konuda bir şüpheleri de yok! Bu “en iyi oyun deneyimi” hakkında uzun yıllardır on binlerce eleştirmen ve oyuncunun dilinde tüy bitti, sizin oyunlarınızda çok tekrara düşüyor ve ruhsuz diye. Ortam ve karakterler ve hikaye farklı olunca tam manasıyla farklı ve iyi bir deneyim sunmuş olmuyorsun. Hem geçmiş oyunlarda defalarca kullanılmış aynı tarz ve şablonları kullanıyorsun, hem de bir oyunun içinde mesela bir havalandırma kanalından geçme, anahtar bulup kapı açma vs. gibi uygulamaları yüzlerce kez tekrar ettiriyorsun.
Bunun ciddi bir sıkıntı ve monotonluk olduğunu beyinleri nasıl olup algılayamıyor ve bunu nasıl olup da tutkuyla yapıyorlarmış anlamak mümkün değil. Mesela ben seni bir yere gönderiyorum ve birkaç yerde birşeyler yapmanı istiyorum ama bu yaptırdığım şeyler hep aynı ve benzer şeyler. İnsan sıkılıp bunalmaz mı yahu. Hele bunu yüzlerce kez aynı tarzda yaptırıyorsun. İstediği kadar ortam ve diyaloglar değişsin, olmuyor ve olmaz kardeşim.
O zaman madem karakterler, ortam ve hikayenin değişmesi meseleyi hallediyor ve iyi bir deneyimimi ifade ediyor, neden ben film olarak seyretmiyorum da, bir sürü hammalık niteliğinde, zahmetli ve sıkıcı binlerce mesafe yol katediyorum ve birbirinin aynısı görevleri yapıyorum!
Şimdi biri diyebilir ve itiraz edebilir ki, yahu adamlar ne yapsın, belli konseptler var işte oyunlarda kullanılan, her daim yeni şeyler icad etmek kolay mı! Aydan mı orijinal şeyler getirtelim, herkes kullanıyor bu mekanikleri, biz de kullanıyoruz! Yok kardeş ben bu fikri kabul etmem, etmiyorum. Bana aynı oyunda 50-100 kere kilitli kapı açtırtacaksan ben bunun böyle olması gerektiği kanaatinde değilim. Özgün ve tutkulu işler ve “en iyi oyun deneyimi” böyle olmaz. Bu olsa olsa ortalama ve sıradan ve ruhsuz bir deneyim olur o kadar.
-
Haklısınız oyunun belirli noktalarda gelişmesi ve devamlı ilgi uyandırıcı olması lazım, birbirine benzeyen yan görevler olabilir bunda sorun etmiyoruz, spider-man oynarken, oyunun yan görevleri vardı birbirinin tamamen kopyası hatta aynı alanda geçen görevler vardı ama yapmak zorunda değilsiniz gelişmek isterseniz yapın diyordu firma ama gelişmeden de biraz zorlanarak oyunu bitirebiliyordunuz, outlaws'da bunlar ana görev olarak koyulmuş, o ayrımı yapamıyor firma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gerçi her ne kadar kategori olarak hikaye odaklı interaktif oyun olsa da, hiç tekrar etmeyen, özgün ve çok mükemmel senaryo, kurgu ve sürükleyiciliğiyle harika bir örnek model olarak Detroit Become Human ve Beyond: Two Souls’u görüyorum. Tabi her ne kadar bunlar oynanış yönü haliyle kategorisi gereği daha az da olsa, böyle tekrar eden hammaliye oynanış yerine bu tarzda olsun, bin kere daha tercih ederim. Çok ama çok daha iyi bir oyun deneyimi oluyorlar. Çünkü gerçekten içinde yaşadığınızı hissettiriyorlar.
Bu konudaki yazımızın adresi aşağıda.
Kısa bir alıntıyı aşağıya alıyorum, ilgi duyan adresten tamamını okuyabilir.
“Neden oyunları severiz? Filmler yerine neden oyun oynarız? Daha zevkli diye... Kendimiz bir şeyler yapıyoruz diye... Birşeylere etki edebiliyoruz diye... Etkileşimde bulunuyoruz diye... Tüm bunların bağlandığı nokta bence hayalen bir gerçekçilik hissi yaşayıp bir haz almak, bir heyecan ve keyif duymaktır... Şimdi kanaatimce oyun oynamaya sebep olan en temel tetikleyici hissi, eğer bir hikâye odaklı, interaktif, FMV oyun verebiliyorsa hatta bunu kimi zaman diğer alışılagelmiş oyun türlerinden daha etkileyici, gerçekçi bir deneyim şeklinde sunabiliyorsa, elbette bu oyun türleri de oyun olarak görülmeli ve onlara da hatırı sayılır bir kıymet verilmelidir.”
-
SW Battlefront II eski DICE çalışanlarının BF 1'den sonra yaptığı, son masterpiece denilecek oyundur. Karekter yüz animasyonlarına bakarmısın hocam. Yeni Battlefield oyununu keşke eskiler tasarlayıp yapsaydı.
jackfragsyoutube
STAR WARS BATTLEFRONT II SINGLE PLAYER GAMEPLAY - A look at the first 3 missions in the single player campaign as we follow Iden Versio and her story! Leave a rating and a comment, thanks for watching! Join my Discord: http://www.discord.gg/jackfrags Connect with me: http://www.twitch.tv/jackfrags http://www.facebook.com/jackfragsofficial http://www.twitter.com/jackfragshttps://www.youtube.com/watch?v=ZlPSOnQeaCADICE'ın eski çalışanları Arc Riders isimli bir oyun üzerinde çalışıyor, güzel olacak bence ama hikaye odaklı değil, sadece co-op oynanışlı bir oyun olacak.
Epitomyyoutube
#arcraiders #gaming #extractionshooter Excited to delve into the world of Arc Raiders, the highly anticipated extraction shooter by Embark Studios slated for a 2024 release? Look no further! Dive into this video to immerse yourself in all the thrilling details and hype surrounding this upcoming game.Want to learn all about Arc Raiders, the upcoming extraction shooter by Embark Studios arriving in 2024? Check out this video for all the excitement and details!https://www.youtube.com/watch?v=m0U56S3mc9w
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 9 Eylül 2024; 9:28:33 >
-
Evet ya, Star Wars Battlefront II gerçekten harikaydı.
-
Hocam Star Wars Battlefront 2'yi tekrar aklıma düşürdünüz, tekrar yükledim ve oyuna girdim en üst ayarlarda ve inanılmaz görünüyor. Star Wars Outlaws, 2017 yılında yayınlanmış bu oyuna göre çocuk oyuncağı gibi görünüyor, özellikle sizin de ifade ettiğiniz gibi karakterlerin yüz animasyonları, grafikleri muhteşem.
-
Ubisoft CEO'sunun bence artık değişmesi gerek, 1 adım ileri gidemiyorlar. Hep safe oynamaya çalışıyorlar ellerinde patlıyor. Kocaman firma, köpek gibi para kazanan bir firma nasıl 1 gıdım ileri gidemez her oyunu nasıl 1 öncekiyle aynı kalite olabiliyor inanılmaz. Bunun sebebi bence kesinlikle CEO, adam yaşlanmış iyice oyundan bir şey anladığını da sanmıyorum salması gerek bir an önce.
-
Çok düşük bir hisse sahibi olsa da sözü geçiyor, adamı ordan indirmezler ama kötü satışların bir karşılığı olacaktır, 15 bine yakın çalışan var, ayrıca stüdyoların başında olanlar ve yapımcılar değişebilir, o kadar mobing ve taciz olayı patlak verdi sonra bu satışlar derken artık bir çeki düzen şart
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ubisoft'da son dönemlerde ciddi bir çöküş var. Ac Mirrage. Skull And Bones, Avatar ve son olarakta Star Wars Outlaws. Adamlar her bir oyunda çıtayı yükseltmesi gerekirken ciddi anlamda düşürüyorlar.
Şu saatten sonra Ubisoft'un hiç bir şekilde oyuncuları önemsediğini düşünmüyorum. Sanırım marketing yapmaktan oyunlara bütçe ayıramaz oldular.
Her hangi tür bir oyun yapıyorlar temeli hep standart ve bir birinin kopyası. Atlama,zıplama,parkur, bölge ele geçirip harita açma, yüzeysel şekilde karakter geliştirme vs..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zamanında efsane Poplari, Ezio üçlemesini, splinter cell serisini yapmis şirketin bu hallere düşmesi ibretlik. Ea gibi küçülmeye gidecektir, gerçi onunki gibi sürekli para kazanabileceği fifa serisi falan da yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam, temel problem bu (özgün yapım üretmemeleri) ve çok kişi bunu ifade ettiği halde AAA, hatta utanmayıp, ukalaca, hava atarcasına ve meydan okurcasına AAAA (!!!) oyun yaptıklarını beyan ve iddia ediyorlar. (Skull And Bones için söylediler bunu)
Yani tamam ancak bu kadarını yapabiliyor olabilirsin, buna kimse bir şey demez, kapasitesi bu kadarmış denilir ve geçilir ama sen tutup da baştan aşağıya hatalarla dolu ve 7 sene önceki bir oyundan bile (Battelefront 2) yüz karakter modellemeleri kötü, oynanışı hatalarla ve tekrarlarla dolu ve tek düze, manasız ve yüzeysel bir hikayeden ibaret bir oyunu AAA yapım diye her yerde pazarlar ve harika ve bambaşka bir deneyim sunacağını vaad eder ve bu ortalama kalitedeki yapımdan da Amerika fiyatıyla 70, 110 ve 130 dolar (standart, gold, ultimate fiyatı) talep edersen elbette böyle taşlanırsın. Sen neye dayanarak bu fiyatları istiyorsun, hangi şekilde bu paraların karşılığını verdin diye hesaba çekilirsin. Bu gayet tabidir. Yapılan nitelikli dolandırıcılıktan başkaca bir şey değildir benim gözümde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 12 Eylül 2024; 16:54:36 >
-
Saydığınız oyunlardan bir teki bile hit olamadı, ne kadar üzücü
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Birçok insanın tespit ve ifade ettiği gibi Ubisoft gerçek anlamda güya iddia ettiği gibi tutkuyla ve en iyi oyun deneyimi için AAA oyunlar üretmiyor. Bilakis bu nokta hiç umurlarında olmadığı, ortaya koyduğu niteliksiz ve sıradan, ortalama kalitedeki ürünlerce sayısız kere tescillenmiş bir firma. Tek ilgilendiği şey, biz bu şekilde ürün çıkarınca satıyor mu satıyor, o zaman gerisini koyver gitsin! Böyleler yani. Sıkı bir tanıtım, promosyon kampanyası yap, Nvidia ile anlaş, onlar da ana sayfalarında senin “Hit” oyununun pazarlamasını yapsınlar, hatta çok kaliteli ve elit bir oyunmuş gibi üst düzey ekran kartlarıyla birlikte hediye edilsin oyunların. E tabi elit bir karta elit bir oyun hediyesi yakışır değil mi! İşte albenisi olan bir görsellikle servis et ve içine birbirinin tekrarı tonla içerik boca et ki, zengin ve oynanış süresi uzun görünsün! Ama bir tabir vardır: Dışı süs, içi pis veya dışı tantanalı, içi boş diye. Tam da böyle işte.
-
-
Gerçekten inanılmaz Battlefront 2 hikaye modu. İlerledikçe nasıl bir oyun yapmışlar böyle diye yıllar sonra yeniden hayretler içinde kalıyorum. Az evvel Luke ve sonra prenses Leia ve şimdi de Han Solo oyunun içine dahil oldu. Atmosfer, sürükleyicilik, aksiyon... Her şey ama herşey mi bu kadar ihtişamlı olur. Pes doğrusu ve sana da yazıklar olsun Ubisoft...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 14 Eylül 2024; 1:33:7 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X